Diablo III vs Torchlight II

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Odpovědět
sklb
Burning Soul
Příspěvky:623
Re: Diablo III vs Torchlight II

Příspěvek od sklb » 30.09.2012, 15:49 hod.

delosombres píše:Díky, že si potvrdil mojí poitnu sklbe. S mágem mě to totiž nutí používat 2 zbraně, abych z toho statu využil execute. S 2h mi to je k ničemu.
2h ma, ale vacsinou vacsi dmg ako 2 jednorucky. Execute je taka kompenzacia toho nizkeho dmg, nikto ta netlaci do 2 jednoruciek :)
Další luxusni patch, který povznese naši miliovanou a velice kvalitní hru blíže k dokonalosti, vymazlený patch dodá hře nový nádech exotičnosti, protože už nejsme vázáni jen na singleplayer a act 3, můžeme hrát všude a v multiplayeru.

Uživatelský avatar
schovan
Quill Rat
Příspěvky:8
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:schovan#2614
Kontaktovat uživatele:

Re: Diablo III vs Torchlight II

Příspěvek od schovan » 30.09.2012, 16:00 hod.

Fru-fru píše: Škoda jen, že když člověk zvolí hraní znova, tak už nemá přístup k jednotlivým mapám... Zklamala mě nemožnost změnit obtížnost hry pod dohrání a zvolení resetu kampaně...
- k mapám je přístup přes portál.
- obtížnost můžeš změnit tak, že místo single player dáš internet, a tam už je možná volba obtížnosti. pokud nechceš s nikým hrát, není problém hru jednoduše zaheslovat. taky určitě lze změnit výchozí obtížnost pomocí moddingu, ale to zatim nevim jak se dělá.
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
delosombres
Wraith
Příspěvky:163

Re: Diablo III vs Torchlight II

Příspěvek od delosombres » 30.09.2012, 16:58 hod.

sklb píše:2h ma, ale vacsinou vacsi dmg ako 2 jednorucky. Execute je taka kompenzacia toho nizkeho dmg, nikto ta netlaci do 2 jednoruciek :)
Samozřejmě, že nemusíš, ale svádí to k tomu, aby si ten stat maximálně využil. Navíc to, co tvrdíš, platí jen u mága, protože si stejně ten Focus dáváš jako primární stat, takže tě vlastně rozhodnutí, jestli 2h nebo dvě 1h, nic nestojí. Pokud ovšem hraješ 2 jednoručky s jiným classem, tak musíš dávat Focus, aby si (podle tvých slov) kompenzoval něco, co jen equipneš (2h). Nyní se opět dostáváme do začarovaného kruhu, protože u jiného classu s 2 jednoručkama ti bude zase k prdu ten %elemental damage z Focusu, pokud nebudeš používat elementální skilly/gear, což znamená, že tě mechanika nutí nehrát na fyzický damage. Chce ještě někdo tvrdit, že stat systém podněcuje lepší customizaci a obzvlášť tady v tomto mizerném systému?
He who fights with monsters might take care lest he thereby become a monster. And if you gaze for long into an abyss, the abyss gazes also into you. -Friedrich Nietzsche-

Uživatelský avatar
Fru-fru
The Butcher
Příspěvky:1180
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Frufran#2167

Re: Diablo III vs Torchlight II

Příspěvek od Fru-fru » 30.09.2012, 17:36 hod.

schovan píše:
Fru-fru píše: Škoda jen, že když člověk zvolí hraní znova, tak už nemá přístup k jednotlivým mapám... Zklamala mě nemožnost změnit obtížnost hry pod dohrání a zvolení resetu kampaně...
- k mapám je přístup přes portál.
- obtížnost můžeš změnit tak, že místo single player dáš internet, a tam už je možná volba obtížnosti. pokud nechceš s nikým hrát, není problém hru jednoduše zaheslovat. taky určitě lze změnit výchozí obtížnost pomocí moddingu, ale to zatim nevim jak se dělá.
Kuji za info.
Tu obtížnost hned zkusím...do portálu jsem na to nekoukal a ani mě to nenapadlo, jak jsem hned rozehrál toho oulandera.
Crome,nikdo si nebude pamatovat, jestli jsme byli dobří či zlí.Jediné na čem záleží je,že dva stáli proti řadě nepřátel!Splň mi tedy přání-dopřej mi pomstu!A jestli neposloucháš,táhni do horoucích pekel!
Obrázek

