Prosim o spolupraci:)

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno
Prosim o spolupraci:)

Příspěvek od Kuki10 » 09.11.2012, 09:47 hod.

Ahojte, mam v planu pres vikend dat dohromady topic, kde chci sepsat co delat kdyz vam hacknou ucet, zablokuji atd...
Tech problemu je vic a neco mam uz sepsano.
Je to z duvodu zakladani topicu a porad se na to nekdo pta, tak aby to bylo pohromade.:)
Budu rad, kdyz si udelate chvilku cas a napisete pokud jste meli problem a jaky a jeho reseni, staci strucne.

Dik Kuki10.:)

Odesláno z mého Galaxy Nexus pomocí Tapatalk 2

Uživatelský avatar
finc
Wraith
Příspěvky:186
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Ragnarok#2825

Re: Prosim o spolupraci:)

Příspěvek od finc » 09.11.2012, 10:09 hod.

Mam s tim nejake zkusenosti. V bodech to bylo asi takto:

Ja mel zablokovany ucet z duvodu toho, ze jsem spatne zadal heslo. Pote po me Blizzard chtel kontrolni otazku, kterou jsem neznal (ucet jsem mel zalozeny jiz dlouhou dobu).

Tak jsem pres Blizzardi web poslal Ticket, kde jsem zadal o odblokovani.
Diablo jsem koupil elektronicky a zde opet vznikl problem.

Blizard mi totiz odpovedel, ze se neshoduje moje cele jmeno na registracnich udajich u nich a jmenu z banky. Chteli ofocenou obcanku a dalsi doklad.

Kdyz jsem jim poslal ofocene doklady, tak mi odepsali, ze jsou divne naskenovane a ze to vypada, ze je to falesne.

Blokovani uctu se nezdarilo.

Posledni moznosti bylo zavolat pres skype na jejich support centrum. Tam jsem se dovolal nejakemu polakovi, ktery mi ochotne pomohl. Zadal novou kontrolni odpoved a odemknul ucet.

Posilani ticketu a cekani na odpoved me stalo 3 dny - bez vysledku.
Volani na support s uspesnym odblokovanim - 1 hodina cekani.

noodl
Quill Rat
Příspěvky:1

Re: Prosim o spolupraci:)

Příspěvek od noodl » 09.11.2012, 15:52 hod.

Dobry den

ted aktualne resim problem kdy mi byl zablokovan ucet. Zkousel jsem reset passwordu kde clovek musi vyplnit svuj email first a last name bohuzel tady nastava kamen urazu kde mi blizzard tvrdi ze email neexistuje pritom na tento email mi po registraci na battlu prisel potvrzujici email ze je reg probehla ok. Chci se zeptat zda nemate nejaky primy kontakt na podporu blizzardu(email,skype..)

predem dekuju

Odpovědět

Zpět na „Obecně“