DIII DX11 64bit

Odpovědět
Uživatelský avatar
Relic
Burning Soul
Příspěvky:685
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Relic#2877
DIII DX11 64bit

Příspěvek od Relic » 15.02.2017, 14:45 hod.

Private game ok public game trha da sa s tym nieco robit? Dx9 32 bit ide ok

Uživatelský avatar
Unbroken
Quill Rat
Příspěvky:38
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Unbroken#2567

Re: DIII DX11 64bit

Příspěvek od Unbroken » 20.02.2017, 15:06 hod.

Relic píše:Private game ok public game trha da sa s tym nieco robit? Dx9 32 bit ide ok
Přepnout na 32bit, vypnout komunity , snížit detaily, koupit si výkonnější stroj a lepší připojení.

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: DIII DX11 64bit

Příspěvek od HELLERcz » 21.02.2017, 02:49 hod.

Tento problém by ale neměl již přetrvávat .. celkem rychle po vydání patche to hotfixnuli ..
Obrázek

Uživatelský avatar
Relic
Burning Soul
Příspěvky:685
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Relic#2877

Re: DIII DX11 64bit

Příspěvek od Relic » 21.02.2017, 08:16 hod.

unbroken: ty aj vies co pise?

Heller: ale stale pretrvava co som sa pytal aj ostatnych vacsina hra na 32 DX9. Tebe to ide pekne aj so 4 hracmi bez lagov?

Uživatelský avatar
Unbroken
Quill Rat
Příspěvky:38
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Unbroken#2567

Re: DIII DX11 64bit

Příspěvek od Unbroken » 21.02.2017, 10:53 hod.

Relic píše:unbroken: ty aj vies co pise?
Vím co píše ale i z toho není jasná příčina. Ano u Diabla je problém s trháním u 64bit klienta. To ale neznamená, že rozdíl multi player vs single není v náročnosti na stroj a připojení.
Zajímalo by mně jestli ono netrhá znamená 30FPs a víc. Nebo i na single se to potácí okolo 25FPS a pak je jasný že zátěž vypočítaných spoluhráčů to posílá do kolen.

Uživatelský avatar
Relic
Burning Soul
Příspěvky:685
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Relic#2877

Re: DIII DX11 64bit

Příspěvek od Relic » 21.02.2017, 12:56 hod.

ono je to takto ked nastavim vsetko na max na 64 bit single tak to ide krasne cca +-60 fps ako nahle sa pripoji jeden hrac momente to laguje aj ked ukazeje cca 50 fps mozem nastavit vsetko na minimum aj tak to bude lagovat a co som si vsimol laguje mi to na single s monkom, DH a WD single idu krasne. a npr ked ideme bounties split tak to ide v pohode akonahle je na obrazovke co i len jedna postava uz to laguje. takze chyba urcite nie je vo vykone pc.

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: DIII DX11 64bit

Příspěvek od HELLERcz » 21.02.2017, 13:09 hod.

Jo mě to jde v partě 4 napohodu.
Obrázek

Uživatelský avatar
Relic
Burning Soul
Příspěvky:685
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Relic#2877

Re: DIII DX11 64bit

Příspěvek od Relic » 21.02.2017, 14:45 hod.

64 bit dx11?

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: DIII DX11 64bit

Příspěvek od HELLERcz » 21.02.2017, 20:32 hod.

Ano. Ze začátku, když vydali ten patch, tak jsem měl tebou popisované problémy, to měla asi většina, proto se radilo přejít na 32bit nebo odejít ze všech komunit. Následně na to ale vyšel hotfix a od té doby jedu na 64bit a jede to v pohodě. Nepočítám-li big pack lagy, to je ale klasika, to už neberu vážně :D
Obrázek

Uživatelský avatar
Relic
Burning Soul
Příspěvky:685
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Relic#2877

Re: DIII DX11 64bit

Příspěvek od Relic » 21.02.2017, 20:44 hod.

jasne ale u mna to pretrvava a neviem preco. skusal som toho monka co mi trha ked si zhodim dole shoulders uliana set prestane trhat toto my vysvetlite? :D

Uživatelský avatar
Cartman
Burning Soul
Příspěvky:738
BattleTag:Cartman#2474
Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče

Re: DIII DX11 64bit

Příspěvek od Cartman » 05.03.2017, 11:44 hod.

To je na tom DIII pořád tak bídně s optimalizací? Nebo spíš ještě hůř?
Nemám mega herní mašinu, ale mám GTX 660; I5 3Ghz; 8GB ram 1600MHz; a na 1080p mi běží DIII na 45FPS ve městě v III. Aktu?! Co to DO****** je?!
Samozřejmě že s 64 bit klientem. Když totiž zapnu starý 32, tak mi laguje myš... sice stopunou výrazně FPS, ale to je teda výhra :D Ani nepomáhá když zakliknu lock cursor.

V 64bit klientu to celkově nějak nefunguje, když dám vyhlazování na 8x MSAA, nebo úplně vypnu, FPS se ani nepohne, z toho usuzuji, že toho klienta totálně DO****** :D Protože to by mělo dělat rozdíl cca 50% FPS...

Další zajímavost, když dám rozlišení na 720P tak mám 200FPS, když dám na 768p, tak mi fps klesne na 80 :D:D:D Jako já už se musim smát, to programovali někde v KLDR ne?

Člověk by si to i po dlouhý době s chutí zahrál, ale ty technický problémy, tj děs! A to je od počátku DIII a je to jen horší, už pár let doufám, že se něco změní, ale to b museli vydat novou hru a tuto spálit.
To si ani nedovedu představit hru v partě.
PC je po čisté instalaci.

Uživatelský avatar
Relic
Burning Soul
Příspěvky:685
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Relic#2877

Re: DIII DX11 64bit

Příspěvek od Relic » 20.11.2017, 12:53 hod.

Wau DIII DX11 64bit S12 konecne na publiku slape bez trhania no konecne >:D

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: DIII DX11 64bit

Příspěvek od HELLERcz » 20.11.2017, 16:48 hod.

Já si zrovna včera všiml, že když hraju sám, tak pohoda, bez lagů a vyšší latence. Jakmile hrajeme ve 4 lidech, tak se hraje dost blbě :( ve hře se mi zvedne latence a jako hrát s impale DH je dost o nervičky :)
Přitom připojení jsem kontroloval, to mám naprosto teĎ v cajku. A PC mám taky dost dobrej na to, aby to dělalo nějaké potíže. Ono totiž navíc se mi i propadají dost FPS ..
Obrázek

Uživatelský avatar
Relic
Burning Soul
Příspěvky:685
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Relic#2877

Re: DIII DX11 64bit

Příspěvek od Relic » 20.11.2017, 18:38 hod.

U mna praveze FPS vobec nepadalo drzalosa na 60 fps a ping ci latency okolo 50 ale sekal obraz, teraz ide vsetko hladko aj ked sme 4 hraci radost hrat publik. jedine na jednej mape seka a to ta co sa ide do kruhu kde su tie velke sochy co sa hybu

Odpovědět

Zpět na „Technické problémy“