Pár inspirací pro Blizz

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Goliathus
Wraith
Příspěvky:172
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:goliathus#2620
Pár inspirací pro Blizz

Příspěvek od Goliathus » 15.10.2012, 15:53 hod.

Zdravím. Doufám že se nestane to, že jste mě všichni vypískali a poslali tam kde slunce nesvítí. Dnes jsem přemýšlel o tom, co by se v D3 dalo ještě vylepšit aby hra byla zase o kus zajímavěší a hráči kteří od D3 odešli by měli důvod proč se vrátit a hrát tuhle (aspoň pro mě) super hru. Vypsal jsem pár věcí, které by se v D3 mohli objevit. Myslím si, že se něco možná objeví třeba v datadiscu ale zajímalo by mě jaký názor by jste na tyto změny měli i vy. Prosím nadávky typu jdi do... atd vynechte, já bych si to pak moc bral :) Další nápady jsou vítány. Podle příspěvků tohoto tématu přidávám další body do hlavičky

Pomocí craftu změnit velikost Health potionů. Podmínka najít plánek na každý typ potionu, změna z 12500HP na 15000HP, 17500HP, 20000HP

Výroba socketu do itemů lvl 60 až 63 Pro každý druh itemu 1 plánek. Poplatek za výrobu socketu do armorů např. 10M, do zbraní např. 50M

Vytvořit zvláštní úroveň s gobliny. Udělat na podobný způsob jako je v ACTu 2 časový event kde se člověk dostane do druhého podlaží, kde na něj čeká truhla. Tam by pak v malé aréně bylo třeba 5-10 goblinů najednou. Goblini po aktivování mohou útéct přes port jako je tomu teď ve hře . Při pobíhání mohou dávat nějaké DMG ve formě plague, electrified,desecrator, frozen, molten). Zvláštní event je možné najít v kterémkoliv ACTu, není podmínkou že se ve hře objeví pokaždé.

Oživení velkých kostlivců v ACTu 3 (cesta k Azmodanovi) Hýbající se obrovské kostry, by se aktivovali podobně jako stonožky flusající moby v ACTu 3

Po dosažení paragon lvl 100 dostane každý charakter jeden pasivní skill na víc (celkem 4) Motivace k dosažení maximálního paragonu

Podle aktuálního času na daném serveru by se stmívalo/rozednívalo. Platí pouze pro venkovní mapy, možnost zapnout/vypnout

Možnost dát followerům více itemů (chest, helm, boty)


Při přechodu z ACT3 do ACT4 neztrácet NV (neztrácet NV při přechodu do všech ACTů)

Možno přehazovat skilly kdykoliv ve hře aniž by hráč ztratil NV. Pro hráče je celkem těžké přehazovat neustále skilly když už má něco naučeného a zažitého, nevidím tedy důvod, pro při přehození skillu se NV ztratí. Možná to udělat že za každý skill ubrat jeden NV ale stejně…kdo by pořád při každém ACTu nebo mapě přehazoval skilly protože teď tam budou těžší mobové? Pár slabších hráčů by toho možná „zneužívalo) ale to jen do času až se posunou dále. Návrh kvůli tomu, že jsem se už několikrát ve hře uklikl, vyhodil jsem skill a NV byly pryč. Přehození skillu spojeno s časem něž by se skill aktivoval např 120 vteřin

Odměny za zabití více monster navýšit
Odměny za zabití několika desítek monster na ráz jsou docela směšné. Odměny odvozovat podle typů monster a monster poweru. Odměna by mohla být pár % ze získaných expů za fight.

Pro každou postavu vytvořit nějaký unikátní skill, na který by byla opravdu jen 0.001% šance že ten skill půjde použít. Pro každou postavu udělat něco, co by charakterizovalo danou postavu. Nějaký masakr skill, s obrovským dmg, doprovázený velkými efekty i třeba nějakou animací . Při možnosti použití toho skillu by běžel třeba nějaký čas aby ho hráč musel použít a nešetřil si ho nějakého bosse. Hráč by pak byl napnutý, kdy se daný skill objeví, co dokáže a kolik mobů to odnese.

Pro AH vytvořit záložky
, kde by si člověk pro jednotlivé typy itemů zadal staty a jejich velikost kterou požaduje a po kliknutí na danou záložku by mu aukce vyhodila předměty zadaných statů. Beru to z vlastní zkušenosti, kde vím že chci chestku se 150str, 90 vit, 75 all resist a 3 sockety. Jiná pro mě nemá smysl tak neustále zadávám tyhle staty dokola.

