HC Zlatý Grál

Moderátor:Dark_Deamon

Odpovědět
Uživatelský avatar
Dark_Deamon
Archangel
Příspěvky:5418
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:DarkDeamon#2454
Bydliště:Brno
Kontaktovat uživatele:
Re: HC Zlatý Grál

Příspěvek od Dark_Deamon » 29.10.2017, 12:11 hod.

A teď (na Hell) začne teprv ta pravá sranda. Perma Amplify a velmi časté zmražení. Jinak fajn progress. S ostatníma by to mělo být jednodušší, padá ti toho celkem dost. Nejlíp se mi zatím jeví setař, kterej může nasadit tři Sigon's kusy + Sander's ruce.

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: HC Zlatý Grál

Příspěvek od Fraxinus » 04.11.2017, 00:54 hod.

Dobroslav
(Nightmare)
SCREENSHOTY

1. akt začal, tak jako začne i u ostatních postav, převlékánm. Sobě jsem apgrejdnul ten super rare falchion a získal s ním díky tomu hned na úvod cca takovej dmg, jaký měl Magič až na konci obtížnosti, dále jsem vyměnil prsten, štít, boty a rukavice, abych měl více MF. Mercovi jsem hodil skvělou rare fuscinu, která mu nejspíš vydrží až do konce obtížnosti. Pak jsem šel na to a šlo to o poznání lépe a rychleji než s Magičem. Ale bylo to i nebezpečnější, protože jsem měl relativně málo života, nejvíc potrápily dual enchanted a střelci s cursed. Co se týče dropů, tak Corpsefire dal krásné ethereální brnčo Skin of the Vipermagi, pak dlouho předlouho nic, až ve věži bossyně, právě ta s cursed sviňa, Arctic Furs brnění. Šampionky dalších střílejících sfiněk ještě hloub daly Goblin Toe rozkopávačky a komtesa Dol, Shael a El. Pak v díře nedaleko věže nějaký carver dal Ironstone kladivo a jiný díře pod Tamojí Milabrega’s Diadem. Už jsem se bál, že Milga padat tentokrát nebude. V kasárnách z bosse lukostřelců kosterních Isenhart’s Lightbrand, a z bosse divoženek macátko Dark Clan Crusher. A Andariel, u té to bylo zajímavé, protože na mě zezadu vyběhla nejen ona, ale i boss hafíků s amplifou, takže jsem si užil parádně. Merce debila s blessed aimou ani nemělo cenu oživovat. A dala Naj’s Circlet.

2. akt přinesl trochu překvapivě zpomalení. Přestože jsem rezistově daleko lépe připraven, šlo to dost ztuha a od Arcane Sanctuary až do konce to bylo i dost nebezpečné. A také na začátku, protože se mi vygenerovali hned 3 bossové lukostřelců u zadního vchodu do stok a dal jsem to až, když jsem je roztahal od obou vchodů. Cestou ze strany od velitele merců padla z jiného bosse kuše Leadcrow a v 2. patře další Cathan’s Seal prsten. Pak venku v Dry Hills z bosse skákavce Milabrega’s Orb a v chrámu zmijí z nějaké mumie sekera Humongous. Pak hodně, hodně dlouho nic, až v kaňonu dal jeden minion brumlinek štít Isenhart’s Parry. V jedné z nepravých hrobek dal boss Sander’s Superstition hůlku, což bylo dost málo na to, jak to tam bylo nebezpečný. A Duriel, který po asi minutě a půl lehnul, dal pásek Arctic Binding a, co je hlavní, tak Cleglaw’s Tooth, aby měl Setník taky zbraň a nemusel to šmrdlat Isenhartem.

3. akt přinesl vylepšení mercova brnění, aby lépe vydržel, ale také skoro žádný pořádný drop. Jinak byl průchod na pohodičku, kromě Durance, kde mě trápil fakt, že všichni šli jenom po mně a merce ignorovali. Obzvlášť hrozné to bylo ve 2. patře, kde to byla samá dollka, z toho první dvě skupiny byly rovnou bosspacky, a pořádně to štípalo. Pak ve 3. patře mě několikrát málem usmažili upíři i Mephisto sám. V Sewers padl jenom Manald Heal prsten, a to ještě k tomu z bosse, kterého jsem chtěl původně vynechat.

4. akt přinesl jeden drobný problém. Fire enchanted rodičky. Skoro každá taková bossyně to měla, většinou ještě cursed, nebo tu kletbu dodal její doprovod, a dvakrát to dokonce kritnulo. Ze skoro 800 života jsem po explozi měl méně než 100. Jinak byli nepřátelé spíš otravní než nebezpeční a v porovnání s aktem 2 nebo koncem aktu 3 jsem tím projel jak nůž máslem. K tomu pomohl i nález perfektního pilumu, který jsem v kostce ihned upgradnul na velké pilum, protože dodalo hafo attack ratingu, takže už skoro nemissuju, a škody dává dokonce o něco větší než předešlý modrý rare meč. O rychlosti útoku ani nemluvím. Hellforge dala Lem. Pak v Chaos Sanctuary padla v nepřehledné situaci (nejspíš asi boss) skvělá exceptionální sekera The Minotaur. Souboj s Diablem jsem měl z minula pěkně už nacvičený, a lehnul, aniž bych šel do města. Dal další pěknou sekyru, Guardian Naga.

5. akt přinesl ne jeden, ale rovnou asi 100 problémů. Jsem čekal, že to bude snazší než s Magičem, ale bylo to snad 10x horší, vygeneroval se mi pěknej humáč, samé sirény, a všude úplně cokoliv, co mohlo mrazit, vše od Frigid až po Ancient’s way. A merc? Ten teda nepodržel vůbec. Začal jsem s 600 tisíci zlata, skončil jsem s 60 tisíci, jak často chcípal. K tomu připočíst dalších aspoň půl mega za prodané nalezené rare. Tak mizerný výkon nepředvedl ani Magičův, který měl o tři třídy horší výbavu. Co se týče dropů, tak v Abaddonu padl ze superčestu Haemosu’s Adamant, z bosse, co hlídá barbary v ohradách meč The Patriarch, a z šampiona v Pitu of Acheron další Angelic Mantle brnění. Cestou k Nihlathakovi padla z truhly maska Blackhorn’s Face, a přímo před jeho kamrlíkem Pul runa. Od té doby dlouho nic. Ancienti se mi hned napoprvé vygenerovali celkem dobří, ale zabili mi merce. Na druhý pokus to vyšlo lépe, měli daleko slabší zbraně, ale dva byli FE, takže jim poslední rány musel dát merc, mě by jejich výbuch zabil. A zjistil jsem zajímavou věc. Když je Talic Extra fast, jeho WW není nebezpečné skoro vůbec, je tak rychlý, že přeskakuje breaky. Pak ve WK padl z bosse pásek Nightsmoke, a pořádně jsem se zapotil u Baalových minionů, nejhorší 2. a 4. vlna. Lister kupodivu ani moc nezlobil. Ani Baal, který vyvolal bratříčka jen jednou. A dal pěknou partyzánu Pierre Tombale Couant. Následně jsem zaběhl ke krávám a poučen od Magiče jsem uplatňoval opatrný postup, byť vytvořit si manévrovací prostor kolem portálu bylo obtížné kvůli bosspacku hned vedle. Cow King nedal nic krom Ralky.
Dokončeno na levlu 64

Jinak celkově jsem nalezl s touto postavou víc věcí, ať už gemů, run, nebo děravých věcí či magických věcí na craft, nebo přímo pro Magiče. Nejvíc potěšila asi éterická Lance se 6 dírami od Larzuka. Snad popadají parádní dmg jewely, to z ní pak bude parádní Klenotníkova píka pro merce, možná endgameová.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: HC Zlatý Grál

Příspěvek od Fraxinus » 30.03.2018, 01:48 hod.

Setník

1. akt klasika, výměna věcí. Sundal jsem Isenharty, Sigon štít a Cathan masku a nasadil kompletní Cleglaw set, dále Najs čelenku, a mercovi Iron Wolfovi kompletní Isenhart set. Zrovna u toho zvážím, že si ho nechám a nebudu najímat pak ve 2. aktu holyfreezera, protože nemám Hwanin’s Bill, jedinou zelenou polearmu. No, venku v divočině šlo všechno nadmíru svižně díky 4fpsovému útoku, problémy dělali jen střelci ve větším množství a později celkem často se vyskytující dual enchanted, protože nemám zrovna moc rezistů. Pitspawn mě díky ní málem oddělal při své smrti. Předtím ve Stony Field mě málem sežraly 3 bosspacky těch létajících sfiněk u sebe, jedna cursed, druhá might, třetí fana, dobrou chuť. Co se týče dropů, tak jsem byl celkem překvapen. V kryptě z truhly Gleamscythe sekáček, v díře ve druhém patře z šampiona Griswold’s Edge meč, pak komtesa mi dala opravdovou vzácnost, celkem 4 runy!! (Ale nejlepší byla jen Tal) Pak v Tamoe dva bosspacky střelců u sebe daly dva luky Raven Claw a Wizendraw. U Boneashe bylo také hafo bossů a jeden z nich dal Arctic Horns luk. Andariel díky CB nebyla nijak nebezpečná a já ani nemusel nic pít, jak rychle padla, třebaže mám záporné poison rezisty. Dala Tancred’s Spine brnění.

2. akt nepřinesl žádné změny, jen bylo čím dál více jasné, na co si dát bacha, na dual enchanted, zvláště pak na fire (Radament mi z plné koule nechal jen asi 100 hápéček), jinak byla pohodička. Tentokrát jsem kvůli absenci Hwanin’s Bill nenajímal holy freeze merce a zůstávám s Ironwolfem. Potěšila v Halls of the Dead runa Ko z vázy a nepotěšil jediný barevný drop, a to Isenhart’s Case brnění. Duriel si skoro ani neškrtl, vše jsem stíhal doléčovat a CB s ním udělalo krátký proces.

