Patch 2.1.2

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Odpovědět
Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636
Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od McT » 02.02.2015, 08:53 hod.

Jo tak to by jsi hledal dlouho :-)

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Dava_C » 04.02.2015, 07:23 hod.

The following hotfixes have been applied:

Items:

Fixed an issue where the damage over time effect of Pain Enhancer would permanently snapshot damage buffs (2/3)
Fixed an issue where the damage over time effect of the Gem of Efficacious Toxin would permanently snapshot damage buffs (2/3)

Wizard:

Fixed an issue where the damage over time effect of Firebird's Finery would permanently snapshot damage buffs (2/3)
Resolved some performance issues related to the Blazing Hydra and Mammoth Hydra runes (2/3)


Jsem zvědavej, jestli se v tom FB setu skrývá oprava všech snapshotů.
Naposledy upravil(a) Dava_C dne 04.02.2015, 07:25 hod., celkem upraveno 1 x.
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od McT » 04.02.2015, 07:25 hod.

Tak už zabili wizarda úplně? :-)

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Dava_C » 04.02.2015, 07:44 hod.

Spíš opravili bugy, wiz byl zabitej už před tím a při tom asi změnili mechaniku všech DoT, není to moc otestované, ale třeba Hydry prej teď netickaj normalizovaně, ale normálně crit a non crit. Někdo psal, že má menší damage dokonce, tak sem zvědav na bližší info od hráčů.
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Uživatelský avatar
coyd
Doom Knight
Příspěvky:586
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:coyd#1890

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od coyd » 04.02.2015, 07:51 hod.

"permanently snapshot damage buffs" - moh by mi to nejakej anglictinar prelozit ? Ne ze bych anglicky neumel, ale nejak nevim co si pod tim mam predstavit
>>Monk<<
>>Witch Doc<<

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Dava_C » 04.02.2015, 07:53 hod.

Neumím si to přesně vyložit, jak je to myšleno, moc infa není, ještě doplněk k tomu:

Seems like infinite firebirds dot now updates dynamically with all of the buffs it used to snapshot.
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Mlok » 04.02.2015, 08:01 hod.

Tak to vypadá, že to odnese Wiz. ještě více než co byla dřívější rozumná funkcionalita. Z popisu mi přijde, že už nebude fungovat ani např. 20% buff Powerfull gemu po celou dobu u RG.
Uvidíme až to někdo testne.

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Dava_C » 04.02.2015, 08:10 hod.

Taky jsem si to myslel i debuff z Toxinu a ze Strongarm atd. Wizard potřeboval NERF, ve všech týmech 2man, 3man, 4man je převaha wizardů, vůbec tam nepustí jiné classy.
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Uživatelský avatar
coyd
Doom Knight
Příspěvky:586
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:coyd#1890

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od coyd » 04.02.2015, 08:22 hod.

Neprijde mi to jako nerf.. spis, ze tedka dotky skaluji spolecne se vsema dmg buffama
>>Monk<<
>>Witch Doc<<

lulinak
Doom Knight
Příspěvky:442

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od lulinak » 04.02.2015, 08:46 hod.

kdyby to spis udelali tak ze DOT se updatuje na novou (vyssi) hodnotu, pokud ji v jejim prubehu dosahnu, ted to tak tusim neni nebo jo...?
Aby mel clovek mitivaci to vsechno zkombinovat spravne aby vysledna DOT byla co nejvetsi, kdyz se mu to napoprvy nepovede.

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Mlok » 04.02.2015, 09:27 hod.

Seems like infinite firebirds dot now updates dynamically with all of the buffs it used to snapshot.[/quote]

To vypadá, že všechny DoT předělali na komplet dynamický update (tedy nejen buffy typu Zeis, ale už kompletně vše), tím si obecně vyřešili všechny potenciální problémy.
Celkově to bude pro Wiz. dost zhoršení. Nejen, že nebude už možný snapshot Powerfull 20% buffu.

