Patch 2.1.0 Goes Live 'This Month'

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Odpovědět
Uživatelský avatar
dawemorraless
Na-Krul
Příspěvky:3027
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:DaweMorrales #2722
Bydliště:Brno
Re: Patch 2.1.0 Goes Live 'This Month'

Příspěvek od dawemorraless » 27.08.2014, 08:38 hod.

No máš tři možnosti bud to leavneš umřeš nebo to dojdeš (mužeš počkat) když dojde čas pak už stačí upižlat bosse..o patro z5 by to mělo jít esi sem dobře postřehl když ripneš na sc tak začínáš na začátku
LVL 99 galerie
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum

Uživatelský avatar
sgtmajfoley
Doom Knight
Příspěvky:575
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:sgtmajfoley#2877

Re: Patch 2.1.0 Goes Live 'This Month'

Příspěvek od sgtmajfoley » 27.08.2014, 08:47 hod.

pokosím travu na zahrade :D a hor sa streamovať :D :D :D
>Panchita< - EQ fire Barb (1,2,3 elitky, chrumkavo prepečené)
>Curseblade< - Doge WD (ten pesa, uši jako kóň, červené má oči)
>Yolinka< - Fire Crus (dropping FPS since RoS)

>Twitch.tv< - streamujem väčšinou okolo obeda

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: Patch 2.1.0 Goes Live 'This Month'

Příspěvek od HELLERcz » 27.08.2014, 08:49 hod.

Kosit trávu ? máte pěkné počasí jo , sousedé :)
Tady je teda od ráda tma a prší a jak na podzim :D ideální na launch patche ... já invazi na gobliny uskutečním do půl hodiny snad :D
Obrázek

Uživatelský avatar
Cartman
Burning Soul
Příspěvky:738
BattleTag:Cartman#2474
Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče

Re: Patch 2.1.0 Goes Live 'This Month'

Příspěvek od Cartman » 27.08.2014, 09:27 hod.

Tak to vypada, ze pujdu domu driv, asi neodolam ;D

Uživatelský avatar
sgtmajfoley
Doom Knight
Příspěvky:575
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:sgtmajfoley#2877

Re: Patch 2.1.0 Goes Live 'This Month'

Příspěvek od sgtmajfoley » 27.08.2014, 09:38 hod.

kelu aj s razer sluchatkami :D nebolo nic pocut na streame :D ale zachvilku to bude fixnute np
>Panchita< - EQ fire Barb (1,2,3 elitky, chrumkavo prepečené)
>Curseblade< - Doge WD (ten pesa, uši jako kóň, červené má oči)
>Yolinka< - Fire Crus (dropping FPS since RoS)

>Twitch.tv< - streamujem väčšinou okolo obeda

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: Patch 2.1.0 Goes Live 'This Month'

Příspěvek od HELLERcz » 27.08.2014, 09:46 hod.

T6 vault za mnou ... během pár minutek 115 mega goldů, proč ne :D (nebo tak nějak)

Nahodil jsem si do SoJky gem "Boon of the Hoarder" a teď těžce vydělávám goldy :D musím využít toho bonusu.
Obrázek

Uživatelský avatar
Reve
Zhar the Mad
Příspěvky:1791
BattleTag:Reve#2353

Re: Patch 2.1.0 Goes Live 'This Month'

Příspěvek od Reve » 27.08.2014, 09:48 hod.

jde o to jestli to bude treba...zda se, ze o goldy uz nebude nouze....

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: Patch 2.1.0 Goes Live 'This Month'

Příspěvek od HELLERcz » 27.08.2014, 10:02 hod.

nevadí .. je to efektní na oko, baví to, jak ty goldy prší :D
Obrázek

Uživatelský avatar
Reve
Zhar the Mad
Příspěvky:1791
BattleTag:Reve#2353

Re: Patch 2.1.0 Goes Live 'This Month'

Příspěvek od Reve » 27.08.2014, 10:10 hod.

zachvilu zacnou prset gemy...pac lidi zase zacnou becet, ze maji dost goldu, ale nedostatek gemu :D..nekonecny pribeh..zaclo to u breceni nad lege craft matrosem..

