1. Akt NORMAL
Začalo se jako s klasickou čarodějkou. Až do splnění questu Den of Evil jsem mlátil holí a pálil fire bolty nebo charged bolty, ale šlo to na players 8 dost pomalu. Moc mi nepomohla ani kuše, která byla kapku pomalá, ale byl už aspoň static field, ale nebyla mana a hápéčka, protože jsem potřeboval investovat nejprve do síly a obratnosti, abych vůbec utáhnul bagáž. Po zisku roguny už to bylo relativně v klidu, ovšem šlo to i tak pomaleji, než jsem čekal. Dost mě zklamalo, že mi takhle v začátcích nepadlo vůbec nic s poison damage, takže jsem musel ty falleny a další hovádka dozastřelovat, což bylo hrozný zdržení a taky opruz. Trochu se to vylepšilo po nálezu solidní rare kuše, ale ne zas tak moc. Potěšilo mě však
toto, to jsem teda nečekal, i když to bylo po snížení na players 1, protože mě to prostě na 8 už kvůli pomalosti přestalo bavit...místo kuše jsem často používal lightning na levlu 1. Tak jsem došel až k Andariel, ta byla na players 1 bez problémů, ale taky téměř bez dropu (1 rare, zbytek gemy)...to jsem na sebe navlík věci s MF celkem za 50...
2. Akt NORMAL
Na players 1 jsem si doběhl pro horadrickou kostku, abych pocubil, co se dá. Překvapilo mě, že s tímto charem to jde ve druhém aktu lépe než v prvním, přestože mi tu byl už lightning téměř k ničemu, ale zase na druhou stranu mi stoupla mana tak, že jsem si mohl dovolit pomáhat si staticem. Naprosto diametrální změnu přineslo to, že se mi konečně povedlo sehnat kuši se 3 dírami a
výsledek? Posuďte sami. I na players 8 to šlo i přes pomalost střílení jako po másle. Jen jsem málem skapal u Radamenta kvůli kriticalu při jeho dejchnutí. Rogunu jsem vyměnil za defenzivního merce a uvažuju o tom, že si ve třetím aktu natrvalo vyberu cold Iron Wolfa. U zmijí mi vypadlo
toto, což způsobilo zmírnění problémů s lify, ale hlavně zrychlilo trochu kadenci výstřelů. V Arcane Sanctuary jsem snížil zase na players 1...což způsobilo Summonerovu smrt na jednu ránu

, ale hlavní bylo, že mi vyšel hned první pokus o uhádnutí směru.Duriel byl pak už v pohodě, na falešný hrobky jsem se vykašlal. Nepadlo však nic.
3. Akt NORMAL
Celé bez výjimky odehráno na players 8, tady to už šlo. A také s COld Iron Wolfem. Povedlo se mi nastřádat pár pěkných MF věciček, třeba circlet a boty a brnění. I s nagelem to dalo dohromady téměř 100 %. V džungli, kde to šlo clkem báječně díky 1hitujícímu blesku a silnému jedu, padla jen tato
sekera. Udělal jsem i pár nájezdů na LK, ovšem pouze jsem za prodej předmětů dostal goldy na gamble, nic víc. Pod Kurastem padla tato
helma. Senza, díky
tomu se pak nebudu muset tolik bát Mepha a hlavně Diabla. Nahoře mi padl i tento
amulet, který s radostí nasazuji, aby mi posílil Enchant (ani ne tak kvůli DMG, jako spíš kvůli Attack Ratingu-mám na switchi už Leaf, i když ne perfektní- +5 to Enchant místo +6), a v budoucnu i hydry. Vzhledem k tomu, že mi těch unikátů i přes vysoký MF moc nepadlo, vyměnil jsem circlet za jinej,
užitečnější. Koncilové v klidu. Dole zlobil jen Bremm, jako vždycky. A Mephisto byl čajíček, s odpovídajícím šitoidním dropem.
4. Akt NORMAL
Celé odehráno na players 8, a bylo to kapku drsné, neboť jsem ještě neměl level 30, takže můj Thunderstorm byl slaboučky, jed vůči netopýrům neúčinný, a hydry ještě nikde. NIcméně celkem rychle jsem se dostal do Plains of Despair, které jsem pročesal křížem krážem, než jsem narazil na tohoto
devila. Z Hellforge jsem dostal další
Nef...nic moc, ale od River of Flame jsem konečně mohl účinně sesílat samovolně blesky a vyvolávat hydry!

