Stránka 1 z 1
Vybraný účet
Napsal: 23.09.2013, 11:11 hod.
od herba
Čau,
dnes po přihlášení mě čekalo fajn překvápko v podobě vybrakovanýho účtu. Nezůstalo prakticky nic. Všechny goldy pryč, veškerý gear ze všech postav pryč, všechny gemy vybraný i z expících postav, truhla téměř prázná... Nick name změněn na nějakej BlizzardGaMe-**** a teď mi tam naskočilo zas něco jinýho. Měl jsem SMS protection a když sem se zkoušel 2 krát přihlásit z jiného připojení musel jsem vždy odblokovávat přes SMS.
Nějaká rada? Má cenu něco podnikat?
Uvítám každou pomoc.

Re: Vybraný účet
Napsal: 23.09.2013, 11:46 hod.
od Kuki10
Hoja urcite, pokud uz se na ucet nedostanes, vytvor jinej a z neho napis ticket s zadosti o rollback a priloz veskere info o uctu + scan obcanky.
Kdyby neco, helfnu ti s tom na tsku treba.
Odesláno z mého Galaxy Nexus pomocí Tapatalk 2
Re: Vybraný účet
Napsal: 23.09.2013, 11:51 hod.
od herba
Na účet se dostanu, tak sem napsal ticket s žádostí na obnovení účtu (request restoration). Nic sem tam teda extra nevypisoval. Snad to bude takhle stačit
https://eu.battle.net/support/en/ticket/thread/36727352 co myslíš?
Re: Vybraný účet
Napsal: 23.09.2013, 11:53 hod.
od Kuki10
Nejspis ti prijde mail a budu chtit ty informace, ale uvidis.
Odesláno z mého Galaxy Nexus pomocí Tapatalk 2
Re: Vybraný účet
Napsal: 23.09.2013, 12:01 hod.
od herba
Uvidim no, stejně nečekám že by mi vrátili gear nebo goldy. Dostanu zpátky nickname a můžu jit sbírat golďáky na normal

M**at tohle

Re: Vybraný účet
Napsal: 23.09.2013, 12:17 hod.
od Kuki10
Udelaj ti rollback, takze budes mit secko nebo.-D
A slusne,dik:)
Re: Vybraný účet
Napsal: 23.09.2013, 14:43 hod.
od herba
Tak teď mi přišlo ještě varování od Blizzu za spam nebo vulgární příspěvky, takže borec mi chtěl ještě vylepšit reputaci asi...Jinak ticket je stále open, takže by to neměla být reakce na něj ne?
Re: Vybraný účet
Napsal: 23.09.2013, 14:56 hod.
od Kuki10
To si jen nekdo dela dobre, neres.
Pockej na odpoved.
Edit: Tyjo,pokud si to dobre pamatuju, tak podle novej pravidel ti vrati jen max. 10m goldu, 10ks od kazdyho gemu a secky itemy budou vazane na ucet.
Kolik jsi mel goldu atd?
Odesláno z mého Galaxy Nexus pomocí Tapatalk 2
Re: Vybraný účet
Napsal: 23.09.2013, 16:48 hod.
od Javurek
Já to nechápu, jak se ti mohli dostat na účet aniž by ti měnili heslo? Píšeš že jsi se normálně přihlásil. Neznal tvoje heslo jěště kdokoliv jinej?
Re: Vybraný účet
Napsal: 23.09.2013, 18:37 hod.
od herba
Nemyslim si, jedinkrát sem se přihlašoval u kámoše na noťasu a ten skoro nehraje. Přihlásit šlo na původní heslo.
Edit: na SC skoro nic, na HC asi jen 60 mil goldů a nějaký šutry, ale gear na obou wizech celkem slušnej. Neměl sem v plánu se toho zbavovat, takže i account bound by byl zlatej.
Re: Vybraný účet
Napsal: 23.09.2013, 18:45 hod.
od Javurek
Já to jinak nevidím, jedinej způsob je že ten člověk znal tvoje heslo. To máš jako s vraždama, většinou jí spáchá rodinej příslušník nebo známej. A nebo jsi tam někde v PC měl ten soft jak jim posílá údaje jaké klávesy mačkáš.
Re: Vybraný účet
Napsal: 23.09.2013, 19:32 hod.
od negris
javore ale zapomínáš že má sms protect takže jakmile se někdo připojuje z jiného pc tak to chce kód kterej mu přijde smskou.
Re: Vybraný účet
Napsal: 23.09.2013, 19:41 hod.
od Javurek
Tak mi teda vysvětli jak to udělaj. Kdybych tohle s nima řešil nestačí mi vrácení účtu, chci odpověď jak je to možný.
Nevěřím tomu že by to byl nějakej super hacker co tohle vše dokáže obejít. Proč by z prominutím vykrádal nějakýho noname člověka. Proč nevykradou ty top hráče co maj miliardy nebo jsou známy na youtube.
Re: Vybraný účet
Napsal: 23.09.2013, 19:58 hod.
od Reve
hmmm docela mas pravdu...je to divny, ale asi mozna pokud se dostanes na ucet/do pc tak si nejak dokazes zmenit i cislo kam ti chodi sms protect...jinak s Hunterem sem parkrat hral..vzdy pomohl a nemyslim si, ze by si vymyslel blbosti...
Re: Vybraný účet
Napsal: 26.09.2013, 11:23 hod.
od herba
Tak ikdyž sem zažádal o rollback tak mi bylo vysvětleno že zpátky nic nedostanu a nějaký žvásty okolo s odkazem na jejich articly. Na žádost o vrácení nicku, který mi nejde změnit, reakce žádná a ticket vyhodnocenej jako uzavřenej. Vysvětlení o hacknutí přes SMS protection žádný. Support jak se patří
S diablem v této podobě končim, GL