lakai
Fallen Shaman
Příspěvky:91

Re: Diablo III vs Torchlight II

Příspěvek od lakai » 30.09.2012, 17:41 hod.

delosombres píše:Pokud ovšem hraješ 2 jednoručky s jiným classem, tak musíš dávat Focus, aby si (podle tvých slov) kompenzoval něco, co jen equipneš (2h).
Možná mi něco uniklo, ale proč bys měl s jiným classem dávat do focus abys mohl používat 2 jednoručky? To jsem nějak nepobral.

Uživatelský avatar
Javurek
Warlord
Příspěvky:2713
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Diablo III vs Torchlight II

Příspěvek od Javurek » 30.09.2012, 17:44 hod.

Proč se musíš tak ve všem tak nimrat a hledat problém? Když s jiným classem hraju 2 jednoručky, tak si dávam staty jak uznam za vhodný, nic mě nenutí někam dávat kam nechci, no a co, že mi Focus dává magic dmg? to mě nezajímá, já tam dávam body kvůli execute, když chci execute. Hodně záleží na tom jaké člověk chce jet skilly a podle toho přizpůsobit staty. A hlavně to elementární poškození máš i hodně na věcech a gemech, takže i tak ti % dmg z execute bude k něčemu.

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky:1042
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Ultima Thule

Re: Diablo III vs Torchlight II

Příspěvek od Attia » 30.09.2012, 18:02 hod.

@ Delosombres: jak by jsi teda ty sám za sebe ideálně vyřešil stat systém? mě osobně se tenhle systém líbí, protože tě za jeden clas nenutí využívat pořád ty stejný staty. Nechci porovnávat nic s D3 protože tam jsem nahrál všehovšudy pár hodin, ale chtěl bych to porovnat s D2. jistě mi dáš za pravdu že D2 bylo v 90% buildů str/dex na výbavu, ene nic a zbytek vita. ať jsi jel jakejkoli build jakejkoli class, tak se to odvíjelo od tohodle pravdila. Plus k tomu byly výjimky jako max blok u nějakých buildů nebo ene u ES sorcky.

U T2 se na první pohled nabízí třeba pro outlandera maxovat dex/str...i věci co jsou only Outlander mají v požadavcích nejvyšší položky dex. Ale třeba teď jedu outlandera zaměřenýho na psn škodu. Tzn. že maximálně využiju focus. Kor když jedu 2x jednoručku. Do ruky můžu ideálně prdnou i 2x wandku protože určitý skily nejsou omezeny tipem zbraní. Já jedu 4/1 focus/vita...v ruce mám wandku+štít na boss fighty a phase porty třeba, kde se většinou na mě snese velká spousta mobů. Na druhým slotu mám momentálně wandku+pistolku (čekám na druhou fajn wandku) a to jedu v bezpečnějších místech. Vůbec nevyužívám jedinej spell ale asi 4 aktivně. na levým myšítku mám Glaive Throw který dává psn dmg bez trvání. na pravým mám Cursed Daggers který má psn dmg na trvání. Do tooho používám Blade Pact což je takovej unbuf kterým sundám monstrům armor a zpomalím je. Plus nějakej malej dmg myslim. a když jde do horkýho utíkám pomocí Rune Vault. To jsou 4 aktivní skily který využívám aktivně. Nejdřív nakazím cursed daggerem, pak spamuju glaive throw a když se někdo dostane ke mě zpomalím Blade Pact pokřikem a uskočím Vaultem. k tomu mám pasivky na element mastery a dodge...

