Řešení hyperinflace?

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Odpovědět
Uživatelský avatar
esopeso
Doom Knight
Příspěvky:479
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Esopeso#2983
Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od esopeso » 19.06.2013, 15:50 hod.

Ještě jeden problém tu vidim a to docela zásadní ! PROČ BLIZZARDU VŠE TRVÁ TAK DLOUHO !???? jsem sklamán. Po roce D3 bych čekal tu hru uplně někde jinde :( je mi do pláče.
Obrázek
Diablo uložen v ledu , jedu si SC,TR,BS,FiFu,lol,BF3

WulFgaR77
Minion of Destruction
Příspěvky:923
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od WulFgaR77 » 19.06.2013, 15:53 hod.

/OT
vavik: ale chápeš :) vždyť je to s AH vs. NoAH velmi jednoduché ...
NoAH - mám hru, kdy veškerý progres postavy obstarávají itemy... mám opravdu jít na aukci a koupit si nějakou věc ? jaký důvod bych měl hrát dál ? apod.
AH - chci si postavit svůj ideální build... chci si otestovat mechaniky hry... chci "mít maximální číslíčka" apod.

Prostě dvě vidění stejného světa. Nic neobvyklého.
/OT

Uživatelský avatar
Javurek
Warlord
Příspěvky:2713
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od Javurek » 19.06.2013, 17:52 hod.

Diablo bylo v MP vždy i o obchodu mezi lidma, mělo to svoje kouzlo smlouvat atd a vy bste zrušili tu poslední možnost která zbyla a to ingame trade :roll:

Moje řešení:

Bez resetu to asi nepůjde, protože aktuální stav jednoduše spravit nejde.

Takže:
1)Reset+ ladder systém
2)Zavést nějaké jiné platidlo místo goldů(např. runy v d2 byly ideální platidlo) a hlavní obsah obchodů převést do ingame podoby aby se podpořila interakce mezi hráči
3)Zrušit vyhledávání public her a zavést systém bližší Diablu 2(mě třeba strašně vytáčí, že mě to 3x připojí opakované do stejné hry kterou nechci i když je tam na tom úkolu víc lidí. Tento bod je z důvodu taky toho obchodování.
4)Goldy používat jen na craft, upgrade věcí a třeba nějaké další věci
5)AH a RMAH(RMAH možná 1x za den) povolit pouze 1x za například 3 dny, z důvodu toho aby se tam mohli prodávat pouze ty opravdu cenné kousky. Vzhledem k tomu že by nebyly goldy, aukce by probíhala tak že zájemce by prodávajícímu vypsal, co za předmět minimálně požaduje a lidé by pak naklikávali nabídku ze své bedny co nabízejí + by tam byla volba zda předměty budou uloženy v aukci a rovnou přesunuty(tak jako to nyní funguje ), nebo provedena ingame výměna. Majitel předmětu by si pak prostě vybral pro něj nejlepší nabídku.

Co si o tom myslíte? .) V hlavě mám víc myšlenek na vylepšení d3, chci to brzo nějak celé sepsat a rád bych to hodil na offic d3 forum, byl by někdo třeba ochotný to pak přeložit? Moje angličtina není zrovna nejlepší :D

Uživatelský avatar
Slw
Minion of Destruction
Příspěvky:825
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Deepest underwater Abyss in the world

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od Slw » 19.06.2013, 18:01 hod.

spiderere: GAMBLE :green: a já proč sem v d2 měl tak málo goldů - já je vždy progamblil za amulety +3 skill tree :green: to by šlo :wave:
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhäuser Gate. All those moments will be lost in time like tears in rain.

Rakiii
Burning Soul
Příspěvky:634

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od Rakiii » 19.06.2013, 18:15 hod.

Mně by se líbil "selffound mode", tzn. věci vázané na účet. Třeba jako jedna liga. Samozřejmě by to vyžadovalo výrazné změny co se týče dropu atd.
- výrazně vyšší drop setových/unikátních věcí
- progresivní generování affixů na předmětech s vyšší obtížností
- předělaný systém craftů (více receptů, levnější recepty ..)
- množství zlata a materiálu získaného prodejem/rozložením věci by se odvíjelo od kvality předmětu (např. prodejem perfekt unikátu získám mnohem více materiálu/zlata ap.)
Toto je asi jediný systém kde bude jen minimum botů a minimální (blízká nula) inflace ...

Jinak bych viděl řešení v ladderu (jak to bylo v dia2)

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od ZOMB » 19.06.2013, 20:55 hod.

"Tento obludný systém se reformovat nedá!" (MUDr. Jan Hnízdil)

Obávám se, že se tento citát hodí i sem...

