
PTR 2.1 Online
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1641
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:goldeagle#2259
Mistře, dneska mi padnul doom bringer nebo jak se mu nadává. Sice jen 2250 dps, ale +18% physical dmg, stačilo místo lifehitu dát díru, bohužel pro mě na SC. 

Re: PTR 2.1 Online
Na PTR Korejci dostávají za zabití elity na LVL 100 jeden paragon 909-910 tuším. RG tam má 632,054,903,472,128 HP = 1 měsíc s konstantní damage 250,000,000 za sekundu bez Furnace, EP, Rimeheart, už se plánují změny, úpravy, nerfy těchto věcí, to je dobře, ať má Heller co dělat - 3 měsíce nonstop čistit rift a nedostat při tom ránu 

Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: PTR 2.1 Online
Jde o rozbité mechaniky vztažené na Greater rifts (monk dokáže dát 600 trilionů damage jednou ranou s určitým gearem atd.) a celkovou nevyladěnost.
Blizz to, jako obvykle, vzal zase za špatný konec. Díky rozbitým mechanikám (skilly, itemy - tyto musí být nerfnutý/odstraněny) se lze dostat za určité skladby party na lvl 100. Tyto mechaniky založené na jiných veličinách/mechanikách než damage můžou existovat na "nižších" obtížnostech, kde jejich vliv není tak zásadní, ale jejich vliv roste s přibývající obtížností (HP) až tyto vlastnosti "předemidžují" sheet dps, které už je na těchto levelech zbytečné. Exploding Palm, Rimeheart, Furnace, THE FIST OF AZ'TURRASQ.
Neznám cíle Blizzardu, ale chápu to tak, že Greater rifts a vlastně i seasony mají poskytnout noliferům nekonečné hraní, ale zároveň by si měli udržet casualy. Pro nolifery by samo o sobě měla být dostatečná odměna to, že jsou vysoko v žebříčku.
Proto je třeba předělat kompletně scalování HP/damage v Greater riftech spolu s odstraněním těchto "bugů". Např. na lvl 100 má mob 999 999 999 999 HP a RG 632 000 000 000 000 HP a od cca lvl 50 už nelze přežít s jakýmkoliv toughness). Lojza, který přijde 3x týdně ožralý s hospody a chce si zahrát by se měl dostat na lvl 80, ti "dobří" z vás na lvl 85, nolifeři na lvl 90 a laděním gearu (z 90%ních rollů na 98%ní rolly na všech itemech) se dostat na lvl 91 a dobrým složením party a vyladěním maličkostí se dostat na lvl 92. Tím, že je 100 lvlů se to dá pěkně odvodit na % hráčů - 80% casualů a zbytek by pak neměl oproti nim až tak velkou výhodu, kdy se např. teď dá udělat PL 910 za zabití jedné elity na GR lvl 100.
Blizz to, jako obvykle, vzal zase za špatný konec. Díky rozbitým mechanikám (skilly, itemy - tyto musí být nerfnutý/odstraněny) se lze dostat za určité skladby party na lvl 100. Tyto mechaniky založené na jiných veličinách/mechanikách než damage můžou existovat na "nižších" obtížnostech, kde jejich vliv není tak zásadní, ale jejich vliv roste s přibývající obtížností (HP) až tyto vlastnosti "předemidžují" sheet dps, které už je na těchto levelech zbytečné. Exploding Palm, Rimeheart, Furnace, THE FIST OF AZ'TURRASQ.
Neznám cíle Blizzardu, ale chápu to tak, že Greater rifts a vlastně i seasony mají poskytnout noliferům nekonečné hraní, ale zároveň by si měli udržet casualy. Pro nolifery by samo o sobě měla být dostatečná odměna to, že jsou vysoko v žebříčku.
Proto je třeba předělat kompletně scalování HP/damage v Greater riftech spolu s odstraněním těchto "bugů". Např. na lvl 100 má mob 999 999 999 999 HP a RG 632 000 000 000 000 HP a od cca lvl 50 už nelze přežít s jakýmkoliv toughness). Lojza, který přijde 3x týdně ožralý s hospody a chce si zahrát by se měl dostat na lvl 80, ti "dobří" z vás na lvl 85, nolifeři na lvl 90 a laděním gearu (z 90%ních rollů na 98%ní rolly na všech itemech) se dostat na lvl 91 a dobrým složením party a vyladěním maličkostí se dostat na lvl 92. Tím, že je 100 lvlů se to dá pěkně odvodit na % hráčů - 80% casualů a zbytek by pak neměl oproti nim až tak velkou výhodu, kdy se např. teď dá udělat PL 910 za zabití jedné elity na GR lvl 100.
Naposledy upravil(a) Dava_C dne 04.07.2014, 16:41 hod., celkem upraveno 1 x.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1641
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:goldeagle#2259
Re: PTR 2.1 Online
Nahoď taky nějaký linky na to zabíjení GR na vysokým levelu. kKdo to má furt sledovat.
Re: PTR 2.1 Online
ty rozbory, co tu dává, jsou takové hovadiny, že to ani nečtu, nemám to zapotřebí
jakési furt % , kecy o noliferech ... njn holt venku zase svítí sluníčko a je teplo .. úpal, úžeh to je svině 



