Stránka 1 z 1
Endless dungeon?
Napsal: 19.04.2013, 21:58 hod.
od Kadet
Dost často na oficiálním fóru čtu něco o tom, že by si lidi přáli, aby do hry zavedli tzv. "endless dungeon". Co to sakra znamená?

Vůbec si nedokážu představit, že byste zalezli do nějakýho dungu a prostě donekonečna chodili a zabíjeli monstra. Nebo to tak není? Je už tenhle systém v nějaké jiné hře? Kdyžtak mi to někdo vysvětlete, s tímhle pojmem se fakt setkávám celkem nově

Díkec.
Re: Endless dungeon?
Napsal: 19.04.2013, 22:44 hod.
od Casus
Klasicky dungeon jak treba Depths v A3, na konci kazdyho (kazdyho druhyho, tretiho atd.) patra jeden boss, muze mit garantovany drop jedne legendary atd.
Mobove v kazdym patre maji (priklad) o 10% vic dmg a hp. Je jenom na tobe a tvoji postave jak hluboko se dostanes. Postava postupne prochazi patra a loot je cim dal lepsi (bohuzel nic takovyho jako lepsi loot v D3 zatim nefunguje). Dungeon muze mit 100, 200 pater a nebo byt vylozene nekonecny, kazdy patro ma tech +10%. Gear se rolluje s nakou mezi a dal uz se proste nedostanes, budou te onehitovat.
Re: Endless dungeon?
Napsal: 20.04.2013, 02:18 hod.
od NargarotH
Něco takového by bylo super oživení hry a motivace získat lepší gear a hrát v partě, bohužel dost nereálné :/
Re: Endless dungeon?
Napsal: 20.04.2013, 07:55 hod.
od HELLERcz
Zajimava idea, ale to by nijak podle me nezkloubbili s pribehem a celkove do pojeti hry.
Odesláno přes Tapatalk pomocí SGNote II
Re: Endless dungeon?
Napsal: 20.04.2013, 07:59 hod.
od ZOMB
Mohlo by to být v aktu 4 - místo abychom ničili hell rifty bychom jimi procházeli do pekel a kosili armády démonů

Re: Endless dungeon?
Napsal: 20.04.2013, 09:21 hod.
od Kadet
Ne asi! I když pokud by to bylo jenom v jednom aktu, tak by to zase bylo takový "ok, zase farmit akt 4...". Bylo by zajímavý, kdybys třeba:
v
1. aktu chránil Tristram před hordami zombíků, kteří by byli pořád silnější a silnější a sem tam se objevil nějaký boss,
ve
2. aktu by ses prodíral nekonečnou pouští a bojoval s Lacuni monstrama a takovýma,
ve
3. aktu bys bojoval na Bastion pevnosti a zabíjel Demon raidery a Moloky a nebo druhý event ve sklepení (to samý jako keep depths),
a ve
4. aktu přesně to, co jsi psal
To by mě bavilo. Akorát... řekni Blizzu, ať to udělají že jo
Necituj predchozi prispevek - Kuki
Re: Endless dungeon?
Napsal: 20.04.2013, 11:05 hod.
od Majky_majk
Já bych to udělal ještě komplexnější... respektive, každé patro by mělo své specifika, aby člověk musel změnit build.
Mohlo by být třeba 3 dungeony a po jejich projetí by se začínalo od znova s tím, že by monster bylo více a byla by silnější.
Jako bonus by ale na každou stage v podobě těch 3 pater platila nějaká vychytávka. Třeba stage 5 - no LOH, LS a LR. A barbaři jedoucí WW musí měnit na tuhle stage vybavení a build, protože jinak nepřežijí. Stage 6 - každou minutu 1 bod životnosti předmětu dolu = sehnat nezničitelné předměty, Stage 7 = 50k maximal DPS (nutnost udělat si z postavy tanka).... atd. atd.
Podobjen systém by posunul hru jinam... endgame by začal mít smysl. Pokud by člověk chtěl dojít třeba do stage 100, musel by hodiny farmit a pilovat build a gear, aby prošel stage 99... hlavně by to zvedlo hodnotu dropů. I bezcenné věci by najednou mohli mít hodnotu pro člověka, který prochází stage 77 (např.).
Re: Endless dungeon?
Napsal: 20.04.2013, 12:32 hod.
od Daffs
[quote="Kadet"]Ne asi! I když pokud by to bylo jenom v jednom aktu, tak by to zase bylo takový "ok, zase farmit akt 4...". Bylo by zajímavý, kdybys třeba:
v
1. aktu chránil Tristram před hordami zombíků, kteří by byli pořád silnější a silnější a sem tam se objevil nějaký boss,
ve
2. aktu by ses prodíral nekonečnou pouští a bojoval s Lacuni monstrama a takovýma,
ve
3. aktu bys bojoval na Bastion pevnosti a zabíjel Demon raidery a Moloky a nebo druhý event ve sklepení (to samý jako keep depths),
a ve
4. aktu přesně to, co jsi psal
To by mě bavilo. Akorát... řekni Blizzu, ať to udělají že jo
Tohle by byla pecka.Druhý act sem si tak nějak představoval než vyšlo diablo

Re: Endless dungeon?
Napsal: 22.04.2013, 16:21 hod.
od walosek
Majky_majk píše:Já bych to udělal ještě komplexnější... respektive, každé patro by mělo své specifika, aby člověk musel změnit build.
Jak je tohle konzistentní s mechanikou NV?

Re: Endless dungeon?
Napsal: 23.04.2013, 08:49 hod.
od Wozungr
Re: Endless dungeon?
Napsal: 23.04.2013, 09:06 hod.
od dohny777
Jsou to zajímavé nápady, ale nevím proč pořád honí všechno kolem MF když je to uplně k ničemu v současné době,,,by museli dropy , rolly v zavislosti na mf ještě hodně poladit aby mělo mít velké MF smysl...
Re: Endless dungeon?
Napsal: 23.04.2013, 14:34 hod.
od Casus
Tomu
Hráč ale bude odměňován MF a GF jsem se taky zasmal no.

Re: Endless dungeon?
Napsal: 23.04.2013, 20:59 hod.
od Winty
Chtělo by to aby MF
!!!ZNATELNĚ!!! upravoval kvalitu itemů

To, že místo 1000 crapů padne 2000 crapů je mi k ničemu.
Re: Endless dungeon?
Napsal: 23.04.2013, 21:14 hod.
od Alfajk
tak mozna v datadisku za dalsi e,zadarmo nepridaj nic v takovymhle rozsahu...
Re: Endless dungeon?
Napsal: 24.04.2013, 00:22 hod.
od wirgie
Asi tak, vsechny vychytavky si nechavaji na datac. Proc by to cpali do trojky kdyz uz jsme za to zaplatili, klidne nas nechaji zaplatit jeste jednou...odmenou nam snad ale bude konecne vymakane pokracovani stvorene z hlav fanousku diabla...no stejne tomu neverim, ale pral bych si to