3. akt přinesl jedinou změnu, a to výměnu Cathans brnění za Sigons, jinak je vše při starém, jen si nyní musím víc dávat bacha na ohnivé útoky. Průchod šel s prstem v nose, jenom dollky dělaly problém, neboť Iron Wolf s komplet Isenhartem není tolik efektivní. V podzemí džungle padl z bosse Vidala’s Barb luk, z Lower Kurastu botky Sander’s Riprap a v Bazaaru píka The Tannr Gorerod. Mef si skoro ani neškrt, a já z jeho dropu také ne.

4. akt znamenal nenechat se sfouknout (jen 9 fire resist) a nenechat se obklíčit kohortou oblivion knightů, jinak pohoda. V Plains of Despair dal šampion sekerku Pompeii’s Wrath, v kovárně tlustoprd brnění Crow Caw, hellforge jen Sol :( a Diablo, co lehl do 25 sekund, meč Death’s Touch.

5. akt přinesl problémy, klasicky se střelci, ale někdy i s divnými kombinacemi monster. Tam, kde byly sirény, se třeba Iron Wolf vůbec nechytal (cold imunne, amplifa a jeho hrdinné vkročení přímo do proudu koulí). Přesto byl o parník pohodovější než předtím s Dobroslavem. Co se týče dropů, nebylo dlouho nic, až ve Frozen Tundra dal imp další Pierre Tombale Couant, v Icy Cellar šampus sekeru Deathspade a koncil z třetí vlny Baala halapartnu Steelgoad. Ancíci ani moc nezlobili, ale druhá Baalova vlna byla smrtící a málem i smrtelná, protože jsem si stoupl přímo do místa odpálení vlny a on ten Achmel dostal fanu, prosekat se od něj pryč dalo zabrat a stálo mě to pár fullek. A sám Baal byl neškodnej, bohužel bezdropovej, co se užitnosti či barevnosti týče. U krav jsem se zdržel jen pár sekund, protože se mi hned u portálu vygeneroval extra fast/konva bejk.

Dokončeno na levlu 64.

Zlatan

1. akt začal nasazením lepší výbavy. Sundal jsem ze sebe Kinemil a nasadil místo toho Ironstone s Bverrit Keepem, dále jsem si dal pásek Nightsmoke, boty Tearhaunch (zde jsem váhal, zda by nebyly lepší Goblinky, ale CB budu mít později z jiných věcí) a na switch Gull dýku. Mercovi jsem dal ten éterický Skin of the Vipermagi. Nejprve jsem si musel zvykat, že je útok daleko pomalejší než předtím, ale hra jako taková byla o dost bezpečnější, protože až na lightning jsem měl dobře pořešené rezisty. Z Treeheada padla další šitoidní Bonesnap, v žalářích z bosse další Cleglaw’s Tooth meč, ze sarkofágu v katakombách Isenhart’s Case brnění, a z Andariel Iratha's Cord pásek. Někdy v průběhu aktu jsem po dosažení potřebných levlů nasadil Fleshrendera a Duriel’s Shell.

2. akt byl ve znamení výměny merce, holy freezer dostal nejprve Tannra, potom po dosažení potřebného levlu Pierre Tombale Couant, dále pak brnko Crow Caw, díky čemuž byl zběsile rychlý, a chystám pro něj Blackhorn‘s Face. Sobě jsem po dosažení levlu 45 dal obří pradávnou sekyru Minotaur, díky níž šla většina potvor k zemi na jednu ránu, ale musím si dávat bacha na FE. Ve Far Oasis dal boss macátko Crushflange, pak dlouho, dlouho nic, až v Kaačkově hrobce dal boss u truhly to, co jsem netrpělivě sháněl: Hwanin’s Justice Bill pro Setníkova žoldáka, jemuž jsem ji předal ihned po odehrání aktu, spolu s najmutím holy freezera. V další falešné hrobce padlo z truhly Dark Clan Crusher macátko, a v té pravé pak pásek Infernal’s Sign a meč Hellplague. Duriel šel jen po mně, ale to vůbec nevadilo, chcípl rychle a dal Cathan’s Visage masku a korunu Milabrega’s Diadem.

3. akt byl velmi rychle za mnou, skoro jsem se ani nezastavil, merc, jak zesílil, byl prakticky nesmrtelný a lecjaký bosspack ležel na zemi dřív, než jsem stihl zjistit, že nějaký byl. Jediný problém byly trochu dollky, ale mou vinou, neboť jsem si v durance zazealoval do jedné takové skupiny, naštěstí fullka a 3láhvičky zdraví, vhodně načasované, to zachránily. Z dropů: Hned první boss v džungli dal další Hellplague. Z kamenné truhly ve frajerské džungli padl další Cathan’s Seal, z netopýra sídlícího u poklopu do 2. patra stok tentokrát neethereální Skin of the Vipermagi. Z jednoho z koncilů Maelstrom hůlka, a z Mephista Butcher’s Pupil sekáček. Bude se dost možná hodit na hellu.

4. akt jsem prosvištěl jak nůž máslem. Opatrnosti ovšem nebylo nazbyt u Izuala, kde to byla samá bludička. Zajímavostí byl i průchod Chaos Sanctuary, neboť se mi tam vygenerovalo jen asi 5 oblivion knightů, takhle v pohodě to tam nepamatuji. Hellforge dala Dol a Diablo, kterému jsem se schoval pod břicho a pomalostí zcela paralyzoval, dal Bloodfist rukavice, které s radostí nasazuji. Už zbývá volný pouze amulet a druhý prsten.

5. akt přinesl samá pozitiva a sociální jistoty. Hned v Bloody Foothills před tou úžinou mi boss prasat dal Boneflesh brnění, další boss ve Frigid Highland dal luk Stormstrike, v Arreat Plateau jsem se dočkal největšího překvapení, když mi obyčejné prase dalo zlatý amulet. Byl jsem už smířenej, že to bude nokozan, ale dostal jsem to nejlepší, co v té lokalitě snad jde: The Cat’s Eye! :love: V Nihlathakově doupěti padly z truhly Magefist rukavice a kousek dál z nějaký kostry Skewer of Krintiz šavle. V té době to šlo jedna báseň a nenarážel na žádné potíže, zvláště po proděravění minotaura a vložení Eth, protože jsem měl jen něco kolem 60% šance na zásah. U Ancientů jsem si to trochu zkomplikoval smrtí merce, ale i tak jsem Talica dal, byť byl otravný. Ve WK v 2. patře dal boss unravelerů brnění Iron Pelt, a ve 3. patře píku Soulfeast Tine. Jedna kráska za druhou. Samotný Baal nedal nic, protože jsem blb zapomněl před jeho smrtí přepnout na gull dýku. V kravíně mi dal Cow King Sander’s Riprap botky.

Dokončeno na levlu 64.

Klenotník

1. akt tradičně ve znamení převlékání. Místo poloprázdného třídírného štítu dostal Klenotník čtyřdírný, úplně zaplněný diamanty, čímž má po celou obtížnost rezisty vyřešené. Dále došlo k výměně brnění za čtyřdírné, a spolu s helmou mám v nich dohromady 7 topazů. A na závěr zbraň, nasadil jsem mu čtyřdírné jednoruční bojové kladivo, kam přišly 2 rare jewely, jeden normální jewel a Ith runa, takže je z toho sice furt ještě lehce podprůměr, ale bojovat se s tím už dá. A až na extempore v Pitu ve 2. patře, kde jsem se nechal obklíčit zleva šampusy a zprava extra fast divoženkami, jsem nenarazil na problém. Začínal jsem bez bot, bez prstenů a bez rukavic. Zvýšené MF se hned projevilo. V Den of Evil fallen dal Gorefoot boty, které jsem s radostí nasadil, a Corpsefire dal Tarnhelm helmu. Venku při dočišťování Blood Mooru dal boss Cleglaw’s Tooth meč, v jeskyni pak další boss Vidala’s Snare amulet (který nenasazuji, rare, co mám, je příliš dobrý). A z nějaké divoženky opodál Angelic Sickle mečík. Pak v Cold Plains z fallena Bloodthief píka, v kryptě z bosse Humongous, v mauzoleu z bosse Dimoak’s Hew berdycha. V Underground Passage padl nejlepší drop: z bosse String of Ears pásek, který nasazuji, ale musím sundat boty a mohu nasadit magický prsten, takže volím ten se 100 attack rating, abych tolik nemissoval. A z dropů to bylo všechno, protože se mi pak dál stávalo, že padaly rare s vysokou durabilitou u předmětů, které by bývaly byly unikátní, ale měly příliš nízkou ilvl, nebo unikátní být nemohly vůbec. Ani Andariel nedala nic významného.

2. akt byl zase ve znamení koupě Holy Freezera merce, kterému jsem dal šestidírnou éterickou Lance, kam jsem prozatím nic nedával, a také brnění plné rubínůp a helmu plnou ametystů, aby unesl brnění. U mě k žádným změnám nedošlo. Dropy byly takové nic moc, i když mám MF skoro 200. V Dry Hills padla z bosse halapartna Steelgoad, z truhly pak Cathan’s Mesh brnění, v Lost City kosa The Grim Reaper, a pak dlouho nic. V Tal Rashových hrobkách jsem narážel na problémy, když byla místnost plná unravelerů společně se skaraby. A jednou se mi povedla bota taková, že tam byli unraveleři šampioni, mračna koster a další dva obyč unraveleři, a já u nich klikl omylem na šrajnu, a jako na potvoru to byla monstršrajna. A unraveler dostal might. O srandu tak bylo postaráno. :D Každopádně dropy byly tak mizerné, že kdybych sundal veškeré MF věci, nikdo by nic nepoznal. Jen Isenhart’s Case brnění, a pak z Duriela, který ani moc nezlobil (nemám CB ani OW), padly éterický Hellplague meč a Cloudcrack meč.

3. akt nepřinesl žádné změny ani problémy, až na 3. patro, kde na mě číhaly dva nebezpečné bosspacky upírů, kromě jediné. Ještě nikdy se mi nestalo, aby za celý akt nepadl při MF 186% ani jeden set, ani jeden unikát, a jenom asi 10x rare, a všechny k ničemu! :OXO Ani Mephisto nic nedal…

4. akt byl podobné zklamání. K tomu dala hellforge jen Sol. :( Navíc jsem zjistil jednu věc… Nikdy nechoďte k Izualovi s amplifou na hlavě. Boss opodál dal akorát Steelgoad a pak Diablo, ke kterýmu se prokousat přes ty nejhnusnější možné bosspacky bylo doslova umění, jenom Sigon’s Guard štít. :( Až si říkám, na co mám vlastně tu helmu a brnění narvanou topazy?

