Loot 2.0, fanmade patch

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Uživatelský avatar
NargarotH
Burning Soul
Příspěvky:733
BattleTag:Bauer#2707
Loot 2.0, fanmade patch

Příspěvek od NargarotH » 22.07.2013, 14:56 hod.

Menší počteníčko na během prázdnin :)
http://www.diablofans.com/topic/99370-l ... potential/
R.I.P. 27.3.2014

Uživatelský avatar
JamieChris
Gorebelly
Příspěvky:351
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:JamieChris#2321

Re: Loot 2.0, fanmade patch

Příspěvek od JamieChris » 22.07.2013, 15:32 hod.

Nějaký stručný vysvětlení česky o co go? Ty změny tam vidim, ale čeho se to týká? Připravovanej patch? Nebo na datadisku?

Uživatelský avatar
Javurek
Warlord
Příspěvky:2713
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Loot 2.0, fanmade patch

Příspěvek od Javurek » 22.07.2013, 15:59 hod.

Jde o to že tam jeden člověk předkládá svoje návrhy jak vylepšit systém dropu a věci kolem něj. Má tam i vytvořené obrázky k tomu. Jako fakt neskutečné co ten člověk tam udělal :D

Alfajk
Zhar the Mad
Příspěvky:1804
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Alfajk#2436

Re: Loot 2.0, fanmade patch

Příspěvek od Alfajk » 22.07.2013, 16:02 hod.

a jeste vic me na tom toci,ze kdyby blizz nebyl nenazrana ku*va,tak jsme tohle vsechno mohli mit v podobe modu...

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Loot 2.0, fanmade patch

Příspěvek od ZOMB » 22.07.2013, 16:16 hod.

Pěkné, promyšlené, nereálné :(
Chtějí to všichni kromě Blizzardu... v tom je ten háček...

Alfajk: V těch modech by toho bylo ještě mnohem víc ;)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

spiderer
The Butcher
Příspěvky:1251
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:spiderer#1213

Re: Loot 2.0, fanmade patch

Příspěvek od spiderer » 22.07.2013, 16:32 hod.

Krasny napady s myslenkou jak hre prodlouzit hratelnost o stovky hodin. Chtel bych se dozit Lootu 2.0 :D

Uživatelský avatar
Javurek
Warlord
Příspěvky:2713
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Loot 2.0, fanmade patch

Příspěvek od Javurek » 22.07.2013, 16:48 hod.

Proč by to neměl chtít blizzard, ty věci co tam ten člověk navrhuje nejsou nějak extrémně neproveditelné pro blizz.

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: Loot 2.0, fanmade patch

Příspěvek od HELLERcz » 22.07.2013, 17:19 hod.

Tak takovou změnu bych si nechal líbit :o)
Obrázek

Alfajk
Zhar the Mad
Příspěvky:1804
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Alfajk#2436

Re: Loot 2.0, fanmade patch

Příspěvek od Alfajk » 22.07.2013, 17:37 hod.

Javurek píše:Proč by to neměl chtít blizzard, ty věci co tam ten člověk navrhuje nejsou nějak extrémně neproveditelné pro blizz.
nikdo nerekl,ze je to neproveditelny,jen to blizzard nikdy sam nebude chtit udelat,protoze to kazi jejich "Artistic Integrity"(na tyhle slova zacinam bejt alergickej)

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno

Re: Loot 2.0, fanmade patch

Příspěvek od Kuki10 » 22.07.2013, 17:43 hod.

^^

Odesláno z mého Galaxy Nexus pomocí Tapatalk 2

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Loot 2.0, fanmade patch

Příspěvek od ZOMB » 22.07.2013, 19:53 hod.

Javurek: Když se nad tím tak zamýšlím... máš vlastně pravdu ;)
Téměř všechny změny totiž vedou jen k dalšímu zlehčení hry... a to je přesně Blizzardí styl :)
V podstatě nic jiného od vydání hry nedělají, a to považuju za jeden z největších problémů celé hry...
Radši to ale nechci rozpitvávat... každý na to má jiný názor :)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Javurek
Warlord
Příspěvky:2713
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Loot 2.0, fanmade patch

Příspěvek od Javurek » 22.07.2013, 22:30 hod.

O to jak je to těžké ani zas tak nejde, jde o zábavnost. D2 taky nebylo bůh ví jak těžké.

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Loot 2.0, fanmade patch

Příspěvek od ZOMB » 23.07.2013, 04:10 hod.