Přidat do hry 1 nebo 2 gemy zvyšující nějaké neobvyklé staty jako je (all resist, attack speed, movement speed atd)

Nové eventy s každým patchem nebo každý měsíc, přidat pár nových eventů

Vytváření portálů stejně jako u D2 vytvořit a né se hned teleportovat, nebo zkrátit kouzlení teleportu ze 4s na 2s

Přidávat postupně do hry nové itemy Přidáváním nových itemů do hry by se zamezilo, že by hráči na vyšších úrovních hledali stejný typ itemů protože jsou nejepší a pak by všichni vypadali úplně stejně

Možnost změny vzhledu itemů na postavě U kováře nebo nově vytvořeného artisana by si člověk mohl za poplatek změnit vzhled itemu, při zachování stejných statů. Ze začátku by asi stačilo měnit vzhled itemů podle itemů co jsou ve hře (např: mám helmu lvl 62 ale líbí se mi vzhled helmy lvl 63 tak za poplatek xxK si její vzhled změním) Dalším, a trochu náročnějším krokem by bylo přidat do hry speciálního artisana, který by itemy dokázal "tunit", přidáváním různých ostnů, kovových plátů atd, na helmy a ramena přidáním rohů a zubů zvířat, meče a sekery udělat tvarově rozmanitější, možnost prostě změnit tvar itemů aby každá postava byla co se týče vzhledu originál a nelišila se pouze barvou (např. až budou všichni barbaři běhat v IK setu, s rameny Wile ward, botami Ice climbers, bude to takové divné, protože všichni budou stejní) U artisana by měl člověk na výběr třeba deset různých tvarů pro každý druh itemu (i více to by určitě nevadilo)

Koupě zvířecích pomocníků od nového wendora Za pronájem xxK goldů by si človkě mohl ve městě pronajmout nějaké zvířecí pomocníky (vlky, havrany, ohnivé ptáky, draky, netopýry) Ti by se podle ceny lišili jak vzhledově, tak DMG a life.

Vytvořit zvláštní skilly Pomocí nějakých legendárních svitků, runů, částí nějaké knihy by se postava při složení celého kompletu naučila nějaký další unikátní ať už pasivní nebo aktivní skill nebo by vylepšila své stávající skilly

Nesbírat health globy když má postava plné HP

Porovnávání itemů i v AH Spousta hráčů teď dělá to, že itemy vyhledá, pošle je na chat a jde do hry se podívat o kolik se mu co zvedne. Zavést to přímo do AH by nebyl vůbec špatný nápad

"Fialová" monstra posílit na HP a DMG Odměnou za to by byl 1 NV, expy a itemy

Za hrou vytvořené moby dostávat expy Stává se, že při otevření nějaké truhly se objeví spousta mobů za které nejsou expy.

V menu hry vyzoušet skilly jak vypadají a jaké dělají efekty V menu, kde stojí postava a dýchá si vyzkoušet, co dělá který skill a jak u toho postava vypadá. Lidé by tak mohli vytvářet zajímavé screenshoty, jako tapety na plochu PC nebo mobilů

Přístup do AH i ze hry umožnit hráčům přístup do AH přes vendora, nebo jinou speciální postavu

Nové shriny Vložit do hry další shriny například s LS, crit. chance a chrit. dmg,block, nebo útoky typu bleed ale jiné nové, dělající slušné dmg a efekty

Nové shriny II Vložit do hry shriny typu aktivuj a bojuj. Aktivováním shriny by se z nebe, ze země začli nořit mobové s polu s nějakými monstry typu rare a šapión nebo fialový boss. Obtížnost zlikvidovat všechna monstra by byla dost těžká, ale odměna velká. Na každém hráči by bylo, jestli danou shrinu aktivuje nebo ne. Při pobití všech monster a hlavního bosse ,nebo několika packů typu rare/champion by pak dostal hráč další odměnu ve formě zlata, gemů a hlavně itemů. Pro aktivaci shriny by hráč musel mít 5 NV a pro každý act by připadaly 2-3 shriny které by se náhodně generovaly kdekoliv na mapě jak je tomu do teď u obyčejných shrin. Po aktivaci by měl hráč pouze jeden pokus, při umrtí by vše zmizelo a hráč by nedostalvůbec nic.

