Řešení hyperinflace?

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Tal_Rasha
Wraith
Příspěvky:163
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:TalRasha#2799
Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od Tal_Rasha » 20.06.2013, 13:12 hod.

Aha, ja som hral diablo 2 a diablo 2 lod len crack verziu, tak neviem čo je čo :-D ... Takže si budem expiť, tuningovať a vylepšovať postavu , až kym nepríde reset a môžem resp. mal by som na základe výhod z ladderu rozbehnúť novú postavu ? To by musel byť v tom ladderi o dosť lepší content než len rebríček a pár itemov naviac :-). Takže ak budú 2 resety , tak budem môcť mať 3 barbarov para 100 z troch rôznych svetov ? Neviem možno tomu úplne nerozumiem, ten reset mi pripadá logický skôr asi pre hráčov ktorý nemajú až toľko odohrané, že sa zrieknu postavy ktorú budovali a pôjdu zase od nuly.

Celkovo vzniká otázka načo prechádzať do nového Sanctuary ak bude taký istý ako ten starý v ktorom som niečo vybudoval, ak ten starý aj nový funguje na tej istej báze. Bude to len reštart D3 s tými istými nedostatkami (a dostatkami :-)) ktoré malo staré D3.

Ak sme sa bavili o tej inflácii tak by tu skôr pomohol možno restart goldov :-) .... Tým by dosť ľudí otáľalo s predajom Middle a High End itemov, a otvoril by sa priestor pre self found a craft.
Naposledy upravil(a) Tal_Rasha dne 20.06.2013, 13:41 hod., celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Antabus
Burning Soul
Příspěvky:693
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Antabus#2689
Bydliště:Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od Antabus » 20.06.2013, 13:18 hod.

v D2 mě přišla jako hlavní motivace ten race v žebříčku, fakt, že když neco najdu na ladderu, bude to fakt cenný, si představ že budeš první kdo najde mempo s kritem :D. Když ti padne na nonladeru, víš že už bude tak běžný po pár resetech, že nema skoro cenu ani tak super vzacnej item, ano, mužeš mít pak na non ladderu 3 barbary ze tři "světů". Nevím jak by to fungovalo v D3,když ani nevíme, esi to bude, kdy a jak to bude vypadat, ale v D2 hrálo 80- 90% ladder a ikdyž sem si ty nej nonladder postavy nechával, mužu ti řict, že sem na ně prakticky už nesáhl, možná z nostalgie se šel podívat- abych se porovnal s svýma současnýma ladder postavama.

Uživatelský avatar
Tal_Rasha
Wraith
Příspěvky:163
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:TalRasha#2799

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od Tal_Rasha » 20.06.2013, 13:40 hod.

Tak výhoda je v tom že sa zvyšuje znovu hrateľnosť, keď 90% hráčov dobrovoľne opustilo starý svet a prešlo do druhého od znovu. A ja zasran som si behal hodiny a hodiny sám po svojom self found, non patch svete, ktorý sa mi reštartoval až keď som prišiel o save súbory :-D.
Nevýhodu vidím v tom, že či už s auction alebo self found - človek stráca kontakt so svojou postavou a nemôže ju šperkovať ďalej, lebo ide zase od znova. Ale asi to mnohým ľudom nevadí keď vravíš že väčšina prechádzala na ladder. Napr. mne sa páči tip hráča ktorý ma paragon 100, 1500 nahratých hodín ale vždy hraje za tú postavu a tuninguje si ju pomaly :-) ... Možno aj ja si časom jednu vyberiem po 5x100 SC :-)

sorry za offtopic :-)

Alebo urobiť len jeden restart. A v tom druhom restartovanom svete by nebol AH. Tým pádom by inflácia nebola až taká podstatná.

Uživatelský avatar
NargarotH
Burning Soul
Příspěvky:733
BattleTag:Bauer#2707

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od NargarotH » 20.06.2013, 14:41 hod.