využiju jak element dmg z focusu, tak šanci na použití obou zbraní najednou a když mám štít tak částečně block z vitality.

oproti D2 je dokonce podle mě mnohem lépe využitelný střídání slotů se zbraněma.

já jedu teda 4/1 focus/vita, protože jedu HC...na SC bych klidně moh jet full focus a jet only 2x jednoručku. Nebo klidně 3 focus/2vita...a všechno jsou to hratelný tipy psn outlandera kterej má několik možností jak jet staty.

stejně tak můžeš jet i jiný buildy kde můžeš jet různý rozhození statů. Jasně že u každýho buildu nevyužiješ 100% potenciál každýho statu, ale jak psal javůrek myslím, to bys musel mít těch statů desítky abys pro každej build měl jeden primární stat využitelnej pro danej build, což je blbost.

v D3 sekci jsem četl že u D3 využívá 99% buildů max 2 hlavní staty. (co je na tom pravda to nevím). tady máš potenciál využít u různých buildů rozné staty...

pokud jedeš 2h na psych dmg, tak jedeš str/dex...čistej element jede buď čistej focus nebo focus+vita, hybrid ele+psych dmg může jet dex+focus...podle mě má T2 dobrý stat systém, rozhodně lepší než D2.

EDIT: ještě jsem zapoměl zmínit jednu věc co se mi šíleně líbí na T2, a to je možnost nasazování ietmů podle statů nebo podle lvl. Pokud jedu Outlandera a maxuju focus a padne mi only outlander chestka co potřebuje 83 dex, tak na to bych se nikdy nedohrabal. Ale díky tomu že si můžu vybrat jestli splním dex nebo lvl, tu chestku nasadím i když mám dex 15. Jen o pár lvl později. Což je další velký plus proč tě hra nenutí využívat jedny daný staty.

sklb
Burning Soul
Příspěvky:623

Re: Diablo III vs Torchlight II

Příspěvek od sklb » 30.09.2012, 18:22 hod.

delosombres píše:Samozřejmě, že nemusíš, ale svádí to k tomu, aby si ten stat maximálně využil. Navíc to, co tvrdíš, platí jen u mága, protože si stejně ten Focus dáváš jako primární stat, takže tě vlastně rozhodnutí, jestli 2h nebo dvě 1h, nic nestojí. Pokud ovšem hraješ 2 jednoručky s jiným classem, tak musíš dávat Focus, aby si (podle tvých slov) kompenzoval něco, co jen equipneš (2h). Nyní se opět dostáváme do začarovaného kruhu, protože u jiného classu s 2 jednoručkama ti bude zase k prdu ten %elemental damage z Focusu, pokud nebudeš používat elementální skilly/gear, což znamená, že tě mechanika nutí nehrát na fyzický damage. Chce ještě někdo tvrdit, že stat systém podněcuje lepší customizaci a obzvlášť tady v tomto mizerném systému?
Pekna teoria akurat, ze velmi subjektivna. Preco by som mal nieco kompenzovat? Ja davam focus kvoli exe.. aj u outlandera s tym ze mam magic dmg na zbraniach/kuzlach ktory mi to potom zvysuje.. Vobec mi to nepripada, ze by som sa tym o nieco uberal. Ziadny zacarovany kruh tam nie je. Ty si si ho akurat sam vytvoril pri iluzii "najlepsieho stat buildu s vyuzitim vsetkych vyhod ktore dany stat ponuka"...
Další luxusni patch, který povznese naši miliovanou a velice kvalitní hru blíže k dokonalosti, vymazlený patch dodá hře nový nádech exotičnosti, protože už nejsme vázáni jen na singleplayer a act 3, můžeme hrát všude a v multiplayeru.

lakai
Fallen Shaman
Příspěvky:91

Re: Diablo III vs Torchlight II

Příspěvek od lakai » 30.09.2012, 21:42 hod.

Mj. já s berserkerem používám 5 skillů...

