Patch 2.3.0

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Odpovědět
Uživatelský avatar
witekcz
Redaktor DiabloFans.cz
Příspěvky:1206
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:VitekP#2890
Re: Patch 2.3.0

Příspěvek od witekcz » 27.06.2015, 16:09 hod.

Dark_Deamon píše:...Každej patch se jen zvyšuje damage a hra je čím dál lehčí = nudnější. Přitom by jednoduše stačilo 10x snížit veškerej dmg boost a tak 5x snížit monstrům dmg+life. K čemu jsou vlastně crity v hodnotách miliard a biliónů? To chce Blizz docílit toho, že se ta čísla zachvilu ani nevejdou na obrazovku?
A přitop by stačilo navštvívit vývojáře WoW. Ti měli prakticky stejný probém a dopadlo to, jak píšeš. A řešili to taky sníženim dmg a nerfem příšer.
Pokud si mě chcete přidat do přátel na Battle.net, napište mi soukromou zprávu zde na fóru.

Uživatelský avatar
DrSma
Na-Krul
Příspěvky:3302
BattleTag:DrSma#2261

Re: Patch 2.3.0

Příspěvek od DrSma » 27.06.2015, 16:15 hod.

DD: Tak to máš 2:1 - to je přece dobrej výsledek, ne? :wave:

Škrtání nul u DMG je pro mě kosmetika, to mě vůbec netrápí. (krom toho, že se ty čísla už ani nedaj přečíst :green: )
Navyšování Tormentů taky vidím jako zbytečnost. Obtížnost je v GR podle chuti. (ale chybí extra návnada - třeba Gear 50+ only, 100+ only atd.) Z T6 je dnes prostě jen odrazovej můstek v počátku hry jako cesta na LvL70. Blbý na tom je hlavně to, že to úplně zabilo kampaň. To jsem už nehrál měsíce a nemám pro to žádnej důvod, to je škoda.

Já doufám ve světlo na konci tunelu - kostku. Ty variace by mohly bejt opravdu parádní. Nejvíc se obávám jen toho, aby nevznikali ještě demagogičtější supporti než teď, co 100% paralyzujou potvory, ostatatní to bez rizika (a na SC nejlépe úplně bez defense) rozstřílej a budou hrát GR milión. Jako Solo hráč to vidím jako velkou křivdu na Solo hře.

Na závěr bych si zavěštil, že Tormenty už navždy zůstanou brnkačka. Bez ohledu na to, jestli budou mít číslo 10 nebo 20. (kvůli volitelný obtížnosti GR)

Uživatelský avatar
witekcz
Redaktor DiabloFans.cz
Příspěvky:1206
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:VitekP#2890

Re: Patch 2.3.0

Příspěvek od witekcz » 27.06.2015, 16:17 hod.

Někde jsem zahlídl, že creepy mají mít větší imunitu na CC. Bohužel se mi to nedaří dohledat =(
Pokud si mě chcete přidat do přátel na Battle.net, napište mi soukromou zprávu zde na fóru.

Uživatelský avatar
dawemorraless
Na-Krul
Příspěvky:3027
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:DaweMorrales #2722
Bydliště:Brno

Re: Patch 2.3.0

Příspěvek od dawemorraless » 27.06.2015, 16:39 hod.

Na tormentech by měli přidat a to dost jinak se pár lidí na chvilku vrátí a pak zase pudou.Už to spíš připomíná nějakou závodní hru než arpg. Diverzitu změní pouze nové sety nic víc. Když už teda boostnou např seven strike či hammera proč ne třeba rapid fire atd....to je furt dokola :(
LVL 99 galerie
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum

Uživatelský avatar
DrSma
Na-Krul
Příspěvky:3302
BattleTag:DrSma#2261

Re: Patch 2.3.0

Příspěvek od DrSma » 27.06.2015, 16:43 hod.

dawemorraless píše:Už to spíš připomíná nějakou závodní hru než arpg.
Tak tohle bych podepsal a považuju to za hlavní problém tý hry. Tý kvantity je už moc..

Uživatelský avatar
Tyckin
Zhar the Mad
Příspěvky:1796
BattleTag:Tyckin#2872

Re: Patch 2.3.0

Příspěvek od Tyckin » 27.06.2015, 18:57 hod.

