Jak vložit přes Editor vlastní monstrum?

Zde piště vaše dotazy ohledně toho, jak co udělat.

Moderátor: Dark_Deamon

Odpovědět
Uživatelský avatar
kolij
Doom Knight
Příspěvky: 592
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: Kolij#2462
Bydliště: Boleradice

Jak vložit přes Editor vlastní monstrum?

Příspěvek od kolij » 15.08.2011, 15:03 hod.

Mám udělanýho z tokkenu goblina a chci ho vložit jako bosse pred DoE tak se chci zeptat jak ho tam mám vložit? Když dám insert tak tam vidím jen ty starý monstra a ne toho mýho...

A ještě jeden problém mám, vložil jsem přes levels.txt gobliny do DoE ale jsou strašně daleko od sebe, blíž k sobě nechcou jít tak jak to udělat?
http://kolij.rajce.idnes.cz/Plocha#koboldi.jpg

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky: 2540
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: zomb#2334

Re: Jak vložit přes Editor vlastní monstrum?

Příspěvek od ZOMB » 15.08.2011, 15:23 hod.

Ahoj,
takže zaprvé by se hodilo vědět, jaký editor používáš...
jinak abys někam umístil superunikátní monstrum, tak to uděláš jedině přes map editing...
Taky by mě zajímalo, co jsi provedl v monstats.txt, že jsou ti kobolti tak daleko od sebe... zkus třeba zkopírovat řádek fallen1 na konec (pojmenuješ si ho a dáš mu nové číslo) a jediné co uděláš je to, že přepíšeš kolonku Code a nahradíš svým tokenem a uvidíš co to udělá... zkus to a dej vědět ;)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
kolij
Doom Knight
Příspěvky: 592
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: Kolij#2462
Bydliště: Boleradice

Re: Jak vložit přes Editor vlastní monstrum?

Příspěvek od kolij » 15.08.2011, 16:29 hod.

Tak sem tam dal ty falleny a funguje to jak má :) a jo používám map editing

Odpovědět

Zpět na „Softcode Modding“