Musíme si nalít čistého vína a uznat, že D3 stojí na aukci - a dokud budou platidlem goldy a eura, inflace (a v tomto případě hyperinflace) bude nedílnou součástí systému...
Blizzardu to je jedno, jak se zdá, dělají vesele na konzolové verzi...

Jinak souhlasím s Javurkem a Rakiiim ale s dodatkem, že bych vytvořil oddělený herní systém (teď máme jen SC / HC), který by byl offline a bez aukce...

Nicméně tento i příspěvky nade mnou jsou jen pouhé sny, vize, které se neuskuteční, což je škoda... musel by se překopat celý systém (a proč by to Blizzard dělal, že?)

Na závěr bych jen ještě dodal, že hyperinflace jde naprosto mimo mě, jelikož hraju (hrál jsem) bez AH :P

Snad se mýlím a opravdu se D3 změní k lepšímu a hyperinflace zmizí ;)
Přeju všem, kteří D3 ještě hrajou, světlé zítřky :!: ;)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
DrSma
Na-Krul
Příspěvky:3302
BattleTag:DrSma#2261

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od DrSma » 19.06.2013, 21:49 hod.

spiderer: přesně tak, další zdražování je smrt NoAH hráčů! (a to mě celkem dost štve :-x )
vavik: já NoAH vůbec nevidím jako okrajování hry. Asi to hrajeme každý z jiného důvodu, ale to je OK. Každopádně já netradoval ani za léta hry D2! Tohle za smysl hry nepovažuju. (taky je pravda, že jsem barbara dostal tímto způsobem na LvL cca 70, ale 100% solo, 100% no trade 8-) )

A úpravy, třeba i kosmetické, předmětů bych bral všema deseti! (ostatně už to dlouhou dobu všude vykládám, že mě ničí koukat na pořád stejné figury). Pro mě by to byl skvělěj motiv, například jako oddech v expení, si šperkovat výbavu!

Uživatelský avatar
Quetak
The Butcher
Příspěvky:1391
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Quetak#1902

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od Quetak » 19.06.2013, 22:44 hod.

já bych zavedl každotýdení decimaci z úterý na středu když je údržba, prostě by se každýmu hráči odečetlo 10% goldů. Kdo má málo přišel by o prd a kdo syslí miliardy toho by to zabolelo. Časem by se to dostalo na takovou úroveň, že by za týden zmizelo ze hry tolik goldů kolik se za ten týden nafarmilo a ustálilo by se to na nějaký hranici, kolem který by to jen lehce oscilovalo. Jednoduchý elegantní řešení.

Uživatelský avatar
Antabus
Burning Soul
Příspěvky:693
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Antabus#2689
Bydliště:Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od Antabus » 19.06.2013, 22:50 hod.

:D zkonfiskovat a dávat na přidel podle kádrovýho profilu ! :D :D :D

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od Kuki10 » 19.06.2013, 23:02 hod.

Jenze co to resi, kdyz si goldy ulozis do itemu, gemu?
Sice je tam.tech 15 %, ale...

Odesláno z mého Galaxy Nexus pomocí Tapatalk 2

Uživatelský avatar
Quetak
The Butcher
Příspěvky:1391
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Quetak#1902

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od Quetak » 19.06.2013, 23:20 hod.

ty si koupíš gemy a někdo dostane ty goldy, který budou dál kráceny (nebo je utopíš nenávratně v craftu). Koupíš si item za 2b aby sis uložil goldy, ale za chvíli si ho nikdo za 2b nekoupí, protože 2b budou insane goldy. Navýšení počtu goldů ve hře by bylo možný jen tak, že bude hrát víc lidí. Naopak lidí bude ubývat tak i celkový množství goldů bude ubývat,ale vždycky se bude držet na nejaký stabilní úrovni. Přemýšlím nad negativama, ale žádný mě nenapadaj.

Uživatelský avatar
Antabus
Burning Soul
Příspěvky:693
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Antabus#2689
Bydliště:Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od Antabus » 19.06.2013, 23:58 hod.

Já nemám v tomhle oboru žadný vzdělání mimo vysokou hospodskou, ale celej ten nápad mě přijde úplně zvrácenej, zárověň necítim na jazyku ty správný argumenty. Nicméně kdybych vědel, že v uterý s půlnocí přijde berňák, a sebere mi z mých 3B 300mega, tak bych ty peníze nechtěl mít, a zároveň, když bych měl předmět co by měl hypoteticky tu cenu 3B, tak jej zase nebudu chtít prodat, když budu vedet, že jeho prodejem nejen přijde zdanění za AH 15% ale ješte dalších 10% vzápětí za to že ty peníze mam. Takže ten kdo by měl cennosti by je neprodaval, ten kdo by měl peníze je by se radši snažil utratit, ikdyž by např neměl smysluplně za co. Dál kdybych ze hry odešel, což já běžně dělam a dva měsice nehral, vratil bych se a moje konto, ale i věci co sem předtím měl by ztratily na ceně uplně stejně jako ztrací ted, protože ne že by je nikdo nechtel, ale nikdo na ně nebude mít. Takže se ptám, čím bych si vlastně pomohl oproti současnýmu stavu? já si myslim, že něco takovýho totiž nejde nastavit, nějaká ta mez, kolik je třeba odvest a takovýmto umělým způsobem to nelze citlivě regulovat.

