Nový obsah a vyšší levely postavám

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Repry
Quill Rat
Příspěvky:1
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Nový obsah a vyšší levely postavám

Příspěvek od Repry » 19.07.2012, 19:04 hod.

http://www.zing.cz/novinky/12792/pro-hr ... lni-urovne

Tak to vypadá, že to nebude až s příchodem datadisku, ale s novým patchem!

v0kurka
Burning Soul
Příspěvky:770

Re: Nový obsah a vyšší levely postavám

Příspěvek od v0kurka » 19.07.2012, 19:29 hod.

hm, ať datadisk nebo patch, kdy to bude? :D

sklb
Burning Soul
Příspěvky:623

Re: Nový obsah a vyšší levely postavám

Příspěvek od sklb » 19.07.2012, 19:40 hod.

neviem kde v tom co napisal ten tipek vypozorovali, ze zvysuju max lv postav, ale budis :p
Další luxusni patch, který povznese naši miliovanou a velice kvalitní hru blíže k dokonalosti, vymazlený patch dodá hře nový nádech exotičnosti, protože už nejsme vázáni jen na singleplayer a act 3, můžeme hrát všude a v multiplayeru.

Uživatelský avatar
sayonara
Fallen Shaman
Příspěvky:57
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Sayonara#2326

Re: Nový obsah a vyšší levely postavám

Příspěvek od sayonara » 19.07.2012, 19:44 hod.

ked zvysia maximalny lvl tak doterajsie top zbrane a veci strasne klesnu na hodnote..... podla mna blbost z neovereneho zdroja, a ak nie tak sa spusti vlna kritiky
Obrázek

Freezac
Quill Rat
Příspěvky:48
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Freezac

Nový obsah a vyšší levely postavám

Příspěvek od Freezac » 19.07.2012, 19:47 hod.

Lidi co koupily imba gear za prachy můžoubejt znova nasraný :) Prvně po nerfu as a teď se zvíšením lvl (jestly je to teda pravda)

lakai
Fallen Shaman
Příspěvky:91

Re: Nový obsah a vyšší levely postavám

Příspěvek od lakai » 19.07.2012, 21:19 hod.

blbost to být nemusí, podívejte se jak to funguje ve wow, po každym datadisku klesne hodnota top věcí na 0 a trumfne je kdejakej item co padne z kdekoho v datadisku, proto hromada lidí s wow na ofiku končí...

Majky_majk
Doom Knight
Příspěvky:412
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:MightyMike#2828

Re: Nový obsah a vyšší levely postavám

Příspěvek od Majky_majk » 19.07.2012, 22:02 hod.

Já myslim, že tohle spíš vyplývá z nepochopení toho rozhovoru...

... nemyslim, že je reálnej novej obsah. Co by reálné být mohlo je odstranění max LVL stropu, PVP (slíbeno) a třeba ten NA mód. Za WoW se platí měsíční poplatky, nelze to srovnávat.

v0kurka
Burning Soul
Příspěvky:770

Re: Nový obsah a vyšší levely postavám

Příspěvek od v0kurka » 19.07.2012, 22:28 hod.

kdyby někdo něvěděl, z čeho ta pochybná zpráva nejspíš dělá závěry: http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4940437236

vypadá to slibně, ale na realizaci si asi chvíli počkáme, snad bude aspoň ten první slibovanej patch brzy.

Matheeseck
Quill Rat
Příspěvky:2
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Matheeseck#2131

Re: Nový obsah a vyšší levely postavám

Příspěvek od Matheeseck » 19.07.2012, 22:41 hod.

Tohle je přepis z http://www.ign.com/articles/2012/07/19/ ... iis-future.
Also interesting were Morhaime’s final words about a new mechanic for level-capped characters. “We’re also working on a gameplay system that will provide players who have max-level, high-powered characters new goals to strive for as an alternative to the “item hunt.” We’re not ready to get into specifics just yet, but I can say that we’re actively taking your feedback into account as we plan out the future of the game.
Nikde není nic zmíněno ani naznačeno o zvyšování levelu. Pouze konstatují, že pro hrdiny na nejvyšším levelu připraví nové cíle za kterými se hnát, jako alternativu k item huntingu.

Doporučuji změnit název topicu, je zavádějící! ;)

Uživatelský avatar
Nekronaut
The Butcher
Příspěvky:1148
BattleTag:Nekronaut#2332

Re: Nový obsah a vyšší levely postavám

Příspěvek od Nekronaut » 20.07.2012, 13:35 hod.

Klidně můžou zvýšit max lvl postav a zbraně prostě nechat jak jsou...

Uživatelský avatar
Quetak
The Butcher
Příspěvky:1391
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Quetak#1902

Re: Nový obsah a vyšší levely postavám

Příspěvek od Quetak » 20.07.2012, 14:28 hod.

