Farmení Tresh Socketa a účinnost Magic findu

O předmětech - Horadric Cube, runová slova, sety, unikáty.

Moderátor:Dark_Deamon

Uživatelský avatar
Antabus
Burning Soul
Příspěvky:693
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Antabus#2689
Bydliště:Vyškov
Kontaktovat uživatele:
Farmení Tresh Socketa a účinnost Magic findu

Příspěvek od Antabus » 26.02.2017, 20:41 hod.

Zdarec,

Tímto novým tématem bych rád navázal na jedno vousaté vlákno ZDE a zároveň ho ještě rozšířil o vlastní bádání o účinnosti magic findu (MF). V současnou dobu je v plánu zhruba 900 hodin hry, po cca 300 hodinách s jedním MF. Všechny níže uvedené Informace se týkají verze 1.13 (většina platí i v jiných verzích, ale odchylky tam jsou).


1 TRESH SOCKET (TS)

1.1 Úvod Jedná se o superunikátní monstrum blood bringera, nosorožci podobné monstrum, výlučně se vyskytující v aktu 5, které se nachází vždy na konci lokace Arreat Plateau, stráží vchod do jeskyně Crystalline Passage. Patří do skupiny monster "animals". Vyskytuje se bez minionů. Jeho drop vždy obsahuje dva předměty a 4 láhve. Je schopný dropovat TC87 předměty s vysokou šancí. Je vybavený klasickým melee útokem a jako ostatní "siege beasts" speciálním útokem, tvz. stomp ~ "dupanec". Jedná se možná nejsilnější útok monstra ve hře, ale používá jej zřídka. Demon impové jej mohou "osedlat" a pouštět z jeho hřbetu inferno. Thresh socket je vždy CURSED a na hell obtížnosti je vždy COLD immune (CI). Na obtížnosti normal i nightmare jsou všechny jeho odolnosti na 0%. Lze z něj "nasávat" manu i life na všechny obtížnosti bez postihu. Na hell, jelikož je cold imunne, se vám mrtvola nerozpadne na kousky ledu při cold útocích, a tak na něj pohodlně lze používat barbarův spell "find item", mrtvola zůstává i po výbuchu corpse explosion(CE), když je fire enchanted. Nastavení players nemění šanci na drop itemů, vzhledem k velkému počtu životů TS nedoporučuji tedy chodit jinak než players 1.

1.2 Drop TS se nachází na lokaci arealvl(alvl) 81, jeho monsterlvl(mlvl) je 84. Má svůj speciální drop. Podstatné je, že dává TC87 s vysokou šancí (obdobně jako pindleskin, frozenstein) Kvůli svému mlvl však nemůže dropnout skupinu předmětů, jejichž itemlvl(qlvl) je více jak 84.

1.3 Itemy, co TS nedá
uqlvl=87: Arachnid Mesh, Azurewrath, Tyrael's Might
uqlvl=86: Crown of Ages, Mang Song's Lesson, Stormlash, Tomb Reaver
uqlvl=85: Alma Negra, Andariel's Visage, Arioc's Needle, Arkaine's Valor, Halaberd's Reign, Kira's Guardian, Metalgrid, Rainbow Facet,Shadowkiller, The Cranium Basher, The Gladiator's Bane, The Grandfather, Wolfhowl


19 předmětů plus všechny facety, ty z něj nedostanete. Je to relativně hodně a je třeba tedy zvážit, zda se vám TS vyplatí chodit. Velmi záleží na tom, co hledáte, jaký máte build. Vzhledem k tomu, že téměř každý farmař zpravidla nemine při hledání itemů Mephista, dovolím si udělat ještě jeden seznam:

1.3.1 Itemy co nedropuje TS + Meph dohromady
uqlvl=87: Tyrael's Might
uqlvl=86: Crown of Ages, Mang Song's Lesson, Tomb Reaver, (Stormclash)
uqlvl=85: Halaberd's Reign, The Cranium Basher, The Grandfather,


Těchto 7(8) itemů při farmě Mepha a TS nezískáte. Stormclash uvádím v závorce proto, že jej sice Mephisto dropuje, ale šance je opravdu malá a tak příliš nelze počítat s jeho nalezením. Pokud je vaším cílem některý z těchto předmětů, TS runy jsou pro vás ztráta času a je lepší popřemýšlet o Pindlovi nebo hledat pro sebe vhodnou alvl 85(84) lokaci, kde najdete vše, včetně TM, pokud jste vybaveni mimořádnou trpělivostí.

