Summoner

Herní postavy, NPC postavy, žoldáci.

Moderátor:Dark_Deamon

Odpovědět
Uživatelský avatar
Emperor
Gorebelly
Příspěvky:208
Summoner

Příspěvek od Emperor » 23.08.2014, 23:10 hod.

Hraju čistého summonera a chci se zeptat zkušenějších hráčů. Kostlivce i mistrovství mám max, po bodu do AD, claye, gol mastery a summon resist. Teď rozmýšlím další strategii a ptám se tedy:

1) obejdu se bez kostlivých mágů? Předpokládám, že aby měli nějaký solidní poškození, musel bych je dát na max a k tomu lower resist. Krom toho bych u potvor s imunitou proti fyz. poškození neměl díky AD mít problém ...

nebo

2) mám raději maxovat claye a golem mastery

nebo

3) revive

Jde mi o co největší efektivnost postavy

nebo 4) nějaké jiné kletby

Jedy, magii a CE nechci. Mohl bych dát po bodu do každého a zbytek + skill, ale raději bych nějakou věc měl pořádně, jsem starší člověk a při přepínání mezi spoustou různých skillů bych měl značné prodlevy :)
Hraju s 1.13 patchem. Díky za rady a odpovědi.

Uživatelský avatar
Marast
The Butcher
Příspěvky:1057
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Marast#2705
Bydliště:Ivančice

Re: Summoner

Příspěvek od Marast » 24.08.2014, 00:04 hod.

Těch oxymorónů v tvém příspěvků vidím hned několik.
1.) Píšeš, že hraješ čistého summonera, ale osobně si čistého vyvolávače představuju specializovaného jen na vyvolávání a tudiž bez kouzel a kleteb. Ty ale samozřejmě už nějaké kletby máš, takže...
2.) Jde ti o co největší efektivnost postavy, ale CE nechceš, což je další rozpor a dokonce ještě daleko větší než v prvním bodě.

Jinak...
A.) Bez kostlivých mágů se dá v klidu obejít. Sám správně uvádíš, že aby za něco stáli, musel by ses vydat cestou snižování rezistů - lower resist. I tak jde stále o docela silnou možnost, která v určitých lokalitách předčí kostry pro boj z blízka.
B.) Hliněný golem. Taky možnost, ale určitě by ti spousta lidí tuto možnost nedoporučovala a to právě kvůli té efektivitě.
C.) Revive. To by mohla být skvělá volba, protože některá monstra slušně nakládají. Za zmínku stojí především ty velké bestie s kyjem, které se oživují kvůli, tuším že, crushing blow. (Mauler)
D.) Snad všechny kletby jsou skvělé, ale specializaci jsem viděl snad jen na lower resist.

Ještě poznámka ke corpse explosion. Ne nadarmo se o této dovednosti říká, že je to nejsilnější nekromantova dovednost. Ještě jednou bych, být tebou, zvážil její používání.

Starší člově nebo ne. :) Když si podle svého uvážení navolíš v nastavení klávesové zkratky, nemusel by ses tím vůbec trápit, ne :?: :idea:
"Released from a dark curse and bound to a higher calling." Wolfir Avenger

Uživatelský avatar
Dark_Deamon
Archangel
Příspěvky:5418
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:DarkDeamon#2454
Bydliště:Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Summoner

Příspěvek od Dark_Deamon » 24.08.2014, 00:42 hod.

Zazdít u Necromancera Corpse Explosion je jak hrát Barbara bez Battle Orders, Amu bez Critical Strike, Sosu bez Teleportu atd...

CE doporučuju na max.

Uživatelský avatar
Emperor
Gorebelly
Příspěvky:208

Re: Summoner

Příspěvek od Emperor » 24.08.2014, 00:51 hod.

Díky za rychlou odpověď - čekal jsem to spíš ráno :)

ad 1) tak kletbu AD nepovažuju za kouzlo, je to prostě jen podpora kostlivců - bez něj by charakter neměl smysl. Kouzly jsem myslel zuby, spear a spirit - tedy mající magické poškození. V tomto rozpor nevidím.
ad 2) tady přiznávám, že tomuhle kouzlu moc nerozumím a neumím ho používat. V různých guidech je CE vychvalováno do nebes, ale já nevím, není na něj třeba mít hodně many? Jednou jsem to zkoušel a moc velké poškození okolním postavám to nedávalo, proto jsem to hned zkraje zavrhnul (asi to chtělo více bodů). Ale uznávám, že to je spíš vina toho, že to neumím používat.