V D2 byl hlavně úplně jiný drop systém, tzn za ty 3 měsíce nebo jak dlouho trvala sezona jsi našel krom těch nejvyšších run skoro všechno a na restart ses těšil protože už nebylo krom pvp co dělat.
R.I.P. 27.3.2014

Uživatelský avatar
Antabus
Burning Soul
Příspěvky:693
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Antabus#2689
Bydliště:Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od Antabus » 20.06.2013, 15:58 hod.

Poopravím, že ty resety bývaly tak zhruba po 8-12měsích. Jiný drop systém, ano, padal jenom jeden drop(to si dneska už neumí predstavit ty bitvy o dropy :D ) když ti padlo shako, vždy bylo super, ale i tak platilo, že je diablo serie jedna z nejhůře dropujích her vůbec -o runách ani nemluvít, to ještě hodně zlepšili šance v posledním patchi 1.13. Dobře si pamatuju jak sem si v Atmě zjištoval svoje šance na dropy různých itemů, co jstem chtel na spešl buildy a některý ty opavdu vzácný mi prostě nikdy nepadly a to sem to hrál roky. I se svou oblibenou mf soso,co se si delal vždy byly ty nejlepší šance např 1:40 000 i víc, Tyraelko brnění snad 1: 400 000 jako vůbec nejvzácnější předmet ve hře( to byly šance při killu elitky ve spravný lokaci, v jednotlivých se ještě někdy trošku lišily ale né moc)

jojo, ale bylo to samozřejmě super hra, krasné vzpomínky, jedna z rodinného alba :
Obrázek

:D


NE, nejsem to já :D

Uživatelský avatar
Deef
Gorebelly
Příspěvky:221
BattleTag:Deef#2671
Bydliště:Ried im Innkreis
Kontaktovat uživatele:

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od Deef » 20.06.2013, 17:52 hod.

Zrusit rmah, zaviest ladder a runy.

Piglampa
Wraith
Příspěvky:138
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Piglampa#2909

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od Piglampa » 20.06.2013, 17:57 hod.

RMAH nezrusi maji z toho velke zisky.
Jde jim o money a ne o diablo serii.

Uživatelský avatar
Javurek
Warlord
Příspěvky:2713
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od Javurek » 20.06.2013, 20:19 hod.

Grammator píše:kdežto D3 je postavené z velké části na rare...

Javore: prostě chceš hrát D2 ne? :D

1)Ano je postavené na Rare, z toho taky ty moje návrhy vycházejí. To že je to postavené na rare je špatně :D a oni si to právě začali uvědomovat když člověk čte ten jejich itemizační patch.
2)Ne chci pořádné diablo 3, ne to, co z toho udělali. :D Diablo 2 už mě prakticky nebaví. Čekal jsem hodnotného zástupce a né neduživé dítě :D

RMAH a Ah nejsou hlavní problém, jsou to jen části špatného celku, kdyby to bylo jinak postavené s ladder omezení aukc, jiný drop tak je situace 100x lepší.
Co proboha čekali, že budou lidi hrát 10 let když už maj skoro vše? Skoro mi to připadá, jakoby tu hru dělali už s tím že vydrží třeba jen 2 roky, pak datadisk, pak možná další a šup na vývoj jiné hry aby tupé masy měli co hrát. Jenže jim ty lidi začali odcházet o mnohem dřív a tak najednou přišli s ladder systémem a co na to lidi .) Ach jo, nikdy neměli jít pod Activison.

Antabus super shako(i když koukam asi je to fake foto co? :D) , asi řeknu mámě(dámská krejčová) aby mi ušila Tyraels might :D

Uživatelský avatar
Slw
Minion of Destruction
Příspěvky:823
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Deepest underwater Abyss in the world

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od Slw » 20.06.2013, 22:27 hod.

asi sem psal blbýmu ježíškovi - takový krááásný šháčko :green:
Javůrku hodím Ti míry, ať mi máma spíchne taky něco ;)

jinak souhlas s Tebou - D2 mě už po těch letech taky neba. na HC ekonomika jakž takž funguje, ale i tu už je znát nárůst goldů
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhäuser Gate. All those moments will be lost in time like tears in rain.