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky:1042
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Ultima Thule

Re: Diablo III vs Torchlight II

Příspěvek od Attia » 30.09.2012, 21:51 hod.

lakai píše:Mj. já s berserkerem používám 5 skillů...
taky nevím kam přišli na to že to je o jednom skilu...já s outlanderem jedu 4 aktivní skilly který i aktivně používám (pravda že rune vault jen když jsem v úzkých jako únik) a 2 pasivní(dodge a master element) a to jsem teprve lvl 20+

jako nikdy neuděláš stat systém kterej bude 100% využitelnej pro všechny buildy. vždycky budou buildy který budou těžit primárně z jednoho statu, ale v T2 je to podle mě dobrý v tom že každej build těží z něčeho jinýho, takže se ti u T2 nestane že by se opakovalo u 99% buildů str/dex na věci, ene NIC a zbytek vita...

werty1
Quill Rat
Příspěvky:24
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:werty1#2932

Re: Diablo III vs Torchlight II

Příspěvek od werty1 » 30.09.2012, 22:41 hod.

Ja myslim, ze T2 je proste podobnejsi a blizsi D2. Blizzard D3 hodne inovoval a T2 se proste drzi te osvedcene sablony. Kazdy ma rad neco jineho. Dohadovani se co je celkove lepsi je tezke, kazdy ma svuj subjektivni nazor a jiny zebricek hodnot.

Uživatelský avatar
delosombres
Wraith
Příspěvky:163

Re: Diablo III vs Torchlight II

Příspěvek od delosombres » 01.10.2012, 00:05 hod.

lakai píše:Možná mi něco uniklo, ale proč bys měl s jiným classem dávat do focus abys mohl používat 2 jednoručky? To jsem nějak nepobral.
Ano, uniklo. Nikde jsem nepsal, že si musíš s jiným classem dávat do Focusu, aby si je mohl používat. Řeč byla o využití execute.
sklb píše:Preco by som mal nieco kompenzovat? Ja davam focus kvoli exe...
O kompenzaci 2 x 1h + Execute vs 2h si začal ty. Nevím, proč se mě na to nyní ptáš. Mimochodem, ty nedáváš do Focusu, protože chceš execute. Ty tam dáváš, protože používáš dvě zbraně. Jakmile půjdeš do 2h, Execute je ti k prdu = staty tě omezují v tom, jak hrát. Špatná customizace.

--------------------------------

Mám dojem, že asi dobře nechápete (nebo nechcete chápat), o čem se tu bavím (což mě v topicu TL2 vs Diablo 3 zase tolik nepřekvapuje). Samozřejmě, že si můžete dávat kam chcete, ale pokud chcete být maximálně efektivní, tak vás ty staty budou vždy nutit hrát nějakým stylem a omezovat.

Když vezmu paralelu s Diablem 2, tak to je jako kdybych tady tvrdil, že Dex mi stačí na max block a vy, že mě nic nenutí si dávat jen tolik a nedat si tam víc a mít větší AR. To ale nemění nic na tom, že pokud dáváš víc do Dex, než je na max block, děláš to špatně. Tohle je problém každého stat systému. Nakonec, až dohrajete v TL2 pár postav, tak bych rád viděl rozdělení vašich statů, abych se zasmál a utvrdil se v tom, že mám pravdu. Obzvlášť zajímavé budou postavy se "špatně" rozdělenými staty, se kterými se ale přesto hrdě ve jménu manual svobodných statů chystáte do PvP. Customizace je na bodě nula, pokud teda neberte customizaci, jako že má někdo 250 STR a 200 DEX a někdo 250 DEX a 200 STR. Nějak nevím, jak poznám rozdíl mezi těma postavama, aniž bych viděl čísla v sheetu.

Pár suchých příkladů, pro maximální ilustraci toho, co se tu znažím vysvětlit:

Pokud jedeš přes Focus a nestackuješ elementární damage, děláš to špatně.
Pokud jedeš přes Strength a nestackuješ fyzický damage, děláš to špatně.
Pokud jedeš přes Vitality a nehraješ se štítem, děláš to špatně.