1.4 Proč je tedy vůbec dobré TS chodit Klíčová otázka. Předesílám, že se jedná o můj názor.

1.4.1 Efektivita Pokud hledáte předměty, které TS dropuje, je to dle mě nejrychlejší způsob, jak dané předměty najít. Nepodceňujte zdánlivě malé časové rozdíly v jednotkách sekund. Najděte si k němu vhodnou mapu, lze mít WP opravdu na dohled od něj. Pokud tuhle mapu máte, tak vaše trasa k TS vzdáleností zhruba odpovídá trase mezi startovní pozicí v aktu 5 ve městě a dosažením červeného portalu u Anyi. To znamená, že máte TS 2krát blíže, než Pindleskina. Pro postavy bez teleportu je významná úspora času. Tahle výhoda bohužel reálně tak velká není díky problému, který mám já ale i jiní v lokaci Arreat Plataeu a to, že když projdu portem a zabiju TS, dám "save and exit", hra zhruba 5 sekund nereaguje a trvá, než se vrátím do menu. Může se to zdát málo, ale je to dost, na 20 sekundovém runu to dělá 25% času, když to doženu ad absudrdum, při 1O 000 runech se 17 hodin díváte na nápis "save and exit"....PŘESTO i s tímto neduhem (který jsem přestal řešit a prostě jsem si zvykl) je TS nejrychlejší superunikát. Můj paladin jej například dával i s tou nahrávací sekvencí za 20 sekund v dlouhodobém průměru, čili pokud jsem opravdu vydržel hodinu farmit v kuse 180 runu/ hodina nebyl problém. Váš čas (statisticky vzato) na nalezení například takového TR brnění (či jiného TC78+ setu, griffona, DF, DW...) se zkracuje o několik (desítek) hodin. Je třeba si to představit v řádech tisíců runů, které na drop těchto vzácnějších itemů potřebuje.

V lokacích 85lvl, abyste dosáhli takové efektivity pro hledání, byste museli za stejný čas (v rozmezí 20-30sec) zabít 2 boss packy (2 proto, že náhodný unikat dropne pouze jeden item).....nevím, bez teleportu IMHO nemožné se k tomu přiblížit, i tak je to dost náročné, závislé na denzitě a mapě konkrétní lokace.

1.4.2 Obtížnost resp. snadnost TS je bez minionů. Má sice zmiňovaný stomp attack, ale ten vidět je spíš vzácnost. Dá se říct, že vám většina hráčů řekne, že je TS podceňovaný a nebudí příliš obavy. Je to pravda, ale zároveň je třeba mít na paměti, že je vždy cursed, a v případě extra strong ability je schopný vás sejmout mrknutím oka. Dostal sem mnohokrát ránu kolem 12OO - 1600 HP. Lighting enchanted abilita také může zle potrápit. Dále tak nějak klasicky pozor na auru conviction (v kombinaci s těmi blesky) nebo might(extrémně nebezpečné s extra strong), ty mohou stvořit zabijáka. Jelikož největší nebezpečí plyne z melee útoku podpořeného silným kombem, nejvíce jsou ohroženy postavy, co se do boje pustí face to face. Přesto si troufát tvrdit, že TS dokáže chodit i průměrně vybavená postava a při jisté obezřetnosti je šance na RIP hodně blízká nule. Za mě je pindleskin pro melee nebezpečnější, nepředvídatelnější. Ranged jsou v pohodě u obou.

1.5 Imunity
Na hell obtížnosti je TS vždy imunní na cold poškožení (CI) nedivte se, stojí tam celou dobu než přijdete na ledu žejo, tak musí bejt odolnej :D . V číslech je jeho resistence 120%. Dále má 75% resistenci na fire, 50% na fyzické škody, 33% na lighting a 0% na magic poškození. Na vzorku 300 TS jsem vypozoroval, že bývá v 35% případů imunní na fire (FI), v 15,5% imunní na fyzické poškození (PI) a ve 14% na lighting poškození (LI). Lower resist hůlkou tyto imunity (CI, FI, LI) neprolomíte. Když jste bohatí a váš merc je vybavený RW INFINITY, conviction aura LI sundá vždy, FI sundá jen když je získaná na podkladě schopnosti "magic resistance", fire enchanted abilitu neprolomíte, ani kombem conviction + LR hůlka. Stejně tak cold enchanted abilitu. Naproti tomu jeho přirozená CI (ta co má tu hodnotu 120%) prolomit lze. Pokud máte merce vybaveného Reaper's Toll polearmou, tak decrepify PI prolomí, stejně tak kletba amplify damage. Vřele doporučuji toto řešení pro postavy zaměřené na fyzickou škodu.

