Patch 2.1.2

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Odpovědět
Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413
Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Mlok » 18.11.2014, 13:00 hod.

Se zrušením (nebo minimálně velmi obtížně dosažitelným s nutností obětovat příliš mnoha na gearu) perma SS také souhlasím. Bez perma SS by DH byl v žebříčkách srovnatelný s většinou ostatních charů a bylo by to ok.
Zrušení perma SS je ovšem v podstatě konec slow ball buildu. Ne, že by mi to vadilo, jen konstatuji. Na nízké obtížnosti se slow ball build nehodil a tam kde se hodil a exceloval šel použít právě pouze díky perma SS.

Statistik bych se nebál. Myslím, že Bliz. půjde cestou nějakým způsobem nenásilně resetovat GR. Dmg se zvedne díky ancient předmětům + více pylonů. A někde i padlo, že by mohlo dojít ke snížení dmg monster v GR. A i kdyby ne, tak tu budou pořád dva nové defense gemy. V kombinaci s ancient itemy by to mohlo dát kombinaci vyšší dmg než teď + o hodně vyšší tougness, tedy posun v žebříčkách výše i přes případný nerf některých buildů.

Já jen stále doufám, že ty nové vlastnosti se netýkáají M6, ale budou to nové předměty. Mně se právě styl M6 položit sentry a nemuset aktivně střílet líbí. Wiz. je to samé a tahle stránka se mi na FB buildech líbí (a tam to i určitě zůstane, ať už to s hydrou dopadne jakkoliv). U FB se mi hlavně nelíbí, že dmg není hned.

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Dava_C » 18.11.2014, 13:05 hod.

To clarify: The changes are indeed for M6

Je zajímavé sledovat "to the ground" NERF z jiného pohledu, než z pohledu postiženého (zatím to vždy odnesl wiz). Na forech se děje to samé - rage a beznaděj. Stejně s tím nic nenadělají. Né že bych toto někomu přál, je to špatné NERFovat funkční věci namísto buffování ostatních. Ale teď vidím, že ono to něco do sebe má, DH je OP jak hovado a je třeba s tím něco udělat. Ale až budou NERFovat wizarda, tak stejně budu kvičet :).
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Mlok » 18.11.2014, 13:23 hod.

Už také vidím. Tak to M6 pá, pá. I když pro T6 to může být i celkem zajímavé, uvidíme (mně se to ale vůbec nelíbí). Takže abych si ještě dolevelil Pain E. na lvl 45 (aktuálně ještě celkem bezbolestný strop s DH), abych měl hned po vydání patche připraven pro Wiz. (s DH ho už nepoužívám).

Takže tohle není pro M6, bude nový item:
"Your generators, Elemental Arrow, Chakram, Impale, Multishot, and Cluster Arrow deal [{VALUE1}*100]% increased damage for every active Sentry."

Tohle je pro M6 a je to 6P bonus, tedy 4P bonus zůstává jaký byl:
"Sentries cast your Hatred spender when you do and deal 100% increased damage."

Edit:
Ohledně OP DH. Na to nebylo nutné jakkoliv sahat na M6 set:
- bylo nutné zrušit perma SS (jak jsem psal, s tím naprosto souhlasím), což zařídili důlkadně: vyšší cooldown na SS + navíc Night Stalker - Your primary skills generate an additional 4 Hatred. (reworked from Critical Hits have a chance to restore 1 Discipline); tedy kdyby někdo náhodou měl opravdu hodně cdr na ten delší cooldown, tak stejně nebude fungovat discipline management
- Night Stalker ale kromě nerfu pro perma SS je současně i boost pro tu jejich novou koncepci, kde bude problém s hatred managementem
- bez slaw ball buildu (který nebude fungovat bez perma SS) je DH jak už jsem psal balancovaný v žebříčkách tak akorát
- bez slaw ball buildu je limit DH někde na GR42 pro většinu hráčů a 43-44 pro pár nejlepších, což je +- jako Wiz. (je to opravdu srovnatelné, na GR42 se ani s DH už nedostane moc lidí a větší množství lidí na GR40 u DH je pouze díky snadným klíčům a tím, že to hodně lidí zkoušelo mraky pokusů, lehčí než s Wiz. to ale není)

Změna M6 je kvůli jejich myšlence na nutnost aktivní hry, to nebylo kvůli tomu, že by to bylo OP.
Naposledy upravil(a) Mlok dne 18.11.2014, 13:29 hod., celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od McT » 18.11.2014, 13:29 hod.