Re: PTR 2.1 Online
Hellercz: mě zase přijde, že jak píše o tom lojzovi co přijde 3x týdně ožralej z hospody a pustí si diablo, tak to píše o sobě
pak tady nemá psát slinty o noliferech

Re: PTR 2.1 Online
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/ ... 738?page=1 feedbackGold Eagle píše:Nahoď taky nějaký linky na to zabíjení GR na vysokým levelu. kKdo to má furt sledovat.
https://www.youtube.com/watch?v=Z0wphtc ... e=youtu.be video
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/ ... 057?page=1 původní vlákno včetně bluepostu Wyatt Chenga
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1641
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:goldeagle#2259
Re: PTR 2.1 Online
Nooo, hezký, dps na pikaču, toughness zvýšený. Hmmm, nejvíc mě dostala jiná věc. Odměnou ta GR level 100 jsou 2 legendárky na ho*no a 50!!!, slovy padesát, shardů pro Kadalu.
V Blizzardu hulej sušený želví lejna bo co. 
Tady aspoň vidíte jak se levelují paragony. My se s tím strašně crcáme.


Tady aspoň vidíte jak se levelují paragony. My se s tím strašně crcáme.

Re: PTR 2.1 Online

Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
-
- Wraith
- Příspěvky:182
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
Re: PTR 2.1 Online
No tak 3:16-3:16 arcane sentry mu dáva 2,505,734,912 dmg pri 21milionoch toughness. Tu 100 nemá šancu préjsť nikto bez toho aby zomrel.Dava_C píše:http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/ ... 738?page=1 feedbackGold Eagle píše:Nahoď taky nějaký linky na to zabíjení GR na vysokým levelu. kKdo to má furt sledovat.
https://www.youtube.com/watch?v=Z0wphtc ... e=youtu.be video
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/ ... 057?page=1 původní vlákno včetně bluepostu Wyatt Chenga
HC noliferrovia som na nich zvedavý. Keď už im tak ide o to: "som prvý, som prvý ktorý prešiel uroveň riftu 100 na HC".

Re: PTR 2.1 Online
Zdar pani ... ako niektore zmeny v tomto patchi sa mi aj pacia niektore idu mino mna nemusim vobec fnukat ako podaktory co sa neuvidia v tabulkach na prvych prieckach ... ale mne osobne vadi to ze blizz uz moze slobodne zrusit s hry obojrucne zbrane ... tato mechanika im teda nevysla vobec . A stve ma aj ten lezerny pristup ked sa nato na ofiko niekto dotazuje napisu nieco take ze sa natom pracuje. Akoze uz na tom pracuju kolko dlho a ako dlho este chcu pracovat od zaciatku su 2hand take zbytocne skor. A este tam pridali crusadera s pasivkou smiesnou znizuje rychlost behania hhh co si nabuchas na botach a paragone. A potom pisu ako to je teraz zle ze crusader moze nosit 2hand+stit. Je niekto podobneho nazoru ako ja ? ze mu to proste vadi chyba v hre ako mne ?
Re: PTR 2.1 Online
Tak by mě zajímala jedna věc. Greater rifty budou i pro nonladder nebo pujdou jenom v ladderu. Ciste teoreticky jako hráč, který hraje hodně nárazově by mě zajímalo jestli budu muset jít komplet od 1 lvl nebo si budu moct zahrát novinky (bez novejch legendárek a teoretickýho umístění na žebříčku best of nolife guys) nebo prostěbudu muset jet všechno od začátku abych si mohl vyzkoušet GR a s ním i spojené kosení goblinů u nich doma
) dík za info

- hulkxxxl
- Ancient
- Příspěvky:2060
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Hulkxxxl#2541
- Bydliště:Břeclav
Re: PTR 2.1 Online
ne vše kromě sezonních legen bude i v non ladder hře takže GR si zahrajeme všichni
Re: PTR 2.1 Online
Díky za rychlou odpověď Hulku, myslel jsem si to a dávalo by to i smysl. Prostě jediný v čem bude ladder postava vylepšená oproti nonladder budou nové legendy pro danou sézónu a možnost bejt někde napsanej jako BigBoss. Kdyžtak nad tím uvažuju tak je to konečně ten metr na měření e-dicku. No za mě osobně asi zůstanu u nonladder.
Re: PTR 2.1 Online
A nový lege ze sezóny se po ukončení sezóny přesunou do non-season hry, takže v pohodě 

David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !


Re: PTR 2.1 Online
@Azazel_cz: jedine co nepujde ziskat mimo season budou conquesty (specialni achievy pro season).
Re: PTR 2.1 Online
Ziadne nove info ?
Re: PTR 2.1 Online
Ne, akorát poslední dny dostávají na čuňu od hráčů, že jim prakticky 14 dní běží naprázdno PTR, není co testovat, protože současné PTR obsahuje spoustu majoritních chyb, které znemožňují další feedback na balance postav, balance Greater riftů atd a prakticky polovina věcí, které mají být v 2.1 se na PTR ještě ani nedostalo. Vydávání patchů a oprav je pomalé, neefektivní.
Poslední blueposty naznačují, že další build PTR bude "very soon (R)".
Poslední blueposty naznačují, že další build PTR bude "very soon (R)".
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