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od Kuki10 » 20.06.2013, 00:28 hod.

Jako taky pravda, odjedes na dovolenou a jak dojedes, tak budes mit sotva na opravu.:-D

Odesláno z mého Galaxy Nexus pomocí Tapatalk 2

Projax
Gorebelly
Příspěvky:214
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Projax#2148

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od Projax » 20.06.2013, 01:28 hod.

ty jo nevim jeslti to tu někdo psal

na hyperinflaci bych šel jednoduše... Pri item revampu bych zavedl rovnou novou měnu např platinum ( 1000g = 1 platinum) + snížil droprate goldů + přidal vyšší hodnoty u oprav craftů atd. tzn aby inflace sice byla ( s tou nikdo nic neudělá) ale aby byla v daleko menším měřítku.. možná bych zrušil i affix gold find.


tímpádem by se trh zresetoval a víceméně dlouhodobě stabilizoval do doby než by přišel ladder

Uživatelský avatar
dohny777
Wraith
Příspěvky:166
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:dohny#2988
Bydliště:doma

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od dohny777 » 20.06.2013, 05:24 hod.

nevim co furt resite nejaky reset , to nemuzou udelat aji kdyby chteli pač je v tom spoustu eur a nemuzou to nekomu jen tak vzit co si tam poslal treba 10000kč realnych peněz a hodne lidí aji o mnoho více.

Uživatelský avatar
Grammator
Na-Krul
Příspěvky:3535
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Grammator#2662
Bydliště:Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od Grammator » 20.06.2013, 06:29 hod.

není řešení nahradit měnu, to je jedno čím se platí, výměnný obchod na takovýhle úrovni fungovat nemůže, v D2 se sice dalo platit runama, ale tam bylo taky cca 20-30 TOP itemů, kdežto D3 je postavené z velké části na rare...

ty různý výhody, lokace, grafické úpravy za goldy by mohly pomoct, hlavní je ale zarazit ten příval peněz, a in-game trade je opravdu k ničemu, když chceš changnout věc za věc tak to prostě hodíš na zem nebo to projedeš přes AH za goldy (třeba 100), nic nebrání tomu udělat možnost soukromé aukce...

ladder jak bylo řečeno je nemožný, kvůli množství peněz, které do hry hráři narvali, to by bylo možné jen kdyby to věděli předem, jako třeba u Travianu...

Javore: prostě chceš hrát D2 ne? :D
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook

Uživatelský avatar
sgtmajfoley
Doom Knight
Příspěvky:575
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:sgtmajfoley#2877

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od sgtmajfoley » 20.06.2013, 08:00 hod.

S tymto uz nikto nic neurobi... toto všetko je z jediného dôvodu...

ponuka > dopyt

Dalo by sa to vyriesit tak, ze by to zacalo zrazu hrat 100x viac hracov, co by zvysilo dopyt, no zaroven aj oni by dropovali itemy a tak by zvysili aj ponuku.

Mozno by to opravili dropmi, keby ich nebolo tolko vela a tolko stupidnych nepouzitelnych tak by ceny neboli take ake su, ze iba top item je za 2b a prednim je 15000 hovadin. Mozno by to chcelo vsetky legendarky alebo veci do ktorych date suter "account bound", ale to su vsetko iba riesenia na oko ako v politike.

Jedina chyba je mentalita ludi co vidim napr. na tom EVE, mate jeden item a viac predajcov a ceny su taketo 1549999,20, 1549999,15, 1549999,14 a pride vysloveny tupec, ktory si povie a musim to predat co najrychlejsie a ta to za 1250000,00 a potom sa cudujeme preco mena straca hodnotu, samozrejme ze ti co mali tie tri ceny na to zareaguju a daju 1249999,99 atd... :D potom sa necudujme v D3 ze ked predtym stal Witching Hour 50m+ a dostal sa nielen tym mnozstvom v obehu a poctom ponuky na 2m+ ale aj takymi tupcami co som spomenul vyssie.