5. akt přinesl změnu zbraně, kdy jsem po dovršení potřebné síly nasadil dvojdírný Battle Hammer a vložil do něj eth a shael. Konečně se zase pořádně trefuju a také pěkně rychle. Cesta nahoru byla celkem svižná. Problémy nastaly pouze u Nihlathaka, kde mě málem zabili extra strong nafrenziovaní lordi, u Ancientů a u Baala. Co se týče dropů, tak kus od Harrogathu padl The Mahim-Oak Curio amulet, z hlídače průlezu do Arreat Plateau mám Soul Harvest kosu, z nějakého bosse kousek dál Sparking Mail brnění, v Pit of Acheron z otravné bossyně sirén další Crow Caw brnění, z Frozen River od nějaké brumlinky Silks of the Victor brnění, pak z Halls of Anbuish kostráka Goldwrap pásek, v tunelech z divoženky Warlord’s Trust sekeru, a od Baala, kterej furt vyvolával bratříčka, byl nejlepší drop Grand Charm s +1 max Dmg!! :OXO Pak u krav padl z běžného bosse, co se na mě vyřítil hned od portálu Howltusk helmu. Cow King opět zklamal a dal samej žlutej sajrajt. Tento paladin je koncipovaný jako MFer, ale totálně mě zklamal, hlavně u akt bossů.

Dokončeno na levlu 64.

Runolog

1. akt začal s výbavou, kterou jsem měl předtím. Jen mercovi jsem složil Radiance a v truhle čekal na nalevlování na partyzánu s Honor, kterou však nasadil až na konci aktu. Musel jsem začít s rozvahou, ale v Blood Mooru z bosse hned překvapila Arcanna’s Head čepice. Celkem snadno to potom dál šlo dolů a v mauzoleu padl štít Milabrega’s Orb. Postupem času začal být tento paladin takříkajíc nesmrtelný, byť jsem měl strach, jak to zvládne, než nalevluje. S levlem 40 jsem sobě postavil do Barbínského macátka runové slovo Black, díky kterému útočím několikrát rychleji a dvakrát tak smrtelněji, hlavně ten CB je znát, s knockbackem jsem se za chvíli už dokázal smířit. V černém marši (ne)potěšil Isenhart’s Case a v kasárnách další Kinemil’s Awl a Cleglaw’s Claw meče. Pak z jednoho miniona v žalářích pod klášterem padlo žezlo Stormeye. Zbytek aktu šel s nosem v prstu a drop z Andariel, jež chcípla za asi 10 sekund (a s mercem se zabila navzájem), byl odpovídající námaze, tedy skoro nic.

2. akt přinesl Holy Freezera, co přejal veškerou výbavu, jen jsem mu z levlových důvodů dočasně vrátil Malici. Nenarazil jsem na žádné problémy a z dropů: Ve Far Oasis z truhly Goreshovel sekera, pak šíleně dlouho nic, až v jedné nepravé Tal Rashově hrobce padl z bosse Cleglaw’s Tooth meč a z truhly, co hlídal, Jo staffka Razorwitch a brnění Twitchthroe. Přímo po vlezu do pravé hrobky padlo 4dírné Divine Scepter a já složil Holy Thunder, díky čemuž jsem zrychlil výrazně postup, neboť Black přestával stíhat. Ale na Duriela jsem ho znovu nasadil kvůli CB. Ještě předtím ale z mumie padlo další brnění Iron Pelt. Z Duriela zase nic. Ale během aktu padly dvě celkem vysoké runy, Lum a Lem.

3. akt šel prakticky s prstem v nose. Celkem překvapilo, a nepříjemně, že padla jen jediná runa (Tal) a ze setů a unikátů to taky nebyla žádná sláva. U vlezu do džungle frajerů padl Tancred’s Crowbill a opodál pásek Iratha’s Cord. V Dolním Kurastu dal boss opičáků Venom Ward a jeden z koncilů mě obdařil Sigon’s Gage rukavicemi. Toto byl jediný užitečný drop z celého aktu. Pak v Durance, kde se to dollkami jen hemžilo, padl z koncila u Mepha Arctic Horn. A Mephistofel samotný nic.

4. akt šel též snadno. V pláních zoufalství padla z šampionů The Face of Horror maska. Z Hellforge mám jen upocenou Shael. :( A to bylo všechno. Trochu horko bylo u Lorda de Seise, kde jsem do sebe nechal až příliš řezat. U Diabla perfektně zafungovalo Black, do půl minuty byl dole, tedy býval by byl, pokud by merc nebyl imbecil.

5. akt šel také jak po másle, až na pár okamžiků, kdy jsem s amplifou nad hlavou balancoval pod palbou 10 a více střelců na hraně života a smrti, oddělené fialovou tekutinou, se nic závažného nedělo. Jen jsem zjistil, že je docela dost super, pokud před vchodem k ancíkům najdu combat šrajnu. Byli vyřízeni za ani ne minutu. Dropy byly celkem nic moc. Z bosse před Harrogathem padla další píka The Tannr Gorerod, a z Baala jen žezlo Milabrega’s Rod. Žel, nepotěšil ani král všech krav.

Dokončeno na levlu 64.

Kutil

1. akt klasika, zase výbava. Vyrobil jsem konečně sobě rudé cuirassí brnění, což se projevilo později výrazně. Další brnčo jsem vyrobil i mercovi. Z asi 5 pokusů se mi povedl mesh belt, který nasazuji, třebaže předešlý byl mírně lepší, ale ty 4 řádky v pásku potřebuji víc. Dále nasazuji boty s trochou rezistů a jediným MF, co tato postava nyní má. Kraftování jsem zakončil tvorbou dvou žezel, jedno nasazuji nyní a u dalšího čekám na level, a tvorbou nové helmy. Pár dalších věcí jako rukavice nebo štít ukládám zatím do truhly, též čekám na level. Venku to byla vesměs pohodička. V mauzoleu dal boss Soulflay meč a další bossyně v Cave nůž Spectral Shard. Ve Stony Field přistál z jednoho fallena další Angelic Sickle meč. V Pitu ve 2. patře pak z divoženky spadly rukavice Sigon’s Gage a v celách pod klášterem dalo další obyč monstrum boty Sander’s Riprap. Andariel skoro nic zvláštního nedělala a vůbec nic zvláštního nedala. Zkoušel jsem další crafty, ale použitelné byly pouze ty uschované v truhle ze začátku.

2. akt přinesl na začátku další craftění, avšak bez výsledku. Také jsem vyměnil merce za Holy Freezera, jenž aspoň zatím není tolik užitečný jako ten s Prayerem, ale to dělá hlavně pomalá zbraň. Čekám však na staty, až bude moci nosit craftlou Lance. U Radamenta bylo pořádně horko, měl jsem záporné rezy na poison a na cold. Hnus. Často jsem chodil i potom v poušti oživovat merce při kontaktech s drsnějšími bosspacky. Nejnebezpečnější byla ta kočkoidka, co hlídá Horadrickou krabici, měla cursed+fanu. Prolezl jsem všechno a dropy byly zklamání. Ale krafty na druhý pokus vyšly parádní. Merc dostal novou píku se skoro 200 dmg a já parádní battle hammer se 130. Duriel dal meč Rixot’s Keen. A k tomu dvě runy, což je nevídané.

3. akt jsem prolítl jak vítr, a přece skoro komplet kromě marše, Horního Kurastu a kobek pod Kurastem. Jediné problémy dělali koncilové (dual enchanted + cursed), jinak nikde nic, ani dollky nepředstavovaly problém, páč nikde nebyly. Craftit jsem skoro ani nezkoušel, i to málo stálo za dvě věci. Ale dropy se polepšily: z frajera Nokozan Relic amulet, z bedničky v Dolním Kurastu Stormspike kudla a z Mephista Hawkmail brnění a prsten Raven Frost. :love:

4. akt jsem prosvištěl ještě rychleji, crafty jsem se vůbec nezdržoval, jen občasným oživením merce. Důvod? Pěkně hnusně se mi vygeneroval Hephasto s Mightem a někteří bossové mu a mně dávali taky pořádného čouda. Kovárna dala Lem, Lord de Seis dal Civerb’s Cudgel, a velkovezír Cathan’s Rule hůl. Rychlá bitka s Diablem (i s 10% CB šel dolů fakt rychle), dal samé žluté věci, z nichž helmu schovávám pro Dobroslava, snad k něčemu bude.

5. akt přinesl nějaké krafty, všechny k ničemu. V Bloody Foothills padl z prasete meč Headstriker, a dál pořádně přituhlo, musel jsem často pro merce a trápil mě hlavně cold damage nepřátel, hlavně v jeskyních. U Nihlathaka jsem to zabalil – háďátka. A v Glacial Trial mi z toho mečouna nemrtvého tam padl Vidala’s Barb luk. Problémy s cold rezisty pokračovaly i dál a mě to děsně zdržovalo. V druhých patrech jeskyň mě dokonce několikrát málem zabili frenzytauři, ne proto, že by byli nebezpeční sami o sobě, ale vždycky se tam někdo přisrl, kdo mi sebral manu nebo na mě hodil nějakou kletbu (sukuby). Ancienti šli celkem na pohodu, i když od poloviny boje bez merce. Dole také na pohodu, jen trochu trápili soulové. Baal hned na uvítanou přivolal bratříčka, ale potom už byl celkem hodnej. Dal hafo rare předmětů a The Diggler nůž. Pak následovala návštěva kravína, kde jsem se vygeneroval přímo doprostřed hájemství pana krále krav, tak jsem zdrhal pryč a hledal vhodné místo, odkud bych to začal čistit, což znamenalo kličkovat přes půl mapy. Nakonec se zadařilo a král krav dal nakonec Coldsteel Eye mečík.

Dokončeno na levlu 64.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: HC Zlatý Grál

Příspěvek od Fraxinus » 27.05.2018, 02:28 hod.

