Bossové a speciální monstra pro mód

Moderátor:Dark_Deamon

Odpovědět
Uživatelský avatar
Javurek
Warlord
Příspěvky:2713
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bossové a speciální monstra pro mód

Příspěvek od Javurek » 03.12.2010, 18:46 hod.

začínám pomalu řešit úpravu speciálních monster a act bossů. Od lidí tady bych chtěl nápady a návrhy jak je upravit.

Můžete navrhovat speciální dovednosti(např, crushing blow, slow...) a skilly a další věci jako obrana redukce škody absorby atd atd, které budou mít akt bossové a speciální monstra.Kdo chce může klidně navrhovat i nová speciální monstra typu Smith, raven atd.

Skilly můžete vymýšlet i úplně nové, ne jen ty originální nebo ty co jsou zatím u postav v The Sin Wars.

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Bossové a speciální monstra pro mód

Příspěvek od Fraxinus » 03.12.2010, 19:15 hod.

Tak začnu a navrhuji:

Blood Raven umí multiple shot (pokud možno každý šíp s příslušným elementem; na normalu 3 šípy, na nightmaru 6, na hellu 12) - na nightmaru má okolo sebe kromě zombiků i nějaké lučištnice, a na hellu ji doprovází ještě další 2 bossině ("nejlépe", aby jedna z nich měla cursed a druhá třeba might)

Hraběnka by mohla mít buď více života nebo tak 75% damage redukci. Určitě by měla umět kritický úder a možná by neškodilo, kdyby uměla poison dagger na vysokým levlu.

Bishibosh bude náhodně fire nebo cold enhanced nebo bude mít imunitu na fyzično. Když bude fire enanced, bude čarovat fissure, pokud cold enhanced, tak hurikán, a když bude imunní na fyzično, pak bude umět Volcano.

Boneash bude mít poison novu, poison explosion a lower resist.

Jeden z koncilů bude umět Blessed Hammer jeho jinej kolega concentration (ať je zábava)
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Odpovědět

Zpět na „The Sin Wars“