DH 2,1.2
V truhle musíš mít místa spoustu. Až na pár vyjímek perfektních rollů hodně vzácných itemů můžeš všechny non ancient itemy vyhodit :-)
Já mám teď místa že nevím co s ním. Už jsem toho spoustu pobral a rozložil a k tomu se udělalo hafo místa za materiál. Nejen díky zvedunutí limitu na 5000 kousků, ale hlavně jsem ho skoro všechen spotřeboval.
Já mám teď místa že nevím co s ním. Už jsem toho spoustu pobral a rozložil a k tomu se udělalo hafo místa za materiál. Nejen díky zvedunutí limitu na 5000 kousků, ale hlavně jsem ho skoro všechen spotřeboval.
Re: DH 2,1.2
Ale jo, místečka bude dost
navíc hraju stejně teď zase jen DH .. a ostatní nemá žádnou cenu ty braky v truhle 
jinak, dneska se mi celkem daří na zbraně .. po té Calamitce mi před chvílí padl Etrayu ... už by se měl zobrazit v profilu
cítím boost oproti té kuši
vyšší crity vidím u elitek.


jinak, dneska se mi celkem daří na zbraně .. po té Calamitce mi před chvílí padl Etrayu ... už by se měl zobrazit v profilu



Re: DH 2,1.2
Tak on Etrayu zase tak zázračný taky není. I když je v každém případě také použitelný.
Po přepočtu na stejnou IAS
Base dmg jeho Etray je 2302.
Když vezmu variantu bez SoJe (to bude pro Etrayu výhodnější díky méně cold dmg na gearu), tak +18% cold přidá 15% dmg (se SoJem by to bylo jen 13%).
2302 + 15% máme 2647 base dmg pro srovnání s 2-hand crossbow. Takže pro srovnání dmg za stejné množství hatred to odpovídá 2912 DPS 2-hand crossbow což není žádný zázrak.
Větší celková ATS Etrayu v některých situacích lehce pomůže (nastřílíš to rychleji a dříve můžeš zdrhat nebo generovat hatred), ale to není zase až tak výrazné (pořád to bude limitované hlavně dmg za stejně hatred). A na druhou stranu 2-hand kuše nevypotřebuju jeden stat na cold dmg a může tak mít RCR.
Kdybych neměl 2-hand kuši s 10% RCR a 3000+, tak bych s tím Etrayu hrál. Při 3000+ 2-hand AB s 10% RCR bych raději sáhnul po AB.
Edit:
Jinak pro MS build na T6 zkouším rukavice s IAS. Padly mi ancient a IAS se nešlo zbavit (reroll jiného zcela zbytečného statu). A je to slušná varianta. Pro MS to je ještě dobré bez toho jednoho RCR rollu a IAS navíc je příjemná na T6 (i s tou IAS a bez toho jednoho RCR s hatred akorát vyjdu, i když už je to tak tak, že mi vyjímečně i dojde když dlouho není elitka a health globe).
Ale raději bych ancient rukavice s RCR místo IAS a k tomu Rucksack s více IAS než mám aktuálně. Tak aspoň je co farmit.
Po přepočtu na stejnou IAS
Base dmg jeho Etray je 2302.
Když vezmu variantu bez SoJe (to bude pro Etrayu výhodnější díky méně cold dmg na gearu), tak +18% cold přidá 15% dmg (se SoJem by to bylo jen 13%).
2302 + 15% máme 2647 base dmg pro srovnání s 2-hand crossbow. Takže pro srovnání dmg za stejné množství hatred to odpovídá 2912 DPS 2-hand crossbow což není žádný zázrak.
Větší celková ATS Etrayu v některých situacích lehce pomůže (nastřílíš to rychleji a dříve můžeš zdrhat nebo generovat hatred), ale to není zase až tak výrazné (pořád to bude limitované hlavně dmg za stejně hatred). A na druhou stranu 2-hand kuše nevypotřebuju jeden stat na cold dmg a může tak mít RCR.
Kdybych neměl 2-hand kuši s 10% RCR a 3000+, tak bych s tím Etrayu hrál. Při 3000+ 2-hand AB s 10% RCR bych raději sáhnul po AB.