HELL

Magič

1. akt tradičně ve znamení výměny výbavy. Sice jsem mu moc silnou zbraň nesehnal, ale jeden elitní kyj se zhruba 100 dmg není k zahození. Dále jsem do čelenky vrazil perfektní rubín, abych nechcípl hned venku v mokřadech, protože necelých 900 životů je sakra málo. Životy přidalo i novější brnění. I merc se dočkal lepší zbraně, ale musel si krapet počkat. Dále jsem udělal respec, což udělám i s ostatními postavami, a vyměnil jsem Holy Fire za Vengeance, jinak jsem dal všechno včetně statů stejně jako předtím. I tak ale venku nastal horor, protože s levlem 64 a na šhit modrou výbavou toho mnoho člověk nezmůže. Hodně otravný byl corpsefire, kde jsem musel odlákat miniony po jednom a jeho samotného jsem pižlal snad čtvrt hodiny, s několika návštěvami města. Podobný postup jsem musel uplatnit i vůči jiným bossům, zombikům obzvlášť. A merc byl chcípák na entou, až mi několikrát za celý akt došlo zlato a já musel rozprodat skoro celé zásoby modrých předmětů v truhle. Ve Stony Field padly z jediného šampion packu Dwarf Star prsten a Bloodletter gladius. Pak v Tristramu padla hůlka Sander’s Superstition, pak jsem čelil obtížným soubojům s lučištníky, i u komtesy, kde to ale překvapivě nebylo zas tak hrozný, a dala jen Ral, lakomá. Další nález byla v Tamoe Isenhart’s Horns helma. Z Pitu mě vyhnaly tři bosspacky hned od vchodu, takže spolu s Cave a Hole to bylo jediné vynechané místo. V klášteře mě občas štvaly mana burn, ale boje už nebyly zdaleka taková otrava jako venku, asi i díky tomu, že jsem nalevloval. A někde tam padla krásná čelenka s 30 rezisty, životy a manou závislou na úrovni. Starou jsem dal mercovi. Od té doby jsem se nemusel bát ničeho elementárního, protože rezisty vylezly na neočekávaných 70! Pak mě dole čekalo peklo s Andariel. Merc u ní nevydržel nic, ani s pomocí Life Tapu, a já sotva, a tak jsem musel kromě léčení tapem furt chlastat lahvičky a často se strategicky stahovat do 3. patra a do města. Nakonec asi za 10 minut padla a dala Dimoak’s Hew berdychu.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Uživatelský avatar
Javurek
Warlord
Příspěvky:2713
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: HC Zlatý Grál

Příspěvek od Javurek » 01.06.2018, 08:28 hod.

Tohle ti nezávidím "- Je zakázáno vyhýbat se konfrontaci s Diablo klonem."

To bude smrťák :)

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: HC Zlatý Grál

Příspěvek od Fraxinus » 01.09.2018, 20:18 hod.

Guardian Furie
Amazon
Build: Javazon - Lightning Fury + Charged Strike + Valkyrie + Holy Freeze merc.
Screenshoty: zde
Videa: zde

Konečný level: 85
Konečné staty:
Charged Strike dmg: 219-405 + 1-1775, Lightning Fury dmg: 219-580 + 1-965
Str 101, Dex 135, Vit 315, En 25
Life 1292, Mana 258
Defense 303
Resisty: 71, 44, 21, 30
MF: 0 %
Skilly:
Jab 4 (1), Power Strike 18 (15), Poison Javelin 4 (1), Lightning Bolt 4 (1), Charged Strike 23 (20), Plague Javelin 4 (1), Lightning Fury 23 (20)
Inner Sight 3 (1), Critical Strike 3 (1), Dodge 3 (1), Slow Missiles 3 (1), Avoid 3 (1), Penetrate 3 (1), Decoy 3 (1), Evade 3 (1), Valkyrie 22 (20), Pierce 11 (9)

Na sobě měla:
Raven Scourge Ceremonial Javelin - DMG 66-206 (throw), DMG 66-135 (meele), +1 to Javelin and Spear Skills (Amazon Only), +271% Enh. Damage, +6 to Max Damage, +247 to Att. Rating, +112% Damage to Undead, +99 to Attack Rating against Undead, +21 Poison Damage over 4 Seconds
Ancient's Pledge Large Shield (Ral Ort Tal) - Defense 18, +50% Enh. Defense, Cold Resist +43%, Lightning Resist +48%, Fire Resist +48%, Poison Resist +48%, 10% Damage Taken Goes to Mana
Lore Full Helm (Ort Sol) – Defense 26, +1 to All Skills, +10 to Energy, Lightning Resist +30%, Damage Reduced by 7, +2 to Mana After Each Kill, +2 to Light Radius
Hawkmail Scale Mail - Defense 122, +10% Faster R/W, +100% Enh. Defense, +15% to Max Cold Resist, Cold Resist +15%, Cannot Be Frozen, Socketed 1x (prázdné)
Skull Gorget Amulet – +1 to Amazon Skill Levels, 3% Mana Stolen per Hit, +1 to Strength, +4 to Dexterity, +17 Max Stamina, Cold Resist +28%
Blood Clutches Demonhide Gloves - Defense 35, +1 to Martial Arts (Assassin Only), +15 to Strength, Fire Resist +28%, Poison Resist +30%, Half Freeze Duration
Havoc Grasp Ring - +7 to Min Damage, +2 to Dexterity, +18 to Mana, Cold Resist +10%, Lightning Resist +10%, Fire Resist +36%, Poison Resist +10%, 29% Extra Gold From Monsters
Raven Frost Ring - +242 to Att. Rating, +15-45 Cold Damage, +19 to Dexterity, +40 to Mana, Cold Absorb 20%, Cannot Be Frozen
Sigon's Wrap Plated Belt - Defense 8, +20 to Life, Fire Resist +20%
Tearhaunch Greaves - Defense 61, +20 % Faster Run/Walk, +2 to Vigor (Paladin Only), +63% Enh. Defense, +35 Defense, +5 to Strength, +5 to Dexterity, All Resistances +10

Charmy:
Tangerine Small Charm - Lightning Resist +3 %
Beryl Small Charm of Flame - +1-2 Fire Damage, Poison Resist +5%
Viridian Small Charm - Poison Resist +7%
Lapis Grand Charm of Life - +14 to Life, Cold Resist +18%
Snake's Grand Charm - +39 to Mana
Snowy Small Charm - +2-4 Cold Damage
Lizard's Small Charm of Life - +8 to Life, +5 to Mana
Small Charm of Sustenance - +15 to Life
Large Charm of Sustenance - +25 to Life
Large Charm of Vita - +32 to Life
Large Charm of Life - +15 to Life
Garnet Small Charm - Fire Resist +9%

Merc měl:
Obedience Thresher (Hel Ko Thul Eth Fal) - DMG 56-662, 30% Chance to Cast Level 21 Enchant When You Kill an Enemy, +40% FHR, +370% Enh. Damage, -25% Target Defense, +3-14 Cold Damage, -25% to Enemy Fire Resistance, 40% Chance of Crushing Blow, +278 Defense, +10 to Strength, +10 to Dexterity, All Resistances +23, Requirements -20%
Death Brow Crown - Defense 52, 10% FHR, +14% Enh. Defense, +6 to Life, Lightning Resist +7%, Fire Resist +20%, Repairs 1 Durability in 20 Seconds
Crow Caw Tigulated Mail - Defense 513, +15% IAS, +15% FHR, 35% Chance of Open Wounds, +169% Enh. Defense, +15 to Dexterity


Nálezy:
Angelic Mantle - Arctic Binding - Berserker's Headgear - Cathan's Visage - Civerb's Cudgel - Cleglaw's Tooth - Hsarus' Iron Stay - Iratha's Cord - 2x Isenhart's Case - 2x Milabrega's Orb - Sigon's Shelter, 3x Sigon's Wrap


Culwen's Point, Hawkmail, Hellcast, Hotspur, Shadowfang, Stormstrike, Tearhaunch, The Chieftain, The Diggler, Venom Ward, Woestave

Crow Caw, Iron Pelt, Lance Guard, Raven Frost, The Impaler, Venom Grip

Stoneraven


RW: Ancient's Pledge, Lore, Obedience, Stealth

1x El, 2x Eld, 1x Tir, 6x Nef, 13x Eth, 5x Ith, 10x Tal, 10x Ral, 4x Ort, 5x Thul, 6x Amn, 2x Sol, 5x Shael, 2x Dol, 1x Hel, 0x Jo, 1x Lum, 2x Ko, 1x Fal, 1x Um - celkem 78 run

Normal
Viz zde.
Jedná se o první úspěšnou turnajovou postavu, konkrétně o players 8 speedrun, tedy předmětů není tolik, kolik by mohlo být. Jsem však hrdý, že se povedlo dohrát to i přes na šit vybavení.

Runy:
1. akt: Eld, Eth - 2 runy
2. akt: El, 2x Nef, Ith - 4 runy
3. akt: Nef, 3x Eth, 2x Ith, 2x Tal, Ral - 9 run
4. akt: Eth, 2x Tal, Ral + Nef (hellforge) - 5 run
5. akt: Tal, 2x Amn + RalOrtTal (barbaři) - 6 run
Celkem: 26 run za normal

Doba hraní: 1. akt: 1h 03m, 2. akt: 1h 38m, 3. akt: 1h 05m, 4. akt: 0h 40m, 5. akt: 1h 06m. Celkem tedy 5h 32m

Nightmare
Viz zde.

Runy:
1. akt: 2x Ith, Tal, Thul, Ko - 5 run
2. akt: Eld, Tal, Ral, Sol - 4 runy
3. akt: 2x Eth, Ral, Amn, Fal - 5 run
4. akt: Thul + Ko (hellforge) - 2 runy
5. akt: Eth, Thul, Amn, Shael, Dol + RalOrtTal (barbaři) - 8 run
Celkem: 24 run za nightmare

Doba hraní: 1. akt: 0h 56m, 2. akt: 1h 17m, 3. akt: 1h 00m, 4. akt: 0h 42m, 5. akt: 1h 22m. Celkem tedy 5h 17m

Hell
Viz zde.
Viz zde.
Po posledním odkazem jsou i videa ze všech částí hry.

