Patch 2.1.2

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Odpovědět
Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413
Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Mlok » 04.02.2015, 12:16 hod.

Pro rychlo farmu je otázka jestli a jaký to bude mít dopad. Na T6 asi žádný. Kolem GR35 bude potřeba vyzkoušet. Na Powerfull gem to nebude mít na GR35 vliv žádný (ten se udrží po celou dobu a někdo ho ani nepoužívá). Takže zůstávají Strongarmy u elitek. A tam sám nevím, s Wiz. kolem GR35 nahráno více nemám a netuším jak dlouho trvají elitky. Třeba na těhle ne tak vysokých GR budou stále použitelné.

Uživatelský avatar
Cartman
Burning Soul
Příspěvky:738
BattleTag:Cartman#2474
Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Cartman » 04.02.2015, 12:20 hod.

Power je urcite zabitej, RG do minuty nedam a elity sou na hrane, ty taham za sebou.

Uživatelský avatar
Demogorgon
Doom Knight
Příspěvky:442
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Démogorgon#1565

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Demogorgon » 04.02.2015, 13:18 hod.

Strongarmy na GR35 si myslím, že budou ještě v pohodě (u elit). Navíc mám zrovna docela pěknou ancient verzi, takže tam ani nemám moc o čem přemýšlet :) .

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Mlok » 04.02.2015, 13:27 hod.

Psycho: Elity na hraně pro rychlo farmu s Powerfull gemem? Tam snad to jde rychle ne? Na vysoké GR je jasné, že Powerfull je zabitý, tam nebyl jednoznačný ani při snapshotingu.

Uživatelský avatar
Demogorgon
Doom Knight
Příspěvky:442
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Démogorgon#1565

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Demogorgon » 04.02.2015, 13:41 hod.

Já už Powerfull nepoužíval.. na vyšší GR se mi nelíbila jeho nevyrovnanost (sám si tím přidávám RNG). Na nízkých je fajn ale zase když chci dát trial, tak je k ničemu a přehazovat se mi to nechce :) . S postavou co mám teď jedu v klidu trialy i GR33-37. Vyšší klíče bych musel samozřejmě více řešit ale to teď u mě není aktuální.

EDIT: no, kdybych vlastně Powerfull chtěl používat, tak jej dám so jordanu a ten na trial prohodím lehce :) . Ale v této chvíli na trial neměním ani jordan :D :D

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Mlok » 04.02.2015, 14:04 hod.

Nevyrovnanost Powerfullu je sice další RNG, ale také cesta k nejlepším výsledkům (když se Powerfull zadaří dobře, tak dosáhneš nejlepšího výsledku i když tě to bude stát zase xx horších pokusů).

Uživatelský avatar
Demogorgon
Doom Knight
Příspěvky:442
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Démogorgon#1565

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Demogorgon » 04.02.2015, 14:14 hod.

Jo tak to věřím, že se s ním určitě dostaneš dál. Zatím jsem jej ale nevolil. Už jsem ale uvažoval, že bych jej více vyexpil, mám myslím level 39. A kdybych se pro něj přece jen rozhodl, tak by mě pak mohlo mrzet, že je tak nízký level :) .

Uživatelský avatar
Cartman
Burning Soul
Příspěvky:738
BattleTag:Cartman#2474
Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Cartman » 05.02.2015, 15:24 hod.

Tak aspoň dle EU je to ztm takhle:

(počítáno 3. 15. a 100. místo(solo))
1.DH
2 Barb (minimální rozdíl)
3.Monk(o lvl níže nez barb)

4.Crus
5.Wiz
6. WD

Dá se čekat, že se to trošku ještě vyrovná, třeba DH je hodně hraný oproti Wiz a WD. DH stačila chvilka, a žebříček byl zaplněný, DH ho měl zaplněný daleko rychleji oproti třeba WD Wiz

2P: DH + WD,... tam se nic jinýho nechytá :D
3P: DH + WD + Sader,... To je panečku změna
4P: 2x DH + WD + Sader,... Trapas : )

Gold Eagle
Zhar the Mad
Příspěvky:1641
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:goldeagle#2259

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Gold Eagle » 09.02.2015, 12:11 hod.

