Stránka 1 z 1

Zamýšlené úpravy pro 1.0.5

Napsal: 05.09.2012, 19:40 hod.
od v0kurka
Trošku jsem zjednodušil název, ale myslím, že to fanoušci v naší kotlině lépe pochopí. edit: ne, nepochopili byste to lépe, protože jsem to nečetl a nevím, o čem se tam vlastně píše, viz druhý post v tématu od alterega.

http://eu.battle.net/d3/en/blog/5800834 ... 05_09_2012

Četl to někdo celé? Pokud ano, můžete to, prosím, ve zkratce shrnout? Přiznám se, že jsem nakoukl na začátek a pokračoval rovnou na konec, abych se dočetl, že bude bůhvíkdy patch 1.0.5

Moje dojmy? Jestli má být tohle stěžejní pro další patch, tak to snad skončím raději hned :D

Re: Zamýšlené úpravy "plošných kouzel"

Napsal: 05.09.2012, 19:50 hod.
od AlterEgo
Neresi tam plosne kouzla, ale cc efekty a jejich redukci doby trvani na vyssi obtiznosti.

Re: Zamýšlené úpravy "plošných kouzel"

Napsal: 05.09.2012, 20:00 hod.
od v0kurka
hm, tady se projevuje, jak moc jsem to četl :D na začátku jsem zahlédl cosi o ground stompu a z toho udělal dílčí závěr.

jak by jsi teda ve stručnosti shrnul, o co tam jde, abych neměl zavádějící nadpis?

Re: Zamýšlené úpravy pro 1.0.5

Napsal: 05.09.2012, 21:18 hod.
od AlterEgo
Ground stomp ma totiz cc v podobe toho aoe stunu.
Resili tam jak jine zpusoby jak to udelat, aby to bylo pouzitelne i na vyssi obtiznosti.
Bud redukovat dobu trvani cc pouze v party hrach a plnou dobu trvani nechat pri solo hre.
Duha moznost je, ze by to nebylo redukovane ta doba tak moc.
A posledni moznost byla zavest diminishing returny podobne jako tomu je ve WoW, ze prvni efekt by mel plnou dobu trvani, druhy efekt polovicni, treti efekt ctvrtinovou a ctvrty efekt zadnou, protoze by byl mob pak imuni na urcitou dobu na cc efekty.