Třináctý guardian! a další platné předměty do grálu :)

Runy:
1. akt: Ral, Sol, Shael - 3 runy
2. akt: Eth, Amn, Shael, Lum - 4 runy
3. akt: Tir, Nef, 2x Eth, Ort, Thul, Shael, Dol - 8 run
4. akt: Eth, Ral + Um (hellforge) - 3 runy
5. akt: Nef, Eth, Ral, Thul, Amn, Shael, Hel + RalOrtTal (barbaři) - 10 run
Celkem: 28 run za hell

Doba hraní: 1. akt: 1h 20m, 2. akt: 3h 04m, 3. akt: 3h 55m, 4. akt: 1h 56m, 5. akt: 2h 46m. Celkem tedy 13h 01m
Celkově odehráno za všechny tři obtížnosti: 23h 50m
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: HC Zlatý Grál

Příspěvek od Fraxinus » 15.08.2019, 11:04 hod.

Guardian Opera_Vectra
Sorceress
Build: Pure Lightning - Chain Lightning, Thunderstorm + Holy Freeze merc.
Screenshoty: zde

Konečný level: 82
Konečné staty:
Chain Lightning dmg: 4 - 2700
Str 85, Dex 51, Vit 377, En 35
Life 1059, Mana 444
Defense 351
Resisty: 60, 45, 75, 66
MF: 136 %
Skilly:
Charged Bolt 22 (20), Static Field 3 (1),Telekinesis 3 (1), Nova 10 (8), Lightning 3 (1), Chain Lightning 22 (20), Teleport 3 (1), Thunderstorm 22 (20), Lightning Mastery 22 (20)
Warmth 3 (1)

Na sobě měla:
Spirit Broad Sword (Tal Thul Ort Amn)) - DMG 7-14, +2 to All Skill Levels, +31% Faster Cast Rate, +55% Faster Hit Recovery, +1-50 Lightning Damage, +3-14 Cold Damage, +75 Poison Damage over 5 Seconds, 7% Life Stolen per Hit, +250 Defense vs. Missile, +22 to Vitality, +112 to Mana, +4 Magic Absorb
Moser's Blessed Circle Round Shield (2x Perfect Diamond) - Defense 165, +30% Faster Block Rate, 25% Increased Chance of Blocking, +195% Enh. Defense, All Resistances +63%, Socketed 2x
Gemmed Great Helm (3x Perfect Topaz) – Defense 33, 72% Better Chance of Getting Magic Items, Socketed 3x
Stealth Breast Plate (Tal Eth) - Defense 65, +25% Faster Run/Walk, +25% Faster Cast Rate, +25% Faster Hit Recovery, +6 to Dexterity, Regenerate Mana 15%, +15 Max Stamina, Poison Resist +30%, Magic Damage Reduced by 3
Chromatic Amulet – All Resistances +30%
Ocher Heavy Bracers of Fortune - Defense 39, Lightning Resist +17%, 23% Better Chance of Getting Magic Items
Coral Ring of Fortune - Lightning Resist +28%, 24% Better Chance of Getting Magic Items
Raven Frost Ring - +164 to Att. Rating, +15-45 Cold Damage, +20 to Dexterity, +40 to Mana, Cold Absorb 20%, Cannot Be Frozen
Nightsmoke Belt - Defense 23, +40% Enh. Defense, +15 to Defense, +20 to Mana, All Resistances +10%, Damage Reduced by 2, 50% Damage Taken Goes to Mana
Gale Slippers Light Plated Boots - Defense 14, +10 % Faster Run/Walk, +24% Enh. Defense, Heal Stamina Plus 50% Lightning Resist +24%, 16% Better Chance of Getting Magic Items, Repairs 1 Durability in 20 Seconds

Charmy:
Shimmering Large Charm of Life - +13 to Life, All Resistances +3%
Snake's Large Charm of Sustenance - +20 to Life, +18 to Mana
Serpent's Large Charm of Sustenance - +25 to Life, +29 to Mana
Large Charm of Vita - +34 to Life
Large Charm of Vita - +28 to Life
Serpent's Large Charm - +28 to Mana
Large Charm of Sustenance - +24 to Life
Ruby Small Charm - Fire Resist +11%
Cobalt Small Charm - Cold Resist +9%
Russet Small Charm - Fire Resist +7%
Russet Small Charm - Fire Resist +6%

Merc měl:
Arioc's Needle Hyperion Spear (Shael) - DMG 102-348, +2 to All Skills, +50% Increased Attack Speed, +193% Enh. Damage, Ignore Target's Defense, +394 Poison Damage over 10 Seconds, 50% Deadly Strike, Socketed 1x
Blackhorn's Face Death Mask - Defense 251, Prevent Monster Heal, Slows Target by 20%, +189% Enh. Defense, Lightning Resist +15%, +20 Lightning Absorb, Attacker Takes Damage of 25
Crow Caw Tigulated Mail - Defense 519, +15% IAS, +15% FHR, 35% Chance of Open Wounds, +172% Enh. Defense, +15 to Dexterity


Nálezy:
Angelic Halo 2x, Angelic Sickle 2x - Arcanna's Head - Arctic Horn 2x - Berserker's Hatchet 2x, Berserker's Hauberk 3x, Berserker's Headgear - Civerb's Ward 2x - Cathan's Seal 5x, Cathan's Sigil 2x, Cathan's Visage 3x, Cathan's Mesh 4x - Cleglaw's Pincers, Cleglaw's Tooth 3x - Iratha's Collar - Isenhart's Horns 2x, Isenhgart's Case 2x, Isenhart's Parry 2x, Isenhart's Lightbrand 3x - Milabrega's Robe, Milabrega's Orb - Sigon's Wrap, Sigon's Shelter, Sigon's Visor, Sigon's Gage 2x - Tancred's Skull 2x, Tancred's Weird - Vidala's Fetlock

Haemosu's Adamant - Whitstan's Guard, Magnus's Skin - Sander's Riprap - Rite of Passage 2x


Axe of Fechmar, Bloodfist, Bloodthief, Goreshovel 2x, Griswold's Edge, Hellclap, Howltusk, Ironstone, Lenymo, Magefist, Manald Heal, Nightsmoke 2x, Nokozan Relic 2x, Rattlecage, Raven Claw 2x, Rockfleece, Skull Splitter, Snakecord 2x, Soulflay, Sparking Mail, Spectral Shard, Stormstrike, Swordback Hold, The General's Tan Do Li Ga 2x, The Salamander, Treads of Cthon, Undead Crown, Venom Ward

Blackhorn's Face, Bloodletter, Buriza-Do Kyanon, Crow Caw, Guardian Naga, Moonfall, Moser's Blessed Circle, Raven Frost, Stormchaser, Venom Grip

Arioc's Needle, Herald of Zakarum, Nord's Tenderizer


RW: Ancient's Pledge, Honor, Rhyme, Spirit, Stealth, Strength

8x El, 7x Eld, 8x Tir, 2x Nef, 14x Eth, 10x Ith, 13x Tal, 13x Ral, 15x Ort, 4x Thul, 9x Amn, 8x Sol, 4x Shael, 2x Dol, 2x Hel, 0x Jo, 2x Lum, 1x Ko, 1x Fal - celkem 123 run

Normal
Viz 1. akt, 2. akt, 3 - 5. akt.
Vše na pl1, full clear.

Runy:
1. akt: El, Tal (countess) - 2 runy
2. akt: 3x El, 4x Eld, Tir, Nef, 2x Eth - 11 run
3. akt: 2x El, Eld, 5x Tir, 5x Eth, 2x Ith, Ral - 16 run
4. akt: Ral + El (hellforge) - 2 runy
5. akt: Eth, Ith, Tal, Ral + RalOrtTal (barbaři) - 7 run
Celkem: 38 run za normal

Doba hraní: 1. akt: 2h 40m, 2. akt: 3h 20m, 3. akt: 2h 15m, 4. akt: 0h 50m, 5. akt: 2h 55m, krávy: 0h 12m. Celkem tedy 12h 14m

Nightmare
Viz 1. - 2. akt, 3. - 5. akt.

Runy:
1. akt: Nef, 2x Eth, Tal, 2x Ral, 3x Ort, Thul, Amn , Shael + Amn (countess)- 13 run
2. akt: Tir, Ith, Tal, Ral, Ort, Thul, Shael, Dol - 8 run
3. akt: Eld, 2x Tal, Amn, 2x Sol, 2x Shael, Hel - 8 run
4. akt: 2x Ort + Ko (hellforge) - 3 runy
5. akt: Tir, Ith, 2x Tal, Ort, Sol + RalOrtTal (barbaři) - 9 run
krávy: Ral - 1 runa
Celkem: 42 run za nightmare

Doba hraní: 1. akt: 2h 53m, 2. akt: 3h 25m, 3. akt: 2h 32m, 4. akt: 0h 56m, 5. akt: 3h 00m, krávy: 0h 20m. Celkem tedy 13h 06m

Hell
Viz 1. - 3. akt, 4. - 5. akt.

Čtrnáctý guardian! a další platné předměty do grálu :)

Runy:
1. akt: 2x Ith, Tal, Ort, Amn, Dol, Lum + Eld, Sol (coutess) - 9 run
2. akt: 3x Eth, Ith, Tal, Ral, Ort, Amn, 2x Sol - 10 run
3. akt: El, Eth, Ith, 2x Ral, Ort, Thul, 3x Amn, Sol - 11 run
4. akt: Ith, Ort, Thul, Amn, Fal + Lum (hellforge) - 6 run
5. akt: Ort, Thul, Sol, Hel + RalOrtTal (barbaři) - 7 run
Celkem: 43 run za hell

Doba hraní: 1. akt: 4h 20m, 2. akt: 4h 56m, 3. akt: 3h 36m, 4. akt: 2h 26m, 5. akt: 5h 07m. Celkem tedy 20h 26m
Celkově odehráno za všechny tři obtížnosti: 45h 46m
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Uživatelský avatar
Sajs
Wraith
Příspěvky:164

Re: HC Zlatý Grál

Příspěvek od Sajs » 15.08.2019, 11:28 hod.

zajímavé srovnání:
soso full clear pl1 lvl 82, ama full clear pl8 lvl 85, to není moc velký rozdíl

soso pl1 123 run, ama pl8 jen 78 run

soso pl1 45h 46min, ama 23h 50min :D to skoro vypadá, že runa padne jednou za čas a ne za kill :D

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: HC Zlatý Grál

Příspěvek od Fraxinus » 15.08.2019, 22:12 hod.

