Stránka 1 z 1
Datadisk
Napsal: 28.07.2014, 07:14 hod.
od semproncz
Ahoj, dnes jsem si koupil datadisk na D3.
Vše jsem na účtu aktivoval a hlásí mi to že mám: Diablo® III : Reaper of Souls™ Standard Edition
Ale po spuštění hry se to pořád tváří jako základní hra a nemohu spustit crusadera a chce to pořád upgrade.
Jediné co mi přibylo do launcheru je nějaká verze PTR. Proto se obracím na vás co s tím.
Děkuji předem všem.
S pozdravem Sempron
Re: Datadisk
Napsal: 28.07.2014, 07:31 hod.
od Cartman
No, nevim jak se ti to povedlo, ale asi sis stahl PTR, pokud to teda neni nejaka stara verze. Po aktivaci bys mel pusti battlenet appku a ta by ti mela zacit stahovat D3RoS, jestli to tak nejde, tak se tam zkus postourat v nastaveni.
Re: Datadisk
Napsal: 28.07.2014, 07:35 hod.
od semproncz
Ahoj ,děkuji za odpověď .
už se v tom štourám od 6 ráno a marně. Dokonce jsem vše i reinstaloval.
Kupoval jsem toto
http://www.key4you.cz/product/details/1 ... -of-souls/
Re: Datadisk
Napsal: 28.07.2014, 07:45 hod.
od hulkxxxl
pokud máš zadanej klíč v účtu mělo by to bejt ok, jen tu tuším někdo psal že má blizz nějaký dva dny nebo kolik na ověření klíče (pokud nekupuješ u nich), třeba někdo písne kdo taky musel čekat
mělo by se ti to upgradnout přes appku samo podle mě.... teda to je jen muj názor
Re: Datadisk
Napsal: 28.07.2014, 07:46 hod.
od Cartman
Kdyz se teda prihlasis na battlenet na webu, vidis tam ze mas RoS? Zkus tam stahnout znova tu appku, to uz si ale zkousel co? Bude to chtit jen neco trapne proklikat a nebo to ma prodlevu :p To si odinstaloval veskerej obsah diabla? Uplne cista instalace by ti to RoS musela stahnout, pokud si teda ten oem klic aktivoval, coz mi je jasny, ze jo, ja kupuju uz jen digitaly. Smazal bych uplne vse co ma neco spolecnyho s diablem i to ptr, stahl battle net apku, prihlasil se a musi ti to stahovat, max bych jeste procistil registry ccleanerem.
Re: Datadisk
Napsal: 28.07.2014, 07:49 hod.
od Cartman
Jojo to s tim overovanim uz sem taky slysel, je to traparna, kdyz je clovek natesenej, ale nezazil sem to.
Re: Datadisk
Napsal: 28.07.2014, 07:50 hod.
od semproncz
Ahoj děkuji za rady.
Ano vše jsem smazal a znova nainstaloval. I Cache jsem pročistil prostě nic.
Na Battlu je vše aktivované jen v appku pořád nic.
Re: Datadisk
Napsal: 28.07.2014, 08:13 hod.
od hulkxxxl
hele nejsi sám koukal jsem na eu forum, buď prý pomůže když si změníš heslo a relogneš
edit toto borec píše
Close the Bnet launcher (not just log out). Go to your battlenet account in your browser, change your password. Close your browser. Open Bnet launcher and login with new password. Done. :-)
nebo písni post na ofic forko
lidi taky píšou že vše nainstalovali a mají jen vanilu
napiš do technical supportu a nějak ti to resetnou, jsou tam podobný posty
jinak se prej čeká až 72 hodin na ověření pokud nekupuješ přímo u blizzu
Re: Datadisk
Napsal: 28.07.2014, 08:25 hod.
od semproncz
Děkuji .
Učinil jsem tak podle tvé rady.
Ještě zkusím reset toho hesla.
Re: Datadisk
Napsal: 28.07.2014, 08:28 hod.
od semproncz
Děkuuji si borec.
Pomohlo heslo.
Stačilo změnit a jedeto.
Re: Datadisk
Napsal: 28.07.2014, 08:48 hod.
od Petros
Vyřešeno, zamykám. Příště si editujte příspěvky (Psycho a semproncz).