Proto jsem se na WD nyní vyprdnul. Je to děs i ten raekor barbar je proti němu tornádu (a to mám Kukri a fetišáky s bufem sekající i za 60 miliónů).

Nejvíc valím voči v trialu. Asi nakonec mám nejvíc na barbara, protože se mi ani s DH tak nestalo, abych tak rychle udělal GR 37 klíč a ještě běhal okolo, aby ten klíč nebyl silnější (rakeor základ buf na AoE + buff z Vile Wardů + buf ze řevu na criticila hit bouchání), bo nemám postavu na GR 42 a víc co by mi padnul.

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Mlok » 09.02.2015, 12:51 hod.

To je tím, jak to rychle střídáš a žádnou postavu neuděláš pořádně.

Jinak bys to tak s DH měl vždy taky. S DH se v trialu jedou vlny 1-7-13-19-25-31-37-43. A vypadne z toho takhle klíč na GR40. A rychleji to udělat nejde (všechno skoky o maximálních 6lvl). Na GR37 klíč je nutné s DH právě už cíleně 1-2x zpomalit.

A aktuální srovnání charů dle EU non season, vezmu to dle 1., 5., 30. a 100. místo (pro každé uvedený lvl GR):
1) Barb: 52, 50, 48, 45
2) DH: 51, 50, 48, 47
3) Monk: 50, 49, 47, 46
4) Sader: 50, 45, 46, 44
5) Wiz: 49, 47, 46, 45
6) WD: 49, 47, 44, 43

Vede Barb, i když lehce na DH ztrácí na 100. pozici, Sader i když vede dle prvního místa žebříčku nad Wiz., tak pak pro více předních pozic už na Wiz. lehce ztrácí.
Celkově není rozdíl mezi chary nijak velký a pokud se neobjeví nic zásadního (že by najednou jeden char hodně utekl), tak už se to začíná blížit vybalancování.

Yaka
Burning Soul
Příspěvky:694
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Yaka#2885

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Yaka » 09.02.2015, 12:58 hod.

S tím "vybalancováním" bych moc nesouhlasil Mloku. V takhle celkovém srovnání to tak možná vypadá, bohužel v reálu a přímo ve hře pro hráče samotné je to trochu jinak. V zásadě se to po nasazení patche rozdělilo na:
- postavy, které si mohou craftnout ancient verzi zbraně
- postavy, které si ji craftnout nemohou a tím jsou odkázány doufat v zázrak

To je totiž jediný item, který určuje jak vysoko se ve skutečnosti můžete v rámci GR dostat. Všechny ostatní itemy jsou nahraditelné a omezují nebo naopak posunují Vás relativně málo. Ta zbraň je bohužel rozhodující faktor.

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Dava_C » 09.02.2015, 13:11 hod.

Já bych to taky tak neviděl, na prvních místech jsou GRiftfishermani, těm záleží na tom být top, ale to je u všech postav stejné, průměr se chce umístit. Jak top tak v průměru jsou to 2 levely rozdíl a to je dost, když se zamyslíš jak narůstá obtížnost každého jednoho levelu GR. A to je jen pro solo, v partě je to pak ještě výraznější, tam nejde argumentovat už ničím, WD tam je vždy (i když je solo nejslabší) a Sader taky a DH taky a DH taky. Každý tam má navíc svou roli a o tom, že by šel WD dělat DPS do GR 55 nemůže být řeč atd. O wizovi se ani nezmiňuju, protože jaksi 2m, 3m, 4m prostě není. Takže balance hry neexistuje.
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Mlok » 09.02.2015, 13:24 hod.