To je iluze customizace.
Javurek píše:Když s jiným classem hraju 2 jednoručky, tak si dávam staty jak uznam za vhodný, nic mě nenutí někam dávat kam nechci, no a co, že mi Focus dává magic dmg? to mě nezajímá, já tam dávam body kvůli execute, když chci execute. Hodně záleží na tom jaké člověk chce jet skilly a podle toho přizpůsobit staty. A hlavně to elementární poškození máš i hodně na věcech a gemech, takže i tak ti % dmg z execute bude k něčemu.
Použiju jednoduchou logiku. Dáváš si do Focusu kvůli execute. Na magic damage kašleš, ten tě nezajímá, ok. Pokud najdeš gem s fyzickým damage a gem s elementálním damage, můžeš se svobodně rozhodnout, jaký do zbraně dáš. Vzhledem k tomu, že ty vlastně kašleš na elementální damage z Focusu, protože si ho pumpuješ jen kvůli execute, tak možná, že tam nakonec dáš i ten gem s fyzickým damage? Ne, nedáš. Oba víme, jaký gem tam dáš, že ano. Takhle můžu pokračovat třeba celý týden. To samé totiž platí i pro fyzické/elementální skilly.
Staty jsou ve hře tohoto typu (powergaming RPG) jen břemenem, nutným břemenem pro gear a skilly, o kterých ja primárně každá diablovka. Není to žádná super sofistikovaná volba, na základě které se odlišují postavy (to platí jen ve skutečných RPG typu Fallout). Bohužel, někteří lidé (diablo nerds) z toho dělají něco víc.
Myslím, že tady už nemám co víc říct, abych se neopakoval a myslím, že sem dobře vysvětlil, proč chápu krok Blizzardu ohledně zrušení manuálních statů. GG.
He who fights with monsters might take care lest he thereby become a monster. And if you gaze for long into an abyss, the abyss gazes also into you. -Friedrich Nietzsche-

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky:1042
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Ultima Thule

Re: Diablo III vs Torchlight II

Příspěvek od Attia » 01.10.2012, 01:43 hod.

Zkusím to jinak.
Postav v D3 vedle sebe dva Barbary kteří budou mít naprosto stejnej gear a stejnej skill build. jakej mezi nima bude rozdíl?dej jim 2x 1h a budou stejný...dej jim 1h+štít a budou zase naprosto stejný...

Pak postav naopak v T2 vedle sebe dva Outlandery se stejným gearem a stejným skill buildem. rozdíl v nich je ten, že v T2 může mít jeden outlander maxlej str a dávat nechutně velký dmg. nebo může dát 250str/250dex, snížit sice max dmg ale navýšit šanci na critical a snížit šanci na fumble. nebo může jet 250str/250vita a jet na vyšší block pokud by to byly postavy se štítem, nebo jet str a focus pokud by to byly postavy s 2x 1h pistolkama.

díky statům můžeš i z dvou naprosto stejně vybavených postav udělat 2 jiný postavy. to v D3 neuděláš. Jasně že nějakej stat se hodí na něco víc a je efektivnější jet element dmg pokud jedeš focus...ale není to nutnost která by tě držela ve stejné linii jako ostatní hráče.

hlavně jde o to že v T2 nepotřebuješ žádný stat na unesení výbavy. Pokud nesplňuješ str na chestku, počkáš si na req lvl apod. Každej item má 2 tipy požadavků...lvl a staty. pokud nesplníš jedno, můžeš splnit druhé, takže i když chestka potřebuje 100str a ty máš jen základ 10 tak tu chestku nasadíš jen o pár levelů později až splníš req lvl. i když máš str jen těch 10.