Co sa tyka resetu tak ten by pomohol tomu najviac i ked osobne som proti, ale je haluz ked si pozrem svoje stare videa a este pred nerfom AS na WDcku polka veci modrych par rare itemov a 55k dps, modra zbran s 980dps :D. Co sa tyka ladderu, tak myslim si ze dokazovania a porovnavania epeenu je na internete dost, pokial chcete rebricky a sutaze prihlaste sa na maraton...
>Panchita< - EQ fire Barb (1,2,3 elitky, chrumkavo prepečené)
>Curseblade< - Doge WD (ten pesa, uši jako kóň, červené má oči)
>Yolinka< - Fire Crus (dropping FPS since RoS)

>Twitch.tv< - streamujem väčšinou okolo obeda

Uživatelský avatar
Antabus
Burning Soul
Příspěvky:693
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Antabus#2689
Bydliště:Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od Antabus » 20.06.2013, 09:22 hod.

Reset se tu většinově shodnem, že je řešení. Mě by pravidelný , třeba roční cykly resetů vůbec nevadily, je to zábavný se přednánět kdo první zase dropne mempo, echo, nikdo nic nemá, jedete zase od nuly, můžete být zase první, kdo bude pl 100, kdo první zabije diablo na HC a já nevím co všecko. Reset vždy přítahl lidi zpátky k diablu a naplnil ofiko či neofiko servery. Co sem četl zde na fóru ve vláknu "itemizační patch až v listopadu", tak reset bude, ale protože je to tak vážný zasáh do hry, přijde nejspíš s datadiskem. To řešení dle mě je tam uplně jednoduché, i v D2 byly postavy "klasik" a postavy "expansion". Stačí, aby nešlo převádět postavu z Klasik na Expansion. Ty -insane- tisíco eurové investice tedy nikomu sebrány nebudou, jenom se třeba majitelé chytí za nos, za jakou "věc" jsou schopni svoje reálný penize utratit ( timto se omlouvám, zda je někdo takový mezi námi a vidí situaci jinak :) ) Zároveň věřím, že do toho datadisku nejpozději zakomponují věci - služby- co zvýší možnosti jak utrácet goldy, at už to bude nějaká forma personifikace, možnosti itemizace(výměna affixu) lokace za goldy, další a lepší krafty apod. Nějaký ty represivní plošný opatření jako povinný odvody, snižování dropu goldů rušení gf, to je podle mě nesmysl. Neřešil bych věci, co fungují správně. Pořad ten, kdo u toho sedět o 6hodin denně více bude bohatší. A to je v pořádku z herního hlediska. Opravy jsou nezbytná věc, abyste mohli hrát, zdražení oprav vede logicky jenom k otrávení hráče. Pokud před uvedením data taky odhalí ještě nějaký botery a rozdaj ze pár banánů, věřím, že ekonomika určitou dobu vydrží. Boti jsou jednoznačně největší ohrožení cen ale bohužel jejich vymýcení je stejný jako boj s jakkýkoliv zločinem, vždy je někde o krok napřed. Inflace je ale nevyhnutelná i bez nich. Přece nebudete ve hře utracet tolik co najdete, budete mít tendence se naopak stát bohatším , syslit ! :) Bud se odhodlaj, a dopředu řeknou, za zhruba rok až rok a pul nás čeká další reset, nebo aspon vydaj další datadisk(což naznačovali, se kterým by asi opět přišel ). S takovou bude diablo hratelný ješte mnoho let, přinejmenším na HC určitě :) HOWG

Uživatelský avatar
Tal_Rasha
Wraith
Příspěvky:163
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:TalRasha#2799

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od Tal_Rasha » 20.06.2013, 12:15 hod.

Každý hovorí o resete. Môže mi to niekto vysvetliť čo to znamená konkrétne? Úplne zmazanie komplet celeho obsahu účtu ? Reset znamená aj to že mi zmažú okrem výbavy, napr. !!! 5x paragon 100 postavy ?

Uživatelský avatar
Antabus
Burning Soul
Příspěvky:693
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Antabus#2689
Bydliště:Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od Antabus » 20.06.2013, 12:44 hod.

Reset tak jak ho znají hráči z D2 byl založený na tom, že existovaly dva mody (jak je např SC/ HC) a to ladder a non ladder . U LADDER postavy si měl napsáno "ladder charakter" a ta postava se zobrazovala v žebříčcích, bylo dostupných několik itemu a runových slov navíc. Modl si hrát a obchodovat pouze s ladder postavami. A druhý mod byl non ladder, nebyl součást žebříčků. Reset znamenal, že se všechny LADDER postavy byly převedeny na non ladder- kde si mohl dále hrát společně s ostatními postavami a hrači co byli též non ladder. Měl jsi však možnost založit novou Ladder postavu, kde jsi začinal ve zcela novem "prázdnem světe" zcela od nuly.

zde zdroj, kde se hovoří o možném zavedení ladder systému do D3:
http://diablo.somepage.com/news/1555-ca ... travis-day

Odpovědět

Zpět na „Obecně“