Částečně souhlasím, ale ne úplně. Souhlas s tím, že zbraň udělá nejvíce. Ale už tak úplně nesouhlasím, že to obecně limituje srovnání žebříčků.

Třeba u Wiz. jsou ta místa 30. a 100. téměř vše sice s crafnutou zbraní, ale pořád o dost slabší než áčkových Furnace. Ani na předních pozicích zdaleka všichni áčkový Furnace nemají. A třeba Reiko vede bez áčkového Furnace.

A pokud není nutná ta jediná konkrétní zbraň, tak nemožnost craftnout už nepovažuju za omezení vůbec. Vidím to u DH. Každý si může craftnout áčkových Arcane Barb, ale i tak už má spousta lidí něco jiného. Já už mám třeba druhou áčkovou zbraň u DH, která byla přímý drop a byla lepší než nejlepší pokus craftu AB. Tedy i můj zápis na GR47 je s přímo dropnutou zbraní a nikoliv craftnutou.
Samozřejmě u DH je snažší i ten přímý drop, protože to není vázané na jednu konkrétní ultra rare zbraň. Z těch rare je tu akorát áčkový Etrayu, který vyjde o chlup lépe oproti 2-hand kuši, ale rozdíl je nula nula nic jak je to vyrovnané (tedy ani ten áčkový Etrayu není vůbec potřeba).

A dále koukám více na žebříček Barbů. Dost lidí z čela žebříčku už má áčkový Furnace, pak někdo áčkový Heart slaughter. Ale vidím tam i dost vysoko obyč Furnace (20. místo). A crafntout lze také 2-hand zbraň i když samozřejmě pak bude o něco slabší jako u Wiz.

U Sadera vidím také poměrně dost lidí v popřední s non ancient zbraní.

Až bude mít více lidí tu správnou áčkovou zbraň, tak u daných charů dojde k mírnému zlepšení, ale stejně to bude tak maximálně +2 lvl. A dle toho jak to procházím, tak to žebříčky spíše ještě více vyrovná než jsou. Třeba Reiko by mohl s áčkovým Furnace dát GR51.

Dava_C: V partě je to jasné, tam není balanc vůbec žádný a asi jen tak ani nebude.

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Dava_C » 09.02.2015, 13:34 hod.

Já zase souhlasím s tím, že wize dorovná aSunkeeper a aFurnace pro solo, ovšem vysoké GR (alespoň) s wizardem nemají nic moc společného s běžnou hrou, i když při speedGRiftech solo se to hraje stejným způsobem jako na maximálním levelu. U něj je rozhodující, aby dostal otevřenou mapu (to udělá 2 levely samo o sobě imo). Třeba Hcx už má solidní Sunkeeper, to už je na papíře velký boost oproti Devastatoru. S DH bude podle mě průběh jakéhokoliv GR (včetně RG) vyrovnanější, protože si stoupne a okamžitě tam má damage (4x takovou), wizard to sbírá a krouží a postupně to chcípá naráz. To DH pak zvýhodňuje i pro low GR kvůli instantní damage.

edit
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Mlok » 09.02.2015, 13:51 hod.

Tak o dobrém rollu GR je to u všech postav, u DH je rozdíl mizerný a dobrý roll také aspoň ty 2 lvl (aktuálně to mám maximum GR47 a na GR45 jsem na hranici autoclearu, ale ještě to není úplně 100%, ale tak 9 z 10; autoclear výše už jen tak nepůjde, maximum by ale jít pořád o 1-2 lvl mohlo, kdybych se více snažil o fishing, což zatím nehodlám, tedy rozdíl naroste na cca 3-4 lvl mezi maximem a autoclearem).

A pro speed GRiftny solo si ani nejsem jistý, jestli budu s DH vůbec rychlejší než s Wiz. Samozřejmě u RG budu, ale během riftu zase mírně ztratím (okamžitá dmg je sice u DH o hodně větší, ale nikdy ji nebude najednou aplikovat větší skupině mobů než 5, což teď při větší hustotě v GR zase Wiz. dost vyrovnává).

