Patch 2.1.2

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Odpovědět
Baglik
Gorebelly
Příspěvky:283
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:baglik#2817
Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Baglik » 23.11.2014, 10:03 hod.

Gold Eagle, jak si přišel na to že v EU je nejvíc hráčů, vždyť jenom Čína má snad víc obyvatel než celá Evropa. :) a Amíků si myslím že je taky víc. A co se týká těch front v PTR uvědomte si že PTR běží na jednom serveru a každý si to chce vyzkoušet, che to mít jen štěstí a trpělivost a taky pomáhá měnit obtížnosti tak to dělám já a většinou do 5 minut jsem se nalogoval.

Pif
Quill Rat
Příspěvky:6
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Pif#2166

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Pif » 23.11.2014, 10:41 hod.

Zdarec všem, prosím mám dotaz. Když budu teď valit ten PTR 2.1.2. zůstanou mi pak věci a zkušenosti do normal verze hry? Myslím si ,že ne ale raději se zeptám jestli s tím máte z minula nějaké zkušenosti. Díky za odpověď.

Uživatelský avatar
Lemurman
Zhar the Mad
Příspěvky:1721
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Lemurman #2764

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Lemurman » 23.11.2014, 11:18 hod.

přijdeš o vše, co na PTR získáš
Obrázek

Gold Eagle
Zhar the Mad
Příspěvky:1641
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:goldeagle#2259

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Gold Eagle » 23.11.2014, 13:10 hod.

Baglik píše:Gold Eagle, jak si přišel na to že v EU je nejvíc hráčů, vždyť jenom Čína má snad víc obyvatel než celá Evropa. :) a Amíků si myslím že je taky víc. A co se týká těch front v PTR uvědomte si že PTR běží na jednom serveru a každý si to chce vyzkoušet, che to mít jen štěstí a trpělivost a taky pomáhá měnit obtížnosti tak to dělám já a většinou do 5 minut jsem se nalogoval.
Holt jsem četl a i zde na fórech to bylo, krásné statistiky o hráčích na jakým jsou paragon levelu a jejich počet ze všech 3 regionů. 1. v počtu EU, pak o 10-20% méně US a až pak Asie. že má Čína kvantum lidí neznamená, že tam mají všichyni možnosti stejné jako v EU a US, navíc pro Diablo je v kontinentální Číně restrikce (je rozdíl být Číňan na T., Honk. nebo na kontinentně).


Heller:
No i ty buffy jsou mi na prd, sice mi nyní padá 20x více legendárek, ale za 5 hodiny hraní jsem měl upgrade jen z toho co jsem si sám ucraftil. Tedy převedeno na současnou hru bez buffů v live to odpovídá 100 hodin herního času bez upgradu. Což je průměrně při hraní 2,5 hodiny denně casuála 40 dní bez žádného posunu k lepšímu gearu.


Se pokakýnkovali s Adventure módem na PTR ne?! Čekačka přes 2,5 hodiny (je to horší než včera). Do campaigně jsem byl do 20 min. V Adventure, dle počtu public her, je přitom málo lidí, tohle je zase nějakej jejich bug či co. :shock:

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od HELLERcz » 23.11.2014, 13:35 hod.

Taky si myslím, že to mají pokakinkované .. pochybuju, že to mají tak moc vytížené, že každý testuje jejich patch :)
Jo dost lidí to bude, ale tak, aby byly 2+h čekačky .. no nevím nevím :D

Jinak když čekám na založení hry, musím co cca půl hodiny "hnout myší" aby mě to nevykoplo za neaktivitu z herního menu ?
Obrázek

Gold Eagle
Zhar the Mad
Příspěvky:1641
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:goldeagle#2259

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Gold Eagle » 23.11.2014, 15:07 hod.

Ne, včera jsem čekal 2 hodiny a normálně jsem to měl na pozadí a mezitím na PC dělal jiný věci. Pak jsem překlik na D3 a koukám čekám mi postav ve městě.

Tak sláva 2 padý legendárky mě na PTR 2.1.2 boostly, ale to jezdíte z takovýho kvanta, viz obrázek. 27 legendárek za 1 run na Torment 6 jen ke Guardianovi, dál to nechodím. Až to sbírání legendárek zdržuje, chtělo by to autosběr. :shock:

Obrázek

Taky jsou i zelení Goblini a takový jako drobet do fialova a co myslíte, že z nich padá? Shardy :!: Takže jsem pak musel ke Kadale utrácet, nešlo to pobrat. Bílí Goblini jsou specialisti na drahokamy a třeba ze žlutých padají legendárky.

