Stránka 1 z 1
Smysl MP od prvních levelů postavy ??
Napsal: 11.06.2013, 08:29 hod.
od George
Zdravím, jsem nováček, i když mám už ledasco za sebou, diablo 3 hraji cca měsíc - v současnosti Barb lvl 35, tak mě hned neukamenujte. EQ vše jen drop/craft, AH jde celkem mimo mě, prodal jsem jen pár nepovedených craftů ze zvědavosti a koupil pár kamenů, toť vše. Smysl hry pro mě spočívá ve vylepšování EQ z dropu, ne nakupování v Kauflandu...
Z počátku mi hraní přišlo strašně jednoduché, drop jen bíle smetí, po pár dnech hraní (cca lvl 12) jsem "zázračně objevil" kolonku MP... ihned zvýšeno na MP5 a dále zvyšuji, v současnosti jdu MP8 na NM někde u konce act II. Kromě zvýšené HP u monster, které vydrží znatelně více mi nepřijde, že so to vzhledem k dropu nějak vyplatí - tzn. morduju se s monstrem déle, ale drop mi příjde naprosto totožný jako u MP0 (prostě jen pár modrých krámů, rare opravdu výjimečně jako u MP0).
Zvýšení MP je tak čistě jen o ztížení a prodloužení hry, smysl z počátku hraní tak na drop vnímám jen jako blaf ... hra vyznívá tak, že hráče nutí dosáhnou co nejrychleji lvl 60 a pak teprve zapnout MP vzhledem k pravděpodobnosti a kvalitě dropu. Chápu, že inf na MP10 to bude záhul, nicméně z počátku hry je prostě MP jen na okrasu (tzn. více klikej na myšku, stejně ustojíš vše). Škoda, motivace ke zvýšení MP od počátku hry je tak vzhledem k dropu nulová. Jen prodhlužuje dobu hraní bohužel velmi krátkých actů

Re: Smysl MP od prvních levelů postavy ??
Napsal: 11.06.2013, 08:46 hod.
od Jojo WD
Ked si zvysis MP ked este expis tak urcite rychlejsie naexpis 60 ako keby si hral na MP 0. Sice ano mas pravdu ze to zvysi len HP u mobov ale ti to zvysi aj exp z nich a drop z mobov nezalezi na vyzsom MP, drop je uplne nahodny
Re: Smysl MP od prvních levelů postavy ??
Napsal: 11.06.2013, 08:48 hod.
od nitro
Ja by som bol povedal že to MP na začiatku sa hodí k tomu aby si dosiahol rýchlo lvl 60 a začal s Paragon lvl....ono podľa mňa je tá hra do Inferna nudná, až potom to začne keď začneš zbierať PL a tým pádom pojde MF hore a začnú ti padať itemy...ja hrám na MP7 (PL71) a pri 5x NV mi žlté padajú ako na bežiacom páse, ale je to na dve veci keď drtivá väčšina žltých predmetov sa hodí iba na salvage alebo na predaj u tamojšieho obchodníka....sú to absolútne *****
teraz po novom patchi sa ti viac oplatí hra viacerých hráčov lebo pri zvyšovaní MP sa nejako násobí MF, GF a experience (nezaujímal som sa o to ako sa to násobí takže ti to neviem povedať) takže sa to oplatí aby si rýchlejšie postúpil na Inferno a tam potom už len naháňať PL aby ti padali legendy a ak budeš mať šťastie, tak aj to čo sa ti hodí na postavu....
a neboj sa, zvyšovaním MP sa im nezvyšujú len životy, ale aj poškodenie ktoré dávajú, počkaj až prídeš na Hell a zapneš MP10 rýchlo prídeš na to, že sa im nezvyšuje len život :-)
Re: Smysl MP od prvních levelů postavy ??
Napsal: 11.06.2013, 09:20 hod.
od George
Proletěl jsem tabulky hodnot MP, výhoda je tedy prakticky jen v rychlejším expení ... což mi přijde vcelku málo