Yaka
Burning Soul
Příspěvky:694
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Yaka#2885

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Yaka » 09.02.2015, 14:18 hod.

No já to spíš beru na množství (počet lidí), kteří si ty GR na srovnatelné úrovni zahrají a jsou schopni to stihnout. Když to vezmu, tak průměrný GR je schopno zahrát skoro každé DH, skoro každý monk, ale jen velmi omezené množství WDček a to právě díky zbraním. Asi jsem to jen špatně napsal. Nevím jak v ostatních clasách, ale u WDčka prostě bez TOP furnance nebo sunkeepru ideálně s ancient verzí prostě na GR 44+ není defakto šance. O pet WD už ani nemluvím, tam bez ancient verze kukriny je to úplně mimo realitu.

Na druhou stranu stačí postavit suport itemy a i podprůměrnou partu to WDčko vytáhne bez problémů na GR 45-47.

Takže spíš to beru kolik procent je ve skutečnosti schopno na single zahrát GR 46, což je řekněme střed uvedených čísel u všech clas a speců. U DH nebo monků skoro všichni, u Wizzardů a WDček skoro nikdo.

Takový jsem měl v průběhu víkendu aspoň dojem.
Naposledy upravil(a) Yaka dne 09.02.2015, 14:18 hod., celkem upraveno 1 x.

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Dava_C » 09.02.2015, 14:18 hod.

Mlok: Co se speedGR solo týče, tak tam jde udělat GR 38 v lepším čase než GR 34 (čistě clear rift, ne RG) záleží na mapě a densitě, takže tam se nějaké meziclassové srovnání hledá těžko. Když čtu, co píšeš, tak si říkám, že co je teda vlastně špatně wizardem? :) Chybí nám trend-setter, lidi z US fora jsou spíše neviditelní a nemají ambice jako VocaloidNyan nebo Gaby atd... Na druhou stranu nedělám si iluze, kdyby bylo třeba tak by jak VN tak gaby hráli za wize :).
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Gold Eagle
Zhar the Mad
Příspěvky:1641
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:goldeagle#2259

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Gold Eagle » 09.02.2015, 14:40 hod.

Nooo, udělám si od všeho (s vyjímkou crusadera) věechny postavy lehce nadprůměrné, a pak si budu hrát za co mě zrovna bude více bavit. :green:

Být the best v 1 classe v nějaké hře na to peču, to si nechávám do rela life, tam mi to k něčemu je.

Jinak někerý wizardi si myslej jak jou kingové a snaží se na publicu bežet vepedu a jen apokalyptikujou. Výsledkem je, za nima je plno mpbů s 1/3 života, kerý bez doražení už nechcípnou. Takový bych kop do zadnice.

Naopak jak se v partě vyskytne DH + raekor Barbara + support rychlej WD nebo monk, tak wizardi občas leavujou hru, bo jsou tam na pytel.
To jsem si všimnul, že s reakor barbarem se mě DH drží, páč já třeba zastunuju i 2 packy elitek najednou a on je rychle ustříli.
Nebo kombo s Monkem. Natáhne to na haldu nahází pazoury a já vlítnu do chumlu a odpálím to a on zase běží dál.
A zase obráceně, když jsem hrál DH, tak jsem rád hrál s WD a redukcí cooldownu na piranhado nebo stahujícím monkem.
Taky mají lidi rádi jako support WD s kopáčem a addling toads s vyšším AS, ale pak se smiřte, že budete hlavně support. Sice mi lidi do chatu psali, že se jim se mnou OK hraje, ale byl jsem otrávenej časem, že jsem jen nahrávač a držeč a sám většinou dmg nedělám.
Když jsem hrál za WD s Kukrinou, tak jsem byl spíše otrávenej, že jsem hlavně support a vyřádil jsem se spíše až někde u bosse s bandou prcků.
Mončici ještě vybavenou nemám a u crusadera i z publicu nějak nevím k čemu vlastně je.

