Diablo 2 Run to the Hills

Diskuze k jednotlivým módům a vlastním projektům

Moderátor:Dark_Deamon

Odpovědět
Hospodský
Quill Rat
Příspěvky:6
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Diablo 2 Run to the Hills

Příspěvek od Hospodský » 20.11.2011, 18:39 hod.

No co bych řek snad jen že jsem narazil na toto fórum a hned mně chyt nul tvůrčí záchvat.

Včera jsem začal ale jelikož jsem totální začátečník tak jsem toho moc nestihl.
Dnes jsem vytvořil vlastní stránku abych mohl představit své první výtvory v modu pojmenovaném Run to the Hills ( pro pochopení ujíždím na Diablu a Iron Maiden ) postupně budu rozšiřovat zatím upravené 3 Monstra Fallen Šaman , Rožťačky a Zombie.

Viz. http://diablo2runtothehills.webnode.cz/fotogalerie/

PS.: Pokud se někomu bude zamlouvat spolupráci ocením , stejně jakož to i pouhé nápady ale s těmi prosím zdrženlivost protože jak jsem už psal jsem začáteční.

Třeba opičkám jsem chtěl dát možnost skákat ale furt to neumněj vím že je to kouzlo Leap ale nejde to :(

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Diablo 2 Run to the Hills

Příspěvek od ZOMB » 20.11.2011, 19:43 hod.

Tak to přeju hodně nápadů a málo errorů :)
Pokud chceš udělat kvalitní mod, tak určitě zavítej sem: http://phrozenkeep.hugelaser.com/
jsem zvědavý, co z toho bude, já sám teď dělám na modu...
jinak když něco nebudeš vědět, napiš do zdejší modding poradny, tam ti určitě někdo poradí co a jak... a ohledně těch skákacích opic - pokud chceš, aby uměly skákat, musíš změnit AI v monstats.txt na melee monstrum, které používá skill (např. clawviper1) a přiřadit skill (nezkoušel jsem to, ale fungovat by to mělo)... snad to chápeš, kdyby ne, tak napiš do poradny, já ti poradím
sem nepiš, nechci ti tu svi.nit téma o tvém modu
hodně štěstí ;)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
damagedeath
Zhar the Mad
Příspěvky:1956

Re: Diablo 2 Run to the Hills

Příspěvek od damagedeath » 20.11.2011, 20:33 hod.