1.6 Vhodný char na farmu Nejsem zase takový znalec všech buildů, co D2 nabízí, co ale vyplývá z výše psaného. Buildy co profitují z cold poškození jsou na farmu TS vyloženě nevhodné. Buildy zaměřené na fire poškození, budou mít také dost problémy, každý třetí TS bude imunní, navíc ikdyž nebude, 75% resistence při 45 000 HPčkách je hodně, TS má mimochodem 3x krát více HP než Pindleskin. Postavy zaměřené na light poškožení jsou myslím v pohodě, java, light soso nebo trapka by si zde vedly dobře, s RW infi je to pak vyložená "labada". Lighting sorc s INFI mercem je jeden z nejrychlejších farmářů zde (již ozkoušeno, 17-18sekund/run). Postavy zaměřené na fyzickou škodu by zde také měly fungovat, barbar s bodem v bersekerovi by si s těmi 15% PI imunních případů poradil sám, ostatní se mohou připravit reaperkou či hůlkou s decrepify. Za úplně nejvhodnější postavy však považuju zaměřené na magic poškození, na které TS nemá žádnou imunitu a tedy hammer, boner nebo zerk je úplně nejsnažší cesta, jak TS zabít.


Teď je čas spřejít k druhé části, testování efektivity MF na TS.

EDIT 9.3.2017 tuhle část jsem výrazně přepracoval.

2 ÚČINNOST MAGIC FINDU(MF) S JEHO NARŮSTAJÍCÍ HODNOTOU

2.1 Úvod
FAKTA:
a)čím více MF na své postavě máte, tím rostou vaše šance na nalezení magických/rare/ setových / unikátních předmětů
b) Na MF se uplatňuje herní mechanismus nazvaný "diminishing returns", což zjednodušeně řečeno znamená, čím víc MF máte, tím méně MF funguje.
Více informací k nahlédnutí ZDE
c) MF neovlivňuje množství popadaných předmětů, ovlivňuje pouze jejich kvalitu = s více MF vám padá více magických/rare/setových/unikátních předmětů, které by jinak byly např normal. Proto vám ve výsledku méně padají předměty "obyčejné bilé" kvality, včetně socketovaných = pokud hledáte nějaký hodně dobrý základ pro silné runové slovo, s vysokým MF jej bude mnohem těžší najít

Další velmi dobré odkazy k MF jsou tyto: ZDE a i třeba ZDE

Z výše uvedených odkazů získáte například čísla, že při MF 0 najdete 100 setů, 100 unikátů za nějaký definovaný počet killů; pokud ten stejný počet killů provedete s MF 300, získate 287 setů a 236 unikátů. Pokud máte MF 500, získáte za tento definovaný počet killů 350 setů a 266 unikátů...... Jenže, co to vlastně při běžném hraní znamená? Myslím si, že je hrozně složité si nějak představovat při reálném hraní, je to hodně, je to málo? Pokud vám někdo řekne, že s MF o 200 větším například získáte při zabití 40 000 tresh socketů o 3 TC87 navíc, je to pochopitelné pro všechny. Jenže k takovým závěrům se nelze dostat nijak jinak, než zkrátka zapnout hru a vyzkoušet a to je přesně můj cíl.


Takové srovnávání je třeba tenhle pokus provádět za určitých podmínek. Co nejvíce eliminovat faktor štěstí, dále je nesmírně důležité celý sběr itemů nějak standartizovat, protože jednoduše každý hráč je unikát, každý jeho run bude vypadat trochu jinak než druhého, každý hraje trošku jinak, lépe či hůře to je jedno, ale pro vzájemné porovnávání výsledků a určitého mechanismu hry (MF) je nezbytné tyhle vlivy co nejvíc upozadit. Při běhání TS v turnaji mi došlo, že právě jeho runování je pro tohle měření ideální. Osamocený superunikát, co dropuje velkou část vzácných předmětů, bez komplikujících vlivů jako minioni, žádné monstra v okolí. Velice rychlý přistup. Jeden run = jeden definovaný drop.