Zvyšovat max se nebude na 99%. Už jen kvůli tomu, že potvory mají svúj level a od toho se odvozuje jejich obtížnost. A3 je těžkej právě proto, že potvory tam mají lvl62 nebo 63, nevím. Kdyby zvýšili max lvl tak kdyby jste naběhli na levelu 70 na potvory co maj 62 tak žádná to neni výzva a o obtížnosti ani nemluvě, inferno by bylo úplně znehodnocený.
Spíš by se mi moc líbilo to o čem mluvil CARP team v nějaky podcastu - zavedení "expení" celýho účtu např. zabíjením elitek. Za level bych si pak mohl vybrat nějakej nicotnej bonus jako třeba +1magic find na všechny chary, +5 ke všem statů nebo jakejkoliv jinej mini boost, kterej sice nepoznáte ve hře, ale psychologickej vliv by to mělo.

Uživatelský avatar
Nekronaut
The Butcher
Příspěvky:1148
BattleTag:Nekronaut#2332

Re: Nový obsah a vyšší levely postavám

Příspěvek od Nekronaut » 20.07.2012, 14:33 hod.

S vyšším lvl postav by se automaticky zvyšoval lvl monster, a mohlo by to být pořád to samé inferno s tím samým dropem. Ale to hemzám jen jako že je to teoreticky možné, ne že bych tomu věřil nebo mi to přišlo kdovíjak dobré :-)

Ty mini boosty by špatné být nemuseli...

Uživatelský avatar
Quetak
The Butcher
Příspěvky:1391
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Quetak#1902

Re: Nový obsah a vyšší levely postavám

Příspěvek od Quetak » 20.07.2012, 14:38 hod.

Nekronaut píše:S vyšším lvl postav by se automaticky zvyšoval lvl monster, a mohlo by to být pořád to samé inferno s tím samým dropem. Ale to hemzám jen jako že je to teoreticky možné, ne že bych tomu věřil nebo mi to přišlo kdovíjak dobré :-)
Takhle bys ale narazil na obrovskej problém v coopu, co když pujde lvl70 + lvl62 char spolu v partě? Zprůměrovat jejich lvl? pak by to bylo pro jednoho lehký pro druhýho těžký. Nebo lvl monster podle nejnižšího levelu hráče? To by ho ostatní jen protahovali...atd. Ne s max levelem se hejbat nebude, to by byla šílená práce na balanc, kterej už tak neni úplně ok.

Uživatelský avatar
Red Eagle
Fallen Shaman
Příspěvky:97
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Nový obsah a vyšší levely postavám

Příspěvek od Red Eagle » 20.07.2012, 15:32 hod.

Aj keby zvysili level na 99 prd sa s tym zmeni.
Best Games na PC :
1: Rome Total War
2: Diablo 2
3: Jagged Alliance 2
4: Heroes of Might a Magic III.
5: Fifa 11

Majky_majk
Doom Knight
Příspěvky:412
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:MightyMike#2828

Re: Nový obsah a vyšší levely postavám

Příspěvek od Majky_majk » 20.07.2012, 18:01 hod.

Quetak píše:Zvyšovat max se nebude na 99%. Už jen kvůli tomu, že potvory mají svúj level a od toho se odvozuje jejich obtížnost. A3 je těžkej právě proto, že potvory tam mají lvl62 nebo 63, nevím. Kdyby zvýšili max lvl tak kdyby jste naběhli na levelu 70 na potvory co maj 62 tak žádná to neni výzva a o obtížnosti ani nemluvě, inferno by bylo úplně znehodnocený.
Spíš by se mi moc líbilo to o čem mluvil CARP team v nějaky podcastu - zavedení "expení" celýho účtu např. zabíjením elitek. Za level bych si pak mohl vybrat nějakej nicotnej bonus jako třeba +1magic find na všechny chary, +5 ke všem statů nebo jakejkoliv jinej mini boost, kterej sice nepoznáte ve hře, ale psychologickej vliv by to mělo.
To už by bylo rozumnější to udělat za ach.pointy... alespoň by jejich sbírání mělo nějaký smysl.

Nicméně je otázka, co to v endgame vyřeší...já myslim, že nic moc. Ona je to jinak celkově dost jednoduchá otázka. Co udělat, aby to hráče v endgame části bavilo déle (řádově déle).

1. Přidat obsah... nelze očekávat. Hlavně by se ho muselo přidat hodně, což se stane nejdříve s datadiskem.
2. Zařídit, aby hráči pilovali a zvyšovali svůj gameskill. Opět nelze očekávat, D3 je hra zaměřená na eq. Předělat jí na game-skill by znamenalo celou jí změnit.
3. Zařídit, aby hráče bavil déle stávající obsah nějakým dalším rozměrem hry. To je asi jediné reálné... jenže jak? Diablo vždycky stálo na zábavě pramenící z DROPu, ale to u D3 neni kuli AH. Drop tím musí být menší a nastupuje prosté mechanické farmení bez adrenalinu. Nějaké nové expení zase nic neřeší pro stávající endgame hráče.