Dalším sítem na publicu je, jak jsou tam dvě postavy s PL 550 a druhá alespoň 600, ta to většinou pěkně odsejpá.

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Mlok » 09.02.2015, 14:51 hod.

Já si myslím, že Wiz. má jediný zásadní problém a to hra v partě. To je ale problém velký, takže bohatě stačí. Solo si nemyslím, že tu nějaký zásadní problém je. To, že na T6 nebo speedGR bude jeden char o 5% rychlejší neberu už jako problém a ani si nejsem jistý jaký char na tom jak bude.

To co píšeš o GR34 x GR38 mám i s DH. Samozřejmě v průměrných časech platí čím vyšší GR, tím to déle trvá. Ale i tak mám nejpomalejší GR34 o hodně horší čas než nejrychlejší GR38.
Jak s DH dostanu hodně mobů co dává malý progress + málo elitek, tak to jde hodně pomalu. Na speedGR jsou u DH elitky ještě jasná výhoda (pro maximum v GR už ne, protože jak je nutné to hrát pure DPS, tak s blbými affixy to už naopak zdržuje, jak je nutné se držet daleko).

A tím tedy zcela souhlas, že se meziclassové srovnání dělá blbě, když to tak moc lítá dle rollu GR a meziclassové rozdíly jsou menší.

A nejen jak píšeš, že chybí ty viditelní hráči s ambicemi, ale hlavně hraje Wiz. o dost méně lidí. U Wiz. je to možná trochu obtížnější na pochopení jak to správně hrát a dost hráčů se zasekne na GR u čekání na umření mobů a nehrnou se dopředu. Pak se samozřejmě nedostanou nikam výše a třeba i předčasně zabalí Wiz.

Yaka: To množství hráčů na stejných GR dělá ale podle mě hlavně to kolik daný charakter hraje hráčů. A to je dané z velké části i jiným faktory než solo žebříčky. Třeba Wiz. bude celkem ok v solo žebříčku, ale v partě Wiz. nikdo nechce a to je důvod, proč hodně lidí bude raději hrát DH. Kdyby hrálo všechny chary stejně hráčů, tak ty žebříčky na množství hráčů na stejném GR budou vypadat úplně jinak.

A faktury jsou tu i další. Třeba trial pro solo. To je pro některé chary průšvih, když nejsou schopní dělat dostatečně vysoké klíče pro svoje solo pokusy. A pokud někdo hraje třeba zase Wiz., tak je dost hráčů co si kvůli trialu udělají DH. A když už DH mají, tak s ním občas i hrajou a třeba zkusí i ten DH žebříček. Opačně to ale už takhle nefunguje. A zase tu mám velký nárůst DH v žebříčku.

Ono proto pak vypadá u DH, že umístit se v žebříčku je snadné, ale opak je pravdou. Na stejnou pozici v žebříčku DH se nadržeš více než na stejnou pozici u jiného charu, který hraje méně hráčů.

V tom středu kolem toho GR46 u některých charů to bude brzdit, že tolik hráčů ještě nemá potřebnou áčkovou zbraň, v tom souhlas. Ale nebude to zdaleka jediný vliv, hodně to polde mě ovlivní kolik hráčů hraje daný charakter a zkouší s ním GR.

U WD pak koukám, že kolem GR45/46 jsou lidi ještě hodně s obyč Furnace. Takže tam to také půjde o ty cca 2 lvl výše s áčkovou verzí a brzdí to chybějící áčková zbraň.

Uživatelský avatar
Cartman
Burning Soul
Příspěvky:738
BattleTag:Cartman#2474
Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Cartman » 09.02.2015, 16:42 hod.

Mloku, GR 37 s wiz, časy od 6-7,30 min, katastrofa. Pochybuju, že někdo dá s wiz kolem 4-5 min

Odpovědět

Zpět na „Obecně“