Edit:
Jinak pro MS build na T6 zkouším rukavice s IAS. Padly mi ancient a IAS se nešlo zbavit (reroll jiného zcela zbytečného statu). A je to slušná varianta. Pro MS to je ještě dobré bez toho jednoho RCR rollu a IAS navíc je příjemná na T6 (i s tou IAS a bez toho jednoho RCR s hatred akorát vyjdu, i když už je to tak tak, že mi vyjímečně i dojde když dlouho není elitka a health globe).
Ale raději bych ancient rukavice s RCR místo IAS a k tomu Rucksack s více IAS než mám aktuálně. Tak aspoň je co farmit.
Re: DH 2,1.2
Má cenu jít s 100 dexteritou dolů za cenu 8% cooldown?
A další jít dolů s 1.5% CdC za cenu cooldown nebo reduce cost? :-)
Beru to pro GR50+
Osobně si myslím že jo, ale rád bych věděl názor ostatních :-)
A další jít dolů s 1.5% CdC za cenu cooldown nebo reduce cost? :-)
Beru to pro GR50+
Osobně si myslím že jo, ale rád bych věděl názor ostatních :-)
Re: DH 2,1.2
100 dex je pouze cca 1% dmg, to bych bral raději 8% CDR.
1,5% ChC bude kolem 2% dmg (v závislosti na konkrétním stavu ChC a ChD) -> 8% RCR bych místo toho bral. U 8% CDR bych už váhal.
1,5% ChC bude kolem 2% dmg (v závislosti na konkrétním stavu ChC a ChD) -> 8% RCR bych místo toho bral. U 8% CDR bych už váhal.
Re: DH 2,1.2
Ok dik, takže ancient narameniky vyměním za obyc s CDR a toulec pak vyměním kde mám 7% RCR ale 1.5% CdC min. Bude to sice build pro multishot, ale raději RCR ať můžu střílet pořád.
Jinak mě ještě chybí helma a budu testovat. Bohužel jsem všude na 4mil za roll a mám jen 14% multishot a u ruksaku 12%. Tam jsem právě roloval RCR
Jinak mě ještě chybí helma a budu testovat. Bohužel jsem všude na 4mil za roll a mám jen 14% multishot a u ruksaku 12%. Tam jsem právě roloval RCR
Re: DH 2,1.2
Tak pro MS na T6 je to sporné. Tam hraju bez RCR na rukavicích i quiveru a jsem akorát na hranici kdy ještě nemám problém s hatred vůbec žádný (v partě to ale může vyjít trochu jinak).
A jestli to má být na vyšší GR, tak je to slabé.
Zkoušel jsem MS jeden GR42 a nedal ho. Následně s CA to bylo úplně někde jinde (mnohem snažší).
Na testování tu mám jeden nový nápad. Zkusit jako třetí gem Gogok. Solo to asi moc nemá ani cenu zkoušet, protože tam kvůli přerušování bojů nepůjde držet nastackovaný. V partě by to ale vůbec nemuselo být marné na vyšší GR. Rychlejší střílení znamená dříve dát dmg a dříve začít generovat hatred a současně 15% CDR navíc bude také dost.
Jak jsem ale v partě ještě vyšší GR nehrál, tak si nejsem mistý jak to bude fungovat. Můžete to někdo případně zkusit než se k tomu někdy dostanu.
A jestli to má být na vyšší GR, tak je to slabé.
Zkoušel jsem MS jeden GR42 a nedal ho. Následně s CA to bylo úplně někde jinde (mnohem snažší).
Na testování tu mám jeden nový nápad. Zkusit jako třetí gem Gogok. Solo to asi moc nemá ani cenu zkoušet, protože tam kvůli přerušování bojů nepůjde držet nastackovaný. V partě by to ale vůbec nemuselo být marné na vyšší GR. Rychlejší střílení znamená dříve dát dmg a dříve začít generovat hatred a současně 15% CDR navíc bude také dost.
Jak jsem ale v partě ještě vyšší GR nehrál, tak si nejsem mistý jak to bude fungovat. Můžete to někdo případně zkusit než se k tomu někdy dostanu.
Re: DH 2,1.2
Co je slabé?