Jejich přítomnost byla hned
znát, bo to tam byl samej červ s mláďaty, ale zas na druhou stranu, sesílal jsem méně šípů, sorcka má jen jedny ruce. Překročením práhu Chaos Sanctuary však sranda skončila. Nejhorší byli venom lordi, kteří opravdu šíleně vydrželi a mě několikrát málem sfoukli jak svíčku. Zvláště nebezpečné bylo, když jsem omylem před Infectorem vlezl do míst, kde jsem to neprobádal, a byli tam 3 oblivion knighti...kdyby jeden z nich seslal decrepifu, bylo po mě

Naštěstí se nic takového nestalo a já mohl pokračovat. Překvapivě problémový byl velkovezír, kvůli němuž jsem se dvakrát vracel do města....not enough mana a mrtvej merc. A hodně problémový byl Diablo. I škrtnutí o jeho Red Lightning Hose bylo smrtonosné, během půl sekundy 3/4 života dole. Opatrnosti nebylo natzbyt a merc byl zadarmo drahej, nic nevydržel. Takže static tak 20x a pak umydlit thinderstormem a hydrama, občas zkusit ten výstřel.
A fungovalo to, jen člověk musel být extrémně opatrný.
5. Akt NORMAL
Opět celé na players 8 (včetně ancíků a Baala). Vzhledem k tomu, že prakticky až do jeskyní mě žádný pátečnickoaktní živočich nedokázal ohrozit, a to ani
tento, tak to šlo v pohodě i na plnej počet, dokonce jsem i něco našel, co se mi však
nehodilo. Jen je znát klesající síla jedu. Ovšem jako likvidátor těch s milimetrem života je furt k nezaplacení

Opravdový problém byly v jeskyních až brumlinky, lordi kupodivu ne. Šíleně to vydrželo a na první pohled se chovaly jako by byly maximálně rezistentní vůči všemu. Nejhorší byl
Frozenstein, kterej mě zaklínil na místo, odkud kvůli jeho mana burnu nebylo úniku, ani teleportem. Ještě že mám zrovna tohoto merce, který z velkého problému nakonec dokázal udělat velkou výhodu. Nicméně boj byl šíleně dlouhý. Za záchranu Anči jsem dostal na predkást tuto
hůlku, kterou jsem tahal v inventář a jednou za dvě minuty si s tím pohrál, když nebyl nablízku někdo s touhou zabít mě. Nihlathak byl v pohodě. Odlákat potvory od něj a pak mu pod hnáty naházet hydry a je to. Daleko horší to bylo s
těmito, u nichž to byl stejný problém jak s brumlinkami. U Ancientů byl jediným problémem
Madawc, jemuž nejen ž se nechtělo umřít, navíc měl dmg jak kráva a já byl díky energy shieldu furt bez many. I tak mě ale překvapilo, jak rychle jsem se s nimi vypořádal, čekal jsem, že to bude větší pižlačka. Dole jsem si pohrál s
netopýry...samozřejmě s nejvyšší opatrností, aby si nepohráli oni se mnou. A
Lister, překvapil mě, jak byl krotký jak beránek, static field + thunderstorm (který jsem bouchal celý 5. akt, do hyder jsem nedal ani bod navíc, zatím) FTW. Na
Baala pak platila ta samá taktika. A
drop neurazí, ani nenadchne.
Výbava po dokončení normálu:
Kuše
Circlet
Brnění
Amulet
Boty
Prsten 1
Pásek
Prsten 2
Rukavice
Switch
Mercův Spirit - postavený hned po zdolání Baala. Na NM si ho od něj budu vypůjčovat na precast
Hůlka od Anči - na Nightmaru bude nahrazena mercovým Spiritem na precast, dokud nebude lepší hůlka