Jibak tu změnu mám chápat tak, že sentry bude střílet to, co budu střílet já? A když nebudu nic střílet tak bude střílet jen šípy? :-)

Perma SS se sice zruší, ale ten byl stejně hlavně pro sólo. Takže do skupiny to zase tak nevadí. Čekám v dohledné době nerf electric buildu :-)

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od HELLERcz » 18.11.2014, 13:32 hod.

hmm, tak nevím co budu hrát .. :D asi návrat Barbara či co.
Obrázek

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od McT » 18.11.2014, 13:34 hod.

Crusader tank :-D

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Mlok » 18.11.2014, 13:35 hod.

Ano, tak to nejspíš bude. Aspoň nebude potřeba mít 3 spendery.

Slow ball build a skupiny. Tak to nedomysleli (nebo zatím něco přehlížím nebo ještě něco není známé co ještě upravili). Nad tím, když se zamyslím, tak tady není nerf žádný. Perma SS tam potřeba není. A teď budou sentry střílet Ball Lightning s ještě větší dmg. Navíc úprava CE je další boost pro slow ball build, protože tam chyběl Rucksack.
Tak na to jsem zvědav co s tím udělají, protože tohle je jediné, co nerf opravdu potřebuje a ono se skoro zdá, že to dostalo dokonce boost.

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Dava_C » 18.11.2014, 13:43 hod.

Oni si dycky něco najdou. Vadí jim především perma věci a mechaniky, které dělají hru moc easy. Critical mass = nulové cooldowny na vše + permafreez, nebo perma Archon, to přesně vystihuje jejich uvažování a to proč NERFli SS a sentry autocast/autoclear. Pokud to dobře chápu (o ostatních classách mám pouze obecné znalosti), tak lightning build v partě to neodnese, což není dobře. Postupně by toto měli udělat i s Fear WD atd., aby se do hry dostali ostatní classy a aby se nechodili GR, ve kterých mimo CC dostanou všichni IK i od stínu monstra.

edit: MLok mi to vyfouk zatímco jsem to psal.
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Uživatelský avatar
Seton
Na-Krul
Příspěvky:3456
BattleTag:Seton#2895

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Seton » 18.11.2014, 13:44 hod.

Bude to zábavný si myslím :). Už se mi to v hlavě tvoří :). Cindercoat pro RCR u fire skills, jeden spender (CA: LfB) a jako za starejch dobrejch časů (max hatered,max RCR,max %fire a 14x za sebou CA:LfB) s tím, že mi to zároveň semnou vystřelí věž, ale se 100% boostem :). To by mohlo byt okolo 20 CA (já+jedna věž) na jeden hatered pool :) :).
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Obrázek

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Mlok » 18.11.2014, 13:59 hod.

A v každém případě je tedy čas si ještě užít M6 jak je než bude patch live (ať už se to ještě změní nebo ne, tak současný stav už to jistě nebude). Doufám, že patch budou zase aspoň 2 měsíce.
Jen škoda, že začínám pomalu získávat i některé pěkné kousky M6 (tím myslím např. armor, který už je opravdu poladěný roll když už konečně má i ideální secondary staty: arcane resist + 7% ranged) a pak to zase změní. Třeba mi ale nakonec ta změna bude bavit, uvidíme až to pořádně zkusím.

Uživatelský avatar
Gepi
Fallen Shaman
Příspěvky:98
BattleTag:Gepi#1756
Bydliště:Kladno

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Gepi » 18.11.2014, 14:01 hod.

No sem na to tedy zvědav. Jako než sem mel kompletní M6 set tak mě to bavilo s rapid firem tak by mohli upravit aby sentry uměly rapid to bych bral. No ale to dle popisu stejně nebude... Tak uvidíme mě M6 stylem hry baví ale i víc aktivní přístup by nemusel být špatný. No a případně se vrátím k barbarovi pokud nějak poresi single target kvůli kterému mě to otravilo. Zatím tedy do patche Budem farmit materiál a nějaký ty vyšší GR klíče do zásoby. Jak dlouho je to standartne na PTR než to jde do oběhu?
Obrázek

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od HELLERcz » 18.11.2014, 14:15 hod.