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Dava_C » 23.11.2014, 22:02 hod.

Hm, to bych si vážně nechal líbit na live, jenže Blizzny nás nechají zase pár set hodin trpět a pak zvýší droprate až jim lidi začnou utíkat.

Já už jsem teda na to začal trénovat. V sobotu jsem měl celou volnou, tak si ráno vstanu, před sebou 3 PL tj. přes 60b xp, nic příjemného. Pustím si gabynotorovo oblíbené radio, abych se vcítil do jeho běžného dne, nic co bych si běžně pustil, ale musím říct, že jako podkres k této příležitosti ideální. Skončil jsem v jednu ráno. Já na tu horu, bestii nelítostnou, prostě vylezu!
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

pavlas
Doom Knight
Příspěvky:446
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Pavko#2573

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od pavlas » 23.11.2014, 22:34 hod.

Být takový buff na live, tak tuplem by potom lidi odběhli... Vždyť by měl každý hned všechno, několik buildů na různých hrdinech, hromady materiálu atd.. Kde by pak byl ten pravý pocit z Diabla, kdy mi konečně, po likvidaci tisíců monster, padl vytoužený předmět? :) Zábava by to byla, ale na jak dlouho...

Sarevok
Wraith
Příspěvky:181

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Sarevok » 24.11.2014, 05:28 hod.

co sa tyka DH a marauder setu v PTR, mylim sa ked si myslim ze touto koncepciou bude vlastne tento set bezkonkurencne najlepsi a kazdy DH ktory nechce byt s damage niekolkonasobne nizsie oproti DH s marauderom musi mat M6 a musi pouzivat sentry? ak som to teda pochopil spravne tak mozu vlastne vymazat dalsie sety + legendarky okrem cindercoat?
kurna nebolo lepsie nechat M6 tak a prerobit shadow + natalyu aby robili vacsi dmg ako "lenivy a nudny" M6?

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Mlok » 24.11.2014, 08:00 hod.

pavlas píše:Být takový buff na live, tak tuplem by potom lidi odběhli... Vždyť by měl každý hned všechno, několik buildů na různých hrdinech, hromady materiálu atd.. Kde by pak byl ten pravý pocit z Diabla, kdy mi konečně, po likvidaci tisíců monster, padl vytoužený předmět? :) Zábava by to byla, ale na jak dlouho...
To si nemyslím. Nárůst dropu na PTR díky buffu je zhruba odpovídající šanci na ancient verze. Tzn. na PTR máš zhruba stejnou šanci na drop ancient verze jako na live na obyč verzi.
A to tedy znamená, že některé vzácnější itemy nemusíš v ancient verzi ani s tím buffem dropnout nikdy nebo opravdu za hodně dlouhou dobu. Tedy hned všechno opravdu nehrozí, natož na více postav. Nebo dokonce perfekt rolly ancient verzí (tedy i dobrý roll secondory vlastností).

Taky si myslím, že by to bylo trochu přehnané, ale ne proto, že by každý měl vše hned (to by opravdu neměl jak píšu). Divné by to bylo z jiného hlediska. To by totiž mohli rovnou zrušit obyč verze leg. (kterých by padalo už příliš) a nechat jen ancient verze.

A ten buff je tak vysoký, že si nemyslím, že by ho tentokrát nechali pro live. Ale mohli by jít nějakou střední cestou. Mně by se líbil tak odhadem 200% buff. Tedy padalo by 3x tolik legendárek než teď. Šance na ancient verze by tak pořád byla o hodně nižší než aktuálně na obyč verze. Tedy i s takovým navýšením bych např. Furnace nemusel vidět v ancient verzi nikdy (ono by to nezaručilo ani drop v obyč verzi).

"Kde by pak byl ten pravý pocit z Diabla, kdy mi konečně, po likvidaci tisíců monster, padl vytoužený předmět?"
A tohle má každý jinak. Někdo chce po mít cíl farmit vytoužený předmět stovky hodin se slabou postavou (protože nemá perfektní gear). A někdo chce přesný opak, tedy ty stovky hodin si užít už s dobře vybavenou postavou s tím, že pak už padají jen drobné upgrady (doladění gearu v podobně secondary statů, apod.).

