Solo, GR, příklad, video, problém, vysvětlení, zamyšlení
-
- Minion of Destruction
- Příspěvky:874
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:mdmT#2837
... Mloku navíc dle názoru některých ( třeba mě :-) je to jen pseudoproblém :-) ...
Re: Solo, GR, příklad, video, problém, vysvětlení, zamyšlení
Otázkou je co si představíš pod pojmem problém. Já mám problém jen s nadpisem žebříčku :-)
Ať to přejmenujou na "Wiz. a party GR" (to samé pro ostatní chary) a bude vyřešeno.
Když už je to nastavené jak to je, tak jestli někdy dovyrobím DH a budu s ním sólo dávat vyšší klíče než s Wiz., tak je také klidně použiju i pro Wiz. V partě klíče kvůli tomu lovit ale nebudu, že bych opustil čistě hru sólo.
DH ale začínám dělat abych měl i změnu od Wiz. a mohl to střídat. Klíče nejsou tím důvodem. A budu mít na dlouho zase vystaráno. Těch cca 5,5 hodiny co mi trvalo dostat DH na lvl 70 sólo hraním byl pěkný opruz a jen tak ho opakovat nehodlám (stejně mi ale žádná další postava neláká stylem hry).
Ať to přejmenujou na "Wiz. a party GR" (to samé pro ostatní chary) a bude vyřešeno.
Když už je to nastavené jak to je, tak jestli někdy dovyrobím DH a budu s ním sólo dávat vyšší klíče než s Wiz., tak je také klidně použiju i pro Wiz. V partě klíče kvůli tomu lovit ale nebudu, že bych opustil čistě hru sólo.
DH ale začínám dělat abych měl i změnu od Wiz. a mohl to střídat. Klíče nejsou tím důvodem. A budu mít na dlouho zase vystaráno. Těch cca 5,5 hodiny co mi trvalo dostat DH na lvl 70 sólo hraním byl pěkný opruz a jen tak ho opakovat nehodlám (stejně mi ale žádná další postava neláká stylem hry).
-
- Minion of Destruction
- Příspěvky:874
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:mdmT#2837
Re: Solo, GR, příklad, video, problém, vysvětlení, zamyšlení
... ale jasan souhlas, pojetí trialů tak jak je stojí zaprd , prostě by jsi měl mít možnost automaticky vlízt na nejvyšší rift co máš otevřenej a nazdar ( v partě na ten co má přístupný "nejslabší"hráč ) ... odpadlo by trapný probíhání T6 což je jak dřív hra na T1 a naprosto absolutní ztráta času ( teda pokud jde hráči o to hrát vysoký GR ) , další kravina jsou opičky okolo trialu, kdy některej char vymlátí klíč na kterej pak třeba ani reálně nemá a zase, další char vyplátí klíč o 5 nižší než jsou jeho reálný možnosti v GR, protože hold někdo má range attak a někdo ne ... nemluvě o vyrábění klíčů v partě ... ale přesto budu GR hájit v každým vláknu, protože je to to nejlepší co v D3 za 2,5 roku vymysleli ( čistě z mého pohledu a mluvím o HC, především party hře )
- Cartman
- Burning Soul
- Příspěvky:738
- BattleTag:Cartman#2474
- Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče
Re: Solo, GR, příklad, video, problém, vysvětlení, zamyšlení
DH solo bych vůbec nebral v potaz, když je nesmrtelný :-) Popravdě řečeno kam by se dostal DH bez perma SS? :-) stejne jak ostatní?
Re: Solo, GR, příklad, video, problém, vysvětlení, zamyšlení
Frost/fire rocket DH (build bez perma SS) se dostal na GR44. Perma SS je pouze jeden z důvodu, proč je slow ball build výše. Druhým je dmg (slow ball build má pro vhodný roll GR pro daný build o hodně větší dmg). S frost/fire buildem jsem schopný zahrát GR44 aniž bych umřel (i když ne každý roll), ale nemám pak šanci to stihnout.
Re: Solo, GR, příklad, video, problém, vysvětlení, zamyšlení
Takže podobně jako ostatní :-) já to zkoušet nebudu, mám stále rezervy a 10dni jsem už nic nenašel :-D
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1641
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:goldeagle#2259
Re: Solo, GR, příklad, video, problém, vysvětlení, zamyšlení
Koukám, že když chci hrát i ostatní classy, tak základ je DH přes kterýho pak v GR budu upgradovat kamení pro ostatní. Du, vlastně nejdu už jsem vyzvracen z podoby, není už z čeho.