Nové shriny III zajímavou shrinou by určitě byla shrina typu missile dampening. Hráč který by shrinu sebral by měl bublinu zpomalující letící útoky. Na partě hráčů by pak bylo, která z postav bublinu ponese a kteří se budou jen v bublině pohybovat aby byli chráněni.

Nové shriny IV Shriny po aktivaci vykouzlí zvířecí pomocníky.

Nové shriny V speciální shrina by po aktivaci svolala všechny příšery z celé mapy. Příšery by se pohybovali svou běžnou rychlostí, šampióni a rare s affixem fast by běželi rychleji. Po aktivaci a zničení všech nepřátel by hráči dostali k itemům vypadnutých z mobů ještě speciální odměnu ve formě dalšího lootu.

Uber bossové Neomezit bosse na drop jedné a té samé části prstenu a být odkázán pouze na jeden prsten, který vesměs nestojí za nic a po dosažení paragonu 100 ho každý zřejmě vyhodí. Přidat nové kombinace bossů (zoltan, skeleton, ghom siege atd), spojené klidně i s hlavními bossy a jejich lokacemi Přidat další části itemů, které by si člověk mohl složit. (helma, chestka, boty, wristy atd) každá z věcí by se skládala z nějakých 3. částí, po složení by hráč získal nějaký unikátní item daného typu. Další z možností, skládat plánek nějakou knihu pomocí stránek které by z uber bossů padaly, a pomocí nich si své nošené itemy vylepšovat. Stránky by měly nějaké označení (např. čísla,slova) kde by po složení nějaké číselné kombinace mohl artisan item nějakým způsobem vylepšit. (složením svitků č. 1,10,25 by artysan zvýšil u kterého koliv itemu strength o 50, atd. atd.) kombinací by bylo mnoho, zvláštní kombinace by item vylepšovaly hodně jako přidáním 50% crit dmg 12%life atd. Top odměny by ale byly spojené s dlouhodobou farmou klíčů a zabíjení uber bossů. Je prostě škoda, že uberka jsou spojena pouze a jen s jedním prstenem.

Uber bossové II
Změnou kombinací jednotlivých Uber bossů by se musela hodně změnit taktika a člověk by při vstupu do portálu nevěděl do čeho jde. Na hráčích by bylo rychle vymyslet taktiku a pustit se do boje. Dnes už každý ví, že vlevo je skeleton nahoře ghom a vpravo zoltan. Taktika je dána už dávno předem. Přidáním dalších lokací jako jsou lokace u hlavních bossů, a udělat párovaní bossů a výběr lokace náhodné by bylo velice zajímavé. Spojeno ještě s dropem dalších částí a o zábavu by bylo postaráno.

Nekonečný dung Vytvořit nějakou lokaci, která by měla neomezený počet (20) pater. V každém patře byl určitý druh monster, spojený s šampióny, rare ale i obyčejnými moby. S rostoucím levelem by se zvyšovalo množství monster, jejich síla atd. Nebylo by tedy lehké i pro top hráče, prosekat se až na samé dno. Po umrtí by se dung zavřel a přístup do něj by byl znemožněn až do otevření nové hry. Za každé zdolání jedné úrovně, by hráč získal odměnu ve formě velké zlaté truhlice kde by se jejich počet s rostoucí obtížností zvyšoval (1-3 patra 1 truhla, 4-5 2 truhly atd.) Zdolané patro by se objevovalo jako achievemnts nebo číslo vedle paragonu. Ukázalo by se tak jak je na tom která postava protože zdolání jednotlivých pater by bylo těžké a spojené s vyvážením postavy co se týče HP, resistů armoru atd. Nešlo by tedy jen DMG které by v tomto případě nebylo tak důležité

Počet smrtí postavy zobrazovat v informacích o postavě nebo ještě lépe u paragonu. Možná bychom koukali kolik hráčů hru i na SC hraje poctivě a kdo honí pouze paragon a jednotlivými mapami se jen prochcípává. Možná by se ukázalo, že hráči SC dokáží hru hrát poctivě aniž by postava zemřela. Šlo by jen to, že když by někdo zemřel, neznamelo byto ztrátu postavy a itemů. Hráči by si postav pak více vážili protože mít u paragonu číslo 666 úmrtí při paragonu 50 by bylo dost hrůzostrašné a člověk by si o hráči udělal své mínění.

