Řízení dropů
Napsal: 14.05.2009, 18:09 hod.
Náš nový unikátní prsten z návodu na novou unikátní věc, je automaticky zařazen do dropů, a tím že má level věci 1, může vypadnout prakticky z čehokoliv. Jenomže unikáty přecejen nepadají zas až tak často, tak by to chtělo hru nějak donutit, aby ring padal z toho nejjednoduššího monstra - quill rata (a tahle metoda se taky jmenuje Quill Rat Drop).
Z patch_d2.mpq si vezměte TreasureClassEx.txt. To je na první pohled hrůzu nahánějící databáze obsahující většinu mechanismů pro vybrání toho, co z monstra vypadne při zabití, nebo při otevření truhly. Vyznat se v tomto souboru není zrovna nejlehčí, ale máme štěstí, protože Blizzard udělal speciální záznam pro quill raty, takže to nebude složité.
Zkontrolujte, jestli váš nový ring má skutečně level věci i požadovaný level na 1. To umožní naší postavě, aby ho mohla nosit hned, a quillratům zase aby z nich mol vypadnout. V treasureclassEx.txt najděte řádek "quill1" (řádek č.650). Nejprve vymažte všechno z "noDrop" a item2 & prob2. Pole unique určuje šanci na to, že bude věc unikátní. U quill1 je to prázdné, takže se nedivte, že vám z quilla na normal nikdy nepadají unikáty
. My tam ale napíšeme 1024, což je 100% šance (512 by znamenalo 50%, 128 12,5 atd.). V Item1 nahraďte "gld" (gold - zlato) za "rin" (ring - prsteny). Quillové mají velmi nízký monster level, takže jediný prsten, který mohou pustit, je právě ten náš. Uložte a zkopírujte do data\global\excel.
Spusťte hru v -Direct -txt a zabte pár quillů. Z toho 1. zabitého vám vypadne uni ring, z těch dalších budou rare ringy (protože je nastaveno, že každý unikát může vypadnout jen jednou za hru).
Tahle metoda správně funguje jen u unikátů a setů; tam totiž vlastnosti nezáleží na levelu postavy a nemají náhodně generované prefixy a suffixy. Kdybyste takhle např. testovali nové prefixy, chtělo by to lvl90+ char pro efektivní test.
Autor: Ass/autoři BG
Z patch_d2.mpq si vezměte TreasureClassEx.txt. To je na první pohled hrůzu nahánějící databáze obsahující většinu mechanismů pro vybrání toho, co z monstra vypadne při zabití, nebo při otevření truhly. Vyznat se v tomto souboru není zrovna nejlehčí, ale máme štěstí, protože Blizzard udělal speciální záznam pro quill raty, takže to nebude složité.
Zkontrolujte, jestli váš nový ring má skutečně level věci i požadovaný level na 1. To umožní naší postavě, aby ho mohla nosit hned, a quillratům zase aby z nich mol vypadnout. V treasureclassEx.txt najděte řádek "quill1" (řádek č.650). Nejprve vymažte všechno z "noDrop" a item2 & prob2. Pole unique určuje šanci na to, že bude věc unikátní. U quill1 je to prázdné, takže se nedivte, že vám z quilla na normal nikdy nepadají unikáty

Spusťte hru v -Direct -txt a zabte pár quillů. Z toho 1. zabitého vám vypadne uni ring, z těch dalších budou rare ringy (protože je nastaveno, že každý unikát může vypadnout jen jednou za hru).
Tahle metoda správně funguje jen u unikátů a setů; tam totiž vlastnosti nezáleží na levelu postavy a nemají náhodně generované prefixy a suffixy. Kdybyste takhle např. testovali nové prefixy, chtělo by to lvl90+ char pro efektivní test.
Autor: Ass/autoři BG