Tak T7-T10 vítám, tedy pokud to bude alternativou k GR co se týče obtížnosti, jestli to po těch boostech dmg bude zase jen rychlofarma jako T6 nyní, tak si to můžou nechat :)
Z tý kostky mám husí kůži - sice to dá obrovskou variabilitu, ale aby tam fakt už nelítaly (deseti)miliardové pecky, mohlo by se to pěkně zvrhnout už :wave:
No uvidíme co z toho vyleze, snad budu provozuschopen až do praskne :D Prozatím jsem na válečné stezce s Crohnem :OXO , ale než to vydaj, tak už budu možná fit a nebo taky přesně naopak >:D Život je jako bonboniéra...

Gold Eagle
Zhar the Mad
Příspěvky:1641
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:goldeagle#2259

Re: Patch 2.3.0

Příspěvek od Gold Eagle » 28.06.2015, 00:03 hod.

Základem je, aby na ty inflační čísla v budoucnu v D3 nebyl potřeba nativní 128 procák + hardware k tomu. :green:

Uživatelský avatar
Alaman
Fallen Shaman
Příspěvky:68
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Alaman#2223

Re: Patch 2.3.0

Příspěvek od Alaman » 28.06.2015, 06:50 hod.

Zajímá mě, jak budou řešeny GR pro partu. Budou se sbírat do party hráči podobně dosaženého GR? To by bylo fajn. Nebo do party vleze někdo s max. GR o 15 menším než mají ostatní a ti budou muset jít max. jeho obtížnost. To by bylo pro změnu na houno.

Dále se píše, že se bude balancovat množství bodů za zabití monstra dle obtížnosti zabití. Co bude kritériem obtížnosti? HP? Několik moster na hromadě se stejnám množstvím HP zabiju rychleji než nějaké mouchy, které lítaj na všechny strany. Sice mi nic nedělají, ale vybít je všechny bude trvat výrazně déle. Uvidíme co Blizz vymyslí.

Baglik
Gorebelly
Příspěvky:283
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:baglik#2817

Re: Patch 2.3.0

Příspěvek od Baglik » 28.06.2015, 09:00 hod.

Co já vím tak by se GR v partě mělo odvíjet od tvého dosaženého GR v sólo hře tzn pokud tvé dosažené GR je 40 tak si GR 50 nezahraješ ani v partě což bude mít výhodu že do party nepolezou hráči kteří na to nemají, na druhou stranu bude obtížnější partu sestavit hlavně na vysoká GR. Ale známe Blizzard pár dětí zabrečí a podmínky se mohou zase změnit. :)

Psychotoxic
Wraith
Příspěvky:182
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Patch 2.3.0

Příspěvek od Psychotoxic » 28.06.2015, 09:07 hod.

Gold Eagle píše:Základem je, aby na ty inflační čísla v budoucnu v D3 nebyl potřeba nativní 128 procák + hardware k tomu. :green:
128procák??? To určite nebude potřeba: https keď tohle https://www.youtube.com/watch?v=rwZNrafZewg potáhne Xbox/PS4 :lol: :lol:
Blizárďaci ešte maju čo dohánať :D

Gold Eagle
Zhar the Mad
Příspěvky:1641
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:goldeagle#2259

Re: Patch 2.3.0

Příspěvek od Gold Eagle » 28.06.2015, 10:54 hod.

Pokud najedou na exponenciální růst tak... :D

Sarevok
Wraith
Příspěvky:181

Re: Patch 2.3.0

Příspěvek od Sarevok » 29.06.2015, 08:32 hod.

Keď čítam diskusiu na akomkoľvek fóre o diable tak ľudia dokážu presne pomenovať problémy v hre a aj navrhnúť riešenie len blizzard stále tápa :) Najlepší mód čo som do d2 hral to mal presne takto navrhnuté. A stačilo mať 3 obtiažnosti. Proste nemôžete nájsť endgame gear v torment 1 a mat v hre torment 10. K tomu setu pre hammera. Je jedno čo ten set bude robiť pokiaľ kladivá nepiercuju tak to bude o ničom. A to sa zastrájal nejaky blizzard vývojár aky bude BH dobry skill lebo je fanúšik hammera z d2. Stačilo sa dozvedieť že kladivá neprerážajú a vedel som že kecá. :)
Ale hra sa každým patchoch zlepšuje takze o rok po datadisku to uz môže byť celkom hrateľné. Dovtedy starcraft :)

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Patch 2.3.0

Příspěvek od Dava_C » 29.06.2015, 12:04 hod.

dawemorraless píše:Prosím prosím at je T10 aspon někde kolem GR 70+ at je důvod to hrát ....mp10 bez ah byl vlhkej sen a já chci snít dál :green: S anální kostky už mě začíná bolet hlava proším prosím blizze nedokakej to
https://twitter.com/Diablo/status/614519153559375872
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Uživatelský avatar
babacho
Burning Soul
Příspěvky:788
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:KarelKiller #2267

Re: Patch 2.3.0

Příspěvek od babacho » 29.06.2015, 12:25 hod.

