Pro ty, kteri na tom nejsou nejlepe s anglictinou, sepisi zakladni veci:
1. Novy charakter: The Crusader - Co jsem videl videa, tak osobne to vidim na mix mezi barbarem, monkem a krovakem. Akorat se obavam, ze silu WW barbara asi neprekona. No uvidime.
2. Loot Runs - Nahodny dungeon s nahodnymi monstry, pocasim a zaverecnym bossem. Dungeon by vam mel zabrat cca 15-20 minut. Osobne to pri rychlofarme vidim na 5 minut. Ale i tak skvele. Konecne zmena, doufejme, ze se tento dungeon vyplati chodit misto stupidnich runu ve stale stejnych lokalitach. Casem snad Blizzard vyslysi i prosby o nekonecnem dungeonu.
3. Loot 2.0: Novy drop system. V podstate jde o to, ze Vam sice bude padat mene veci, ale za to vice kvalitnich. Legendarky vypadaji hodne zajimave.
4. Novy Artisan Mystic: Bude umoznovat novy reroll na legendarnim itemu. Dejme tomu, ze Vam padne Mempo s 1x dexteritou a 1x silou. Vy samozrejme chcete crity. Takze zkusite reroll dexterity a budete se modlit at padne CC. Zajimavy zpusob. Opet neni nic jiste. Osobne ale doufam, ze casem ziska vice vlastnosti a moznosti co delat s predmety.
5. Level zvysen na 70: Naprosto zasadni vec, ktera sebou prinasi nove itemy. Takze dnesni itemy z levelu 63, ktere stoji miliardy budou temer bezcenne. Myslim, ze jeden z duvodu proc toto udelali bylo to, ze chteji znovu nastartovat ekonomiku. Itemy z levelu 70 totiz maji mnohem vyssi staty. Viz treba fistka pro monka, ktera ma 3000 dmg

6. Novy Akt - Nic zajimaveho pro end game hrace

7. Zmeny v Paragon systemu: Nyni plati pro cely ucet. Takze dojde nejspise ke spojeni vsech vasich postav v ramci jednoho paragonu. Paragon level nema limit! Takze klidne muzete expit az do smrti


8. Nova monstra: Nic moc zajimaveho pro end game hrace. Opet budou padat jak svestky, takze pro me nedulezita vec stejne jako novy akt

...
P.S.: Vse je psano zrychlenou formou a urcene pouze pro nahlednuti na zmeny, ktere se pripravuji. Jiste vyjdou podrobnejsi clanky