Majky_majk
Doom Knight
Příspěvky:412
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:MightyMike#2828

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od Majky_majk » 21.06.2013, 11:43 hod.

Jinak... samotné zrušení ingame trade by nic neřešilo. Muselo by to být tak, že každý item je do prodeje v AH vázanej na účet. Vyhodit by šel, ale pro ostatní postavy by nebyl viditělný/sebratelný.

Druhá věc, co by částečně řešila problém je postupná degenerace goldů.... kdy by člověk za každou hodinu ztratil například 0,00-0001% z celkového množství gold, co má.

Zní to hodně drsně... ale člověk co má u sebe 1 miliardu (což je pro běžného hráče až nepředstavitelná suma) by prostě ztratil pár set tisíc goldů každý den. Lidi by to motivovalo utrácet a hodnotu si uchovávat v itemech, kde klesá úplně stejně.

vavik
Wraith
Příspěvky:194
BattleTag:vavik#2969

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od vavik » 21.06.2013, 12:33 hod.

@ WulFgaR77: něco na tom asi bude :) beru to jinak, i když normální hráč nakoupí na AH, zpravidla to nejsou top věci, takže je možnost se vždy posunout výše, i když je často šance na nalezení lepšího předmětu než z AH mizivá, je to stejné jako čekat, až mi padne použitelný předmět pro můj charakter, který mi umožní jet určitý build, protože většina buildů začne fungovat až po splnění základních předpokladů, bez tradu o tuto možnost přicházím, jsem nucený jet nízké mp anebo používat jen některé skilly

nechápu taky NoAH mód z důvodu, jakým funguje drop v d3 - hodně přes tisíc hodin hraní, teď už jen na mp8+ (o čemž si můžu se self foundem nechat zdát) a že bych nacházel použitelné předměty? poznávám drobný rozdíl oproti nízkým mp, kde mi za stovky hodin nepadlo nic :) může být záživné stovky hodin bloudit po Sanctuary beze změny?

@ DrSma: selfound d2 vs d3 je nebe a dudy, v d2 člověk mohl jet se self foundem libobolnou část hry, trade chtěl až Uber Tristram, PvP

---

jinak takové změny jako že by se automaticky strhávaly goldy po čase za mě určitě ne, hráč by měl mít možnost peníze získat a mít možnost je smysluplně utratit, nebo by to měl být trest za chybu ve hře (smrt), nic by se němělo dít jen tak; proč většina hráčů nenávidí současný drop systém? protože ho sami nemůžou ovlivnit, prostě nezáleží na lvlu postavy, mf, paragon lvlu, dropne to na rozhodnutí serveru komukoliv, kdekoliv, to je špatně

přidat do hry stabilnější platidlo za goldy, se mi líbí a mohlo by být řešením

prostě nedokážu pochopit, že současné d3 je produktem profesionálního studia, že za ním jsou roky vývoje :(

Alfajk
Zhar the Mad
Příspěvky:1804
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Alfajk#2436

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od Alfajk » 21.06.2013, 15:08 hod.

jediny reseni inflace do budoucna je udelat to systemem wowka - equip bude binds when picked up,pripadne mirnejsi reseni binds when equiped a zaroven se bude dat sehnat nejaky platidlo,neco jako jako tokeny ve wowku,ktery taktez nepujdou tradovat a bude za ne mozny nakupovat equip od npc...no nebylo by lepsi,kdyby ten token padl z elit treba jako legendarka a byl by garantovanej lepsi item,kterej by pak sel koupit od npc?
Naposledy upravil(a) Alfajk dne 21.06.2013, 20:09 hod., celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
maja
Doom Knight
Příspěvky:582
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:maja#2296

