Stránka 1 z 1

Prosba na vymyšlení názvů lokací

Napsal: 04.12.2010, 15:55 hod.
od Javurek
Další věc u které bych potřeboval pomoct od kohokoliv. Potřeboval bych vaše nápady a návrhy ohledně pojmenování lokací. Chystám nové lokace ale možná bych přejmenoval i některé staré. Pokud tedy někdo máte nějaké nápady tak sem s nimi.

Zatím přesně nevím jak lokace budou a jak budou propojené ale klidně navrhujte i kde nové lokace budou, jak budou propojené se starými, jaké budou mít názvy atd.

Kdo by chtěl být obzvlášt tvořivý, mohl by udělat i nákresy lokací s umístěním bossů třeba :D

Re: Prosba na vymyšlení názvů lokací

Napsal: 04.12.2010, 16:32 hod.
od Jireky
Třeba takhle?

Sordid den
Dungeon zaplněný defilerama, regurgigatorama a maggotama - prostě všemožnou špinavou havětí, se třemi odbočkami, kde je pro každý druh boss s hlavním bossem uprostřed spirály (nějaký overseer/minion of destruction nejspíš?).
Nejlepší by asi bylo vzít prostředí z Maggot Lair a trochu ho předělat - větší chodby a různě všude ty zelené slizy atd.

Cavern of the Despicable
Dungeon využívající prostředí z Nihlathakovy díry a tuny mrtvol. ^^
Toto je místo, kam přicházejí padlí andělé, aby kuli pikle na nebesa. Potvory asi Baal's minions, overseeři a haldy fallenů a nějaký ti padlí andělé (Izual skin?).

Re: Prosba na vymyšlení názvů lokací

Napsal: 04.12.2010, 16:40 hod.
od Javurek
Jo super, jde mi hlavně o kvantitu než kvalitu. nechci tím říct, aby to byla hromada blbostí ale ve více nápadech si vyberu více věcí :D.

hlavně čím více lidí se zapojí tím lépe .)

Re: Prosba na vymyšlení názvů lokací

Napsal: 04.12.2010, 16:44 hod.
od Fraxinus
Já bych navrhnul lokaci Arachnid passage. Začínala by vchodem v Arachnid Lair a vedla podzemím až do Frayer Jungle tam, kde je vchod do Swampy pit nebo přímo do Swampy pit. Cesta by měla být víceméně rovná nebo s pár zatáčkami bez zbytečných slepých uliček, možná jen s pár bočními místnostmi s truhlami a s nějakým natvrdo stanoveným bossem..
Byla by to zkratka, abys nemusel přes džungli, ale bylo by tam hodně brouků a pavouků, s nimiž by byl o trochu tužší boj. Více bossů, např. Venomtooth the Crowned (Velmi silný jedový útok, Extra strong, Aura enhanced - Fanaticism, Mana Burn) a Queen Aaroen (Velmi silný ohnivý útok, Extra Fast, Lightning Enchanted, Fire Enchanted), kteří by oba hlídali velkou pokladnici v jednom výklenku někde uprostřed cesty. Oba by měli šanci na drop dvou předmětů.

Re: Prosba na vymyšlení názvů lokací

Napsal: 04.12.2010, 17:55 hod.
od Javurek
Zajímavé, s actem 3 bych chtěl určitě něco udělat aby to nebylo tak nudné procházet.

Re: Prosba na vymyšlení názvů lokací

Napsal: 04.12.2010, 18:27 hod.
od BakyX
Moje nápady bez názvov:

1. Lokácia, v ktorej by sa nachádzali pravidelne rozostavené statické amazonky, ktorý by strieľali silné a dobre viditeľné šípy, ktoré okmažite uberú 100% života všetkému živému v určitom okolí. Cieľom lokácie by bolo prebehnúť na jej koniec bez utŕženia rany šípom, ktorá by znamenala smrť. V tejto lokácií by boli vypnuté town portály. Na konci by bola kráľovná tejto lokácie - samozrejme Amazonka. Tá by disponovala 75% CB, 75% Slow, Tripple elemental damage, 3 sec stun attack a po 2 minútach od súboja by začala vyvolávať statické amazonky => smrť. Teda bolo by ju treba do toho limitu zabiť. Najlepšie by bolo, keby bola oddelená v celkom novej lokácií, ktorej vchod by bol na konci prvej.

Re: Prosba na vymyšlení názvů lokací

Napsal: 04.12.2010, 18:29 hod.
od Garn
Co třeba něco na styl "test of faith" - z jedné lokace bude vstup do 3 dalších, ve dvou budou na konci bossové a jedna povede dál. Po zabití bosse by se mohl objevit portál zpátky na to rozcestí. V questu by mohla být nějaká hádanka, něco na styl Tal'Rasha's tomb. Setkání s prvním bossem by mohla provázet nějaká curse. Jeden boss by dával magical dmg a házel cursu na snížení defense na 0, druhý physical damage a snížení resistů. Tak, aby po zabití prvního bosse bylo těžké sundat druhého, pokud by ses netrefil napodruhé. Nemuseli by to být bossové s dobrým dropem, ale jen trest za špatnou volbu. Lokace by mohla být někde v pekle a mohlo by to souviset s nějakým novým questem. Mobové asi nějací guardiani, spíše silnější monstra v menším množství.