Sajs: Ama nebyla full clear, ale byla turnajová na speedrun. Nepamatuješ? A tam jsem vykostil jen to, co se mi připletlo do cesty.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Uživatelský avatar
Sajs
Wraith
Příspěvky:164

Re: HC Zlatý Grál

Příspěvek od Sajs » 16.08.2019, 07:59 hod.

Že to nebylo full clear jsem zapomněl, to vše vysvětluje, díky :)

Uživatelský avatar
Kisuvka
Burning Soul
Příspěvky:644
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: HC Zlatý Grál

Příspěvek od Kisuvka » 19.08.2019, 10:21 hod.

Mě to třeba s levelama vychází takhle:

P8 20 28 32 35 48 52 60 65 67 75 82 86 88 88 89
P1 16 23 26 28 36 44 54 58 60 67 74 79 81 82 84

Jsou to opravdu poctivé full cleary a jsou to průměrné hodnoty ze sedmi charů, leč rozdíly mezi nimi prakticky nebyly. Zajímavý je zejména ten rozdíl na konci normalu - 12 levelů! :shock:

Každopádně jsem zvědav Fraxi, jak dlouho Ti vydrží chuť na tenhle Tvůj projekt ;)
Lvl 99 challenge No vitality melee challenge
Diablo II od 30.11.2003 8:55, 7500+ h
Unikáty: 100% 8-)
Setovky: 100% 8-)
Runy: 100% 8-)
Slova: 95,2% (-4) 1x Sur, 6x Jah
Celkem: 99,4% (-4)

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: HC Zlatý Grál

Příspěvek od Fraxinus » 31.08.2019, 20:49 hod.

Kisuvka: Zhruba podobně to mám takhle také vypozorované. A ten rozdíl 12 levůl dělá hlavně to, že postava s pl1 na malém levlu se špatně expově chytá v lokacích od Crystalline dál, protože tam je příliš velký alvl, kdežto pro p8 je ten vysoký alvl vyhovující. Pak na nm se to nějak srovnává a rozdíly jsou +/-těch 6-8 levlů.

Sajs: Jasné, už je to docela dlouho. :)
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: HC Zlatý Grál

Příspěvek od Fraxinus » 20.01.2021, 01:34 hod.

Guardian Au-Pairie
Amazon
Build: Total passive (Úhyby, Inner Sight, Slow Missiles), útočil pouze merc + Holy Freeze merc.
Screenshoty: zde

Konečný level: 81
Konečné staty:
Str 91, Dex 43, Vit 365, En 25
Life 1523, Mana 174
Defense 250
Resisty: 75, 31, 57, 4
MF: 185 %
Skilly:
Inner Sight 20, Slow Missiles 11, Dodge 20, Avoid 20, Evade 20, Critical Strike 1

Na sobě měla:
Au-Pairie’s The Diggler Dirk - DMG 6-19, +30% Increased Attack Speed, +50 % Enh. Damage, Ignore Target’s Defense, +10 to Dexterity, Cold Resist +25%, Fire Resist +25%, Ethereal (Cannot be Repaired)
Rhyme Large Shield (Shael Eth) - Defense 16, +40% Faster Block Rate, 20% Increased Chance of Blocking, +12% Enh. Defense, Regenerate Mana 15%, All Resistances +25%, Cannot Be Frozen, 50% Extra Gold from Monsters, 25% Better Chance of Getting Magic Items, Socketed Socketed 2x
Rainbow Circlet of the Squid (2x Perfect Topaz) – Defense 22, +73 to Life, All Resistances +11%, 48% Better Chance of Getting Magic Items, Socketed 2x
Superior Gothic Plate (4x Perfect Topaz) - Defense 131, 96% Better Chance of Getting Magic Items , Increased Maximum Durability 15%, Socketed 4x
Prismatic Amulet – All Resistances +19%
Carrion Fist Gauntlets - Defense 15, +5 to Dexterity, Lightning Resist +12%, Fire Resist +23%, Poison Length Reduced by 25%, 16% Better Chance of Getting Magic Items
Orded Gyre Ring - +1 to Maximum DMG, +1 to Strength, +24 to Mana, Fire Resist +7%, Damage Reduced by 2, +1 to Mana After Each Kill
Grim Eye Ring - 14% Chance to Část Level 5 Nova when Struck +10 to Energy, Lightning Resist +30%, Fire Resist +8%, Poison Resist +19%, Magic Damage Reduced by 2
Bitter Harness Sharkskin Belt - Defense 48, +38% Enh. Defense, +56 to Life, +18 to Stamina, 78% Extra Gold from Monsters, Repairs 1 Durability in 20 Seconds
Hsarus‘ Iron Heel Chain Boots - Defense 14, +20 % Faster Run/Walk, Fire Resist +25%

Charmy:
Foul Large Charm of Sustenance - +30 Poison DMG over 4 Seconds, +22 to Life
Large Charm of Vita - +28 to Life
Small Charm of Life - +10 to Life
Bronze Small Charm of Sustenance - +2 to Attack Rating, +12 to Life
Ocher Small Charm of Shock - +1-5 Lightning DMG, Lightning Resist +7%
Ocher Small Charm of Frost - +1-2 Cold DMG, Lightning Resist +6%
Ocher Large Charm of Sustenance - +17 to Life, Lightning Resist +9%
Sapphire Large Charm - Cold Resist +14%
Lapis Small Charm - Cold Resist +7%
Coral Small Charm of Dexterity - +1 to Dexterity, Lightning Resist +8%
Russet Small Charm of Dexterity - +2 to Dexterity, Fire Resist +8%
Russet Small Charm of Blight - +6 Poison DMG over 3 Seconds, Fire Resist +7%

Merc měl:
Honor Mancatcher (Amn El Ith Tir Sol) - DMG 172-367, +1 to All Skills, +160% Enh. Damage, +9 to Minimum DMG, +9 to Maximum DMG, +250 to Attack Rating, 7% Life Stolen per Hit, 25% Deadly Strike, +10 to Strength, Replenish Life +10, +2 to Mana After Each Kill, +1 to Light Radius,Ethereal (Cannot be Repaired), Socketed 5x
Giant Skull Bone Visage (Sol) - Defense 418, 10% Chance of Crushing Blow, Knockback, +311 Defense, +25 to Strength, Damage Reduced by 7, Socketed 1x
The Spirit Shroud Ghost Armor (Jewel) - Defense 295, +1 to All Skills, +13 to Maximum DMG, +150% Enh. Defense, Replenish Life +10, Magic Damage Reduced by 8, Cannot Be Frozen, Socketed 1x


Nálezy:
Angelic Mantle, Angelic Sickle - Arcanna’s Head 2x - Arctic Mitts, Arctic Binding - Berserker’s Hatchet 2x, Berserker’s Hauberk - Cathan’s Seal 2x, Cathan’s Sigil, Cathan’s Visage 3x - Civerb’s Ward - Cleglaw‘s Pincers, Cleglaw’s Claw, Cleglaw’s Tooth 3x - Death’s Touch - Hsarus’ Iron Stay, Hsarus’ Iron Heel 2x - Iratha’s Collar - Isenhart’s Horns, Isenhart’s Case 2x, Isenhart’s Lightbrand 3x - Milabrega’s Diadem 2x - Sigon’s Guard, Sigon’s Wrap, Sigon’s Shelter, Sigon’s Visor 2x, Sigon’s Gage - Tancred’s Skull 2x, Tancred’s Crowbill - Vidala’s Snare 2x

Griswold’s Heart - Hwanin’s Refuge - Immortal King’s Will 2x - M’avina’s Tenet - Naj’s Circlet 2x - Sander’s Taboo - Tal Rasha’s Adjudication


Blacktongue, Bloodrise, Brainhew 2x, Duskdeep, Gleamscythe, Hellcast, Hellclap, Ichorsting, Lance of Yaggai, Nagelring 2x, Nocozan Relic, Raven Claw, Rogue’s Bow, Steelclash, Steelgoad 2x, Stormstrike, The Chieftain 2x, The Diggler 3x, The Face of Horror, The Gnasher, Venom Ward, Woestave

Dwarf Star, Fleshrender 2x, Ghoulhide, Gore Rider, Heart Carver, Peasant Crown, Skystrike 2x, Spineripper, Spire of Honor, Stormrider, The Spirit Shroud, Visceratuant

Giant Skull, Messerschmidt’s Reaver


RW: Honor 2x, Malice, Rhyme

14x El, 14x Eld, 19x Tir, 5x Nef, 24x Eth, 11x Ith, 16x Tal, 17x Ral, 14x Ort, 17x Thul, 7x Amn, 4x Sol, 6x Shael, 9x Dol, 2x Hel, 0x Jo, 0x Lum, 0x Ko, 0x Fal, 0x Lem, 1x Pul, 0x Um, 0x Mal, 0x Ist, 1x Gul - celkem 181 run

Normal
Popis.
Vše na pl8, full clear.

Runy:
1. akt: Tal (countess) – 1 runa
2. akt: 8x El, 8x Eld, 3x Tir, 2x Nef, 7x Eth, 1x Ith, 2x Tal – 31 run
3. akt: 4x El, 4x Eld, 4x Tir, 5x Eth, 4x Ith, 2x Tal, 6x Ral – 29 run
4. akt: 1x Eld, 1x Ral, 1x Ort + Ral (hellforge) – 4 runy
5. akt: 2x Tir, 1x Nef, 3x Eth, 2x Ral, 2x Ort, 3x Thul, 2x Amn, 1x Shael + RalOrtTal (barbaři) – 19 run
krávy: 1x Dol – 1 runa
Celkem: 85 run za normal

Doba hraní: 1. akt: 5h 39m, 2. akt: 6h 15m, 3. akt: 4h 39m, 4. akt: 3h 01m, 5. akt: 7h 29m, Krávy: 0h 33m. Celkem tedy 27h 36m

Nightmare:

Popis.
Vše na pl3, už ne full clear.

