Nové Superunikátní monstrum a jeho umístění

Zde piště vaše dotazy ohledně toho, jak co udělat.

Moderátor:Dark_Deamon

Odpovědět
Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334
Nové Superunikátní monstrum a jeho umístění

Příspěvek od ZOMB » 30.11.2010, 20:22 hod.

ahoj, nevíte jak na to?
superuniques.txt chápu až na sloupce ultrans (jejichž funkce není popsaná v žádném návodu)
zkusil jsem to takhle:
vytvořil jsem monstrum v monstats.txt
potom jsem ho vytvořil jako superunikáta v superuniques.txt
vytvořil jsem mu řádek v MonPreset.txt
upravil jsem obj.txt (ve složce map editoru- hodně sloupců tam nechápu, takže to bude asi tím)
chyba: úspěšně jsem monstrum umístil, jenže v map editoru vypadá jako létající slepice :shock: a ve hře to je normální shaman s falleny...
nevíte co s tím? pls
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Tordah
Adviser
Příspěvky:276
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové Superunikátní monstrum a jeho umístění

Příspěvek od Tordah » 30.11.2010, 20:56 hod.

v map editore niekde pod corpsefire (proste pod posledneho potvoraka v zozname pre act1)pridaj tvojho superunikata ale skus mu dat ID z monstats a nie dalsie v poradi ako maju predosle, a mozes tam skusit nastavit aj monstats ID stlpec
“If you only read the books that everyone else is reading, you can only think what everyone else is thinking.” -H.M.

Uživatelský avatar
Oblivion
Wraith
Příspěvky:111

Re: Nové Superunikátní monstrum a jeho umístění

Příspěvek od Oblivion » 30.11.2010, 21:29 hod.

Pokiaľ je v hre všetko, ako má byť, tak v podstate na tom až tak veľmi nezáleží. Obj.txt používa iba editor a jediné, čo sa tam musí zhodovať s hrou je ID. Či ti editor grafiku monštra zobrazí správne/nesprávne alebo vôbec, to nemá v hre žiadny vplyv.

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Nové Superunikátní monstrum a jeho umístění

Příspěvek od ZOMB » 30.11.2010, 22:05 hod.

tak jsem dal na místo ID (v obj.txt) ID z monstats.txt a funguje to, ale pořád mi ho map editor zobrazuje jako létající slepici :)...ale vůbec mi to nevadí
ale řeším další problém: není superunikátní, ale pouze běžné monstrum... to vyřeším zítra, dnes na to nemám čas a ani náladu :)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

bubavanek
Gorebelly
Příspěvky:269
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Jičín

Re: Nové Superunikátní monstrum a jeho umístění

Příspěvek od bubavanek » 27.11.2012, 16:30 hod.

Zdravím, chtěl jsem se zeptat jak nejlépe vytvořit nové superunikátní mostrum? Vytvořil jsem si ho v superuniques.txt jenom jsem zkopíroval Bonebreaka a přidal na konec, upravil, přejmenoval udělal string a teď jak ho v map editoru umístit??? Nebo musím upravit ještě něco?

Předem díky za pomoc (jo a kdyby to šlo tak nějak pro debily) abych to pochopil :lol:

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Nové Superunikátní monstrum a jeho umístění

Příspěvek od ZOMB » 27.11.2012, 17:39 hod.

1) Vytvořit monstum v SuperUniques.txt
2) Umístit monstrum do MonPreset.txt (nový řádek - umístit ho podle aktu - třeba do prostřed sloupce)
3) Umístit monstrum do obj.txt (ve složce editoru - jde jen o nový řádek, aby pořadí monster odpovídalo pořadí v souboru MonPreset.txt)
4) Zapnou editor a vložit nový objekt (monstrum)
5) Mapu (soubor *.ds1) vložit do příslušné podsložky ve složce Diabla 2
6) Testnout, jestli to funguje
7) Nahlásit, jak Ti to dopadlo :D
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

bubavanek
Gorebelly
Příspěvky:269
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Jičín

Re: Nové Superunikátní monstrum a jeho umístění

Příspěvek od bubavanek » 27.11.2012, 18:39 hod.

Ok vše funguje jak má. Mockrát děkuji :lol:

Jen mám ještě otázečku, když chci to uni monstrum zesílit, tak ho musím vytvořit v monstats.txt a tam mu dát atributy co chci??

+ jak mu přidat popisek pod jméno???

JMÉNO MONSTRA -> to je přes health bar
(popisek) -> jinou barvou, pod health barem monstra

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Nové Superunikátní monstrum a jeho umístění

Příspěvek od ZOMB » 27.11.2012, 19:25 hod.

Není za co :)

Pokud ho chceš zesílit tak ano, vytvoř nové monstrum v monstats.txt
Tohle určitě doporučuju, protože máš potom mnohem více možností ;)

popisek pod jméno - v monstats.txt sloupec DescStr - klasicky vložíš odkaz na string, a tomu pak přiřadíš text (hodnotu), stejně jako tvoříš názvy pro cokoliv jiného ;)

Jsem rád, že Ti to vyšlo ;)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

bubavanek
Gorebelly
Příspěvky:269
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Jičín

Re: Nové Superunikátní monstrum a jeho umístění

Příspěvek od bubavanek » 27.11.2012, 20:48 hod.

Já jsem věděl, že tak nějak to bude. Kdysi jsem někde viděl krásný tutoriál na práci se stringy, ale nemohu ho nalézt.

Hmm tak se mi ten popisek nějak nechce zobrazit :shock: ale na to přijdu. Dal jsem DescStr TG, v patchstring jsem přidal TG a popisek jsem dal \purple;Easy Boss. Mělo by to být takto?
A další dotaz. Vytvořil jsem toho uni i v monstats, ale nemá ty vlastnosti co by měl být.
Mám ho ze skeletona. Mám zkopírovat skeletona, toho upravit a NameStr mám dát toho mého uni?



EDIT: Měl jsem to blbě propojený. Vše je vyřešeno.

Odpovědět

Zpět na „Softcode Modding“