Já třeba Furnace neviděl žádný minimálně od začátku PTR 2.1 (tedy je to minimálně 739 miliard XP). Ono to bude ještě o něco déle, ale neví přesně o kolik. Furnace mi kdysi dávnou musel padnout a já ho rozložil, že je pro Wiz. k ničemu. Od začátku PTR 2.1 vím, že ho budu potřebovat a už v té době jsem si nepamatoval, že bych ho v poslední době rozložil.

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Dava_C » 24.11.2014, 08:11 hod.

pavlas píše:Být takový buff na live, tak tuplem by potom lidi odběhli... Vždyť by měl každý hned všechno, několik buildů na různých hrdinech, hromady materiálu atd.. Kde by pak byl ten pravý pocit z Diabla, kdy mi konečně, po likvidaci tisíců monster, padl vytoužený předmět? :) Zábava by to byla, ale na jak dlouho...
1) Diablo začíná až s full endgame výbavou. 2) Lidi, co hrajou od vanilly, už na paragonu 550 - 600 brečí, že jim nepadl vytoužený předmět/předměty a leavnou, protože je nebaví grindění.
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od HELLERcz » 24.11.2014, 08:22 hod.

Kolem půlnoci bylo super čekačka na založení hry na PTR.
Psalo mi to 47 minut a do hry jsem se dostal za cca 2 minuty :D
Obrázek

Uživatelský avatar
moonfear
Fallen Shaman
Příspěvky:86
Bydliště:Frenstat pod Radhostem

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od moonfear » 24.11.2014, 08:24 hod.

Tak nejak :) ne ze bych byl nejaky grinder, ale neco malo nahrano mam a d3 davam k ledu vzdy ze stejneho duvodu, opravdu nemam zajem grindit 40 hodin tydne aniz by mi padl jediny upgrade equipu (a to nemluvim o zadne top vybave) TaT jsem jeste nevidel, furnace neexistuje, unity jeden, sojka taky jedina a rovnou na vyhozeni, etrayu, crider, WH, jeram, neexistuji.... takove hrani mne fakt nebavi, za mne muzou sanci na drop klidne nechat jak je, ale at padaji pouzitelne veci, ne ze z 100 legu je jeden pouzitelny a to jen s rerollem
Using Tapatalk

Y0G1
Burning Soul
Příspěvky:676

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Y0G1 » 24.11.2014, 08:29 hod.

Tiez si myslim ze nejaky buff by mohli dat nechat..Mna tiez osobne nebavi farmit napr 1 item co mi chyba do buildu ...myslim si a viem (poznam par ludi) co sa proste nato vykakali lebo im chybal 1-2 itemy a nemali chut hrat tak to zapichli.

Yaka
Burning Soul
Příspěvky:694
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Yaka#2885

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Yaka » 24.11.2014, 09:24 hod.

Já to tady čtu a říkám si, že se není čemu divit kam ta hra směřuje. To co tu popisujete by snad nemohl napsat nikdo, kdo někdy hrál nějakou farmící hru jako je D2 nebo challenge hru jako WoW, kde na ty opravdu TOP itemy jste nuceni čekat několik měsíců s tím, že každý týden hrajete 2-3 dny několik hodin a stejně je nemusíte mít.

Prostě chci všecko hned a jinak je to blbá hra a nebaví mě a jdu hrát jinou hru - která mi to všecko hned dá.... Jak ta hra může vypadat, když všude na ofic forech lidi brečí jako tady někteří z Vás.

- nebaví Vás GR, protože jsou moc těžký
- nebaví Vás ubeři, protože možnost dobrýho hellfiru je moc malá
- nebaví Vás T6 rifty, protože čekáte na dva itemy a chcete aspoň 1 upgrade za týden
- nebaví Vás bounty, protože ten top roll helltraperu Vám do dnes nepadnul
a takhle se dá pokračovat do nekonečna.

Jediné - co Vás napadne - je buff na drop lege.
Omlouvám se za slovník - ale ty vole to je opravdu řešení všeho!!

Lepší připomínku ke hře těžko vymyslím.

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od HELLERcz » 24.11.2014, 09:29 hod.

Yaka: +1 :) souhlas ve všem. Ale zbytečně zde píšeš a namáháš se. Je to jako mluvit do zdi. A nějaké lidi nezměniš a jiní si dost protiřečí atd atd.
Obrázek

Uživatelský avatar
Seton
Na-Krul
Příspěvky:3456
BattleTag:Seton#2895

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Seton » 24.11.2014, 09:30 hod.