"Staty jsou ve hře tohoto typu (powergaming RPG) jen břemenem, nutným břemenem pro gear a skilly"

a právě tohle je naprostá blbost protože staty v T2 NEJSOU nutným břemenem ani pro gear, ani pro skilly. Gear můžeš obejít přes req lvl a skily nakombinovat se statama podle toho co preferuješ. Pokud chceš mít maxnutý skilly tak je podpoříš statama, pokud chceš bejt univerzálnější, dáš skilly na element dmg a statama podpoříš fyz dmg ze zbraně nebo naopak.

Uživatelský avatar
Swen_von_Walhallion
Wraith
Příspěvky:119
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Swen #2595

Re: Diablo III vs Torchlight II

Příspěvek od Swen_von_Walhallion » 01.10.2012, 05:44 hod.

hmm kua to sem se kralovsky pobavil podle me sou obe hry to stejny jen D3 ma lepsi grafickej kabat a vic se mi libi system skilllu jelikoz muzu experimentovat nez najdu to co vyhovuje me, a ani jedna hra nei RPG cely je to jen o farmeni gearu coz s timhle zanrem ma spolecny kulovy, kdyz si pustim poradny RPG ( ME serie F1,F2,FNV, TES serie, BG2, Arcanum) tak vetsinou se do toho zazeru tak ze nevnimam cas v D3 a T2 mi osobne vadi absence jakyhokoliv pribehu moznost svobodne se rozhodnout co udelat zadny postrani dejovy linie nemoznost se szit se svoji postavou. Osobne pro me No1 D3, No2 Sacred 2 No3 TL2
Obrázek

Uživatelský avatar
Nekronaut
The Butcher
Příspěvky:1148
BattleTag:Nekronaut#2332

Re: Diablo III vs Torchlight II

Příspěvek od Nekronaut » 01.10.2012, 07:03 hod.

Swen_von_Walhallion píše:ani jedna hra nei RPG cely je to jen o farmeni gearu coz s timhle zanrem ma spolecny kulovy, kdyz si pustim poradny RPG ( ME serie F1,F2,FNV, TES serie, BG2, Arcanum) tak vetsinou se do toho zazeru tak ze nevnimam cas v D3 a T2 mi osobne vadi absence jakyhokoliv pribehu moznost svobodne se rozhodnout co udelat zadny postrani dejovy linie nemoznost se szit se svoji postavou.
Přesně, už mi zase chybí pořádné RPG. Jinak ještě jsi zapomněl na skvělý Planescape Torment a ani BG1 nebyla vůbec špatná hra. Arcanum jsem hrozně žral :love:

lakai
Fallen Shaman
Příspěvky:91

Re: Diablo III vs Torchlight II

Příspěvek od lakai » 01.10.2012, 07:10 hod.

Delosombres: Já taky používám 2 zbraně, do focus dávám minimálně, execute mam cca na 50% což mi stačí, místo toho jedu na str + asp a solím jeden critical za druhým. Možná to není úplně obvyklý styl hraní s 2 zbraněma, ale v pohodě to funguje a nepřipadá mi, že bych jel něco "špatně", hraju na obtížnost veteran. Takže to co tvrdíš není tak úplně pravda. Pokud je customizace v TL2 špatná, tak v D3 je v podstatě nulová.

sklb
Burning Soul
Příspěvky:623

Re: Diablo III vs Torchlight II

Příspěvek od sklb » 01.10.2012, 14:16 hod.

delosombres píše:O kompenzaci 2 x 1h + Execute vs 2h si začal ty. Nevím, proč se mě na to nyní ptáš. Mimochodem, ty nedáváš do Focusu, protože chceš execute. Ty tam dáváš, protože používáš dvě zbraně. Jakmile půjdeš do 2h, Execute je ti k prdu = staty tě omezují v tom, jak hrát. Špatná customizace.

--------------------------------

Mám dojem, že asi dobře nechápete (nebo nechcete chápat), o čem se tu bavím (což mě v topicu TL2 vs Diablo 3 zase tolik nepřekvapuje). Samozřejmě, že si můžete dávat kam chcete, ale pokud chcete být maximálně efektivní, tak vás ty staty budou vždy nutit hrát nějakým stylem a omezovat.

