Patch 2.4.0

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Odpovědět
Y0G1
Burning Soul
Příspěvky:676
Re: Patch 2.4.0

Příspěvek od Y0G1 » 12.11.2015, 09:29 hod.

Maja mas pravdu monk je akosi potichu DDD

Zeby static vladol aj nadalej ?

Uživatelský avatar
maja
Doom Knight
Příspěvky:582
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:maja#2296

Re: Patch 2.4.0

Příspěvek od maja » 12.11.2015, 09:42 hod.

podle streamu, co sem teď asi 10 min koukal, tak se static v solo posunul výše v grupě sem monka ještě nevidel

Rawmen
Gorebelly
Příspěvky:250
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Rawmen#2174

Re: Patch 2.4.0

Příspěvek od Rawmen » 12.11.2015, 09:51 hod.

Když chci hrát PTR, proč musím stahovat celou hru znovu? :roll:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Rawm ... o/57389964
Zase jsem ve hře. Prosím přidejte si mě, nemám s kým hrát. :)
PS: Skyrim1988 je bůh.

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Patch 2.4.0

Příspěvek od Dava_C » 12.11.2015, 10:37 hod.

maja píše:v záplavě předchozího infa mi tak nějak chybí informace o monkovi od našeho stálého zpravodaje guru Seta ;) , jak hluboký hrob pro monka mám vykopat :-|
Ještě jsem nestihl pročíst, ale to co mě bouchlo do nosu: Static v group už nebude co teď, protože ho může procovat jen ten monk, který Static aplikuje. A pak spousta nerfů healingu pro group.
Mlok píše:To je ale jen problém toho, že chceš hrát v partě pro max XP. Ve 2.3 ten rozdíl byl extrémní, takže tam to zcela chápu. Pokud se ale významně zmenší rozdíl solo x 4p x 2-3p (což se zmenší, jen je otázka jestli to bude dostatečně), tak si můžeš zahrát cokoliv solo (minimálně aspoň občas když třeba nebudeš mít ideální partu) a bude stačit, aby to neztrácelo nijak výrazně na TOP build.
Nemyslím, že to bude dostatečně, kdyby dobrá parta dělala 2x více xp než solo, byl bych poměrem PL úplně někde jinde oproti ostatním, jako jsem býval před 2.3, v 2.3 jsem hodně z toho ztratil protože hraju pod 50% mých možností, už jsem to někde psal, kdybych měl stále partu, byl bych někde nad 1800 PL. Na druhou stranu group je prostě větší zábava, když jsou kámoši a uměj to hrát, to čekání mě ale často ubíjí, v tomto by to byla super alternativa to solo. PL spolu se zábavností huntění damage z PL je jediný, co může člověka u D3 udržet, proto je aktuálně solo ztráta času pro mě a radši v menu koukám na filmy atd., což se změní s upgradem itemů přes gemy, ale jen částečně.
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Uživatelský avatar
Stanley
Minion of Destruction
Příspěvky:831
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Stanley#2169

Re: Patch 2.4.0

Příspěvek od Stanley » 12.11.2015, 11:02 hod.

Sonic1SVK píše:Odkial mate ze zmeny na setoch budu retrospektivne? Vzdy to bolo tak ze sa musel set dropnut znova, napr. Natalya kusa s fire dmg...
V posledních patchích byly změny vždy zpětné. Problém byl pouze pokud, většinou setová zbraň, se rolovala s nějakým statem navíc, jako IK kladivo + dmg COTA nebo Nat kuše +dmg Rain of Vengeance. Jednodušeji řečeno, retrospektivní jsou bonusy ze setu a ne rolly itemu. A mimochodem, Natalya kuše se s fire dmg nerolluje!!

Uživatelský avatar
hulkxxxl
Ancient
Příspěvky:2060
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Hulkxxxl#2541
Bydliště:Břeclav

Re: Patch 2.4.0

Příspěvek od hulkxxxl » 12.11.2015, 11:07 hod.

takže fakt škoda nerfů: heal monk - bez něj je hlavně takovej hota barb nahranej, static - NErf jak prase procování pomocí parťáků (asi se to dalo čekat)

nerf WW barbara, díky změně počtu tornád a asi i rychlosti tiků se nestíhá doplňovat fury i při použití lightning runy, málo tornád celkově na dělání dmg :(

https://www.youtube.com/watch?v=kP4vu5UASoE celkem se mi líbí návrat monka "kozáčka" kdysi jsem to rád hrával snad to zůstane použitelný, static mi fakt moc nesedí


čekám ještě na nějaký build na barbara klokana s novou zbraní a i nějaké další itemy pro eq jsem viděl v dataminingu, jsem jen zvědavej na výslednou dmg
Obrázek Obrázek

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Patch 2.4.0

Příspěvek od Mlok » 12.11.2015, 11:08 hod.