Tak si schválně zkus porovnat D2 Hell x D3 Hell ;)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
RedDwarf_Cz
Wraith
Příspěvky:177

Re: Loot 2.0, fanmade patch

Příspěvek od RedDwarf_Cz » 23.07.2013, 05:23 hod.

zomb- snad D2 hell x D3 inferno

Baglik
Gorebelly
Příspěvky:283
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:baglik#2817

Re: Loot 2.0, fanmade patch

Příspěvek od Baglik » 23.07.2013, 08:05 hod.

Já si teď z nostalgie zahrál D1 tam byla ta správná obtížnost. :)

firdecek
The Butcher
Příspěvky:1231
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Firius#2998

Re: Loot 2.0, fanmade patch

Příspěvek od firdecek » 23.07.2013, 08:43 hod.

Změny jsou super, ale podle mě toto prostě Blizzard nedá do ostré D3 anebo jen malou část, jelikož si myslím, že ten tým, co programoval D3 před vydáním, je teď na jedné desetině. A bude ještě menší, jakmile se vydá D3 na console. Jejich hlavní prioritou je vývoj NOVÝCH titulů a ne urdžování stávajících. Proto jsou změny vždy jen kosmetické a teď Loot 2.0, který přinese prý něco pořádného, bude asi až od 2014...

Uživatelský avatar
esopeso
Doom Knight
Příspěvky:479
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Esopeso#2983

Re: Loot 2.0, fanmade patch

Příspěvek od esopeso » 23.07.2013, 09:14 hod.

Všecko co chcem my hráči blizzard nechce a když už ano , tak jim implementace patchu atd trvá sto let a já jim ty jejich kecy už vážně nežeru :-) kdyby jim vše netrvalo milion let tak by možná ta budoucnost Dia nebyla tak marná jako v momentálním podání !!!! Snad jim to dojde , ale za jak dlouho ? A bude tu hru vůbec někdo hrát ještě ?
Obrázek
Diablo uložen v ledu , jedu si SC,TR,BS,FiFu,lol,BF3

Uživatelský avatar
Programos
Minion of Destruction
Příspěvky:810
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Programos#2804
Bydliště:Bystřice n.P.
Kontaktovat uživatele:

Re: Loot 2.0, fanmade patch

Příspěvek od Programos » 23.07.2013, 10:46 hod.

Prvni inferno bylo suprove narocne, bohuzel nevyvazene pro melle chary a celkove, ta hra byla nuda. 300 hodin bez legendarky... a kdyz uz, tak k nicemu. Ted je diablo mnohem snazsi, ale na druhou stranu musim rict, ze me bavi vic jak tenkrat... expeni paragonu, dropovani brimu. Neni to to, co jsem cekal na zacatku ale... proste neco malo me na tom bavi ;]
Inu, co k tomu rict.... Programos#2804

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Loot 2.0, fanmade patch

Příspěvek od ZOMB » 23.07.2013, 13:50 hod.

RedDwarf_Cz: To právě ani náhodou!
Vývojáři slibovali obtížný hell a téměř nemožné dokončit inferno...
Srovnání D2 Hell a D3 Hell je na místě...

esopeso: Podle mě za pár let oznámí vydání dalšího dílu Diabla, a podle mých výpočtů se ho dočkáme za 35 let ;)

Programos: Já to mám naopak. Inferno bylo na začátku zábavné, protože se muselo dlouho expit v actu 1, abys to v actu 2 vůbec zvládal... byla to motivace, přirozený cíl, kam se dostat... nejlepší věci totiž padaly v actu 4, horší v actu 3, ještě horší v actu 2, a v actu 1 dropovaly dobré věci nejméně často... tenhle systém se mi líbil, Monster Power ho vážně nenahradí :ble:

...ale co člověk, to jiný názor ;)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Piglampa
Wraith
Příspěvky:138
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Piglampa#2909

Re: Loot 2.0, fanmade patch

Příspěvek od Piglampa » 23.07.2013, 16:52 hod.

Souhlasím se ZOMBEM.
Na zacatku to bylo zabavne,gear mel smysl,neslo jen o cc,cd a ls,ale i o resisty,hp a loh.
Stit byl hodne potrebny,ted je jen k smichu.MP ten nema smysl stejen jako paragon-zvyseni mf a gf na nefunkcni itemizaci,fakt dobry napad :roll: ,
o zvyseni hp monster nemluve.

Odpovědět

Zpět na „Obecně“