Gold Eagle
Zhar the Mad
Příspěvky:1641
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:goldeagle#2259

Re: Patch 2.1.0 Goes Live 'This Month'

Příspěvek od Gold Eagle » 27.08.2014, 10:17 hod.

Tak lidi se pachtili kvůli +50% goldům a ono je teď +100%. Komedie :D :OXO :shock: :twisted:

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Patch 2.1.0 Goes Live 'This Month'

Příspěvek od Dava_C » 27.08.2014, 11:29 hod.

General:
Fixed an issue where increased elemental damage debuffs applied to enemies were stacking from multiple sources (26/8)


LOL nemám slov, už nemůžu :roll: Celé PTR to bylo nějak a teď NERF první den a vše je jinak.

PTR
- nefunkční hydra
- rozbitý Apacalypse

Live
- nefunkční hydra + nerf Gale force
- spravený Apocalypse (vlastně NERF, protože díky tomu měl wizard na ty vysoké příčky v GR)
- nefunkční FB set (random DoT)

To jsme si teda polepšili oproti PTR.
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

manusky11
Gorebelly
Příspěvky:304
BattleTag:fionka#2610

Re: Patch 2.1.0 Goes Live 'This Month'

Příspěvek od manusky11 » 27.08.2014, 11:32 hod.

Dava_C píše:
- nefunkční FB set (random DoT)
Viete niekto napísať ako a či vobec to v praxy funguje?Ja budem dnes online až po 22:00......
Random DoT,takže ako som sa dočítal,stackuješ,stackuješ a tesne pred maximom sa to bugne a hodí to nádodný/random DMG pre DoT-ku?Je to tak aj v reále?
Dakujem
Main char.: Wizzard Female Fionka
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Patch 2.1.0 Goes Live 'This Month'

Příspěvek od Mlok » 27.08.2014, 11:43 hod.

DoT z FB setu nefunguje jak má, ale nedá se říct, že by byla vyloženě random.

Všechny DoTky v D3 jsou už delší dobu řešeny tak, že jsou normalizovány. Tzn., že se spočítá průměrná dmg za crit a non crit hity.
Příklad:
- mám base dmg 100 (bez ChC a ChD)
- budu mít 20% ChC
- budu mít 500% ChD (schválně volím extrémnější příklad s málo ChC a více ChD)
- non crit hit bude 100
- crit hit bude 600
- a teď normalizavná dmg ta vyjde 0,2 * 600 + 0,8 *100 = 200

FB DoT aktuálně funguje tak, že nenormalizuje (jak by měla), ale jakmile se dostane na max stack, tak buď critne nebo ne. Tedy pro uvedený příklad bude hořet v 80% případů za 100 a ve 20% případů za 600. Správně by měla hořet vždy za 200.

A když se ti stane, že na RG zrovna necritne, tak je to problém velký.

A jediné co to pak může změnit je ukončení již hořící FB dotky a vytvoření nové (jenže ani nová nemusí critnout):
- výměna FB gearu
- rip
- vzdálení se dostatečně daleko od monstra

A dokud není FB DoTka na svojem maximu, tak se průběžně mění a její hodnota lítá sem tam (zda v daném čase zrovna crituješ nebo ne). Kdyby se počítala online v čase i po dosažení max. stacku, tak by nebylo třeba normalizovat.
Jenže po maximálním nastackování má DoTka hodnotu, kterou získá na začátku (tedy crit nebo non crit) a už se dále v čase nemění. Tenhle mechanismus je pro implementaci daleko jednodušší a spolehlivější, proto se používá. Jenže se musí normalizovat, což se aktuálně neděje.

Přitom na PTR byla FB DoTka správně normalizovaná. Až s opravdou špatné interakce s Apocalypsou tam zanesli tuhle novou chybu chybějící normalizace.

O chybě špatné interakce s Apocalypsou přitom věděli ještě před spuštěním na live a spustili to i s tou chybou. Tu pak narychlo na live opravovali, až to takhle úplně posr...i.

crackonos1984
Quill Rat
Příspěvky:16
BattleTag:zlutou

Re: Patch 2.1.0 Goes Live 'This Month'

Příspěvek od crackonos1984 » 27.08.2014, 12:11 hod.

