Stránka 1 z 2

Barbar změna v patchy 1.0.7.

Napsal: 07.02.2013, 12:07 hod.
od Goliathus
Zdravím.

Chci se jen zeptat, jestli někdo neví o nějakých změnách na barbarovi v patchy 1.0.7.
Hraju barba s frenzy, hammer, rend, war cry ,battle rage a besserker a v PTRku se mi fury doplňuje o poznání lépe než v normální hře...
Abych vše upřesnil...v besserkerovi mam runu Thrive on chaos, kde za 25 ziskaného fury je prodlouženo trvání o vteřinu. např. V PTR když je třeba nějaká tuhá elita, mlátím do ní jen Ancient hammerem (smash) tak fury mám stále na maximum a trvání besserkera mám také na max....i když třeba zrovna není dostatek mobů a trvání besserkera spadne na polovinu stačí několikrát bouchnout hammerem a jsem zase na začátku. Tohle v běžné hře teď neudělám i kdybych se zbláznil...
Zkoušel sem porovnat kolik dostávám za crit...je to asi +15-18 fury což je normální (battle rage). Jediné logické vysvětlení mi přijde, že 25 fury nezkracuje trvání besserkera jen o vteřinu ale o 3 nebo tak nějak, nebo není potřeba 25 fury/vteřina ale třeba jen 10 fury/vteřina. Nevím o tom někdo něco víc? V oficiálních změnách v patchy 1.0.7. není o barbarovi ani slovo.

Díky

Re: Barbar změna v patchy 1.0.7.

Napsal: 07.02.2013, 12:28 hod.
od Quetak
jediný co mě napadá je to odstranění "omráčení" když dostaneš víc zásahů, takže mlátíš pořád tou rychlostí jakou mlátit máš takže rychlejc plýtváš fury. Aktuálně je tam to omráčení a občas tam jsou dost velký prodlevy mezi jednotlivýma úderama - uprostřed firechainů nejsem občas skoro schopnej dát úder.
Kolik máš AS ve wotb?

Re: Barbar změna v patchy 1.0.7.

Napsal: 07.02.2013, 12:42 hod.
od Qwadrax
:wave:

Re: Barbar změna v patchy 1.0.7.

Napsal: 07.02.2013, 13:15 hod.
od Quetak
ono byla někdy nějaká redukce na generování fury? Můžeš to nějak víc rozepsat? V patch notes sem to nenašel. Myslíš generování při obdrženym dmgy?

Re: Barbar změna v patchy 1.0.7.

Napsal: 07.02.2013, 13:16 hod.
od Reve
ale to je spis opak ceho rika..pac on rika, ze se mu regeneruje lip...:)

jnak jedna otazka...kdyz mam fury na max a dal mlatim pocita se to jako by me furry pribyvalo ???ja si myslel, ze ne tak radsi se ho snazim co nejvic cerpat..ale radsi se jeste ujistim..

Re: Barbar změna v patchy 1.0.7.

Napsal: 07.02.2013, 13:18 hod.
od Punky
snizena redukce generovani fury = regeneruje sa lepsie... takze to by sedelo

a k druhej otazke... nie, ked mas fury na max, nerata sa to ako keby pribyvalo, preto potrebujes nejaky fury spender

Re: Barbar změna v patchy 1.0.7.

Napsal: 07.02.2013, 13:23 hod.
od Reve
ajo sem si to spatne precetl tu redukci tak potom to je jasny

Re: Barbar změna v patchy 1.0.7.

Napsal: 07.02.2013, 13:25 hod.
od Goliathus
Snížená redukce: Myslíš jako že teď dám dřeba Ancient hammerem jedním hitem crit třeba pěti mobům ale počítá mi to jen jeden crit + 15 fury a v patchy 1.0.7 dostanu třeba 5x15? To by možná odpovídalo.

Re: Barbar změna v patchy 1.0.7.