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od maja » 21.06.2013, 19:24 hod.

to jsou moudra k dokonalosti tu schazi uz jen Kalousek

Uživatelský avatar
DrSma
Na-Krul
Příspěvky:3302
BattleTag:DrSma#2261

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od DrSma » 21.06.2013, 23:33 hod.

vavik: hrej, jak potřebuješ 8-) , ale můj NoAH Barbarian je prozatím na paragonu 25 (jistě to ještě vylepším, zatím je to mlaďoch ;) ) a není pravda, že by se nic neměnilo. Právě naopak, prakticky po každém dni, kdy hraju dojde k posunu. Třeba drobnému, ale dojde. A zatím mám dost rezerv v gearu, aby to klidně mohlo pokračovat do paragonu 50 8-) (dál těžko říct, ale uvidíme..)

Můj starej AH Barbarian je paragon 62 a za 30 posledních paragonů jsem neměl dost peněz cokoliv vylepšit :shock: ...takže mi to přijde prašť jak uhoď. Jen se bez AH víc bavím a už nevejrám do tabulky na absurdní cenovky..

Drop mi v D3 přijde stejně blbej jako v D2 :D :wave: ...takže jsem cekem spokojenej, už mi droply i pěkný věci 8-)

Rakiii
Burning Soul
Příspěvky:634

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od Rakiii » 22.06.2013, 09:51 hod.

Ještě by se dal použít systém, kde by bylo více módů než jen HC/SC, čímž by se "naředil" tok peněz etc ..
Mohly by existovat ligy s různým nastavením (třeba jako v PoE) a každý by si vybral tu, která mu nejvíc vyhovuje.
- selffound liga (itemy vázané na účet, vyšší drop rate ..)
- cutthroat - pk liga (všechny lokace public, free pk vyjma města, po zabití zísáš loot nepřítele atd. ...)
- turbo hc liga (vyšší agrese, rychlost, dmg monster ...)
Každá liga by mohla mít svůj drop systém, special questy, itemy atd. ... možnosti jsou nekonečné - to by přimělo spoustu lidí hrát i více lig najednou a přineslo déle trvající zábavu (v podstatě něco na způsob různých módů z d2) ....

Inflace se dá regulovat též neustálým přidáváním nových/lepší itemů či předmětů s novými speciálními vlastnostmi, více nových uniq/set itemů vázaných na účet, promakanějším craft systémem atd. ...

Houp
Wraith
Příspěvky:169

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od Houp » 22.06.2013, 09:55 hod.

Já bych hyperinflaci řešil tím, že při přeprodeji předmětu(sebrání předmětu dalším hráčem) by se snížilo max durability daného předmětu. Prostě přiblížit virtuální předměty trochu realitě, kdy je možnost přeprodeje auta fajn, ale to auto se neprodává již se stejnými vlastnostmi jako ho získal první majitel.

A druhá změna - snižovat max durability předmětů při smrti postavy -> hardcore se to nedotkne a alespoň u softcore nebude možné se posouvat ve hře pomalým ukusováním zdraví těžkých nepřátel.

Uživatelský avatar
NargarotH
Burning Soul
Příspěvky:733
BattleTag:Bauer#2707

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od NargarotH » 23.06.2013, 13:46 hod.

A v čem je pointa, jakože ve výsledku by byly itemy s větší durability ještě dražší než teď? ;0 A item by se časem úplně jako rozbil, nebo by tam bylo nějáké minimum, s kterým by to hráč musel každou minutu opravovat? ^^
Navíc kolikrát si myslíš že item změní majitele, 1-2x? Akorát bys zamezil flippování, čímž by nejspíš leavlo hodně lidí :D
R.I.P. 27.3.2014

Uživatelský avatar
DrSma
Na-Krul
Příspěvky:3302
BattleTag:DrSma#2261

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od DrSma » 23.06.2013, 15:22 hod.