Osobně si myslim, že jedinou cestou, jak se zavděčit všem, je udělat 2 věci:

- mnou už mnohokrát zmíněný no auction mód ala HC mód
- rozšíření sbírání ach. pointů a jejich směna za reálné výhody napříč všema módama hry... tím by endgame hráči z dnešního SC a HC byli odměněni za progress i v NA módu, který by v některých fázích hry mohl být tak náročný, že by pro efektivní postup přímo progress v jiných módech vyžadoval.

Nicméně, tak velký zásah do hry ze strany Blizzardu asi není reálný. Možná až s placeným datadiskem ... :-(.

Rakiii
Burning Soul
Příspěvky:634

Re: Nový obsah a vyšší levely postavám

Příspěvek od Rakiii » 20.07.2012, 18:04 hod.

Na ofic. fóru psali vývojáři něco o tom, že v 1.04 budou již nějaké úpravy co se unikátů týče a psalo se tam též o pvp
Datadisk asi hned tak nebude, ale tam se dají očekávat velmi výrazné změny (viz d2 vs lod).
Jelikož jsme stále na začátku vývoje čekám s dalšími záplatami pozvolný progres ve všech směrech.

Systém ach. pointů / odměn a nějaký realmový rating by jistě hru oživily.

Uživatelský avatar
Jakim
Quill Rat
Příspěvky:18
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Jakim#1541

Re: Nový obsah a vyšší levely postavám

Příspěvek od Jakim » 20.07.2012, 19:57 hod.

Myslím, že zvýšiť lvl cap by sa dalo ak by to nijako neovplyvnilo hru, tzn. že hoci by sa lvl postavy zvyšoval bolo by to iba graficky a nijako by to neboostovalo postavu po lvl 60. čiže aj postava z lvl napr. 70 alebo 80 by mohli byť rovnako silné. Prirovnal by som to ako bolo v Torchlight Fame za zabíjanie elít, tak aj v D3 by sa po 60 mohlo vytvoriť 2. expiaci bar, ktorý by opticky ďalej leveloval, takto by mohla byť hra aj bez lvl capu. Tie mini boosty by tiež neboli od veci a určite by hráčov ťahali ďalej a dodávali chuť do farmenia (nič, čo by veľmi ovplyvnilo postavu, ale napr. ako bolo napísane za každých pomyselných 10 lvl +1 GF alebo +1MF a niečo tomu podobné).

Uživatelský avatar
Quetak
The Butcher
Příspěvky:1391
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Quetak#1902

Re: Nový obsah a vyšší levely postavám

Příspěvek od Quetak » 24.07.2012, 08:40 hod.

http://bonusweb.idnes.cz/diablo-3-novy- ... ovinky_anb
Co tam píšou? Neproleze mi to přes firewall a do večera to nevydržim :) Kdyby to mohl někdo třeba ctrl+c a poslat mi to do PM byl bych vděčnej ;)

bla
Quill Rat
Příspěvky:6

Re: Nový obsah a vyšší levely postavám

Příspěvek od bla » 24.07.2012, 08:42 hod.

Společnost Blizzard potvrdila vývoj dodatečného obsahu pro titul Diablo 3, jenž by měl hráčům na maximální úrovni nabídnout nové cíle i další zábavu. V dopise určeném herní komunitě to odhalil šéf společnosti Michael Morhaime.

Diablo 3
"Pracujeme na herním systému, který hráčům na maximální úrovni a se silnými postavami nabídne nové cíle a bude alternativou k lovu předmětů," napsal Morhaime.

Společnost zatím nechce mluvit o konkrétních detailech, podle svých slov však při plánování změn bere v potaz zpětnou vazbu. Morhaime tvrdí, že některé ze změn bylo možné spatřit již v aktualizaci 1.0.3. Verze 1.0.4 bude pokračovat v nastoleném trendu.

Blizzard například přepracovává vyvážení dovedností, a příští aktualizace by tak měla zvýšit počet hratelných kombinací. Řada málo využívaných schopností se tak má dočkat posílení.

Společnost uznává, že hra potřebuje větší množství silných legendárních předmětů. "Souhlasíme. Aktualizace 1.0.4 také nabídne nové a lepší legendární věci, které jsou zajímavější, silnější a epičtější. A to způsobem, který pravděpodobně nečekáte," tvrdí Morhaime.

Dodatečný obsah tedy v pojetí Blizzardu bude k dispozici zdarma prostřednictvím aktualizací. Společnost se zatím vyhýbá využívání placeného stahovatelného obsahu a drobná rozšíření vypouští bezplatně.

Uživatelský avatar
Quetak
The Butcher
Příspěvky:1391
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Quetak#1902

Re: Nový obsah a vyšší levely postavám

Příspěvek od Quetak » 24.07.2012, 08:46 hod.

Díky...
Tkže tam nepíšou nic :)

Odpovědět

Zpět na „Obecně“