Ono problém pro mě u Diabla je ten, že jsem za ty roky hraní podobné (mnohem lehčí) diablovky Titan Questu zvyklý, že můžu kdykoli reskillovat, tedy vyzkoušet si kouzlo/sklil, když se ukáže jako neefektivní, za zlatky si body vezmu zpět. To mi tu chybí - já vím, ten respec v každé úrovni - no, aspoň něco :)

Zvažuju revive, když tak mám k dispozici respec ... popř. si nanečisto vyzkouším ten CE

ohledně toho CE: V čem vlastně tkví síla tohoto skillu? Je to něco jako plošné destruktivní kouzlo? A jak to správně používat? Počkat na první mrtvolu, "zakouzlit" AD a pak teprve CE?

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Summoner

Příspěvek od Fraxinus » 24.08.2014, 09:47 hod.

CE je plošně destruktivní. A na levlu 1 je prakticky k ničemu, protože potvora, kterou chceš tímto kouzlem zranit, musí stát skoro u mrtvoly. Síla skillu je prakticky furt stejná, ale s rostoucí úrovní roste i dosah výbuchu a to je pak paráda.
Zde si přečti odbornou teorii. https://www.diablofans.cz/diablo2lod/her ... osion.html
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Uživatelský avatar
Emperor
Gorebelly
Příspěvky:208

Re: Summoner

Příspěvek od Emperor » 24.08.2014, 11:30 hod.

Tak zní to zajímavě, už jsem si tu o necrovi přečetl vše možné (chválím za kvalitně a přehledně udělané stránky), ale spíš mě přesvědčilo na vlastní oči viděné, na YT jsem viděl týpka, jak to pomocí CE kosí v kravíně :)

Dám na vás, zkušené borce, a dám tomu šanci ... ještě se zeptám, 1) jak je to s účinností CE na NM či hellu - čekal bych, že se ještě zvýší vzhledem ke zvýšeným životům nepřátel ... stejně jako při hraní na více hráčů ... a 2) vyplatí se tam cpát všech možných 20 bodů a nebo stačí jen jeden a vyhnat to + skillama?

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Summoner

Příspěvek od Fraxinus » 24.08.2014, 11:39 hod.

1) Na NM a Hellu je to účinné stejně jako na normalu. Monstra mají více života....ale škody jsou furt 70-120 % jejich základního života s 50/50 fire/fyzické složky. Akorát to tam budou výrazně redukovat imunity a rezistence, nicméně není to zas takové zpomalení.

2) Vzhledem k tomu, že máš kostry a ty ti budou skupiny monster dost rozptylovat, tak postačí dejme tomu 10 bodů a zbytek +skilly, protože to kvůli rozptylu koster tak jako tak nepokryje úplně veškerou plochu, kde budou monstra v dosahu koster.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Uživatelský avatar
Emperor
Gorebelly
Příspěvky:208

Re: Summoner

Příspěvek od Emperor » 25.08.2014, 22:33 hod.

Tak jsem se definitivně rozhodl (po shlédnutí mnoha instruktážních YT videí :) ) a ještě se zeptám, jestli je používání CE efektivní i při hře v /players 8 režimu (dejme tomu kdybych měl CE na max, tedy 20+) ...

Uživatelský avatar
Dark_Deamon
Archangel
Příspěvky:5418
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:DarkDeamon#2454
Bydliště:Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Summoner

Příspěvek od Dark_Deamon » 25.08.2014, 23:03 hod.