Re: Prosba na vymyšlení názvů lokací

Napsal: 04.12.2010, 20:10 hod.
od Vorvy
Takze taky prispeju :D

tato lokace by byla prirozenym rozsirenim hellforge..fialove jsou oznaceny vchody, spodni vchod vede prave z hellforge, v prvni mistnosti se nachazi boss ktery strazi vchod do druhe mistnosti (predstavoval bych si to asi tak, ze tento Guardian ma stejnou roly jako ancove - po jeho smrti se otevrou vratka do dalsi mistnosti).. proc sem chodit? na samem konci se nachazi svatyne (na obrazku znazornena truhlou), ktera v podstate dela to same jako gem shrine akorat s runami.. vhodne by asi take bylo umoznit tento ugrade pouze jednou za obtiznost (nebo znacne potunit bosse, aby zisk vyssi runy nebyl tak snadny a dovolit to neustale).. vlastnosti bossu si netroufam rict, protoze nvm ceho jsou schopne jednotlive buildy ve hre, takze by byl nesmysl tu ted klast nejake pozadavky, ktere by ve finale mohly znamenat spatnej balanc hry.. snad jedine: vzhledem k tomu ze hlavni boss ma jako miniony skeleton magy, tak by asi mel mit convu aby byl jeste neprijemnejsi.. Healeri jsou snad jasni :D :D

Forsaken Smithery

Re: Prosba na vymyšlení názvů lokací

Napsal: 04.12.2010, 20:48 hod.
od Javurek
Super, díky moc lidi, jen tak dále. Vorvy fakt dobré :), spíš bych to viděl jako bonus lokaci k HF, že po zabití Kováře se otevře portál do té lokace jak jsi popsal a postupně se dostaneš k něčemu z čeho budou padat runy. Bude pouze na hráči zda tam jít.

Jinak co se týče úkolů, tak ty měnit nejdou.

Co se týče schopností bossů tak vymýšlej co chceš, neřeš balanc, to je pak na mě :D

Re: Prosba na vymyšlení názvů lokací

Napsal: 04.12.2010, 21:23 hod.
od Jireky
Halls of the living flame

Taková čtvercová místnost, nejlíp s prostředím katakomb, nějaký rogue napíchaný na hořících kůlech, oheň všude, atd. Bude se tam vstupovat asi z těch katakomb, level tak 3.

Uprostřed bude Infernal, lofas se skinem fire elementala a skillem Fire Orb založeným na Frozen Orbu (Vampirova ohnivá koule a z ní vylétávající firebolty). V jednom z rohů bude věž, jako je v Arcane Sanctuary a bude mít takovou slabší conviction (50%) a v jiném rohu bude stát další věž, tentokrát se skillem Lower resist (35%). Ve třetím rohu bude stát věž s obdobou prayer (ohnivý efekt, jestli to jde), co bude docela hodně healovat Infernala. A poslední věž bude mít Salvation a Defiance, co bude bránit Infernala proti všem útokům, kromě magic. Pokud by šlo předělat Salvation, aby bránila před všemi útoky (Fire, cold, lightning, poison, magic, physical), tak by to bylo docela zajímavý a nemusela by se tam dávat ta defiance.

Dropovat bude jen Infernal, ale než ho vůbec tedy půjde efektivně zabíjet, bude potřeba zničit pár věží.

Re: Prosba na vymyšlení názvů lokací

Napsal: 04.12.2010, 22:14 hod.
od Bemik
napadlo mě (pokud to jde udělat) nechat se inspirovat diablo knihou: Dědictví krve... a dat tam hrobku v níž našel hlavní hrdina Bartucovu zbroj... byla by to kobka, podobná mausoleu nebo klidně i tal rashově komnatě... uvnitř by bylo dost potvor (zombíci) (ne silných, ale s dobrým imunitama) a vzadu boss s cursed a extra strong (pochopitelně zombík) ... když to všechno vyzabíjíte tak najdete rakev/sarkofág, ze kterýho vypadne pár setových předmětů... (když se to tak vezme tak bartucova zbroj byla taky set, a spojení brnění a helmy dávali větší sílu stejně jako bonusy z komplet setu ;) )
Takže by se to mohla stát dobrá lokace na hledání setových předmětů, expy a hlavně zábavy z děje knižky, kterou počítám většina z vás zná...

Jen bych ještě dodal, že pokud by na to lidi nechodili kvůli tomu že padaj "jenom" sety... klidně tam můžou padat i unikáty a nebo trošku runy... ale sety by vzhledem k pokladu ve formě bartucovy zbroje z příběhu byly vhodnější...

Ještě... vchod bych dal spíš jako vlez do krypty, než nějakej portál nebo podobnou srandu...