Dost mi to narušilo plán ... jsem chtěl na sezoně udělat paragon 500 a asi se na to s tím DHčkem vyprcám ... :/ takové přerušení cíle :D
Obrázek

Uživatelský avatar
Seton
Na-Krul
Příspěvky:3456
BattleTag:Seton#2895

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Seton » 18.11.2014, 14:28 hod.

takhle to bude vypadat u mě, jakmile vyjde 2.1.2 live a já příjdu z práce ;) :D :D
http://9gag.com/gag/aj6Oybx
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Obrázek

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Dava_C » 18.11.2014, 15:13 hod.

Ten je hodně PRO :-D ale spíš mi to připomíná školní léta :)
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Uživatelský avatar
Cartman
Burning Soul
Příspěvky:738
BattleTag:Cartman#2474
Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Cartman » 18.11.2014, 15:54 hod.

jak říkám, na hóóóódně aktivní styl hraní mám sunwuk monka,,, U DH sem moc rád, že se můžu koukat i na TV ; )- Když už se člověk hecne hrát a měl by mačkat celej den tlačítka v tempu 1 tlačítko 3x/s, to není ani zdravý a ani zábavný= /

Tbro
Wraith
Příspěvky:131
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Tbro » 18.11.2014, 18:12 hod.

nvim nvim ale WDcko nejak tak ocurali...kde je slibeny upgrade zobinku a nasledna vyuzitelnost helltoth setu? + zadne zajimave itemy/upravy.....(snad jsem to nekde neprehlidnul)
fetišisticko netopírovitý wič doktor z jížní Srílanky

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Tyt- ... o/44594241

Sarevok
Wraith
Příspěvky:181

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Sarevok » 18.11.2014, 18:52 hod.

ja stale nechapem co je zle na tom ked niekto nechce hrat stylom tlacitko 1 spam kazdych 1.23s, tlacitko 2 spam kazdych 2.3s, tlacitko 3 kazdych.... co je zle na tom hrat inak ako hyperaktivny nerd? preco hned rusit najzabavnejsi build v D3 ako je M6? preco bol necromancer summoner jeden z najpopularnejsich buildov? zeby preto ze nie kazdy chce klikat ako sialeny? kopec ludi z tych milionov co si kupovali diablo3 preferuju viac RPG zameranie ako akcnu sialenost a radsej v klude sleduju ako ich poskladany build dokaze nicit monstra. co je na tom zle?
mne osobne taky styl hrania vyhovuje, ale co narobim, vratim sa k barbovi, alebo oprasim fetisov s WD aj ked nie je nejak moc silny...

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Mlok » 18.11.2014, 18:59 hod.

Stejně jako se hodně hráčům zdá současný M6 nuda, tak to hodně hráčů právě tak baví jak píšeš. Ovšem Bliz. se aktuálně rozhodnul (i když na to neexistují žádné podklady, dle spousty názorů na ofic. fórech to vyhoduje opravdu hodně hráčům), že je to pro hráče nudné a tím to končí.

Sarevok
Wraith
Příspěvky:181

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Sarevok » 18.11.2014, 19:17 hod.

jasne, my to nezmenime, len komu sa zda M6 nuda moze hrat nieco ine. ked zrusia M6 tak zrusia jediny build na "nudne hranie" ktore bavi vela ludi. nechcel som si kupovat D3 koli online only - ziadne mody, ziadne HC (nemam rad smrt na lag), udrzba serverov ked cchem hrat, alebo zasrane serveri ked sa neda lognut ani na bnet ako napriklad teraz uz asi hodinu. no najhorsia vec jednoznacne pri online only je ze si mozu vyvojari rozkazovat ako sa bude hrat, co budu nerfovat atd... toto by sa pri moznosti offline nemohlo stat. nepaci sa mi najnovsi patch - neupdatujem a hotovo. presne takto som to robil pri D2 lebo ten posledny patch ktory mimochodom robili tito neschopaci co robia D3, ten tak dosral D2 ze som ho prestal hravat online...

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Dava_C » 18.11.2014, 20:56 hod.

Mlok to vystihl, už jsem to psal, je to pořád stejný přístup, je nezajímá, že to majorita miluje, že je to nejhranější a nejzábavnější, oni to tak nechtějí a nikdo s tím nic neudělá. Místo toho, aby udělali alternativy, je to lazy přístup, jako ke všemu.
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Odpovědět

Zpět na „Obecně“