Runy:
1. akt: 4x Tir, 2x Eth, 1x Ith, 4x Tal, 2x Ral, 2x Ort, 6x Thul, 3x Amn, 1x Shael, 4x Dol + Ort (countess) – 30 run
2. akt: 1x Tir, 1x Nef, 1x Eth, 1x Ith, 3x Ort, 1x Thul, 2x Sol, 1x Shael, 1x Dol – 12 run
3. akt: 1x Eld, 1x Tir, 1x Tal, 1x Ort, 2x Thul, 2x Dol – 8 run
4. akt: 2x Ith, 1x Amn, 1x Pul + Dol (hellforge) – 5 run
5. akt: 1x El, 2x Eth, 1x Ral, 2x Thul, 1x Sol, 1x Hel + RalOrtTal (barbaři) – 11 run
krávy: – 0 run
Celkem: 66 run za nightmare

1. akt: 6h 51m, 2. akt: 5h 18m, 3. akt: 2h 54m, 4. akt: 2h 05m, 5. akt: 4h 35m, Krávy: 0h 00m. Celkem tedy 21h 43m

Hell:
Popis.
Vše na pl1

Runy:
1. akt: 1x Tir, 1x Thul, 1x Amn, 1x Shael, 1x Hel + Sol (countess) – 6 run
2. akt: – 1x Nef, 2x Eth, 1x Ral, 1x Shael – 5 run
3. akt: – 1x El, 1x Tir, 1x Eth, 1x Ith, 2x Tal, 1x Ort, 1x Thul, 1x Shael – 9 run
4. akt: Gul (hellforge) – 1 runa
5. akt: 1x Eth, 1x Ith, 1x Tal, 1x Thul + RalOrtTal (barbaři) – 7 run
krávy: – 0 run
Celkem: 28 run za hell

1. akt: 5h 48m, 2. akt: 7h 44m, 3. akt: 4h 18m, 4. akt: 3h 45m, 5. akt: 6h 53m, Krávy: 0h 00m. Celkem tedy 28h 28m

Celkově odehráno za všechny tři obtížnosti: 77h 47m
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: HC Zlatý Grál

Příspěvek od Fraxinus » 29.01.2023, 00:21 hod.

Guardian Amina
Amazon
Build: Jawazon – Lightning Fury + Charged Strike + Valkyrie + Prayer merc.
Screenshoty: zde

Konečný level: 86
Konečné staty:
Str 120, Dex 167, Vit 280, En 25
Life 1196, Mana 248
Defense 591
Resisty: 53, 75, 71, 32
MF: 128 %
Skilly:
Jab 6 (1), Power Strike 21 (16), Poison Javelin 6 (1), Lightning Bolt 6 (1), Charged Strike 25 (20), Plague Javelin 6 (1), Lightning Fury 25 (20)
Inner Sight 4 (1), Critical Strike 4 (1), Dodge 4 (1), Slow Missiles 4 (1), Avoid 4 (1), Penetrate 4 (1), Decoy 4 (1), Evade 4 (1), Valkyrie 23 (20), Pierce 12 (9)

Na sobě měla:
Titan’s Revenge Ceremonial Javelin - DMG 73-196 (throw), DMG 73-145 (melee), +2 to Javelin and Spear Skills (Amazon Only). +2 to Amazon Skill Levels, +30% Faster Run/Walk, +172% Enh. Damage, Adds 25-50 Damage, 9% Life Stolen per Hit, +20 to Strength, +20 to Dexterity, Increased Stack Size, Replenishes Quantity
Amina’s Gemmed Large Shield (3x Perfect Diamond) - Defense 12, All Resistances +57, Socketed 3x
Static Circlet of Luck (Perfect Topaz) – Defense 22, Adds 1-108 Lightning Damage, 54 % Better Chance of Getting Magic Items, Socketed 1x
Skin of the Vipermagi Serpentskin Armor (Perfect Topaz) - Defense 279, +1 to All Skills, +30% Faster Cast Rate, +120% Enh. Defense, All Resistances +26, Magic Damage Reduced by 11, 24 % Better Chance of Getting Magic Items, Socketed 1x
Beast Noose Amulet – +10 to energy, +52 to Life, +51 to Mana, +14 Max Stamina, Damage Reduced by 1
Doom Grip Sharkskin Gloves - Defense 52, +10% Increased Attack Speed, +32% Enh. Defense, Lightning Resist +16%, Poison Resist +5%, 24 % Better Chance of Getting Magic Items
Storm Grip Ring - +19 to Attack Rating, Cold Resist +13%, Fire Resist +10%, Damage Reduced by 2, Magic Damage Reduced by 1
Raven Frost Ring - +212 to Attack Rating, +15-45 Cold Damage, +20 to Dexterity, +40 to Mana, Cold Absorb 20%, Cannot Be Frozen
String of Ears Demonhide Sash - Defense 108, 7% Life Stolen per Hit, +166% Enh. Defense, +15 Defense, Damage Reduced by 13%, Magic Damage Reduced by 13
Storm Spur Battle Boots - Defense 77, 12% Chance to Cast Level 4 Nova when Struck, +20 % Faster Run/Walk, +61% Enh. Defense, Cold Resist +23%, Fire Resist +30%, 19% Better Chance of Getting Magic Items
Switch: Blackbog’s Sharp – DMG 30-76, +30% Increased Attack Speed, Adds 15-45 Damage, +488 Poison Damage over 10 Seconds, +4 to Poison Nova (Necromancer Only), +4 to Poison Explosion (Necromancer Only), +5 to Poison Dagger (Necromancer Only), Slows Target by 50%, +50 Defense
Ancient's Pledge Kite Shield (Ral Ort Tal) - Defense 27, +50% Enh. Defense, Cold Resist +43%, Lightning Resist +48%, Fire Resist +48%, Poison Resist +48%, 10% Damage Taken Goes to Mana, Socketed 3x

Charmy:
Small Charm of Sustenance - +13 to Life
Rugged Small Charm of Sustenance - +13 to Life, +4 Maximum Stamina
Small Charm of Sustenance - +12 to Life
Amber Grand Charm of Sustenance - +13 to Life, Lightning Resist +29%
Ocher Small Charm of Lightning – Adds 1-8 Lightning Damage, Lightning Resist +7%
Ocher Small Charm – Lightning Resist +6%
Viridian Small Charm of Greed – Poison Resist +7%, 9% Extra Gold from monsters
Viridian Small Charm of Dexterity – +2 to Dexterity, Poison Resist +7%
Saphire Small Charm – Cold Resist +10%
Cobalt Small Charm of Inertia – +3% Faster Run/Walk, Cold Resist +9%
Large Charm of Vita - +33 to Life
Fiery Small Charm of Good Luck – Adds 1-3 Fire Damage, 7% Better Chance of Getting Magic Items
Cobalt Small Charm – Cold Resist +8%
Lapis Small Charm – Cold Resist +7%

Merc měl:
Insight Thresher (Ral Tir Tal Sol) – DMG 68-692, Lvl 15 Meditation Aura when Equipped, +35 % Faster Cast Rate, +228% Enh. Damage, +9 to Minimum Damage, 248% Bonus to Attack Rating, Adds 5-30 Fire Damage, +75 Poison Damage over 5 Seconds, +3 to Critical Strike, +5 to All Attributes, +2 to Mana after each kill, 23% Better Chance of Getting Magic Items, Ethereal (Cannot Be Repaired), Socketed 4x
Crown of Thieves Grand Crown - Defense 3372, 9% Life Stolen per Hit, +196% Enh. Defense, +25 to Dexterity, +50 to Life, +35 to Mana, Fire Resist +33%, 91% Extra Gold from Monsters
Shaftstop Mesh Armor - Defense 513, +217% Enh. Defense, +250 Defense vs. Missile, +60 to Life, Damage Reduced by 30%


Nálezy:
Angelic Wings, Angelic Halo 4x, Angelic Sickle – Arcanna’s Flesh, Arcanna’s Head, Arcanna’s Deathwand – Arctic Mitts – Berserker’s Hatchet, Berserker’s Hauberk 2x, Berserker’s Headgear 3x – Cathan’s Seal 3x, Cathan’s Visage, Cathan’s Mesh 3x, Cathan’s Rule – Civerb’s Cudgel, Civerb’s Ward – Cleglaw’s Tooth 2x – Death’s Touch – Hsarus‘ Iron Heel 2x, Hsarus‘ Iron Fist – Infernal Torch, Infernal Cranium – Iratha’s Colar – Isenhart’s Horns, Isenhart’s Case 4x, Isenhart’s Parry, Isenhart’s Lightbrand – Milabrega’s Diadem 2x, Milabrega’s Orb 3x – Sigon’s Wrap 2x, Sigon’s Sabot, Sigon’s Shelter – Tancred’s Skull, Tancred’s Weird, Tancred’s Crowbill 4x – Vidala’s Snare, Vidala’s Fetlock, Vidala’s Barb 2x

Aldur’s Rhythm 2x – Sander’s Superstition 2x, Sander’s Riprap 3x – Dark Adherent


Axe of Fechmar, Blood Crescent, Bloodfist, Bloodrise, Boneflesh, Bverrit Keep, Darkglow, Duskdeep 3x, Frostburn, Goblin Toe, Heavenly Garb 2x, Hotspur, Kinemil’s Awl, Lance of Yaggai, Magefist, Rattlecage, Ripsaw 2x, Shadowfang, Skull Splitter, Soulflay, Spectral Shard 2x, Swordback Hold 2x, The Cat’s Eye, The General’s Tan Do Li Ga 2x, The Iron Jang Bong, The Jade Tan Do, The Salamander, The Tannr Gorerod, The Ward, Undead Crown, Venom Ward 2x, Woestave

Blackbog’s Sharp, Blade od Ali Baba, Crown of Thieves, Ginther’s Rift, Headstriker, Hexfire, Islestrike 2x, Raven Frost, Razorswitch, Rockstopper, Skin of the Flayed One, Skin of the Vipermagi, Shaftstop, String of Ears, Titan’s Revenge, Waterwalk 2x

Bloodmoon, Marrowwalk, Sandstorm Trek


RW: Ancient’s Pledge 1x, Insight 3x

El 4x, Eld 6x, Tir 14x, Nef 10x, Eth 14x, Ith 16x, Tal 20x, Ral 12x, Ort 24x, Thul 16x, Amn 14x, Sol 8x, Shael 7x, Dol 3x, Hel 4x, Io 7x, Lum 2x, Ko 4x, 0x Fal, 0x Lem, 1x Pul – celkem 186 run

Normal
V prvním aktu jsem házel oštěpy a od 6. levlu píchal s podporou energie. Nechodil jsem všude, jen jsem zabíjel, co mi přišlo pod ruku, přesto na konci 1. aktu byl level 19. S jiskrným útokem to ale lítá jinak než s bodáním. Nenalezl jsem však nic. Druhý akt jsem proletěl a zesílil jsem jiskrný úder. Ve třetím to chtělo více trpělivosti, protože jsem se věnoval hlavně prereqům a vygenerovala se spousta na blesky odolné havěti. Potěšilo Darkglow od Mepha, na kterého jsem čerstvě nasadil už Valkiríju. Složil jsem si Ancient’s Pledge, a dobře jsem udělal, neboť to u Iziho bylo disko-peklo. Pak v chaosu jsem to už poprvé vybíjel s Lightning fury a Diablo šel jen po mně. V 5. aktu jsem maxoval fury a lítalo to jedna báseň. Jen ty dropy kdyby byly.

