Stránka 1 z 4
Patch 1.0.7.
Napsal: 11.01.2013, 09:01 hod.
od Milion
Re: Patch 1.0.7.
Napsal: 11.01.2013, 09:15 hod.
od Jojo WD
Super len bolo by dobre niekoho najst kto to aj prelozi lebo hrat sa s google prekladacom sa mi moc nechce
Re: Patch 1.0.7.
Napsal: 11.01.2013, 09:18 hod.
od Milion
co chceš prekládat

Jestli hraješ D3 v angličtině což asi hrajou všichni češi a slováci, tak to musíš přelouskat

Re: Patch 1.0.7.
Napsal: 11.01.2013, 09:27 hod.
od Reve
ja spis hlavne nevidi mduvod prekladat neco co jeste neni ani officialni...to muze byt dost zbytecna prace

Re: Patch 1.0.7.
Napsal: 11.01.2013, 09:28 hod.
od Nekronaut
Jen dohady z bluepostů...
Re: Patch 1.0.7.
Napsal: 11.01.2013, 09:31 hod.
od Goliathus
No kdyby šly obarvit i legendární předměty tak si hned obarvím ty modré holiny co mám na postavě :-D Jinak nápady to nejsou špatné. Hlavně zvýšení hustoty monster bych uvítal a více expů na vyšší MP taky.
Re: Patch 1.0.7.
Napsal: 11.01.2013, 09:36 hod.
od Jojo WD
Golithus ze zvysenie hustoty monster ten vcerajsok na MP10 ti nestacilo kolko ich tam bolo nakope

Re: Patch 1.0.7.
Napsal: 11.01.2013, 10:26 hod.
od Milion
Reve píše:ja spis hlavne nevidi mduvod prekladat neco co jeste neni ani officialni...to muze byt dost zbytecna prace

přesně

Re: Patch 1.0.7.
Napsal: 11.01.2013, 11:43 hod.
od AJey
Goliathus píše:Hlavně zvýšení hustoty monster bych uvítal.
Presne o tomhle tematu bude pristi Sanctuary žije :-) pust si neprohloupis

Re: Patch 1.0.7.
Napsal: 11.01.2013, 11:59 hod.
od sensation86
google prekladac to nejak prelozil ale onicem... Co tady ctu tak.... Expa z monster na MP bych nechal tak jak to je... At se lidi nadrou kdyz chteji mit velky paragon.... Mam vydrenou 82tku a nevidim duvod proc by se to melo zlehcovat...
Re: Patch 1.0.7.
Napsal: 11.01.2013, 12:18 hod.
od Goliathus
AJey píše:Goliathus píše:Hlavně zvýšení hustoty monster bych uvítal.
Presne o tomhle tematu bude pristi Sanctuary žije :-) pust si neprohloupis

Neboj pustím

Re: Patch 1.0.7.
Napsal: 11.01.2013, 12:51 hod.
od vavik
doufam, ze zmeny vypsane v odkazu predstavuji tak 1 % vsech zmen, ktere patch prinese, protoze to jsou skoro nic neresici blbosti; nasledujici patch muze hru trochu zachranit nebo poslat uz totalne do haj***, snad blizz vymenil aspon testery, jejich prace stoji za ho***
Priste slusne - Kuki
Re: Patch 1.0.7.
Napsal: 11.01.2013, 16:25 hod.
od Borgi*
Zatím to nemá cenu řešit., jsou to jen spekulace. Nic oficiálního zatím není, uvidíme přiští měsíc

Re: Patch 1.0.7.
Napsal: 11.01.2013, 16:33 hod.
od Quetak
I can’t seem to find the post where this was asked, but since it’s related, we are working to allow NV stacks to persist across Acts
konečně.
Re: Patch 1.0.7.
Napsal: 11.01.2013, 16:37 hod.
od Nekronaut
To by bylo zajímavé...
Re: Patch 1.0.7.
Napsal: 12.01.2013, 09:56 hod.
od mafian89
Re: Patch 1.0.7.
Napsal: 12.01.2013, 11:10 hod.
od Borgi*
Právě to mám dočtené. Nové accound bound Itemy, to jsem zvědavý co z toho vyleze

Re: Patch 1.0.7.
Napsal: 12.01.2013, 11:28 hod.
od Quetak
Nový gemy, víc XP za MP, nový acc.bound crafty, paráda, už aby to bylo

To se to bude expit na mp9.
Re: Patch 1.0.7.
Napsal: 12.01.2013, 11:48 hod.
od Borgi*
Quetak píše:Nový gemy, víc XP za MP, nový acc.bound crafty, paráda, už aby to bylo

To se to bude expit na mp9.
Konečně se to vyplatí, více XP, více orgánů na itemy, super.
Re: Patch 1.0.7.
Napsal: 12.01.2013, 11:56 hod.
od Nekronaut
Tak ty xp na vyšších MP jsou brutální. Konečně se hnu z MP0-1