Zase snizili obtiznost-jdu blejt
Uz ani ten Hc neni HC.

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Patch 2.1.0 Goes Live 'This Month'

Příspěvek od Dava_C » 27.08.2014, 12:27 hod.

manusky11 píše:
- nefunkční FB set (random DoT)


Viete niekto napísať ako a či vobec to v praxy funguje?Ja budem dnes online až po 22:00......
Random DoT,takže ako som sa dočítal,stackuješ,stackuješ a tesne pred maximom sa to bugne a hodí to nádodný/random DMG pre DoT-ku?Je to tak aj v reále?
Dakujem
Je to, jak píše Mlok, random jsem psal pro zjednodušení. Tady je i video jako důkaz místo slibů.



A tady trochu testů firebirds DoT z PTR

http://www.twitch.tv/magicrectangle/c/4754727
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Gold Eagle
Zhar the Mad
Příspěvky:1641
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:goldeagle#2259

Re: Patch 2.1.0 Goes Live 'This Month'

Příspěvek od Gold Eagle » 27.08.2014, 12:53 hod.

Nám pet WD 2.1 vyhovuje, peti konečně bojují a nečučí okolo - hlavně gargawrat. protector, to byla ještě včera bída.

GR na publicu taky vyřešili v rámci možností OK. Na konci jednoho trialu jsme všichni 4 chcípli, srandy kopec. :D

manusky11
Gorebelly
Příspěvky:304
BattleTag:fionka#2610

Re: Patch 2.1.0 Goes Live 'This Month'

Příspěvek od manusky11 » 27.08.2014, 13:05 hod.

Dík za info páni :wave:
Takže nie je to moc hratelné zatial......
Main char.: Wizzard Female Fionka
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Patch 2.1.0 Goes Live 'This Month'

Příspěvek od Mlok » 27.08.2014, 13:16 hod.

Tak je to sice opruz v aktuálním stavu, ale určitě se to i tak dá pořád hrát. Už někdo s Wiz. dal 35 GR (a všichni na prvních pozicích hrají FB set). Dokonce při velkém štěstí může současný stav vyjímečně posunout do vyššího lvl GR než bys došel se sprvným řešením s normalizací DoTky (musíš mít to štěstí aby vyšla crit DoTka vícekrát po sobě, zejména na několik posledních GR na RG). Akorát, že ve většině případů dojdeš o něco níže.

Gold Eagle
Zhar the Mad
Příspěvky:1641
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:goldeagle#2259

Re: Patch 2.1.0 Goes Live 'This Month'

Příspěvek od Gold Eagle » 27.08.2014, 13:23 hod.

manusky11 píše:Dík za info páni :wave:
Takže nie je to moc hratelné zatial......
Ano, pro plačky wizardy je to prej nehratelný, ostatním to vyhovuje lépe než dříve. :D

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Patch 2.1.0 Goes Live 'This Month'

Příspěvek od Mlok » 27.08.2014, 13:25 hod.

A už je to možná zase jinak a správně (normalizované).
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/14058816104

Uvidíme až to testne více lidí.

Já bych tedy rozhodně viděl rád opravu (aby to bylo normalizované). Ono stačí crit a non crit hit pro normální hit. Tam se to ale aspoň rychle střídá a není to vžádný problém.
Ale losovat si crit x non crit hit třeba na souvislé 2 minuty (u těžšího RG), to je už opravdu opruz.

A co se týká "pro plačky wizardy je to prej nehratelný", tak všechny postavy mají všechny DoTky normalizované a i FB DoTka tak nejdříve byla. Nevím proč by měla být FB DoTka jediná vyjímka, která je jinak...

Navíc pokud by to nebylo opraveno, tak se z toho stane opruz systém hry. Ve vyšších GR všichni budou nuceni jít postupem. Stacknout FB DoTku, pokud necritne, tak TP do města (to zruší DoTku), TP zpět a nový pokus dokud necritne. A vyplatí se i více pokusů (rozdíl časů pro zabití RG s critlou DoTkou bude obrovský).

Odpovědět

Zpět na „Obecně“