Já si jinak nechci rozebrat CA, pokud se mi multishot nebude líbit tak jdu zpět na CA. U multishotu nevím jak bude vycházet management, ale u CA jsou dobré chvíle ale i špatné. Záleží na množství nepřátel.
Já si jinak nechci rozebrat CA, pokud se mi multishot nebude líbit tak jdu zpět na CA. U multishotu nevím jak bude vycházet management, ale u CA jsou dobré chvíle ale i špatné. Záleží na množství nepřátel.
Re: DH 2,1.2
https://eu.battle.net/d3/en/profile/ser ... o/45764977
Budu to mít jak tento, akorá o 5% mín multishotu a na rukavicích RCR a nebo CDR. Mám lepší zbraň a to je ve trojcích na ranku 56
Budu to mít jak tento, akorá o 5% mín multishotu a na rukavicích RCR a nebo CDR. Mám lepší zbraň a to je ve trojcích na ranku 56
Re: DH 2,1.2
A viděl jsi někde, že by ten pokus na GR56 zahrál s MS? K tomu nevidím žádnou indicii (třeba to ale někde psal). Aktuálně má u MS varianty tactical adv. + goldwrap, což by na GR nehrál. A má těch DH více a pak samozřejmě u každého může zrovna prohazovat gear T6 x GR.
Třeba na solo jsou někteří s MS s lepším pokusem než mám já zatím s CA. To ale samo o sobě neříká nic o síle buildu, jsou to prostě lepší hráči a případně více fishingu GR. Celkově oproti dalším lepším hráčům s CA buildem ale nemají žádnou šanci a jsou o více lvl níže.
Moc se mi nezdá, že by to bylo v partě použitelnější. Možné je ale všechno, sám jsem v partě zatím nic nezkoušel.
Třeba na solo jsou někteří s MS s lepším pokusem než mám já zatím s CA. To ale samo o sobě neříká nic o síle buildu, jsou to prostě lepší hráči a případně více fishingu GR. Celkově oproti dalším lepším hráčům s CA buildem ale nemají žádnou šanci a jsou o více lvl níže.
Moc se mi nezdá, že by to bylo v partě použitelnější. Možné je ale všechno, sám jsem v partě zatím nic nezkoušel.
Re: DH 2,1.2
U nás v klanu mají tři lidi 52 rank a oba dva multishot, ta se jich zeptám jestli to jeli s multishotem a nebo ne :-)
Re: DH 2,1.2
Pokud je to pro 4P tým, tak je to ale právě málo (na dobrý tým). Ono to použitelné samozřejmě bude. Ale pak to právě může být jako solo, tedy třeba -4 lvl dolu oproti CA.
Ve 4P jsou všechny první pozici určitě CA build, to je podle mě jednoznačný důkaz, že je to silnější (VocaloidNyan určitě testoval pořádně jakou zvolit variantu).
Ve 4P jsou všechny první pozici určitě CA build, to je podle mě jednoznačný důkaz, že je to silnější (VocaloidNyan určitě testoval pořádně jakou zvolit variantu).
Re: DH 2,1.2
Vocaloid má teď CE, single out, archery, grenadier (dle popisu to nevypadá špatně) a na HF CtW
Re: DH 2,1.2
Njn, to jsou ti z HF amuletem.
Bez bych dal určitě CE, CtW. Srovnání Single out x Archery x Grenadier se dělá hodně blbě, každá funguje jinak a v jiné situaci. Z toho si můžu spočítat přesný přínos Archery, přesný přínos Single out po dobu co je aktivní (to je ale ta otázka jak moc je aktivní). A Grenadier se blbě odhaduje. U Grenadieru to bude záviset i množství Area dmg na geru. To koukám, že ale výrazně zkrouhnul a nechal jen ramena. Použít to všude se mi také zdálo trochu přehnané.
Bez bych dal určitě CE, CtW. Srovnání Single out x Archery x Grenadier se dělá hodně blbě, každá funguje jinak a v jiné situaci. Z toho si můžu spočítat přesný přínos Archery, přesný přínos Single out po dobu co je aktivní (to je ale ta otázka jak moc je aktivní). A Grenadier se blbě odhaduje. U Grenadieru to bude záviset i množství Area dmg na geru. To koukám, že ale výrazně zkrouhnul a nechal jen ramena. Použít to všude se mi také zdálo trochu přehnané.