Re: Smysl MP od prvních levelů postavy ??
Napsal: 11.06.2013, 10:09 hod.
od HELLERcz
Mě osobně se vyšší MP líbí v tom, že dělá hru od začátku těžší a zábavnější.
Když jsme začínali na Normal, tak jsme hned prcnuli MP10 a bylo po počáteční nudě :-)
Re: Smysl MP od prvních levelů postavy ??
Napsal: 11.06.2013, 11:46 hod.
od falen
Kdyby hru nezlehčili tak žádné MP nemuseli dělat... . Než ji zlehčili tak jsem byl zaseknutej v prvním aktu nasranej na to že nejde drop,ale mělo to svůj smysl... -> v druhým jsem byl pořád mrtvej -. přišel patch a najedou jsem si mohl vyšlápnout na diabla.... . Škoda že inferno neni to co bylo :-(
Re: Smysl MP od prvních levelů postavy ??
Napsal: 11.06.2013, 12:57 hod.
od Programos
Hra pro mě bez MP na SC je celkem nuda. Když expím novou postavu, nahodím MP10, gemy na damage a frčím expím. Příšery dávají větší damage, ale já jim taky, díky gemům. Hra je zábavnější, dynamičtější.
Re: Smysl MP od prvních levelů postavy ??
Napsal: 11.06.2013, 19:19 hod.
od Tyckin
Smysl to určitě má, pokud nechcete celou hru včetně inferna jen prolítnout a trochu se s postavou skamarádit. Zejména pak koupě zbraně s poníženým levelem může udělat z hry od půlky nightmare po inferno opravdu jen probíhačku
Každopádně jsem byl taky radši za inferno v původní verzi (a jsem rád, že jsem ho dal ještě v 1.0.3) - zuby nehty člověk prolezl jeden akt a když zkusil další, dostal na budku hned u první elity a hybaj zpět 2-3 týdny farmit ten předchozí

Dnes by se měly obtížnosti přejmenovat na beginner - very easy - easy - normal

Re: Smysl MP od prvních levelů postavy ??
Napsal: 11.06.2013, 21:00 hod.
od Javurek
každá monster power navyšuje MF o 10% ne? To je taky celkem dobrej důvod proč to tak jet.
Re: Smysl MP od prvních levelů postavy ??
Napsal: 11.06.2013, 21:04 hod.
od Quetak
Pokud plánuješ hru projít bez průtahů tak z hlediska expů nemá MP smysl. Tak jako tak uděláš lvl 60 v průběhu hellu, na mp10 možná už někde ke konci a2, na mp0 ke konci a3 nebo v průběhu a4. MP ti jen prodlužuje dobu, za kterou ten lvl60 uděláš, respektive dobu, za kterou projdeš první tři obtížnosti.
Re: Smysl MP od prvních levelů postavy ??
Napsal: 12.06.2013, 06:02 hod.
od Tyckin
O tom to je - volba zda chci do inferna hru jen projít, a nebo hrát

Procházet to do inferna na MP0 prakticky nemá smysl, to už je lepší nechat se za 2h protáhnout a začít hrát až inferno. Při MP10 může být i normal zábavný a člověk musí řešit jaké skilly a taktiku, při MP0 je to úplně fuk, do inferna proběhnete s čímkoli

Re: Smysl MP od prvních levelů postavy ??
Napsal: 12.06.2013, 08:17 hod.
od Kuki10
Ono jak kdo.
Ja kdyz expil treti postavu, tak nejaky prochazeni poctive me mohlo, pac me to vubec nebavilo.:-/
Odesláno z mého Galaxy Nexus pomocí Tapatalk 2
Re: Smysl MP od prvních levelů postavy ??
Napsal: 12.06.2013, 08:26 hod.
od marian_r
Javurek píše:každá monster power navyšuje MF o 10% ne? To je taky celkem dobrej důvod proč to tak jet.
Nerozumiem, prečo? Niekomu niečo niekedy padlo čo mu vylepšilo equip alebo to mohol predať v AH