Ale tohle může znamenat konec použití Strongarmů. Celý jejich smysl byl, že se jejich buff snapshotnul do infinite DoT a byl tedy po celou dobu. Teď už bude vždy pouze těch 5s a zmizí. To už skoro nebude mít smysl to používat.

lulinak: Tak se to nejspíš bude chovat, tedy můžeš získat buff i později. To ale nic neřeší, protože se právě využívalo toho, že časově omezené buffy(Strongarmy) jsi získal na celou dobu. A tomu bude konec.

lulinak
Doom Knight
Příspěvky:442

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od lulinak » 04.02.2015, 09:47 hod.

ok dik, jinymi slovy v T6 riftu nepadne elitka za 2 sekundy, ale za 2,5 sekundy, tot vse, cili problem stale vidim uplne jinde... :-)

Uživatelský avatar
Demogorgon
Doom Knight
Příspěvky:442
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Démogorgon#1565

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Demogorgon » 04.02.2015, 09:55 hod.

lulinek: Strongarmy se na T6 běžně nepoužívají. Tam stačí Toxin a Pain a vše lehne popelem. Kdo ale hraje GR, tak to prostě pocítí ať chce nebo ne (nejel na Strongarmech).

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Mlok » 04.02.2015, 09:56 hod.

Na T6 odhaduju, že to bude mít dopad naprosto minimální a na GR velký (už i na speedGR 34+ se to může dost projevit).

lulinak
Doom Knight
Příspěvky:442

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od lulinak » 04.02.2015, 10:14 hod.

to je v poho, ja se stejne pres GR34 proste nedostavam, takze pro nas prilezitostne hrace, co se chteji s klidnym svedomim pobavit, a ne pocitat mikrosekundy v GR, to asi nebude zadny problem.... :-)
Pain Enh. jsem jeste nezkousel, vyplati se ho pro T6 strcit namisto Zeisu? Amulet zadnej nepadnul abych to vrazil do nej...

Uživatelský avatar
Demogorgon
Doom Knight
Příspěvky:442
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Démogorgon#1565

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Demogorgon » 04.02.2015, 10:25 hod.

Ja na T6 jedu Zeis, Pain a Toxin..

Uživatelský avatar
Cartman
Burning Soul
Příspěvky:738
BattleTag:Cartman#2474
Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Cartman » 04.02.2015, 10:37 hod.

Hm, jak sem tusil, vcera sem v GR narazil na power pylon a na bosse to v infinite nemelo zadny vliv, nenahodili to uz vcera? Tak to tak vypada, ze sem dokouzlil. Nebudu se trapit a zapnu monka nebo dh... Kdyz uz se clovek rozjede v GR za wize, tak to vypada na nerf.

Uživatelský avatar
Demogorgon
Doom Knight
Příspěvky:442
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Démogorgon#1565

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Demogorgon » 04.02.2015, 10:41 hod.

Já popravdě moc nekutil power pylon před RG ale zrovna včera jsem jej měl hned jak se objevil RG a taky mi nepřišlo, že by mi to tak moc pomohlo :( . A jak na potvoru mo došel čas, když měl RG 25% života.

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Mlok » 04.02.2015, 11:49 hod.

Psycho: Záleží co je v GR tvojím cílem. Pro umístění v žebříčku to bude naopak velký přínos. Tedy aspoň pro mě by byl, protože jsem to nikdy nevyužíval (ani hledání Power pylonu s tím, že bych ho měl na začátek boje s RG, tedy ještě realtivně ok metoda) a v novém žebříčku odpadnou někteří, co se tam dostali jen díky tomu a zůstanou tam jen ti opravdu lepší než jsem já (+ ti co mají větší trpěliovat fishnigu riftů).

Wiz. tím bude v žebříčkách samozřejmě o něco níže. To je ale nakonec dobře, protože to může podpořit buffnutí v dalším patchi (kdyby díky divným metodám byla Wiz. v čele tak by to byl špatný ukazatel pro srovnání).

A pro mě další pozitivum. Větší konkurenceschopnost buildu se slow time. Dříve jsem ho do žebříčku hrál a nebylo to tak špatné (GR39 před patchem), ale klasicka s BH se Strongarmy byla prostě o něco silnější. Teď Strongarmy už moc nepomohou.

Mě to tedy možná naopak naláká nějaké GR s Wiz. zkusit. Ale stejně to nic nemění na tom, že mi DH baví prostě více a bude to aktuálně moje hlavní postava. U Wiz. uvidím jak se povede ve 2.2 nový set.

Uživatelský avatar
Cartman
Burning Soul
Příspěvky:738
BattleTag:Cartman#2474
Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Cartman » 04.02.2015, 12:12 hod.

Tak urcite sem za tu zmenu rad, o pylon mi nejde, tu 40 41 42 43 44 sem dal po sobe a bez pylonu, vubec sem ho nevyhledaval, spis sem to napsal jako postreh na rychlofarme. Jde mi o rychlo farmu, ale musim dat neco misto poweru a braceru.. a uvidi se co jeste udelali jinak.

Odpovědět

Zpět na „Obecně“