Banner každého hráče by ukazoval info o danném hráči jako je počet nahraných hodin, počet dropnutých leg.věcí, počet smrtí danné postavy, popřípadě detailnější info jako je crit hit chance, crit hit dmg a jiné atributy, které o hráči nelze vlastně zjistit.Dokud Vám je on neřekny. Toto info by bylo pouze pro hráče které by měl člověk ve friendlistu. Nad každým banerem by se mohl zobrazovat ukazatel, v jak velkém nebezpečí je nositel baneru. Občas se stane že zrovna řežu několik monster a stojím v jedu a desecratoru, posíleném ještě několika lasery a člověk, který se na mě portne je ihned mrtvej.

Vrátit do hry staminu Stamina v D2 byla zajímavá. V D3 není ale mohla by se vrátit. Stat stamina by objevoval normálně na itemech a za každých třeba 100 stamina by se přidávalo 1% do movement speedu. S rostoucím movement speedem by se ale snižovala výdrž postavy. Do této staminy by se vztahoval movement speed pouze z ní, nikoliv z itemů. Po vyčerpání staminy by postava běžela takovou rychlostí jakou by měla z itemů.
Naposledy upravil(a) Goliathus dne 27.11.2012, 16:07 hod., celkem upraveno 32 x.

Uživatelský avatar
Jojo WD
The Butcher
Příspěvky:1019
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Jorox#1330

Re: Pár inspirací pro Blizz

Příspěvek od Jojo WD » 15.10.2012, 17:15 hod.

S tym prvym nesuhlasim ze by sisi craftil lepsie potiony to je sprostost podla mna ale inak to ostatne by aj mohlo bit s tym suhlasim
Obrázek

RezZ3t
Gorebelly
Příspěvky:236
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:RezZ3t#2871

Re: Pár inspirací pro Blizz

Příspěvek od RezZ3t » 15.10.2012, 19:41 hod.

co je NV
unit:zealot

Uživatelský avatar
Still-Alive
Doom Knight
Příspěvky:548
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:StillAlive#2220
Bydliště:Praha/Vsetín - klasická náplava :)

Re: Pár inspirací pro Blizz

Příspěvek od Still-Alive » 15.10.2012, 19:56 hod.

Nephalem Valor

Uživatelský avatar
Jojo WD
The Butcher
Příspěvky:1019
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Jorox#1330

Re: Pár inspirací pro Blizz

Příspěvek od Jojo WD » 15.10.2012, 19:57 hod.

Nephalem valor sice neviem ci som to spravne napisal :)
Obrázek

walker
Fallen Shaman
Příspěvky:56
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:evangelion01#2981

Re: Pár inspirací pro Blizz

Příspěvek od walker » 15.10.2012, 22:07 hod.

souhlasím se vším. skvělá práce!

Uživatelský avatar
Still-Alive
Doom Knight
Příspěvky:548
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:StillAlive#2220
Bydliště:Praha/Vsetín - klasická náplava :)

Re: Pár inspirací pro Blizz

Příspěvek od Still-Alive » 15.10.2012, 22:24 hod.

- To s potionama už bude v novem patchi, jen to nebdue craft. Bonus který se počítá k Orbum se bdue vztahovat i na lahvičky...
- Sockety dobrý věc, jen přehnaná cena
- Uroven s gobliny - blbost, pak by acty ztratily smysl, všichni by farmily gobliny (jestli by samozřejmě nebylo omezení)
- Přehazování skillu bez ztráty NV - blbost, tohle právě blizz nechce..Chce aby si člověk udělal stabilní build..
- stmívání/rozednivání - blbost (nebo spíše kosmetická uprava)
followeri a rozšíření equipu - Souhlas

Škoda že polovina věcí je vyplodem z uvahy za 5 minut :)

Goliathus
Wraith
Příspěvky:172
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:goliathus#2620

Re: Pár inspirací pro Blizz

Příspěvek od Goliathus » 16.10.2012, 10:15 hod.