2.2 Cíle Cílem je odběhat 120 000 runů na různých hladinách MF. Hladiny MF budou 400, 500, 600. 40 000 na každé z nich, při průměrné rychlosti 130-150 runů za hodinu to vychází, že na jedné hladině MF strávím necelých 300 hodin hry intenzivní farmou. Celkově to vychází na 900 hodin hry. Jsem přesvědčený, že to je dostatečný čas, aby se fungování MF projevilo a pokud se neprojeví, i to je nějaký výsledek. Výstupy zhodnotit a porovnat je mezi sebou, následně porovnat s "papírovými" předpoklady.

2.3 Provedení
40 000 runů na jedné MF hladině rozdělit na menší bloky po 8000( 5x 8000), kdy je možné vzít jiný char, muže to běhat jiný hrač, což může urychlit nafarmení celkového čísla runů. Je to lepší tak nějak z psychlogického hlediska, velký úkol je zkrátka lepší si rozdělit na dílčí body. Bude to zajímavé z pohledu porovnávání těch jednotlivých 8000 mezi sebou. Je nezbytné zaznamenat/screenovat všechny unikáty/sety, i ty co padnou opakovaně. To bude první parametr k porovnávání. Speciální pozornost se bude věnovat itemům z ranků TC81, TC 84 a TC 87 (je jich celkově 52, které mohou z TS padnout). Druhý parametr. A pak z této skupiny ještě vyčlenit skupiny těch úplně nejcennějších, TC 87, setové a unikáty zvlášť. Třetí parametr. To stejné potom zopakovat na jiné hladině MF.

2.4 Závěrem
Je možné, že se nepodaří prokázat vůbec nic. :) Nebo se prostě na to vybodnu, sám naběhat tolik TS je opravdu dost velký úkol, rozhodně za tím nehodlám jít stůj co stůj a spíš si tak na pohodu postupně budu plnit chlívečky. Kdyby někdo chtěl přispět svojí troškou ke společné osvětě, pište mi do soukromých zpráv. Pokud máte jakkýkoliv dotazy nebo připomínky, nápady, hrňte to sem, víc hlav vždycky víc ví. Třeba se mi tu aspoň nějakou diskuzí podaří fórko trošku přivést opět k životu :)

2.5 Aktuální situace
MF 400 (~60% HOTOVO) :

PRŮMĚRY
počet runů na drop unikátu: 22; počet runů na drop setu: 23; počet runů na drop TC81+TC84+TC87: 214;
počet runů na drop unikátu TC87: 1640; počet runů na drop setu TC87: 1025;


Jednotlivé 8K sekvence:

8 000 runů Paladin(z MF7 turnaje, chybí udaje o celkovém počtu unikátů)
TC81+TC84+TC87: 27 ( 1 předmět/ 296 runů)
TC87 unikáty : 5 (1 předmět/ 1600 runů)
TC87 sety : 3 (1 předmět/ 2667 runů)

8 000 runů Boner
- dropy ZDE
unikáty celkem: 374 ; sety celkem 385
TC81+TC84+TC87: 47 ( 1 předmět/ 170 runů)
TC87 unikáty : 6 (1 předmět/ 1333 runů)
TC87 sety: 13 (1 předmět/ 615 runů)

8 600 runů Paladin z MF9 [/b]- dropy ZDE
unikáty celkem: 376 ; sety celkem 350
TC81+TC84+TC87: 41 ( 1 předmět/ 208 runů)
TC87 unikáty : 4 (1 předmět/ 2150 runů)
TC87 sety: 8 (1 předmět/ 1075 runů)

MF 500(~60% HOTOVO):

PRŮMĚRY
počet runů na drop unikátu: 23; počet runů na drop setu: 23; počet runů na drop TC81+TC84+TC87: 327;
počet runů na drop unikátu TC87: 1533; počet runů na drop setu TC87: 1533;


Jednotlivé 8K sekvence:

7 000 runů ZERK od RIPa (zaznamenané pouze TC87)

TC87 unikáty : 3 (1 předmět/ 2333 runů)
TC87 sety: 7 (1 předmět/ 1000 runů)

8 000 runů ZERK - září 2018- dropy ZDE
unikáty celkem: 374 ; sety celkem 342
TC81+TC84+TC87: 25 ( 1 předmět/ 320 runů)
TC87 unikáty : 5 (1 předmět/ 1600 runů)
TC87 sety: 6 (1 předmět/ 1333 runů)