Když vezmu paralelu s Diablem 2, tak to je jako kdybych tady tvrdil, že Dex mi stačí na max block a vy, že mě nic nenutí si dávat jen tolik a nedat si tam víc a mít větší AR. To ale nemění nic na tom, že pokud dáváš víc do Dex, než je na max block, děláš to špatně. Tohle je problém každého stat systému. Nakonec, až dohrajete v TL2 pár postav, tak bych rád viděl rozdělení vašich statů, abych se zasmál a utvrdil se v tom, že mám pravdu. Obzvlášť zajímavé budou postavy se "špatně" rozdělenými staty, se kterými se ale přesto hrdě ve jménu manual svobodných statů chystáte do PvP. Customizace je na bodě nula, pokud teda neberte customizaci, jako že má někdo 250 STR a 200 DEX a někdo 250 DEX a 200 STR. Nějak nevím, jak poznám rozdíl mezi těma postavama, aniž bych viděl čísla v sheetu.

Pár suchých příkladů, pro maximální ilustraci toho, co se tu znažím vysvětlit:

Pokud jedeš přes Focus a nestackuješ elementární damage, děláš to špatně.
Pokud jedeš přes Strength a nestackuješ fyzický damage, děláš to špatně.
Pokud jedeš přes Vitality a nehraješ se štítem, děláš to špatně.

To je iluze customizace.
To nie je iluzia customizacie, ale iluzia tebou prezentovaneho najlepsieho stat buildu.... Ked pojdem 2h tak mam z toho elemental dmg a pekny zakladny dmg 2h, ked pojdem 1h+1h tak mam sice mensi damage, ale mam ako bonus execute a elemental dmg.
Další luxusni patch, který povznese naši miliovanou a velice kvalitní hru blíže k dokonalosti, vymazlený patch dodá hře nový nádech exotičnosti, protože už nejsme vázáni jen na singleplayer a act 3, můžeme hrát všude a v multiplayeru.

Yaka
Burning Soul
Příspěvky:694
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Yaka#2885

Re: Diablo III vs Torchlight II

Příspěvek od Yaka » 01.10.2012, 14:44 hod.

Obávám se, že to není jeho iluze. Je to realita - dříve či později se prostě (zvlášt při případném PvP) objeví tzv. TOP buildy včetně rozdělení statů. A ty pak prostě bude používat každý.

Bylo to tak u D2 a bude to tak ve všech hrách tohoto typu. Že jeden může tamto a druhý toto a třetí zase něco jiného na tom nehraje žádnou roli. Takže je jen otázka, jestli má větší význam si hrát s rozdělením statů, nebo si hrát s rozdělením skilů. Co je zábavnější ať si každý rozhodne sám:)

Attia: pokud vedle sebe postavíš ty dva outlandery, tak aniž bych tu hru hrál ti můžu 100% říct, že jeden z nich bude prostě co do hry úspěšnější, rychlejší, kvalitnější a proto se právě dostaneš dříve či později k tomu, že jeden z nich je prostě lepší a ty staty tam dáš tak jako tak... Ale jako jo - každej bude jinej to je fakt pokud ti jde o toto.

Pletu se?

Uživatelský avatar
Kalis
Wraith
Příspěvky:197
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:kalisovanoha#2618

Re: Diablo III vs Torchlight II

Příspěvek od Kalis » 01.10.2012, 14:51 hod.

Pak postav naopak v T2 vedle sebe dva Outlandery se stejným gearem a stejným skill buildem. rozdíl v nich je ten, že v T2 může mít jeden outlander maxlej str a dávat nechutně velký dmg. nebo může dát 250str/250dex, snížit sice max dmg ale navýšit šanci na critical a snížit šanci na fumble. nebo může jet 250str/250vita a jet na vyšší block pokud by to byly postavy se štítem, nebo jet str a focus pokud by to byly postavy s 2x 1h pistolkama.