Efektivní to 100% je, ale pozor na různorodost monster v jedné obrazovce...Když dejme tomu zabiješ Fallena a vedle bude stát s full life Urdar, tak je jasný, že Urdarovi, kterej má mnohonásobně víc life toho moc nevemeš. Ale když bude situace opačná, tak Fallena roztrháš na hadry. Píšu to proto, abys to třeba párkrát nezkusil a nezdálo se ti to efektivní, protože bys zrovna narazil na situaci č.1

Nejideálnější lokací, kde se tento Necro vyřádí, je Cow lvl, kde jsou všechna monstra stejná...až teda na těch pár bosů, minionů a championů.

Nezapomeň mít vždy nad monstry Amplifu, abys umocnil CE dmg.

Uživatelský avatar
Emperor
Gorebelly
Příspěvky:208

Re: Summoner

Příspěvek od Emperor » 26.08.2014, 07:02 hod.

Jo, díky za vysvětlení, to je možná i ten důvod, proč jsem měl pocit, že to je k ničemu a skill zavrhnul ...

Uživatelský avatar
Sir_Mac
Wraith
Příspěvky:101
Bydliště:Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Summoner

Příspěvek od Sir_Mac » 26.08.2014, 10:43 hod.

Emperor: A na jaké obtížnosti (předpokládám, že s players 8) a ve které lokaci jsi?

Já Summonera hrál a hraju taky a zkušenější Diablisté určitě potvrdí moji zkušenost - Summoner je sám o sobě křehký chlapík, co vždycky stojí opodál a sesílá kletby... Chová se v zásadě jako Oblivion Knight. Kostry (případně kostění mágové a oživenci) dělají tu těžkou práci, spolu s mercem. Hliněný golem pod nohy tuhého monstra, či bosse, nebo merc s Kelpie Snare, aby třeba u Diabla nebo Ancientů kostry či kostění mágové nebyli hned mrtví...

Jakého merce plánuješ?
Umění se rodí z utrpení, za to, že není moje vlastní, za to já nemohu.
92% hráčů nosí charmy v inventáři napravo, pokud patříš mezi zbylých 8% hoď si toto do podpisu...

Uživatelský avatar
Emperor
Gorebelly
Příspěvky:208

Re: Summoner

Příspěvek od Emperor » 26.08.2014, 10:55 hod.

Zatím jsem na normal a chodím na Baala, dokud to dává zkušenosti - zatím na 55 lvl. Mám 12 kostlivců, kteří mi mi vydrží většinou v plném počtu a claye, který zatím moc nevydrží, ale Baala aspoň trošku zpomalí, na skupinky dávám kletbu AD, na Baala si mi zatím nejvíc vyplácí Decrepify. Prostě zatím no problem, ale čekám, že na NM to taková pohoda nebude.

Žoldáka asi nejspíš z 2. aktu NM s ofenzivní aurou kvůli většímu poškození pro kostlivce

Uživatelský avatar
Sir_Mac
Wraith
Příspěvky:101
Bydliště:Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Summoner

Příspěvek od Sir_Mac » 26.08.2014, 11:18 hod.

Emperor: Zajímá mě: Jak jsi přestál boj s Diablem, aniž by Diablo 1x foukl ten červenobílý blesk (Red Lightning Hose) a nebylo po všech Tvých kostrách, golemovi i mercovi? :)

Ohledně žoldáka asi poradí lépe Fraxinus nebo Dark_Deamon či někdo zkušenější, já sám jsem šel ne do merce s aurou Might, ale do merce s aurou Holy Freeze.

Corpse explosion je užitečný skill, osvědčil se mi všude tam, kde hrozilo, že by mohl někdo monstra oživit (Fallen Shamani a spol., Unravellerové a spol. a také u Nihlathaka... Dřív, než stihl nechat vybouchnout, co mé kostry zabily, nechal jsem to vybouchnout já.)
Umění se rodí z utrpení, za to, že není moje vlastní, za to já nemohu.
92% hráčů nosí charmy v inventáři napravo, pokud patříš mezi zbylých 8% hoď si toto do podpisu...

Uživatelský avatar
Emperor
Gorebelly
Příspěvky:208

Re: Summoner

Příspěvek od Emperor » 26.08.2014, 12:57 hod.