Napsal: 07.02.2013, 13:33 hod.
od Quetak
takhle to funguje už teď, za každej jednotlivej crit máš šanci na 15fury. Nevím co tím Quardax myslel, zkoušel sem teď něco najít a nikde ani slovo, tak musíme počkat až nám k tomu sám něco napíše.

Re: Barbar změna v patchy 1.0.7.

Napsal: 07.02.2013, 13:34 hod.
od Reve
myslim, ze to mysli tak ze ted kdyz das crit a ma se ti doplnit 30fury, ale diky redukci na inferno se ti doplni jen 22fury...a v 1.07 se ti doplni 25 fury treba...aspon takhle to teda chapu ja...

Re: Barbar změna v patchy 1.0.7.

Napsal: 07.02.2013, 13:36 hod.
od Quetak
to se mi nezdá, občas prašítm do davu a dá mi to klidně z 15 na full 150fury.

Re: Barbar změna v patchy 1.0.7.

Napsal: 07.02.2013, 13:39 hod.
od Reve
jo, ale to je jen priklad(ty cisla neber vazne)...jako ze se proste zmensi ta redukce co je na inferno...to stejny jako by se zmensila treba redukce healu z 80% na treba 50%...tak sem to myslel...

Re: Barbar změna v patchy 1.0.7.

Napsal: 07.02.2013, 13:41 hod.
od Quetak
podle mě tam ani žádná redukce na generování fury není, nikdy sem o tom neslyšel. Ale rád se dozvím něco novýho pokud je.

Re: Barbar změna v patchy 1.0.7.

Napsal: 07.02.2013, 13:42 hod.
od Reve
jj ja tim nerikam, ze to tak je....jen rikam jak bych to chapal kdyby byla, ze je to tak od Qwadraxe mysleno

Re: Barbar změna v patchy 1.0.7.

Napsal: 07.02.2013, 13:45 hod.
od Punky
ale sak na inferno preda ziadna redukcia na generovanie fury z hitov nie je... akurat co sa mi mari, ale to je mozne ze sa mi len snivalo :D som niekde cital ze chcu zvysit regen/zrusit degen "spotrebnych" veci u jednotlivych postav, ako mana, fury atd

Re: Barbar změna v patchy 1.0.7.

Napsal: 07.02.2013, 14:30 hod.
od Goliathus
Musím opravit své první tvrzení....v boji proti jednomu mobovi když boužívám pouze hammer, leze fury pomalu dolu... to je jasný..když je mobů ale více... stačí 2-3, fury prakticky neklesne... je to o poznání jednodušší besserkera udržet

Re: Barbar změna v patchy 1.0.7.

Napsal: 07.02.2013, 14:49 hod.
od Punky
ehm, aha :) tak to je pohode, vdaka +CC na HotA sa da medzi mobkami spamovat nontsop a si na full fury... a ked mas napr Smash s 80% sancou na 15fury... tak si vysmiaty

ale potom vlastne nechapem vo co go... tvoj prvotny problem bol ze na ptr to udrzis a mimo ptr nie... takze teraz je to uz oki, lebo si dosiel na to ze na prt si mlatil viac mobov ci co? :)

Re: Barbar změna v patchy 1.0.7.

Napsal: 07.02.2013, 15:30 hod.
od Reve
zjistil, ze vlastne nebyl na PTR ale na normal :D

Re: Barbar změna v patchy 1.0.7.

Napsal: 07.02.2013, 16:17 hod.
od Goliathus
Mobů jsem mlátil stejně. Jde o to proč v patchy 1.0.6. udržím besserkera jen o pár vteřin dýl a v PTR i několik minut? Mobů je snad pořád stjně ne? zkoušel jsem to pro jistotu na MP10 aby mobové trošku vzdorovali a mohl jsem to vyzkoušet.

Re: Barbar změna v patchy 1.0.7.

Napsal: 07.02.2013, 16:19 hod.
od Alfajk
podle me za to muze ten fix na prerusovani hitu,to totiz ve vysledku ubira strasny dps spolecne s regeneraci fury a tim padem i trvani wotb,kdyz se povede z "5 nacasovanejch uderu" dat 3,tak je to znat