Tak to by bylo neco pro nás, prizdisrace jako jsem já. Ale možná by to chtělo drobatko zvednout :-)

Odesláno z mého Nexus 6 pomocí Tapatalk

Arnold
Gorebelly
Příspěvky:306

Re: Patch 2.3.0

Příspěvek od Arnold » 29.06.2015, 12:51 hod.

Jste z toho patche strasne nadseni, ale nezmeni se v globale vubec nic. Stejne bude par buildu, co bude hrat devadesat procent lidi (nektere ty kombinace skillu, kostky a veci proste budou pro danou postavu nejvyhodnejsi a ty se budou hrat, stejne jako je to ted), akorat se proste zvysi cisla. Budete hrat vyssi Torment, vyssi grifty a budete davat vyssi dmg. Nic vic.

Odesláno z mého PC pomocí Firefox 38.0.5

Gold Eagle
Zhar the Mad
Příspěvky:1641
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:goldeagle#2259

Re: Patch 2.3.0

Příspěvek od Gold Eagle » 29.06.2015, 19:16 hod.

Torment 10 ať nastaví na GR50. Hlavně se bude moci dát využít kámen a gear na peníze na armor, pokud to nenerfnou těžce.
Casuálové budou mít heranici kams e dostanou a nolifeři budou mít něco na speedrun.

Uživatelský avatar
dawemorraless
Na-Krul
Příspěvky:3027
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:DaweMorrales #2722
Bydliště:Brno

Re: Patch 2.3.0

Příspěvek od dawemorraless » 29.06.2015, 19:59 hod.

T10 gr 40 hmmm nic se nezmění škoda :( ted to samozřejmě solo G40 nedávám páč hraju tak 3h per týden max ale chystal sem na to vlítnout na S4.
LVL 99 galerie
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum

Gold Eagle
Zhar the Mad
Příspěvky:1641
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:goldeagle#2259

Re: Patch 2.3.0

Příspěvek od Gold Eagle » 29.06.2015, 22:01 hod.

Hlavně public riftům chybí jedna věc - minimální požadavek na zvládnutí GR pro možnost navýčení >T6 v budoucnu a něco podobného by to chtělo u GR.
Na T6 publicu tak moc nevadí, že jsou tamčasto nýmandi, stačí 2 silní hráči a frčí to. Ovšem na GR publicu to je tragedie. Dneska jsem si dal asi 15 GR public riftů a narazil jsem jen na asi 2-3 OK hráče se mnou srovnatelný nebo lepší a to nejsem top u barbara. Tragedie, samy pijavice PL200-300. K nasrání. :OXO
Jinak bude na např. T10 plno leecherů a public bude zcela nepoužitelný. Udělal bych - nezvládáš solo GR 40? Tak T10 nee apod.
Ale T10 by měl být aspoň jako GR50. V Blizzardu tu hru opravdu nehrajou... :dead:

Rhondien
Wraith
Příspěvky:161

Re: Patch 2.3.0

Příspěvek od Rhondien » 30.06.2015, 08:28 hod.

Souhlasím s tím, že T10 musí být minimálně nastaven GR50 a výš, jiná to nebude žádná výzva. Ony GR jsou primárně stejně určený pro honiče ega atd.

Osobně mě gr nebaví, radeji chodím t6 rifty, tam alespoň člověk může narazit na goblin party.

lulinak
Doom Knight
Příspěvky:442

Re: Patch 2.3.0

Příspěvek od lulinak » 30.06.2015, 08:42 hod.

ja si naopak myslim ze pokud bude T10 na urovni GR40 tak je to akorat, maximalne bych to posunul na ca 42 a konec.
Bude to jeste porad rozumne odsejpat a zaroven si uz clovek musi davat bacha (coz na soucasnym T6 v podstate nemusi a vse pada na jednu ranu).
Poklud by to bylo moc, tak by lidi stejne litali max. T9 kvuli rychlosti, bo jakej by melo smysl se patlat 10 minut s riftem na T10 kdyz za tu dobu muzu mit hotovy tri rifty T9...
GR na publicu bych nezatracoval, pro nas casualy co partu nemaji bo hrajou tri hodiny tydne je to pouzitelny, solo GR davam ca 45, v parte na publicu neni problem davat pres 48-51, a vic fakt nepotrebuju... :-)

Odpovědět

Zpět na „Obecně“