Re: DH 2,1.2
Hm je to na prd, asi začnu lovit HF pro build LfB. Škoda že na tom HF mám ten balistic.
Hlavní jsou CE, CtW... A další dvě jsou sporné :-) single out, archery, grenadier, steady aim a Ambush
Hlavní jsou CE, CtW... A další dvě jsou sporné :-) single out, archery, grenadier, steady aim a Ambush
Re: DH 2,1.2
Já bych teda dal CE, CtW, strany aim a grenadier(ač jej neznám nebo teda ambush)
archery 1 hatred per second je na prd
Ambush je dobrý, ale když mají nepřátele hodně životu, tak ta pasivka dlouho nefunguje
Single out je dobrá tak na bosse
Blood vengeance možná když budu v GR sám DH.
archery 1 hatred per second je na prd
Ambush je dobrý, ale když mají nepřátele hodně životu, tak ta pasivka dlouho nefunguje
Single out je dobrá tak na bosse
Blood vengeance možná když budu v GR sám DH.
Re: DH 2,1.2
Ty další co jsi přidal se dají snadno porovnávat s Archery:
- Archery mi přidá čistých 8,33% dmg (varianta gearu se SoJ do party, s unity jaký mám je to jen 8%)
- Steady aim přidá 8,5% ve chvíli kdy budou všechny buffy na 240% (bez Steady aim); zvýšení z 240% na 260% je také akorát 8,33%; tedy je potřeba sečíst všechny aiditivní buffy (CA/MS skill dmg je také aditivní se vším)
- Ambush je mimo. Ten se bude pohybovat pouze pod hranicí 10% aditivního buffu
Edit: Nějak už blbnu. Archery pořád beru 50% ChD, hrajeme ale 2-hand. Takže pak není co řešit a CE, CtW, Steady aim a Grenadier.
- Archery mi přidá čistých 8,33% dmg (varianta gearu se SoJ do party, s unity jaký mám je to jen 8%)
- Steady aim přidá 8,5% ve chvíli kdy budou všechny buffy na 240% (bez Steady aim); zvýšení z 240% na 260% je také akorát 8,33%; tedy je potřeba sečíst všechny aiditivní buffy (CA/MS skill dmg je také aditivní se vším)
- Ambush je mimo. Ten se bude pohybovat pouze pod hranicí 10% aditivního buffu
Edit: Nějak už blbnu. Archery pořád beru 50% ChD, hrajeme ale 2-hand. Takže pak není co řešit a CE, CtW, Steady aim a Grenadier.
Naposledy upravil(a) Mlok dne 22.01.2015, 13:23 hod., celkem upraveno 1 x.
Re: DH 2,1.2
A poslední dotaz jak funguje ten Ambush? Když má enemy 71% životů a já mu dám hit stim bonusem takový že mu zůstane 40%, tak ten bonus bude platit jen pro to 1% ale nebo ne? :-)
Re: DH 2,1.2
Počítá se vždy bonus pro hit. Takže pokud přijde hit ve chvíli, kdy má mob 75%+ life, tak zafunguje. Proto to byla vždy skvělá pasivka na T6. Tam jsi dost věcí dával 1-hit kill a tedy bonus byl vlastně celých 40%.
Pro hodně hitů v řadě u monster s vysokým life se to dostane až do situace, kdy funguje jen prvních 25% (ten jeden hit jde třeba ze 76 na 73, takže využití pod 75% je už zanedbatelné).
A v této situaci to nedá ani těch průměrných 10% protože je potřeba počítat o kolik času to zrychlí kterou čas zabíjení.
Když 1/4 boje budeš o 40% rychlejší než zbytek, tak celkově budeš rychlejší pouze o 8%.
Pro hodně hitů v řadě u monster s vysokým life se to dostane až do situace, kdy funguje jen prvních 25% (ten jeden hit jde třeba ze 76 na 73, takže využití pod 75% je už zanedbatelné).
A v této situaci to nedá ani těch průměrných 10% protože je potřeba počítat o kolik času to zrychlí kterou čas zabíjení.
Když 1/4 boje budeš o 40% rychlejší než zbytek, tak celkově budeš rychlejší pouze o 8%.