Still-Alive píše:- To s potionama už bude v novem patchi, jen to nebdue craft. Bonus který se počítá k Orbum se bdue vztahovat i na lahvičky...
- Sockety dobrý věc, jen přehnaná cena
- Uroven s gobliny - blbost, pak by acty ztratily smysl, všichni by farmily gobliny (jestli by samozřejmě nebylo omezení)
- Přehazování skillu bez ztráty NV - blbost, tohle právě blizz nechce..Chce aby si člověk udělal stabilní build..
- stmívání/rozednivání - blbost (nebo spíše kosmetická uprava)
followeri a rozšíření equipu - Souhlas

Škoda že polovina věcí je vyplodem z uvahy za 5 minut :)
jj vím o tom, bonus pro health globy se bude počítat i do potionů ale, craft lepších lahviček by nebyl špatný. spousta lidí je vůbec nesbírá a třeba je ani nenosí, ale mít u sebe pár lahviček s 20K hp by nebylo vůbec na škodu, občas by to zachránilo nejeden život.

Cena za socket se ti zdá přehnaná? Podívej se na AH. Zadej staty na 1H zbraň vyhledej jí a pak to samé ale se socketem. U top předmětů je cena o desítky milionů větší, proto ta cena. Nebylo by to pro každého a určitě ne to používat do každého itemu. Člověk by si musel hodně rozmýšlet jestli do zbraně díru udělat nebo ne. U armorů...tam je to skoro jedno ale zase helma s dírou je taky hodně ceněná. Ať už kvůli expum, tak kvuli life %.

Úroveň s gobliny? Výš co by to bylo za srandu honit nekde tolik goblinů. Tento dungeon by se mohl objevit v kterém koliv actu ale nemusí to být vždy. Člověk by tento dungeon našel opravdu jen z řídka a jeho objevení by bylo možné ve všech lokacích tak že by nehrozilo to že by se někdo portoval na jednu mapu, koukl jestli tam ten dungeon je a když ne, hru by pustil znovu. Myslím si že by to bylo docela sranda ale je to jen můj názor.

Přehazování skillů. Kdo by je dnes přehazoval tak že by se dalo říct že toho zneužívá? Myslím si že jen pár hráčů ze začátku, protože mají slabé postavy tak by si na bosse a těžké rare dávali jiné skilly. Hráči na vyšších úrovních by přehazovali max. 1 skill, víc si myslím že není zapotřebí. Blizz to neche to já vím ale pak jsou hráči odkázaní na jeden build a ten hrají. Takhle by si hráči byť i třeba ze srandy zkoušeli dát jiný skil už proto jak třeba vypadá, co dělá a jestli by jim to s ním šlo. Na začátku to bylo logické, ale v dnešní době kde je spousta hráčů na vysoké úrovni si myslím že to je skoro jedno. Já osobně třeba nemám za potřebí skilly nějak měnit, šlo by spíš o zábavu a o změnu.

Stmívání/rozednívání. Kosmetická úprava ano, nic by je to skoro nestálo a v některých hrách to prý je a lidi se o tom docela zmiňují a líbí se jim to.

EmhyrVarEmreis
Gorebelly
Příspěvky:301
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Pár inspirací pro Blizz

Příspěvek od EmhyrVarEmreis » 16.10.2012, 10:21 hod.

Outdated
Naposledy upravil(a) EmhyrVarEmreis dne 11.12.2016, 12:10 hod., celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Mr_Perfect
Gorebelly
Příspěvky:202
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:LordDeZhul #2115

Re: Pár inspirací pro Blizz

Příspěvek od Mr_Perfect » 16.10.2012, 12:06 hod.

Ten craft poitionů není úplně špatnej nápad.
Sockety souhlas.
S těma goblinama si nejsem až tak jistej - aby se to z toho nevyklubalo to, co píše Still-alive
Kostlivci - docela cool nápad :)
Pasivní skill navíc - nedokážu říct, jak moc by to ovlivnilo celkový nastavení hry, ale pochybuju, že by něco takového mohlo projít.
Followeři souhlas.
Neztrácení NV při přechodu A3-4, proč ne.
Přehazování skillů - o tom se Blizz jasně vyjádřil.
Stmívání - určitě ne. Když už k tomu sednu na víc jak dvacet min, tak je to v noci a hrozně nerad bych hrál neustále za tmy ;)
Obrázek

Uživatelský avatar
Kalis
Wraith
Příspěvky:197
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:kalisovanoha#2618

Re: Pár inspirací pro Blizz

Příspěvek od Kalis » 16.10.2012, 15:13 hod.