Tak uvidíme jaký bude nakonec výsledek. Teď ten rozdíl kolem 10x více XP v partě je opravdu úlet.

Stanley: Přesně tak. Třeba u DH to zatím vypadá na nový drop pouze pro oba quivery (rucsack i DML), což je ovšem zrovna jeden z nejhorších itemů na získání dobrého rollu.

Gold Eagle
Zhar the Mad
Příspěvky:1641
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:goldeagle#2259

Re: Patch 2.4.0

Příspěvek od Gold Eagle » 12.11.2015, 11:10 hod.

To jako zase WW barbar je nerfnutej? To jsou(jak se slušně řekne voli¨?). To bude zase xtá vlna nerfu po terý příjde x tá vlna buffu v létě. Promiňte jdou blinkat z balkónu sousedce do květníku.

Ksinbad
Gorebelly
Příspěvky:277
BattleTag:Ksinbad#1240

Re: Patch 2.4.0

Příspěvek od Ksinbad » 12.11.2015, 11:23 hod.

Neví někdo jaká varianta je lepší jestli focus a restraint nebo nově litany a host, když mám například 6 a více věcí v ancientu. Bohužel nemám litany a host, abych to mohl vyzkoušet sám.

Uživatelský avatar
hulkxxxl
Ancient
Příspěvky:2060
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Hulkxxxl#2541
Bydliště:Břeclav

Re: Patch 2.4.0

Příspěvek od hulkxxxl » 12.11.2015, 11:26 hod.

no ww barb hnedka jak jsem viděl to že to předělali

* Attack speed will no longer cause Whirlwind to attack faster; instead the resource cost and damage will scale with attack speed

jsem čekal problémy, co jsem četl na us foru tak jsou bez fury, celkově málo tornád (což je asi lepší pro servry), no nic, a já blb dělal zase ww tak to asi šrotnu a budu hrát klokana nebo něco jinýho
Obrázek Obrázek

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Patch 2.4.0

Příspěvek od Mlok » 12.11.2015, 11:35 hod.

litany a host má cíleně na počátku přepálenou dmg, aby Bliz. viděl kam až to takhle půjde. Už teď s tím někdo dal GR80 a to ještě může být dost stará informace.
Dmg půjde určitě výrazně dolu, podle mě minimálně na 300% nebo ještě i níže.

Rawmen
Gorebelly
Příspěvky:250
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Rawmen#2174

Re: Patch 2.4.0

Příspěvek od Rawmen » 12.11.2015, 11:53 hod.

Super, Hulk mi udělal radost tímto videem https://www.youtube.com/watch?v=kP4vu5UASoE . Snad zase obnoví zvony, tohle byl jeden z důvodů, proč jsem koupil RoS na PC a přestal hrát na X360. A díky tomu mám Skyrima v podpisu, protože mi tenkrát dropnul na to tu redukční hůl.

A důvod, proč i když nemám rád melečka, tak jsem hrál celkem dlouho monka. Pak přišel ping pong monk DS a já opustil Diablo.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Rawm ... o/57389964
Zase jsem ve hře. Prosím přidejte si mě, nemám s kým hrát. :)
PS: Skyrim1988 je bůh.

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Patch 2.4.0

Příspěvek od Dava_C » 12.11.2015, 12:07 hod.

Mlok píše:litany a host má cíleně na počátku přepálenou dmg, aby Bliz. viděl kam až to takhle půjde. Už teď s tím někdo dal GR80 a to ještě může být dost stará informace.
Dmg půjde určitě výrazně dolu, podle mě minimálně na 300% nebo ještě i níže.
Nebo naopak přizpůsobí vše ostatní tomuto setu, který slouží jako reference pro novou metu (po lehké úpravě). Powecreep je třeba a bude, jako vždycky, GR 82 solo padlo v tomto patchi, i když v tom hrála shoda 100 okolností, jinak solo výsledek nemá žádnou vypovídací hodnotu, kde se daný char nachází, třeba právě Archon je v 9/10 GR nehratelný, ale v ideálním GR je silný, v partě taky nepoužitelný. GR 90+ solo by mělo jít v 2.4 dosáhnout.
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: Patch 2.4.0

Příspěvek od McT » 12.11.2015, 12:17 hod.