Rakii: Nápad s mody je OK. Ostatně, kdo chce, může si sám nastavit, jak chce hrát. To už tu ale taky dělá hodně hráčů bez čekání na nějaký osvícení Blizzu. Proč navyšovat odměny v modech, v tom smysl nevidím. Stačí, kdyby byla hra bez podvodů, tím by nebyly množený předměty ani goldy (tedy jasné řešení inflace) a každej by měl cca stejný "prd". Tím by se drop považoval za normální. V dropu problém není, ale v podvádění.

Houp: Rozhodně mi nepřijde jako problém netrestat lidi za RIP. Ať klidně kapou, většinu to stejně brzo přestane bavit se na místo vracet prázdnejma mapama! To je jako pěkná pruda. Poškozování předmětů odnesou zase jen ti slabí. Nespravedlnost vidím jinde. Je to malinko off topic, ale hodí se to doplnit v souvislosti s tím opotřebením za předání/přeprodání itemu. Přijde mi ABSOLUTNĚ nespravedlivé přidělování exp v coopu!!! :OXO :ble: Vezmu jako příklad vyzdvihované HC. Že je to něco víc a takový ty kecy. Většina tam hraje v partě a jsme u toho. Když se jen s někým dohodnu a přihlásím se mu do hry, udělá mi HC postavu na 60 za 2h! a to tam jen můžu postávat jak balík!! :ble: To je hnus, Velebnosti...Co to pak má za význam takový HC postavy?? Žádnej. To platí i pro SC. Každej má dostávat expy v % za % ubranýho life monstra. Pokud tam jen vejrám, nemůžou mi lézt přece expy!! :-x Taková filosofie coopu je úplně na nic. Úplnej zblaf,.. a to ještě v coopu navýšili expy, aby solo hráče ještě víc znechutili!..Musel jsem to napsat v souvislosti s absurdní nespravedlivostí v D3. Inflaci se můžu vyhnout, když se vyhnu AH, to je moje volba. Když mě ale nazajímá coop, jsem v silně nevýhodné situaci oproti ostatním hráčům.. :dead: Příčí se mi to a proto hrát coop odmítám. (naco to mám "hrát", když ostatní hrajou za mě a dělaj mi postavu oni..)

Uživatelský avatar
Javurek
Warlord
Příspěvky:2713
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od Javurek » 23.06.2013, 16:29 hod.

V dropu teda problém rozhodně je. Selfound člověk najde kolikrát prd. Když člověk v d2 věděl kde a jak hledal tak i když hrál sám mohl mít brzo hafo věcí. V d3 každou chvíli někdo píše že nahrál 1000 hodina a vlastně mu nic pořádnýho ani nepadlo. Navíc je balanc dropu úplně postavenej na hlavu, protože je dobrej drop koncipovanej prakticky jen pro inferno a zbytek hry je prostě špatnej drop. Diablo 3 není MMORPG aby tam byla taková ta kontinuálnost hraní, potřebuje to něco jako ladder systém, znovuhratelnost postav(důvod aby jel člověk třeba 3 barbariany) a aby bylo zábavné hrát znovu od začátku. Ne jen 24/7 farmit paragon level.

Uživatelský avatar
dawemorraless
Na-Krul
Příspěvky:3027
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:DaweMorrales #2722
Bydliště:Brno

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od dawemorraless » 23.06.2013, 16:45 hod.

osobně mi přijdou odměny za coop postavený na palici.... inflaci nevyřeší nic dokud se nevyřeší boti takže asi nikdy....přál bych si aby se v datáči začínalo uplně od znova a aby byli k dispozici nějaké mody pár co zde byli zmiňovány by se mi líbily
LVL 99 galerie
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum

Odpovědět

Zpět na „Obecně“