Premyslel jsem o tom tez...Obecně kdybys slozil T2 a D3, tak vznikne top hra sveho druhu :D ale zpet k realite, napady dobre az vyborne, nejvc me mrzi osekana moznost socketovani (runy, vic typu atd...)....no a potom celkove nedelat to tak mainstreamove. Mimochodem nejake ty mapworks mise (viz T2) by take nebyly od veci, clovek ma pocit, ze to furt nechodi znova a znova. Unikatni obchodnici, enchanteri atributu...ono by toho bylo moc, ale vsechno je to uz v T2 :D

Uživatelský avatar
lox
Quill Rat
Příspěvky:40

Re: Pár inspirací pro Blizz

Příspěvek od lox » 22.10.2012, 15:25 hod.

Me teda pekelne stve cela komunikace na tom novym battlenetu. Nechapu proc tam nemuze bejt jako driv klasickej czech channel, kde by se dalo pri hrani pokecat s lidma ktery neznam, ale pisou rodnym jazykem. Public je totalne zabitej a nebejt fora atd, tak sance na setkani s cechem ve hre je v podstate nulova.

Misto toho je tam channel barbar,wizard... co tam jako psat? jak jdou tornada? rofl

A taky bych uvital moznost napsat vetu, ktera by se odeslala vsem ve friend listu a ne kazdymu zvlast psat to samy.

Uživatelský avatar
xXx
Gorebelly
Příspěvky:232
Kontaktovat uživatele:

Re: Pár inspirací pro Blizz

Příspěvek od xXx » 22.10.2012, 16:16 hod.

já bych chtěl runové slova, runy mě vcelku chybí
Cíl: Paragon level 100
[100/100]

MisaNuff
Quill Rat
Příspěvky:10
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:MisaNuff #2592

Re: Pár inspirací pro Blizz

Příspěvek od MisaNuff » 22.10.2012, 16:18 hod.

Pokud chceš vidět svoje nápady i někdy ve hře, pak by bylo asi fajn je napsat na oficiální D3 fóra: EU http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/5723362876 US http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6935294656

Pokud chceš vážně přemÝšlet (sorry, nemohl jsem si pomoct), co změnit, aby se vrátili hráči, které hra otrávila, pak to chce najít řešení pro ty závažné problémy, se kterými si ani Blizz neví rady, popřípadě je neřeší z nějakých důvodů. Takové věci jako: celá ekonomika v pr.... (chybí gold sink, item sink, gem sink), chybí jakýkoliv důvod hrát dál po opadnutí prvotního nadšení (ano, nás to baví, ale co těch zbylých XY% hráčů?), atd.

Moje nápady:
1. guildy: řeší sociální element hry. Česká guilda, kde si budeme pomáhat, hrát společně vyšší MP, skládat Uber Bosse. Při aplikaci nápadů, které byly v jednom z posledních SEoCů by mohla sloužit i jako gold sink (vylepšování za mastné částky goldů).
2. crafting: toto může být geniální gold a item sink. Crafting může být založen třeba na kombinování itemů. Padl odpad s jedním dokonalým statem? Použij při kraftu pro šanci převedení statu. To by rozhýbalo obchody na AH neuvěřitelným způsobem. Lidé by měli větší vztah ke svým itemům, které si sami vytvořili. Crafting by stál goldy a měl by pouze šanci na úspěch.
3. socketování: za mastný poplatek vytvoření socketu. Gold sink jak vyšitý.
4. každý patch by měl přinést alespoň několik nových eventů: po dalším roce by to byla masivní hra, kde každá hra by byla unikátní díky rozdílným eventům.
5. na to navazuje "daily quest": když už jsme online, proč nedat hráčům každý den drobnou výzvu, např. dokonči Event X, zabij 5x Butchera, najdi 20 Emeraldů, ...
6. nové sety každý patch: aby podporovaly variabilitu buildů. Např. monk: Inna má Sweeping Wind a celkovou orientaci na DPS, proč ne 1 tankovací set, 1 "healerský", 1 set "Chucka Norrise" s bonusem pro Lashing Tailkick, atd.
7. itemizace: tohle Blizz řešit nechce, takže jen lehký nápad s více gemy pro např. armor, All Resist, atd. umožní si více vychytat ten svůj styl hry.
8. milion drobností: ID all button, itemlock button, weapon switch button, button na schování bílých a modrých itemů ve hře, opravení porovnání itemů i v AH, atd.
9. PvE obsah: dá se Akt 4 vylepšit, aby byl atraktivní? Nekonečný dung? Eventy? Propojení s WP z Aktu 3?