Mě tohle přijde přehnané
Reduces the cost of Cluster Arrow by 75-100%, to pak spojit s Aquila Cuirass While above 75-85% primary resource, all damage taken is reduced by 50% a s vengeanci dohromady dalších 50% +IP od barba, něco od monka/crusa, tak bude DH skoro nesmrtelné :-)
Ikdyž to bude teďka hlavní úkol na vysoké rifty => být nesmrtelný :-) Ale to takhle bude u všech charů pro tento patch

Uživatelský avatar
maja
Doom Knight
Příspěvky:582
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:maja#2296

Re: Patch 2.4.0

Příspěvek od maja » 12.11.2015, 12:35 hod.

mě tenhle kozák v podobě monka moc nepadl, ale uvidíme, stejně bych řekl že static to v solo nakladá více

Rawmen
Gorebelly
Příspěvky:250
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Rawmen#2174

Re: Patch 2.4.0

Příspěvek od Rawmen » 12.11.2015, 13:22 hod.

Obrázek
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Rawm ... o/57389964
Zase jsem ve hře. Prosím přidejte si mě, nemám s kým hrát. :)
PS: Skyrim1988 je bůh.

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Patch 2.4.0

Příspěvek od Mlok » 12.11.2015, 13:33 hod.

McT píše:Mě tohle přijde přehnané
Reduces the cost of Cluster Arrow by 75-100%, to pak spojit s Aquila Cuirass While above 75-85% primary resource, all damage taken is reduced by 50% a s vengeanci dohromady dalších 50% +IP od barba, něco od monka/crusa, tak bude DH skoro nesmrtelné :-)
Ikdyž to bude teďka hlavní úkol na vysoké rifty => být nesmrtelný :-) Ale to takhle bude u všech charů pro tento patch
Jenže to nepůjde. Aquila Cuirass můžeš na sebe hodit pouze s RoRG a to nemá smysl. To už můžeš do kostky místo RoRG raději dát
New Legendary Ring
After using Vault, Shadow Power, or Smoke Screen, take 50-60% reduced damage for 8 seconds

U Vengeance zase budeš mít buď jen cca 50% uptime (to už počítám dawn v kostce) nebo musíš použít Obsidian v kostce na 100% uptime a pak zase ztratíš ten předchozí ring.

Tedy bude to o dost horší a tím jak bude posun zase výše v GR, tak to není nic extra...

Uživatelský avatar
Tyckin
Zhar the Mad
Příspěvky:1796
BattleTag:Tyckin#2872

Re: Patch 2.4.0

Příspěvek od Tyckin » 12.11.2015, 13:55 hod.

Přemýšlím nad budoucí funkcí "REBIRTH", tzn. převod vybaveného hrdiny do nové sezóny.
Pokud se převede s gearem i s tím co má v inventáři, a nebude to omezeno pouze na jednoho hrdinu, nýbrž všechny, pak si takhle můžete ze současné sezony do nové přestěhovat hrdiny i kompletní truhlu skrze jejich inventáře, což by byla pakárna popírající sezonu jako takovou.
Jedinou ztrátou by pak byly goldy, zřejmě paragony a hrdiny by bylo nutno znovu udělat na 70lvl jak tam čtu. Snad to tak nebude.

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Patch 2.4.0

Příspěvek od Mlok » 12.11.2015, 14:26 hod.

Tak popis pro Manticore je špatně a žádný free CA nebude:
This is odd really. The Manticores I dropped last night during the PTR testing had
Up to 100% Cluster Arrow Damage
Up to 50% Cluster Arrow Cost Reduction

Tedy zřejmě jsou v patch notes ty hodnoty jen prohozené a má být 30-40% RCR and 75-100% damage.

Pepeb007xx
Quill Rat
Příspěvky:2
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:azazel#2270

Re: Patch 2.4.0

Příspěvek od Pepeb007xx » 12.11.2015, 14:51 hod.

kedy ho vydaju?

hral som chvilu PTR ale to ma nebavi,nic mi odtial nezostane a robit si chut pred patchom si nechcem..
..btw to mojo bude brutalne,to sa bude dat spravit uplne novy build

Odpovědět

Zpět na „Obecně“