Naprostej souhlas s Yakem v příspěvku nademnou!!
Další buff nechat na live? to nemůžete myslet vážně!!
A s tím brečením je to přesně tak jak říká, hamba :ble: :roll:
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Obrázek

Uživatelský avatar
moonfear
Fallen Shaman
Příspěvky:86
Bydliště:Frenstat pod Radhostem

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od moonfear » 24.11.2014, 09:47 hod.

Ztovna WoW neni dobry priklad :) tam to neni grind ale cilena farma.... jo budu delat to same dokola 40 hodin... ale VIM ze po tech 40-ti hodinach budu mit to co potrebuju a ne neco co muzu rovnou vyhodit, chci helmu, vim na kterem raidu a ktery boss, chci gem, udelam jwc, trva to, ale vidim ten cil a vim jak je daleko...kdyz chces srovnavat tak nejbliz tomu ma linrage 2 a jeho korean RNG :) v D2 mely legy nejakou cenu, v D3 je to jen dalsi item na nic, to mne sere, sou proste itemy ktere dany char potrebuje a to ze padne za hodinu nebo za 400 hodin (koukam ns tebe kukurice) je vsechno jenom ne motivujici, par vybornych prednasek na tohle tema sem videl v ramci gamificacion theory, par proxent hracu uvita ten 400 hodinovy grind, ale vetsina hracu potrebuje drobne odmeny cestou k cili, urcitou jistotu ze se tam dostane a aspon nejaky pocit ze se to blizi, nic z toho tenhle D3 korean RNG nesplni, jak dojdu dom zkusim pohledat tu studii, vyborne cteni pro kazdeho kdo chce aspon trochu videt do pozadi tehle veci
Using Tapatalk

jaraaa
Quill Rat
Příspěvky:11
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od jaraaa » 24.11.2014, 09:56 hod.

Yaka, krasne napsany :-)

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Mlok » 24.11.2014, 10:00 hod.

Yaka:
S D2 nelze srovnávat. V D2 byly dropy sice hodně nízké a spoustu dobrých itemů jsem nedropnul nikdy. Jenže tu byl zcela zásadní rozdíl, bylo tu obchodování. Tedy i když jsem spoustu nejlepších itemů nikdy nedropnul, tak jsem je díky obchodování získal.

A pak je tu další zcela zásadní rozdíl. 1.09D verzi D2 jsem hrál několik let a tedy nebylo to co několik měsíců změna v patchi, kdy jsi musel vše farmit znovu. I 1.10 patch, který přinesl trochu významnější změn hned neudělal všechny předchozí itemy nepoužitelné.

Všechno to ostatní co jsi vyjmenoval znamená, že někoho nebaví vůbec hrát D3. Pak se na to má vykašlat úplně.

Mně podstata D3 baví, takže:
- baví mi hrát T6, tam mi baví jak je to lehké a odsejpá to
- baví mi hrát vyšší GR, to je zase oproti T6 nějaká výzva pokud nechci zrovna hrát lehké T6
- baví mi hrát bounties, protože je to zase trochu změna oproti riftům

Farmit gear mi do určité míry baví, takže mi nevadí čekat déle na drop některých nejlepších itemů. Tedy nevadí mi, že zatím nemá Furnace. Ale všechno má svoje meze a nebaví mi už neustále dokola to farmit s každou změnou.

Tedy např. kdyby mi teď po delší době Furnace padnul, tak to nebude žádná radost jak by měla být, ale bude to naopak k vzteku, protože ho za pár týdnů můžu zase rozložit, protože bude k ničemu.

A když už to Bliz. dělá tak debilně, že co patch, to můžeš většinu itemů vyhodit a farmit nové, tak potom chci i vysoký drop rate, abych to vůbec někdy mohl získat než bude zase nový patch.

A třeba dobrý roll helltrapperu. To je také hezký příklad. Pro ten je potřeba nahrát hodně A5 bounties, jen tak se nezíská ani při aktuálním garantovaném dropu cache specifik leg. na T6. Tahle část je sama o sobě v pořádku a nemám problém s tím, že je potřeba to déle farmit.
Takže si hezky nafarmíš helltrapper a on vzápětí přijde patch a můžeš ho zase vyhodit.

Buff dropu samo o sobě není žádné dobré řešení. Ale je to zmírnění neschopnosti Bliz. zachovat po patchi použitelnost starých itemů.

Odpovědět

Zpět na „Obecně“