Stránka 5 z 6

Re: Modding poradna

Napsal: 24.08.2011, 17:06 hod.
od kolij
Tak jsem úspěšně udělal Trap Door do Rogue Encampment a do myho novyho levelu aniž by to při zakládání hry hodilo error, ale když jsem klikl na door tak me to hodilo tento error http://www.pictureup.cz/verejne/448946-error , na PK sem se o tomto erroru nic nedočetl...

Re: Modding poradna

Napsal: 24.08.2011, 17:15 hod.
od ZOMB
jseš si jistý, že máš nainstalovaný plugin na více levelů?

Re: Modding poradna

Napsal: 24.08.2011, 17:46 hod.
od Tordah
medzi levelmi mozes cestovat len v ramci rovnakeho aktu

ma act = 0 v levels ?

Re: Modding poradna

Napsal: 24.08.2011, 18:28 hod.
od kolij
Mám to v akt 1 a nevadí snad, že to nemám za Farmou? mám to až na posledním řádku za 5a . Používám D2mod system i ten plugin tam mám, nemůže to mít něco společnýho s automap?

Re: Modding poradna

Napsal: 24.08.2011, 20:46 hod.
od Tordah
Ak mozes preposli mi Tvoje txt. Skusim sa na to pozriet

Re: Modding poradna

Napsal: 25.08.2011, 08:00 hod.
od kolij

Re: Modding poradna

Napsal: 25.08.2011, 11:43 hod.
od Tordah
skus mu posunut offsety na 1500 / 1230

nemusi to byt tym, ale doteraz som vsetko vkladal nad 1000 a neboli problemy

pod 1000 je kopa hardcoded levelov ktore maju -1 / -1

Re: Modding poradna

Napsal: 25.08.2011, 12:06 hod.
od kolij
tak není to tím, ale i tak díky za snahu :)

Re: Modding poradna

Napsal: 25.08.2011, 20:16 hod.
od kolij
Objevil sem na PK taky téma http://phrozenkeep.hugelaser.com/forum/ ... ungeon+cpp s touhle chybou a podle toho esi to dobře chápu tak to asi nemám v act 1, ale já to v act1 mám a blízko stěn to taky není, tak nevím...

Re: Modding poradna

Napsal: 25.08.2011, 20:26 hod.
od ZOMB
Já už vím o co jde... ty dveře vedou do nového levelu, který jsi vytvořil, že?
a teď si otevři ten svůj level (*.ds1) a zmáčkni mezerník (předpokládám že používáš win ds1 edit od Paula) a zjistíš, že všechna místa jsou neprůchodná... tak je musíš nahradit průchodnými (pokud děláš v aktu 1 tak tam je jeden travnatý porost, přes který právě nemůžeš projít...
s tímhle jsem měl taky problém a řešil jsem ho o hodně déle než ty, takže ty tuhle radu určitě oceníš...
jestli to tímhle nebude, tak mě nic nenapadá... napiš jak to dopadlo ;)

Re: Modding poradna

Napsal: 25.08.2011, 21:05 hod.
od kolij
Když dám mezerník tak všechno je průchodný... dělám to v 1 aktu, ale ne na trávě, mám upravený 5. patro u countess a tam žádná tráva není, leda ve městě, ale ta je průchodná... Už si fakt s tím nevím rady, už jen můžu zkusit se tam dostat přes red portal z pluginu v D2 mod systemu, ale to sem moc nepochytil jak to funguje on death... :(

Re: Modding poradna

Napsal: 25.08.2011, 23:19 hod.
od Tordah
warp pouzivas novy alebo existujuci?

skus vytvorit novy warp s litversion = 0

Re: Modding poradna

Napsal: 26.08.2011, 10:05 hod.
od kolij
Já už na to nemám nervy na ňáký trap door... šecko sem zkusil a furt nic, poradíte mi aspoň jak udělat super unique bossovi red portal on death do této lokace?

Re: Modding poradna

Napsal: 27.08.2011, 08:19 hod.
od Tordah
tuna je navod na trap door town - graveyard. S novym levelom je to rovnake len ho pridavas do levels a lvlprest. Mozno tam najdes nieco co si pred tym prehliadol?

http://paul.siramy.free.fr/_divers/ds1/ ... index.html

good luck

Re: Modding poradna

Napsal: 27.08.2011, 10:30 hod.
od kolij
Podle tohoto návodu sem to šecko dělal a eště sem k tomu prohlížel PK návody...

Re: Modding poradna

Napsal: 29.08.2011, 17:07 hod.
od pan_Smrtka
Zdravím, měl bych dotaz ohledně dc6 souborů. Nevíte prosím někdo, jak se dají "schovat" do patche tak, aby při prohlížení MPQview nešly vidět ani vytáhnout? Myslím to tak, jak to má Grammator v Avalon modu třeba s Mark of the Krogoth. Chtěl bych si svoje dc6 soubory taky skrýt před očima hráčů, aby si někdo neprohlídnul zdrojové soubory dříve a nepřišel o překvapení při hře.

Re: Modding poradna

Napsal: 29.08.2011, 21:08 hod.
od Oblivion
MPQView zobrazí len tie súbory, ktoré má zapísané v mpql.txt (ak existujú). Úplne so 100%-nou istotou tomu ale zabrániť nemôžeš, keďže mpq nie je zďaleka tak bezpečný archív ako Blizzard pôvodne predpokladal.

Re: Modding poradna

Napsal: 01.09.2011, 14:25 hod.
od Welwet
Nechci nijak vůbec dělat módy..jen, zajímalo by mě, nedá se nějak naprosto jednoduše vypnout 3 mód (ice útok) u pheonix strike? :P

Re: Modding poradna

Napsal: 03.12.2012, 22:56 hod.
od bubavanek
Zdravím, byl by někdo tak hodný a poradil mi jestli jde nějak v ItemTypes.txt nastavit StaffMods pro více postav??? Potřeboval bych nastavit axe, sword, hammer, mace pro pala i barba. Jde to nějak????

Díky moc za odpověď

Re: Modding poradna

Napsal: 16.12.2012, 02:58 hod.
od Tordah
Na jeden itemtype mozes mat len jeden staffmod.
Naklonuj predmety aj itemtype. tak bude mat kazdy predmet 50:50 na pal:barb