Stránka 1 z 4

Patch 1.0.7.

Napsal: 11.01.2013, 09:01 hod.
od Milion
Seznam pravděpodobných změn.

http://diablo.somepage.com/info/patches-future

hm proč ne

Re: Patch 1.0.7.

Napsal: 11.01.2013, 09:15 hod.
od Jojo WD
Super len bolo by dobre niekoho najst kto to aj prelozi lebo hrat sa s google prekladacom sa mi moc nechce

Re: Patch 1.0.7.

Napsal: 11.01.2013, 09:18 hod.
od Milion
co chceš prekládat :) Jestli hraješ D3 v angličtině což asi hrajou všichni češi a slováci, tak to musíš přelouskat ;)

Re: Patch 1.0.7.

Napsal: 11.01.2013, 09:27 hod.
od Reve
ja spis hlavne nevidi mduvod prekladat neco co jeste neni ani officialni...to muze byt dost zbytecna prace :)

Re: Patch 1.0.7.

Napsal: 11.01.2013, 09:28 hod.
od Nekronaut
Jen dohady z bluepostů...

Re: Patch 1.0.7.

Napsal: 11.01.2013, 09:31 hod.
od Goliathus
No kdyby šly obarvit i legendární předměty tak si hned obarvím ty modré holiny co mám na postavě :-D Jinak nápady to nejsou špatné. Hlavně zvýšení hustoty monster bych uvítal a více expů na vyšší MP taky.

Re: Patch 1.0.7.

Napsal: 11.01.2013, 09:36 hod.
od Jojo WD
Golithus ze zvysenie hustoty monster ten vcerajsok na MP10 ti nestacilo kolko ich tam bolo nakope :D

Re: Patch 1.0.7.

Napsal: 11.01.2013, 10:26 hod.
od Milion
Reve píše:ja spis hlavne nevidi mduvod prekladat neco co jeste neni ani officialni...to muze byt dost zbytecna prace :)
přesně :idea:

Re: Patch 1.0.7.

Napsal: 11.01.2013, 11:43 hod.
od AJey
Goliathus píše:Hlavně zvýšení hustoty monster bych uvítal.
Presne o tomhle tematu bude pristi Sanctuary žije :-) pust si neprohloupis :wave:

Re: Patch 1.0.7.

Napsal: 11.01.2013, 11:59 hod.
od sensation86
google prekladac to nejak prelozil ale onicem... Co tady ctu tak.... Expa z monster na MP bych nechal tak jak to je... At se lidi nadrou kdyz chteji mit velky paragon.... Mam vydrenou 82tku a nevidim duvod proc by se to melo zlehcovat...

Re: Patch 1.0.7.

Napsal: 11.01.2013, 12:18 hod.
od Goliathus
AJey píše:
Goliathus píše:Hlavně zvýšení hustoty monster bych uvítal.
Presne o tomhle tematu bude pristi Sanctuary žije :-) pust si neprohloupis :wave:
Neboj pustím ;)

Re: Patch 1.0.7.

Napsal: 11.01.2013, 12:51 hod.
od vavik
doufam, ze zmeny vypsane v odkazu predstavuji tak 1 % vsech zmen, ktere patch prinese, protoze to jsou skoro nic neresici blbosti; nasledujici patch muze hru trochu zachranit nebo poslat uz totalne do haj***, snad blizz vymenil aspon testery, jejich prace stoji za ho***

Priste slusne - Kuki

Re: Patch 1.0.7.

Napsal: 11.01.2013, 16:25 hod.
od Borgi*
Zatím to nemá cenu řešit., jsou to jen spekulace. Nic oficiálního zatím není, uvidíme přiští měsíc :)

Re: Patch 1.0.7.

Napsal: 11.01.2013, 16:33 hod.
od Quetak
I can’t seem to find the post where this was asked, but since it’s related, we are working to allow NV stacks to persist across Acts
konečně.

Re: Patch 1.0.7.

Napsal: 11.01.2013, 16:37 hod.
od Nekronaut
To by bylo zajímavé...

Re: Patch 1.0.7.

Napsal: 12.01.2013, 09:56 hod.
od mafian89

Re: Patch 1.0.7.

Napsal: 12.01.2013, 11:10 hod.
od Borgi*
Právě to mám dočtené. Nové accound bound Itemy, to jsem zvědavý co z toho vyleze :)

Re: Patch 1.0.7.

Napsal: 12.01.2013, 11:28 hod.
od Quetak
Nový gemy, víc XP za MP, nový acc.bound crafty, paráda, už aby to bylo :) To se to bude expit na mp9.

Re: Patch 1.0.7.

Napsal: 12.01.2013, 11:48 hod.
od Borgi*
Quetak píše:Nový gemy, víc XP za MP, nový acc.bound crafty, paráda, už aby to bylo :) To se to bude expit na mp9.
Konečně se to vyplatí, více XP, více orgánů na itemy, super.

Re: Patch 1.0.7.

Napsal: 12.01.2013, 11:56 hod.
od Nekronaut
Tak ty xp na vyšších MP jsou brutální. Konečně se hnu z MP0-1 :D