Tyto změny by podle mě měly šanci hru posunout o kousek dále. Sociální element drží nejednoho hráče u hry, která jej třeba momentálně moc nebaví, ale hraje ji kvůli těm svým lidem. Item a gold sinky jsou důležité, aby se nezhroutila ekonomika, viz. současný totální pád cen, kdy dostat se na průměrnou úroveň stojí pár peněz, ale pak následuje strmá zeď, kdy BiS itemy stojí miliardy. Craftění, více setů, lepší itemizace, tyto změny by umožnily vychytat si svůj char podle svého, ne že teď jedu monka úplně stejně, jako dalších X tisíc lidí a všichni chceme naprosto stejné itemy (teď jsme hráli 4 monci a vypadali jsme všichni 4 úplně stejně: Inna set, 2x Nataly set).

Uživatelský avatar
Mr_Perfect
Gorebelly
Příspěvky:202
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:LordDeZhul #2115

Re: Pár inspirací pro Blizz

Příspěvek od Mr_Perfect » 22.10.2012, 17:31 hod.

Líbí se mi bod č.2 crafting...
Obrázek

Uživatelský avatar
TheTopX
Quill Rat
Příspěvky:40
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
Bydliště:Poprad

Re: Pár inspirací pro Blizz

Příspěvek od TheTopX » 22.10.2012, 19:25 hod.

Mne by sa tiež páčilo, ak by sa vrátili rôzne runy (alebo nejaká alternatíva, kedže runy sú už pri skilloch), jewely tiež... Privítal by som aj charmy, s rôznymi bonusmi, ale to už je asi moc. Páčil sa mi aj nápad kolegu vyššie, že s každým patchom by mohli prísť eventy. Celkom by to oživilo hru, hráči ktorí by prestali hru hrať počas nejakého patchu by mali väčšiu šancu sa k nej vrátiť, ak ich Blizzard naláka nejakými eventmi :D

Na záver: Monster Power do Public Games! :D

ReptileSVK
Zhar the Mad
Příspěvky:1569
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Reptile#2445

Re: Pár inspirací pro Blizz

Příspěvek od ReptileSVK » 23.10.2012, 08:38 hod.

moje napady:
1. navysit HP act bossov 15 nasobne a zrusit ich konzolovy styl zabijania. proste tak ako to bolo v diable 2. Mlatit ho aj hodinu, ale s tym, ze ked hrac umrie neobnovi sa mu energia.
2. Urobit town portal tak ako v diable 2. Koho furt bavi chodit od check pointu? Aj tak je to uz len o farmeni.
3. Znizit drop legendariek 2x
4. prepinat skilly kedy sa mi zachce. Preco by som mal vyuzivat stale rovnake? nato ich tam mam 50 aby som si ich kombinoval podla situacie. Tento system zrusenia NV je blby. Hlavne, ze furt spekuluju so silami skillov lebo sa nevyuzivaju. Keby sa dali prepinat vyuzivali by sa vsetky.
5. zrusit to blbe opozdenie od mobov, ze ked sa zazenie a ja ujdem aj tak ma trafi. Naco??? blbost!! zrusit!
6. crafting bielych predmetov - momentalne je to odpad.

Goliathus
Wraith
Příspěvky:172
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:goliathus#2620

Re: Pár inspirací pro Blizz

Příspěvek od Goliathus » 23.10.2012, 10:07 hod.

Nevím jak přesně jsi myslel vytváření town-portálu. Vždyť to normálně funguje jako v diablu 2 jen si ho nemůžeš předem vytvořit a při útěku do něj skočit. Takhle jsi to myslel?

ReptileSVK
Zhar the Mad
Příspěvky:1569
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Reptile#2445

Re: Pár inspirací pro Blizz

Příspěvek od ReptileSVK » 23.10.2012, 10:10 hod.

no nie, idem do nejakej lokacie kde mozem ocakavat smrt. Tak vytvorim portal a mlatim sa odusu. umriem. no a z mesta sa tam hned teleportnem. No ale v podstate plati aj to tvoje.

Goliathus
Wraith
Příspěvky:172
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:goliathus#2620

Re: Pár inspirací pro Blizz

Příspěvek od Goliathus » 23.10.2012, 10:14 hod.

jasný. není to špatný nápad.

Odpovědět

Zpět na „Obecně“