Runy:
1. akt: Ith (countess) – 1 runa
2. akt: 1x El, 2x Eld, 3x Tir – 6 run
3. akt: 2x Tir, 3x Eth, 1x Ith, 5x Tal, 1x Ort – 12 run
4. akt: 2x Tir, 2x Ith, 1x Tal, 2x Thul + Tir (hellforge) – 8 run
5. akt: 2x Nef, 1x Ral, 1x Ort + RalOrtTal (barbaři) – 7 run
krávy: – 0 run
Celkem: 34 run za normal

Doba hraní:
1. akt: 1h 38m, 2. akt: 1h 20m, 3. akt: 1h 42m, 4. akt: 0h 58m, 5. akt: 1h 58m, Krávy: 0h 07m. Celkem tedy 7h 43m

Nightmare:
Tady běhám všechno, takže to bude oproti normalu trochu víc trvat. V 1. aktu jsem domaxoval fury a pozvolna budu zlepšovat Valkiríju s jiskrným úderem. Našel jsem i dost věcí na sebe, takže mám skoro maxlé všechny rezisty a nasbíral jsem úctyhodných +25 magické redukce, de-facto jsem imunní vůči všemu kromě fyzickým škodám. Ke konci aktu jsem musel změnit taktiku kvůli bugnutému mercovi a pořádně mi nakouřila i Andariel, to bylo au. Ve druhém aktu bylo zprvu méně nálezů, zato však byl posun svižný. Později, když byla amazonka konfrontována s odolnějšími na blesky monstry, se to zadrhávalo, ale o to více to padalo. Hlavně runy. Třetí akt byl v první půli zklamání, ale pak se mi rozpadaly setové předměty, které ještě nemám, a až od Travincalu i unikáty, z nichž nejvíce potěšily Waterwalk. Ale ty nasadím, až seženu lepší bižuterii. Meph dal 2 unikáty a set. Zatím nejlepší výkon z akt bossů. Ve 4. aktu jsem se vyhnul bludičkám, ale na blesky imunní psi kousek dál mě potrápili dostatečně, i kouzlící nemrtví rytíři. Jinak pohoda. V 5. aktu to místy jelo jak po másle, místy to drhlo kvůli imunitám či příliš vysokým odolnostem. U Nihlathaka jsem se málem pokakal kvůli zaprvé háďátkům, a zadruhé jeho bugu, který se stal osudný ZOMBovi. Ale na imunity jsem našel zajímavé řešení, které bylo zároveň i řešením na Baala, jsem nasadil dříve nalezený unikátní činkedas Blackbog’s Sharp, který má celkem obstojné fyzické i jedové škody, rychlost, a hlavně zpomaluje nepřátele. Baal díky tomu zdechl tak rychle, jak jen to na pl8 jde. A dal mi samé zelené. Dropy teda nebyly v 5. aktu zase nic moc. V kravíně zatopil king, protože byl skoro imunní vůči všemu. Dostat ho k zemi dalo sakra zabrat.

Runy:
1. akt: 2x Tir, 2x Nef, 2x Eth, 2x Tal, 3x Ort, 3x Thul, 1x Amn, 1x Shael, 1x Dol, 1x Io + Hel (countess) – 19 run
2. akt: 1x El, 1x Tir, 2x Nef, 1x Eth, 1x Tal, 1x Ral, 6x Ort, 2x Thul, 2x Amn, 1x Sol, 2x Shael, 1x Hel, 4x Io, 1x Ko – 26 run
3. akt: 1x Tir, 2x Eth, 1x Ith, 2x Tal, 3x Ral, 4x Ort, 3x Thul, 3x Amn, 2x Shael, 2x Dol, 1x Lum – 24 run
4. akt: 1x Nef, 1x Eth, 2x Tal, 1x Ral, 1x Thul, 2x Amn, 2x Sol, 1x Shael, 1x Ko + Io (hellforge) – 13 run
5. akt: 1x El, 1x Eld, 1x Nef, 1x Eth, 2x Ith, 2x Tal, 1x Ral, 1x Ort, 2x Thul, 1x Amn, 1x Sol + RalOrtTal (barbaři) – 17 run
krávy: 1x Hel, 1x Lum – 2 runy
Celkem: 101 run za nightmare

Doba hraní:
1. akt: 3h 41m, 2. akt: 4h 21m, 3. akt: 3h 33m, 4. akt: 1h 25m, 5. akt: 4h 40m, Krávy: 0h 29m. Celkem tedy 18h 09m

Hell:
Zkusil jsem prubnout player 8, ale na turnajovou postavu by se příliš ploužila, i kdybych nejel full clear. Utekl jsem od Blood Raven, protože jsem neměl, jak sundat ty zombíky kolem. Nechám si ji na jindy. Snížil jsem na players 3 a šlo to. A nemusel jsem se bát ani imunních bosspacků. Píchla každého dýkou a zkrotli jak kočičky. Horší pořízení bylo se šampiony. To platilo jak u komtesy, tak v pitu, kde jsem viděl bílou Archonskou hůl. A Andariel dala prd. Po její smrti jsem se vrátil k Blood Raven a žasl, proč jsem ji neuházel fury imunity neimunity rovnou předtím. Ono to fungovalo, žoldák i Valkiríja zombíky podrželi. Druhý akt jsem prosvištěl stylem, že co šlo, jsem vyčistil celé, kde bylo příliš imunních na blesky, jsem buď vůbec nešel, nebo jsem splnil, co bylo třeba. Ve zmijozelu padl pořádný vylepšovák: z jednoho šampionpacku, co se připletl k nebezpečnému bosspacku háďátek, padly Titan’s Revenge. S nimi to odsýpalo o poznání lépe. Ale bylo to nejspíš něco za něco, protože pak v závěru už nepadlo vůbec nic, ani třeba Isenhart. Ve třetím aktu jsem měl všude lightning imunní fetiše, ale aspoň se mi vyhnuly bludičky Great Marší, kudy jsem musel. Imunity byly nepříjemné i v Kurastu a hlavně u koncilů. Jawa bude milovat lokace typu Sewers, kde jsem na ně jako ve snad jediné lokaci nenarazil. Odměněn jsem byl vcelku pěknými dropy, celkem tři elitky padly, z toho jedna setová. Přetrvává problém s runami. Když padají, tak jen ty nízké. Ve 4. aktu jsem planiny jen probíhal. Skoro vše imunní na blesky a u Izuala jsem si užil pěkné bludičkové disko. Zabíjet vše jsem tedy začal až u řeky. A Diablo byl snadný cíl, na rozdíl od šampionů Oblivion knightů, co skoro nešli zabít, a imunním na fyzično+blesky velkovezírem, kterého jsem pižlal tak 8 minut. V 5. aktu jsem si to oproti čtvrtému hezky užíval. Pokud možno, úplně jsem se vyhnul imunitě, ostatní skupiny padaly jak mouchy. V Drifter Cavern na mě vyletěl Diablo klon, ale po chvilce zápolení a třikrát oživení merce jsem usoudil, že na takový boj zdaleka není připravená. Ancienty jsem naroloval dobré za asi tři nebo čtyři pokusy a podařilo se mi je oddělit od sebe. Pak už to bylo snadné. A ve Worldstone Keep se mi nevyhnulo to, na co jsem měl dosud štěstí, a to disko s bludičkami. S těmi jsem ani nezkoušel bojovat, a když jsem viděl ještě skaraby, proběhl jsem to všechno v druhém patře. Třetí a čtvrté se mi vygenerovalo už normální, a tak jsem udělal krátký proces s miniony i s Baalem, kde byla neocenitelná hlavně ta dýka, ze stejného důvodu jako na nightmare. Vůbec mě ale nepotěšily dropy. Skoro vše, co padlo, již mám, a nejvyšší runa byla Sol. Vysmejčil jsem ještě kravím kromě kinga a ještě jednoho bosse, co vůbec nešli zabít.

Runy:
1. akt: 1x Eth, 2x Ith, 1x Ral, 1x Thul, 2x Amn, 1x Sol + Hel (countess) – 9 run
2. akt: 1x Tir, 1x Nef, 2x Ith, 1x Ort, 1x Amn, 1x Shael, 2x Ko – 9 run
3. akt: 1x El, 2x Eld, 3x Eth, 3x Ith, 2x Tal, 2x Ort, 1x Thul, 1x Amn, 1x Io – 16 run
4. akt: 1x Sol + Pul (hellforge) – 2 runy
5. akt: 1x Eld, 1x Tir, 1x Nef, 2x Ith, 1x Ral, 1x Thul, 1x Amn, 2x Sol + RalOrtTal (barbaři) – 13 run
krávy: 2x Ort – 2 runy
Celkem: 51 run za hell

Doba hraní:
1. akt: 4h 04m, 2. akt: 4h 38m, 3. akt: 4h 01m, 4. akt: 1h 12m, 5. akt: 3h 29m, Krávy: 0h 27m. Celkem tedy 17h 51m

Celkově odehráno za všechny tři obtížnosti: 43h 43m
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Odpovědět

Zpět na „HC příběhy“