Nová monstra (z již hotových tokenů)

Návody jak co udělat a upravit

Moderátor: Dark_Deamon

Odpovědět
Uživatelský avatar
Javurek
Warlord
Příspěvky: 2690
Currenly, I'm playing: Diablo 2

Nová monstra (z již hotových tokenů)

Příspěvek od Javurek » 14.05.2009, 18:13 hod.

Náročnost: střední
Verze: 1.10 only
Autor: Ass


Navštívili jste už někdy Infinitum? Jestli ještě ne, tak tak rychle udělejte.. Jsou zde spousty animovaných gifů a také DCC animací vhodných pro D2, vytažené z her RPGček běžících na podobném enginu jako D2. Nemusím tedy asi říkat, že se perfektně hodí do D2. Ale zatímco pro využití *.gif a *.dcc animací byste si museli přečíst Animační tutoriál (který časem možná taky přeložim) , na použití již hotových tokenů nemusíte vědět o animacích skoro nic!


Jako příklad teď do hry přidáme jakéhosi ducha Acaste z Planescape: Torment. Potřebné soubory můžete stáhnout ZDE.
Stáhněte si jednoduchý prográmek animdata_edit. Mělo by tam být 6 souborů: Extract.bat, Pack.bat, animdata_edit.c, animdata.d2, animdata_edit.exe a readme.txt. Rozbalte rar kamkoliv na disk a spusťte Extract.bat. Za chvíli by se ve složce měl objevit soubor animdata.txt. Co je vlastně to animdata.d2?
Animdata.d2 je poměrně rozsáhlá tabulka obsahující informace o všech COF souborech s vlastním tokenem ve hře. D2 formát umí samozřejmě číst jen Diablo, ale všemocný Paul Siramy vytvořil utilitku schopnou převést *.d2 do txt tabulky, kterou čte AFJ Sheet. Takže po spuštění extract.bat si v AFJ otevřete animdata.txt.

Řádků co tam už jsou si vůbec nemusíte všímat, budete pouze vkládat nové. Vložte 10 řádků. Z raru s Acastem si otevřte soubor !A (acaste) animdata lines.txt. Tady máte přesně napsáno, co vložit do animdata.txt. Je tam 10 řádků se jmény jako "!AA1HTH" (pokud nevíte jak je název COFu složen, přečtěte si tutoriál na 'charaktery jako monstra'). Potom dokument uložte a spousťte Pack.bat. Vznikne vám nový animdata.d2, který nakopírujte do data/global.
Teď už hra ví, jak fungují příslušné COFy k našemu novému tokenu !A.

Teď nakopírujte celou složku !a (obsahující 2 složky "tr" a "cof") do data/global/monsters. Teď už máte i soubory s animacema, zbývá ještě vytvořit monstrum v monstats.txt..

Otevřete si monstats.txt a zkopírujte řádek s ID "brute1" a vložte do nového řádku na konci souboru.
ID změňte třeba na "acaste"
hcidx na 704 (nebo jiné číslo, pokud už jste nějaká monstra přidali)
BaseId vymažte
NameStr na co chcete, tohle je string key pro *.tbl
Code na !A -Dále už nic měnit nemusíte, samozřejmě si ještě můžete pohrát s dmg, life, rezisty, sáním, rychlostí, AI atd.

Teď už jen o vložení nového monstra do nějaké lokace přes Levels.txt

Změněný monstats a levels.txt nahrajte do data/global/excel, zkontrolujte data/global/monsters a data/global, jeslti je tam změněný animdata.d2. Hodně štěstí a radosti z nového příšerky.

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky: 2540
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: zomb#2334

Re: Nová monstra (z již hotových tokenů)

Příspěvek od ZOMB » 28.09.2010, 12:33 hod.

http://phrozenkeep.hugelaser.com/resour ... ms-ac.html
tady je opravný odkaz na infinitum... bavte se!
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Tabul
Wraith
Příspěvky: 159
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová monstra (z již hotových tokenů)

Příspěvek od Tabul » 28.09.2010, 18:49 hod.

Má být ten Acaste neviditelný když chodí? :D

Uživatelský avatar
Joko
Gorebelly
Příspěvky: 217
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: Gluttony#2845

Re: Nová monstra (z již hotových tokenů)

Příspěvek od Joko » 29.06.2012, 13:35 hod.

mam problém.stáhl jsem si goblina z infinitum a dělám vše podle návodu(samozřejmě do Code dám místo !A @1) a chci aby se mi objevoval v první oblasti tak ho dám mezi možné příšery v první oblasti ale místo goblina se mi tam objeví Burning Soul. nevím co dělám špatně(jako základ mám na něj Fallena)
"Žádnej bastard ještě nevyhrál válku tím, že by zemřel pro svojí zemi. Vyhrál ji tak, že donutil jinýho pitomce, aby on zemřel pro tu svou." - Gen. George S. Patton

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky: 2540
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: zomb#2334

Re: Nová monstra (z již hotových tokenů)

Příspěvek od ZOMB » 29.06.2012, 14:05 hod.

zkontoluj si název monstra, jestli není stejný, jako má burning soul...
jestli nic nenajdeš tak můžeš někde uploadnout svůj monstats.txt a levels.txt a já se ti na to podívám
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Joko
Gorebelly
Příspěvky: 217
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: Gluttony#2845

Re: Nová monstra (z již hotových tokenů)

Příspěvek od Joko » 29.06.2012, 14:14 hod.

Burning Soul:
willowisp3 120 willowisp1 willowisp4 2 BurningSoul willowisp3 willowisp WillOWisp drains mana WW
možnost willowisp8 a willowisp7
Muj Goblin:
goblin1 734 0 Goblin fallen1 fallen Fallen @1

je to:ID až Code
u goblina je par sloupcu prazdnych
"Žádnej bastard ještě nevyhrál válku tím, že by zemřel pro svojí zemi. Vyhrál ji tak, že donutil jinýho pitomce, aby on zemřel pro tu svou." - Gen. George S. Patton

Odpovědět

Zpět na „Tutoriály, Návody“