Challenge s14
Napsal: 17.06.2018, 12:33 hod.
Tak som sa teda pustil do výzvy, ako som avizoval na diablofans.cz v diskusii ku predstavení 14-tej sezóny. Oneskorený štart o jeden deň, kedy sa hrou premávali pl600+ ma vo výzve ísť solo (alebo v malej partii) na T1 s tým čo padne, jednou postavou, na jeden prechod bez návratu na expenie či kôli dropu do výhodnejších lokalít alebo na bossov, bez akýchkolvek setových bonusov, bez adventure módu, ale len príbeh, ma ešte viac nakoplo.
Výber postavy bol jednoduchý, ba priam bez rozmýšľania som vybral šamanskú devu, "zvaril" kávu a šup ponoriť a vžiť sa do deja hry.
Podotýkam, že na začiatku nemáte, follovera, pánov na crafting (tých dostanete postupne pri plnení príbehu), ste odkázaný len na to, čo padne. A to mi dalo aj pocítiť. Levely išli prirýchlo na to aby sa výbava stihla nazbierať a aby dokázala stiahnuť zivoty monštrám, ktorým tak prirýchlo narástol život a poškodenie ktoré čím viac bolelo. Na lvl 8-9 som mal vo výbave dva modré predmety, zbraň stále štartovnú, rare žiaden zatial nepadol.
V katakombách som otvoril eventbedňu s piatimi vlnami, s túžbou po odmene z truhlice. No nechtiac som vyrušil číhajúce dve elitky. Musel som rýchlo na ústup a po jednej som ich natiahol bokom, pomaly eliminoval minionov a nakoniec aj elitku, potom hybaj po druhú, a nakoniec dokončiť event (summoneri vyvolávali skeletky rýchlejšie ako som ich stíhal zabíjať), po jednej rane od kosteného lučišníka mi zostávalo na dne v bubline života, ale ustál som to bez smrti. Po 30 minútak bolo všetko upratané a za odmenu z truhlice vypadla prvá legendárka, obojručný mace. Tak sa hra môhla pohnúť rýchlejším tempom ďalej. Pošťastil sa aj goblin, jedného som skolil, druhý samozrejme utiekol.
Od pol aktu sa ku mne pridal hráč Darken, tiež sa pustil do challeng-u a tak sme putovali hrou vo dvojici. To bolo už hneď rýchlejšie, a značne sa zvýšil drop rare, a aj legendárnych predmetov. Dotiahli sme I. akt a hurá do druhého aktu, kde sme obehli pár questov, odprevadili Maghdu. Tam je ale už poznať že príšery sú agresívnejšie, nielen pomaly sa pohybujúce zombíky a skeletky.
Tak a večer sa pokračuje, pribudne snad aj nejaký screen z priebehu hrania.
A ešte postava:
https://eu.diablo3.com/en/profile/Kisik ... /108609472
Výber postavy bol jednoduchý, ba priam bez rozmýšľania som vybral šamanskú devu, "zvaril" kávu a šup ponoriť a vžiť sa do deja hry.
Podotýkam, že na začiatku nemáte, follovera, pánov na crafting (tých dostanete postupne pri plnení príbehu), ste odkázaný len na to, čo padne. A to mi dalo aj pocítiť. Levely išli prirýchlo na to aby sa výbava stihla nazbierať a aby dokázala stiahnuť zivoty monštrám, ktorým tak prirýchlo narástol život a poškodenie ktoré čím viac bolelo. Na lvl 8-9 som mal vo výbave dva modré predmety, zbraň stále štartovnú, rare žiaden zatial nepadol.
V katakombách som otvoril eventbedňu s piatimi vlnami, s túžbou po odmene z truhlice. No nechtiac som vyrušil číhajúce dve elitky. Musel som rýchlo na ústup a po jednej som ich natiahol bokom, pomaly eliminoval minionov a nakoniec aj elitku, potom hybaj po druhú, a nakoniec dokončiť event (summoneri vyvolávali skeletky rýchlejšie ako som ich stíhal zabíjať), po jednej rane od kosteného lučišníka mi zostávalo na dne v bubline života, ale ustál som to bez smrti. Po 30 minútak bolo všetko upratané a za odmenu z truhlice vypadla prvá legendárka, obojručný mace. Tak sa hra môhla pohnúť rýchlejším tempom ďalej. Pošťastil sa aj goblin, jedného som skolil, druhý samozrejme utiekol.
Od pol aktu sa ku mne pridal hráč Darken, tiež sa pustil do challeng-u a tak sme putovali hrou vo dvojici. To bolo už hneď rýchlejšie, a značne sa zvýšil drop rare, a aj legendárnych predmetov. Dotiahli sme I. akt a hurá do druhého aktu, kde sme obehli pár questov, odprevadili Maghdu. Tam je ale už poznať že príšery sú agresívnejšie, nielen pomaly sa pohybujúce zombíky a skeletky.
Tak a večer sa pokračuje, pribudne snad aj nejaký screen z priebehu hrania.
A ešte postava:
https://eu.diablo3.com/en/profile/Kisik ... /108609472