Re: Vybraný účet
Napsal: 26.09.2013, 11:32 hod.
od Alfajk
jakto,ze ti to nerollbackly? otevri druhej ticket a zkus to znovu
se supportem mam taky spatny zkusenosti,nema vubec cenu jim psat nejaky slozity vysvetlovani,pokud se na to oni sami nezeptaji,odpovidaj skoro jako roboti,jako kdyby si vubec necetli,co jim pises a oni ti proste poslou odpoved jako od robota -" koukni sem,precti todle,todle a tohleto - stalo se ti neco z toho? odepis" a nezajma je,cos napsal v prvni zprave...
Re: Vybraný účet
Napsal: 26.09.2013, 11:40 hod.
od herba
Na moji výslovnou žádost o rollback mi přišlo tohle:
Greetings,
Most items purchased with alternate currency are eligible for a refund within 2 hours by simply selling the item back to any vendor. The buyback system is intended to place control and responsibility for these purchases in the hands of our players. The Game Master team is unable to assist if the timer has expired.
For more information please refer to the following support article:
http://eu.battle.net/support/article/200789.
Tak nevim jestli má cenu psát znova prakticky to samé...
Re: Vybraný účet
Napsal: 26.09.2013, 12:23 hod.
od Alfajk
oni asi nepochopili,ze te okradl nekdo jinej,z toho co odepsali usuzuju,ze to chapou tak,ze sis svuj vlastni equip prodal vendorovi,coz je blbost
Re: Vybraný účet
Napsal: 26.09.2013, 12:30 hod.
od herba
to je pak těžký když jsem doslova psal že můj účet byl hacknutej a všechen můj gear goldy a šutry byly ukradeny, asi to chápat nechtěj, protože to bylo jednoznačně a stručně napsaný. Z toho má pak člověk pocit že si z něj dělaj ještě pr**l...
EDIT: jestli budu mit náladu tak zkusim dneska ještě něco sesmolit s použitím capslocku a vykřičníků a doplnim to něčim ve smyslu že si nevážej zákazníků a jejich support je zfetovanej a třeba si to někdo i přečte
