nechci unudit nějakými velkými příběhy, delší to však bude. Mnozí si už teď ťukají na čelo proč někdo po devíti měsících vůbec píše o tom, že dohrál Diablo 3. Hned na úvod bych rád vzdal hold všem, kteří o měsíce dříve za těžších patchu, tuhle výzvu pokořili, bohužel mě se tý možnosti nedostalo a tak si myslím, že jsme aspoň zvolili současnou nejtěžší cestou jakou jsme se k tomu mohli nyní dopracovat. Vyrazili jsme na cestu 8.2 ještě v patchi 1.0.6.
stručně k nám:
parťák poklop789#2230
První z party, zkušený Diablo hráč, právě on inicioval nápad, že půjdeme cestou sběračů lovců neznajících tržní ekonomiku. Jako jediný taky měl zkušenosti s HC v diablu3, který úspěšně za barbara několik měsíců zpět dohrál, po RIPu však dál hrál SC. Za svou postavu nakonec zvolil DH.
parťák DirkDiggler#2888
Druhý, zkušený plejer, spolu s poklopem hráli Diablo prakticky od začátku po vydání. Dirk však HC nikdy nehrál. Rozhodl se svým velkým sc wizardovským zkušenostem věřit a zvolit si jej i na HC.
Já sem velký diablo fan, u celé serie a zejména u druhého dílu sem strávil v součtu nejspíš neskutečné množství času, ještěže tam žádné počítadlo času nebylo. Na druhou stranu sem konzervativec a her jako takových sem hrál, že by se mi na prsty od rukou vešly. Nebaví mě něco povrchově-po pár stovkách odehraných hodin


Normál:
Vše jsme běželi na MP0. Říkám běželi, tak zpočátku mi to tak skutečně připadlo, jsem docela milovník kratochvil ve městě, obíhání obchodníků, spekulování o výhodnosti nalezených předmětů apod. , zbylí dva parťáci hrají poněkud v jiným tempu a tak na mě neustále hulákali, kde jsem. Chtěli ze mě mít tanka, jenže tankovi nic nepadalo. Skutečně jsem měl prakticky po celou dobu nejhorší výbavu, tudíž i dlouhou dobu nejméně životů a zpočátku ani žádnou obranu - byl jsme v tomhle na můj vkus rychlém běhu bez defenzivních kouzel ohrožený druh. Za celou hru mi obrazovka zčervenala dvakrát. V Obou případech na normal. Poprvé už na festering woods , za což jsem si vysloužil jizlivý poznámky od kolegů. Zbývaly ještě krizové situace v druhém aktu. První byla opět v mém podání a to byl berseker na mostě před Magdou, ten chlapík mě dvakrát flákl a rudo bylo všude, i u mě doma a tep na 18O, protože jsme se panstvo dostal pod 1% life a všude kolem lítaly střely od mušek, dobrých 10 sekund jsem běhal sem tam jako ocas a snažil se nějak dostat k health globům. Kdo říká, že hra začíná až na inferno, kecá!

Nighmare:
Vybaveni všemi kouzly, předhánějící se, kdo bude mít více life (celé nm vedl wizard, vtipné) jsme kropili druhé kolo pekelné řežby, nutno říci, že bez větších obtíží. Mě osobně přišlo nm lehčí , jenom delší- více ran bylo zapotřebí k likvidaci démonů, DPS jsme zrovna neoplývali. Lehčí z pohledu , že už jsem nastřádal nějakou obranu a pool životů, na číslech dostupné "ou s*it" skilly, takže jsem se cítíl jistě oproti normal. Tento pocit nás ovšem dovedl k jediné, ale fatalní krizovce na nightmare. V druhé polovině aktu čtyři jsme si to razili na kafe k Diablovi, potkali dva elitní packy, z nichž jeden byli mallet lordi s vortexem a během pár okamžiků do té doby skoro nesmrtelné postavy panicky utíkaly, bohužel už bez wizarda. RIP 49lvl. S Poklopem jsme se zvýšenou opatrností nightmare dohráli.
Po par dnech začal Dirk s Witch Doctorem, skvělá volba, pomáhali jsme mu v postupu, normal jsme šli s ním v MP1O. Jak byl 3O lvl, farmili jsme A3 nm na mp0, aspoň jsme vyšperkovali výbavu na hell. Nm společně ve třech jsme tedy ukončili na 5Olvl WD, my s poklopem 53lvl. S životy si matně vybavuju, že jsme tou dobou byli kolem 35-4OK life. DPS 2K, Já armor s WC kolem 5K.
Hell:
Soustředění bylo potřeba více, potvory maj dost life, třetí akt mě donutil už hrát dost defenzivní build, dost nás prohnal jeden pack tremorů na Bridge of Korsik, ale žadný vyloženě "near death experience" okamžik nepřišel.Tou dobou už jsme hráli 1.0.7 takže například klíčnici jsou slabí bez inferno vlastností. Z aktu 4 jsme měli respekt a proto jsme farmili A3 několik hodin, padají tam už 60,61,62lvl itemy, pro mě samozřejmě nic, ale aspoň mi padaly itemy pro parťáky, měli oba přes 1OK dps než než jsme šli A4. Asi i proto, že jsme tentokrát byli dost opatrní, tak mě nepřišel nijak výjimečně náročnej. 60 lvlu jsme dosáhli s DH přímo na konci A3, WD až o jeden farmící run později. S nephalem valorem se začínají věci sypat, ale například plánky (jejichž drop měl být od patche zvyšen) jsme žadný nenašli do inferna, legenárek od lvl 6O nám padlo tuším, že šest, z toho 4 mě, 1 poklopovi, 1 mrtvému wizardovi, novému WD žadná. Moje čtyři byly dvě pro monka a dvě pro WD , sen každého barba

Inferno:
Pohybovali jsme se kolem 7OK life, DPs kolem 1O K, (já míň, oni víc



Hodnocení na závěr to, že jsme si tímto způsobem hru brutálně užil, každý item na zemi modrej, žlutej může být poklad, všecko zlato má cenu, suroviny, vše máte málo, rozšíření truhly, jak je to drahý, to samý dostat svý artisany na 1Olvl, zdroje jsou omezený a to vás nutí přemýšlet o tom, jak s nima naložíte, našetřit goldy na recept na brnění se mi vyplatilo, ale nebýt povedenýho prvního pokusu , tak bych možná nadával, páč zkuste si nasbírat 2Mega

K tý obtížnosti musím jinak dodat, že tímto způsobem hry to rozhodně není na zívačku, určitá výzva to je, ale sám sem čekal, že budeme muset více farmit a snažít se, abychom mohli postupovat, takže trošku zklamání je. Nevím proč jsou tak slabí ti bossové. Ženete se na Silver spire, že vás čeká závěrečný souboj s Diablem na inferno,epické, a pak se nemusíte kvuli jeho útokům ani pohnout. To mi příjde velká škoda.
muj bijec
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Anta ... o/25145367