..a to jsi zapomnel na to hafo enchanteru, tuhle jsem potkal na cestach poison enchantera a dal me asi 800 poison dmg na zbran...kamos :) .
Jinak Na 41. levlu Ing. skoro dohrano(zakl.obsah) , 2700 life, 3800 max weap.dmg, jak jste na tom ? ...variací např. na zvýšení dmg je tam hodne: element dmg ze skillu+elem.na zbrani+focus zvedá dmg az to hezky neni, muzete si udelat jeden uberskill a zbytek naladovat do pasivu a nebo silu rozprostrit do vice aktivnich+do buff-kouzel atd atd...muzes si to nastavit vsemozne i nemozne....nebo najdes svitek se super kouzlem a palis vse do magie s bersekerem :D ...
Libi se mi requirements system, bud level nebo attrib., kde si muzes planovat attrib. podle itemu (dobra vec na vysoke dmg z kraje...)

Zajima me, jestli nekdo nevi o nejakem tom foru/strankach..

A jestli uz nekdo narazil na CERVENE oznacene veci, elitni legendarky ?...take mame k dispozici TAJNY SVITEK, co odemkne na jeden nakup uberobchodnika s uber vecma za uber prachy.... ma to uz nekdo ?

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky:1042
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Ultima Thule

Re: Diablo III vs Torchlight II

Příspěvek od Attia » 01.10.2012, 15:40 hod.

@ Yaka: nepleteš se. samozřejmě že v každým stat systému jsou buildy které vytěží z danýho statu maximum a proto jsou nejefektivnější. V tom máš pravdu a v tom se nikdo nepře. nikdo tu neříká že každej build je stejně silnej. Samozřejmě že některý buildy vytěží z danýho satu maximum, jiný menší část, ale o to tak nejde. Jde o to mít aspoň trochu originální postavu. Samozřejmě že se najde x různých lidí kteří pojedou stejnej skill i stat build protože to je prostě nejlepší kombinace, ale další lidi to zas pojedou jinak, protože je víc baví mít originální postavu i když s menším dmg...

ti co kritizujete stat systém, zamyslete se nad tím a přeneste vaše názory na skilly. Proč je teda v D3 tolik různých skilů, když jsou některý slabší než jiný? proč teda blizzard neodstranil ty slabý nepoužívaný skily a nenechal u každýho clasu 2 aktivní+3 pasivní skilly který by měla každá postava, protože jsou prostě nejsilnější a jiný nemá smysl hrát???

slabý ale zajímavý skilly jsou v těchto hrách právě proto, že jsou lidi co nemusí mít za každou cenu TOP dmg ale baví je hrát hru jinak než většinu ostatních. Proto najdeš na BN spoustu lidí s netradičním buildem, a i když jim většina lidí říká že to jsou lamky protože hrají na slabej skill build ,je to baví, protože maj prostě originální postavu a je to výzva.
Stejný to je se stat systémem. Pokud chceš jet max fyz dmg, maxuješ str...pokud chceš max element dmg, maxuješ focus...pak jsou lidí kteří rádí uiverzálnější build a tak jedou 2str/2dex1vita, pak jsou lidi co rádi rychlý zabijáky a ti jedou 50%dex/50%focus a jedou na 2x 1h zbraně...pak jsou lidi co rádí immortal char a tak jedou all vita se štítem...co na to že maj malej dmg, ale zase jim nic neubere pod 50% HP...

tohle je to co mě baví na stat systému a co mi chybí na D3...v D3 vanile zrušily stat systém a skill systém nahradily tím co tam je. By mě zajímalo jak by se vám líbilo kdyby v datadisku zrušily skill systém uplně a nechaly každý postavě pevně daný skilly, protože jsou prostě nejlepší a nejsilnější...pak by jste měli to co chcete a hra by byla fakt jen o gearu...!!!

EDIT: jinak stránky na T2 jsou tu...zatím jen fórum protože Nittros něco předělává na stránkách ale měli by bejt za čas i stránky.

Odpovědět

Zpět na „Obecně“