Re: Smysl MP od prvních levelů postavy ??
Napsal: 12.06.2013, 09:11 hod.
od DrSma
Každej si tu hru může udělat těžkou jak chce. Kdo se chce mazlit půl hodiny s elitkou má vždycky možnost. Komu nestačí MP10, může k tomu hrát jen drop, komu je to málo, může hrát jen modrý předměty. Největší drsňák se pustí do HC s bílejma věcma na MP10 solo.
Nechápu brečení o snížení obtížnosti. Ukažte se siláci, kterejm je to pořád málo. Za mě, Inferno 1.03 mě pěkně lezlo krkem a vůbec mě to nebavilo, bejt dvakrát za deset minut na znak.
K tématu. Hraj si jak tě baví. Vyšší MP tě ale nijak zvlášť neodmění. Expy navíc se nulujou s delší dobou zabíjení. Když mrkneš u ostatních, jak rychle ždímou expy a lege, obvykle jedou s brutální výbavou MP1 rychlostí světla pořád dokola. To už se řešilo mockrát, prostě to vyjde nejlíp. Šance na best drop totiž existuje i na MP1. Proto hrej prostě to, co tě baví..
Re: Smysl MP od prvních levelů postavy ??
Napsal: 12.06.2013, 10:53 hod.
od Dava_C
Já jezdim s archonem MP1, není důvod pro vyšší MP.
Re: Smysl MP od prvních levelů postavy ??
Napsal: 12.06.2013, 12:15 hod.
od nitro
Quetak píše:Pokud plánuješ hru projít bez průtahů tak z hlediska expů nemá MP smysl. Tak jako tak uděláš lvl 60 v průběhu hellu, na mp10 možná už někde ke konci a2, na mp0 ke konci a3 nebo v průběhu a4. MP ti jen prodlužuje dobu, za kterou ten lvl60 uděláš, respektive dobu, za kterou projdeš první tři obtížnosti.
Toto platí iba v tom prípade ak hráš sám....ja a ešte za pomoci s jedným kamarátom sme dostali kamarátovho monka na lvl60 za cca 5hod....keď to hráš sám, tak tých hod je min. 20 takže časová úspora 15hod je celkom aj viditeľná, za ten čas na Inferne možeš pozbierať pár PL naviac...
ale ako bolo spomínané vyššie, každý si to može hrať podľa svojho, a na svoj zámer (cieľ)
Re: Smysl MP od prvních levelů postavy ??
Napsal: 12.06.2013, 14:14 hod.
od Casus
Javurek píše:každá monster power navyšuje MF o 10% ne? To je taky celkem dobrej důvod proč to tak jet.
MF je v D3 (nejen) na low lvlu useless, velikost statu vzdycky urcuje roll.
Re: Smysl MP od prvních levelů postavy ??
Napsal: 12.06.2013, 19:46 hod.
od Rawmen
Kuki10 píše:Ono jak kdo.
Ja kdyz expil treti postavu, tak nejaky prochazeni poctive me mohlo, pac me to vubec nebavilo.:-/
Odesláno z mého Galaxy Nexus pomocí Tapatalk 2
Jo jako já.
První postava - byl jsem nadšenej, vše prozkoumával a vychutnávala (Barbar - AH jsem začal používat cca v půlce)
Druhá postava- podobně jako první, ale chtěl jsem být co nejdřív 60l (DH)
Třetí postava - už mě to nebavilo, chtěl jsem to mít co nejrychleji (Wizard - chodil jsem i na public - předtím s DH a B ne)
Čtvrtá - většinou public, když mě to připojilo k nikomu (WD - skončil jsem lvl 39 a zatím jsem se k němu nevrátil)
Pátá - nechal jsem se protáhnout, protože mě to už fakt nebavilo (Monk - nemám prachy na gear

)