Sám jsem se divil, že jsem s Diablem neměl takový problém, jak jsem čekal. Merca sfouknul jak svíčku, golem lehnul taky téměř okamžitě, ale kostlivci se činili - a to jsem jich měl jen 7 a neměl jsem Decrepify, jen AD. Dokonce mi 4 přežili. A hrál jsem to na 8 hráčů. Možná jsem jim to ulehčil tím, že jsem pořád vyvolával golema, Diablo se mu vždycky ty tři vteřiny věnoval a kostlivci mohli dělat svou práci. Krom toho měl 3 v odolnostech (1 + 2 skill), což asi taky pomohlo.

S tím žoldákem v NM jsem váhal mezi defendem s holy freeze, ale nakonec si myslím, že kostlivce lépe podpořím útočnou aurou (nebo bojovou - teď nevím jistě, prostě ten co přidá sobě i kostlivcům dmg)

CE se mi osvědčil ve 2. aktu, v těch podzemních chodbách, významně mi to urychlilo likvidaci potvor, který stály za sebou a čekaly, až na ně dojde řada ...

Uživatelský avatar
Sir_Mac
Wraith
Příspěvky:101
Bydliště:Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Summoner

Příspěvek od Sir_Mac » 26.08.2014, 14:00 hod.

Emperor: Dlužím Ti omluvu, i já mám merce s aurou Might. Popletl jsem si to s mercem mojí elemental Assassinky.

Uvidíme, pokusím se nyní zabít Baala na Nightmare, pl8.
Umění se rodí z utrpení, za to, že není moje vlastní, za to já nemohu.
92% hráčů nosí charmy v inventáři napravo, pokud patříš mezi zbylých 8% hoď si toto do podpisu...

Uživatelský avatar
Dark_Deamon
Archangel
Příspěvky:5418
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:DarkDeamon#2454
Bydliště:Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Summoner

Příspěvek od Dark_Deamon » 26.08.2014, 16:33 hod.

Merce 100% s Might aurou. Ideálně pak složit RW Pride. To se pak z koster stanou Terminátoři :green:
Jinak na samotnýho Necra nasázet co nejvíc all skills/summon skills itemů. Enigma olé :)

Uživatelský avatar
Sir_Mac
Wraith
Příspěvky:101
Bydliště:Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Summoner

Příspěvek od Sir_Mac » 26.08.2014, 17:46 hod.

Emperore, používáš PlugY, nebo hraješ žebříčkovou postavu na Battlenetu ?

Ptám se, protože runové slovo Pride je "ladder only" a bez PlugY a verze hry 1.13c se ho "nedomůžeš".

Já mám "za" summonera jinou otázku - jak nějak "ukáznit" bandu 20ti kostlivců (10 koster, 10 mágů), aby se mi tolik nerozutekli? Na normal a do poloviny nightmare byl summoner radost, ale teď už kostry spíš připomínají neukázněnou třídu mateřské školky... :green:

Jinak z vybavení na summonera - na hlavu určitě padne Undead Crown, do ruky nějaká hůlka s "to Necro skills", nejlepší bude asi unikát Arm of King Leroic, jako štít nějaká šikovná formaldehydová hlavička, ta by mohla dát něco ke skillům, unikátní hlava pak ke všem nekro skillům.

S Undead crown, a rare hlavou a rare hůlkou jsem, spolu s amuletem a 1 to all skills v brnění nabral 6 bodů ke skillům k dobru.
Umění se rodí z utrpení, za to, že není moje vlastní, za to já nemohu.
92% hráčů nosí charmy v inventáři napravo, pokud patříš mezi zbylých 8% hoď si toto do podpisu...

Uživatelský avatar
Emperor
Gorebelly
Příspěvky:208

Re: Summoner

Příspěvek od Emperor » 26.08.2014, 18:12 hod.

Nevím, co jsou plugy (zřejmě nějaký upravující mody) a nevím, co znamená ladder, kromě toho, že to je anglicky žebřík :)

Hraju klasický singlplayer s 1.13d patchem. Enigma by byla fajn, ale k té než se doberu, respektive k potřebným runám, tak budu mít fousatý děti, vzhledem k tomu, že si věci mezi postavami nepřehazuju.Tu Leoricovu hůlku si mlhavě pamatuju, žel, má ji sorcka :) V ruce mám momentálně hůlku z 1. aktu, co přidává 3 ke kostlivcům, 2 k mistrovství, hlavu mám taky z tama, sice obyč. bílou, ale s 3 ke kostlivcům a 1 k mistrovství téhož. Tj. 9 ušetřených bodů, respektive 9 bodů ke kostlivcům navíc (6 RS + 3 SM), lepšího jsem zatím nic nenašel. Snad na NM.

