Emperor: No ak na HotO runy máš tak je lepšie ho zložiť. AoKL je veľmi dobrá wandka, ale pre HotO jasne hovorí (3 all skills, 40% FCR, all resist) tie 2 body na viac pre kostry je podľa mňa menej ako + 1 k poison a bone vetve čo ma HotO oproti AoKL a to hlavne kvôli CE a keď k tomu pripočítaš FCR pre rýchlejšie CE tak to je potom iné kafé .
Takisto all resist na zbrani ti dovoľuje vymeniť inú výbavu kde si napr. naháňal svoje resisty.
Summoner
Moderátor:Dark_Deamon
Re: Summoner
No s těma rezistama na tom jsem prachbídně (všechny v červenejch číslech), takže by to mohla být alternativa, ještě mi ale chybí Vex. Teď se ale stejně snažím dostat z NM Andy dostat druhej SoJ, když už se mi vygenerovala taková šikovná mapka (cca do minuty je po ní).
Re: Summoner
Zdravím všechny po delší době (a s druhým SoJem na ruce) ...
Tak jsem se konečně dočkal, pekelná Low Kuraš čeká na mé plenění ... mapku mám krásnou, dvě ohniště hned u portu - jedno hned po pravý straně, druhý těsně nad ním - až na 50. pokus se takto vyvedla ... čekám na ty Berky, jak to bude padat
Zatím mi dnes padla Pulka z fallena při tvorbě srmády v 1. aktu, to vypadá slibně ... držte mi palce
Tak jsem se konečně dočkal, pekelná Low Kuraš čeká na mé plenění ... mapku mám krásnou, dvě ohniště hned u portu - jedno hned po pravý straně, druhý těsně nad ním - až na 50. pokus se takto vyvedla ... čekám na ty Berky, jak to bude padat
Zatím mi dnes padla Pulka z fallena při tvorbě srmády v 1. aktu, to vypadá slibně ... držte mi palce
Re: Summoner
No to je sprosté . Po letech jsem se odhodlal, že zkusím Necra a padl mi do oka summoner. Celou dobu jedu na p8 a jede to celkem pohodově. No ale nejvíc mě dostalo teď když jsem šel na Arreat na Ancienty. Přepl jsem to na p1 (proč to zbytečně ztěžovat, expů bude stejně) a madawc byl mrtvý asi za 4 vteřiny. To mě teda dostalo . Předpokládám, že takhle to pojede furt .
Re: Summoner
Nazdar,,,toš mám tu takové zapeklité otázky co mě te´d nonstop při pauze za summonera trápí...
jsem docela jelen jak funguje přehazování skillů na již vyvolané kostlivce, např. když se vezmu shrinu na skilly a vyvolám lepší kostlivce, ta shrina zmizí jeslti budou oslabení nebo zůstanou jak jsou? ..nebo aplikuju vzor takovej že si např. přehazuju amulet +summ skills za amulet co má charges teleport...oslabí se skeletoni/summoni nebo ne?
a další otázka je, jeslti nevíte kde najdu nějakej fakt slušnej web/nástroj s informacema o příšerách, např. kolik dělaj hydry, FB/meteor, lighing od soulů a tak - , ideálně k 1.13, vím že by to mohlo být v atmě a podobnejch programech, ale ty jsou myslím všechny pod 1.09, kde si myslím že to bude dost jiné..
jsem docela jelen jak funguje přehazování skillů na již vyvolané kostlivce, např. když se vezmu shrinu na skilly a vyvolám lepší kostlivce, ta shrina zmizí jeslti budou oslabení nebo zůstanou jak jsou? ..nebo aplikuju vzor takovej že si např. přehazuju amulet +summ skills za amulet co má charges teleport...oslabí se skeletoni/summoni nebo ne?
a další otázka je, jeslti nevíte kde najdu nějakej fakt slušnej web/nástroj s informacema o příšerách, např. kolik dělaj hydry, FB/meteor, lighing od soulů a tak - , ideálně k 1.13, vím že by to mohlo být v atmě a podobnejch programech, ale ty jsou myslím všechny pod 1.09, kde si myslím že to bude dost jiné..
Re: Summoner
1) Kostlivci a jejich staty zůstanou na stejné úrovni, na jaké jsi je vyvolal. Pouze se sníží jejich počet po odeznění vlivu shrinu nebo po switchi/přehození (prostě jeden či dva zmizí).
2) zkus se podívat sem
2) zkus se podívat sem
Re: Summoner
velká gratulace, Empe ...Emperor píše:Právě teď mi vypadla JAH z Finger Mage při cestě k Baalovi ...
někdo mi tu kdysi doporučoval, ať si pro svého summonera složím HOTO - používám AOKL, ale konečně jsem získal vex runu, takže by to i šlo ... jen už nemůžu najít zdůvodnění, proč by mělo být HOTO lepší než ta hůlka (sorry, pokud by se to někomu zdálo jako stupidní dotaz) ... případně - mohl bych tu runu využít lépe v jiném RW?