S tím mercem souhlasím.

Chci se zeptat ohledně claye, když ho dám na max spolu s mistrovstvím a odolnostmi, dá se považovat na hellu za nesmrtelného (nebo aspoň very, very tough)? Pak by hra čistě s kostlivci, clayem, AD, Decrepify a CE byla pro mě ideální.

Ptám se proto, že se doporučuje dávat jen 1 bod a spoléhat na + skilly, což mi přijde málo, když je schopen zabavit i toho nejtužšího bosse, tudíž se nemusím bát o kostlivce. Co je tedy clay schopen ustát, když bych se mu věnoval?

Uživatelský avatar
Sir_Mac
Wraith
Příspěvky:101
Bydliště:Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Summoner

Příspěvek od Sir_Mac » 26.08.2014, 19:27 hod.

Emperor:

Správně, PlugY jsou mód pro verzi hry 1.13c, které umožňují na singleplayeru mít sdílenou truhlu, v truhle 4 miliony stránek, takže prostoru fakt hafo (pokud se pletu v tom, prosím o opravu), dále všechna runová slova, která jsou dostupná pouze pro žebříčkové postavy (zde ten ladder) mít na singleplayeru, lze se dostat do Über Tristramu (opět věc, která je primárně pro hraní na battle netu), možnost zabít Diablo klon (opět věc, která je primárně pro hraní na battle netu).

Nevím, co řeknou zkušenější, já mám Clay Golem na 10. levelu (nepočítám dodatkové body ke skillům) a v golem mastery 1 bodík jako postup k "Summon Resist".

Jak jsem pochopil a používám ho, tak clay golem je primární "vábnička", "poutač" pro bosse, akt bosse a prostě tuhá monstra... Vyvolat golema monstru pod nohy, on ho zpomalí a kostry a merc pak udělají zbytek.
Umění se rodí z utrpení, za to, že není moje vlastní, za to já nemohu.
92% hráčů nosí charmy v inventáři napravo, pokud patříš mezi zbylých 8% hoď si toto do podpisu...

Uživatelský avatar
Dark_Deamon
Archangel
Příspěvky:5418
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:DarkDeamon#2454
Bydliště:Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Summoner

Příspěvek od Dark_Deamon » 26.08.2014, 20:12 hod.

Sir_Mac: O RW Pride jsem psal já ;) Jinak ty věci, který píšeš o Plugách, tak se dají všechny vypnout nebo vypnout jen ty, který ve hře nechceš.

Do Clay Golema, Golem Mastery a Summon Resist stačí boahtě 1b natvrdo. O zbytek se postará +all skills. Já osobně dávám i 1b do Revive a stejně je tam naprd, protože není z čeho vyvolávat, když všechno sežere CE :D

Co se týče equipu:
Zbraň: Arm of King Leoric určitě není špatná volba. Já osobně mám ale radši RW Heart of the Oak. Ta Vex v LK padá docela často. Ještě může být RW White do pěkné wandky.
Brnění: RW Enigma na kontrolu davu. Levnější varianta Skin of the Vipermagi nebo RW Bone.
Štít: Homunculus. V horším případě nějakou rare palicu s +2 Necro skills
Helma: Bez debat Harlequin Crest.
Amulet: Pokud není Enigma, tak se dá sice těžce, ale dá se najít/vygamblovat/vycraftit amulet s charges na Teleport.
Prsteny: 2x SoJ :green:
Opasek: Arachnid Mesh
Boty + Ruce: Cokoliv, co chybí.
Charmy: summon skillery, life, mana, rezy...Anihil, Torch :green:
Switch: CtA
Merc: Might s RW Pride

Něco je "drahý" a něco se dá při troše času v klidu sehnat.

Odpovědět

Zpět na „Charaktery“