8 000 runů ZERK - říjen 2018- dropy ZDE
unikáty celkem: 340 ; sety celkem 339
TC81+TC84+TC87: 24 ( 1 předmět/ 333 runů)
TC87 unikáty : 7 (1 předmět/ 1143 runů)
TC87 sety: 2 (1 předmět/ 4000 runů)

MF 600(20% HOTOVO):

8 000 runů light SOSO - prosinec 2019/leden 2020- dropy ZDE
unikáty celkem: 340 ; sety celkem 351
TC81+TC84+TC87: 31 ( 1 předmět/ 259 runů)
TC87 unikáty : 2 (1 předmět/ 4000 runů)
TC87 sety: 12 (1 předmět/ 666 runů)

EVENT UKONČEN K LEDNU 2020
Naposledy upravil(a) Antabus dne 16.11.2020, 21:10 hod., celkem upraveno 23 x.

Uživatelský avatar
Dark_Deamon
Archangel
Příspěvky:5418
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:DarkDeamon#2454
Bydliště:Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Farmení Tresh Socketa a účinnost Magic findu

Příspěvek od Dark_Deamon » 26.02.2017, 21:14 hod.

Z mého osobního hlediska....

1) Když je tu Pindl, který nemůže dát pouze 3 itemy ze hry, tak mi přijde jako ztráta času běhat Treshe.

2) Stačilo se mě zeptat, že víc MF = víc adidas. Kvůli tomu nemusíš běhat přes 100k runů :green:

3) Pokud chceš opravdu běhat takovou gardu runů, tak bych MF nastavil spíš 400 / 500 / 600 / 700 / 800 / 900 a 1000. A nebo ještě líp a sice v rozmezí 200, takže 400 / 600 / 800 a 1000. Při rozdílu 50 MF člověk pozná kulový a například 8000 runů při MF 450% může dát podobnou hodnotu jako 8000 runů při MF 400% nebo 500%. Myslím, že nejlepší volba na nějaký porovnání, který by už bylo znatelný jsou ty rozmezí po dvou stovkách.

EDIT: Jo a cílená skupina zaznamenaných itemů by měla být pouze TC87 a TC3. Vše ostatní nemá smysl.

RIP
Warlord
Příspěvky:2860

Re: Farmení Tresh Socketa a účinnost Magic findu

Příspěvek od RIP » 27.02.2017, 14:44 hod.

Hezky napsane...

Se sekci 1. se da vicemene bez vyhrady souhlasit, koneckoncu je to hezky rozpitvane, co dava a nedava...Zaroven to klade na ctenare pouze jednoduchou otazku:

1) Bud chci urcite itemy, ktere Thresh dava, a nezajima me gral
2) Nebo chci najit vsechny itemy, tim padem gral

Je jasne, ze pro vetsinu lidi s tenhle cil behat vyplati, pro ty co opravdu hledaji gral, ci itemy, ktere nedropuje samozrejme ne...V tomhle pripade pak musim souhlasit s tim, co napsal DD

Jen bych doplnil takovou malickost, a to fakt, ze jednou cca za 3 runy ma Thresh Stone skin abilitu, ktera ho cini imunnim i na fyzicky utok a tak ani takovy char se zde nevyplati...

K sekci 2. uz je to slozitejsi, a ze sve osobni zkusenosti (nikoliv pouze pocitu :D ) vim, ze mezi napr. 300 a 500%MF je dost znatelny rozdil, co se tyce dropu...Nejen TC 87/84/81, celkove...Evidentne to chces ale otestovat, tak preju hodne stesti...

Btw., loni jsem Threshe behal, testoval jsem na nem sveho Zerkera, dal jsem na nem 7k runu, bohuzel vysledky muzu vyjadrit pouze pomoci screenshotu, a to navic TC87...Logicky proto, ze me uz nizsi itemy VICEMENE ani nezajimaji :D Samozrejme, v ramci smuly mi jeste nejake chybi :lol:

GL ;)

Edit: Ted jsem to precetl pozorneji a o te Fyzicke imunite jsi psal..Podle me to je ale casteji, tak tech 30% runu

Edit 2: A zapomnel jsi na kompletni Cows sadu, tu Thresh taky neda :lol:

Uživatelský avatar
Antabus
Burning Soul
Příspěvky:693
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Antabus#2689
Bydliště:Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: Farmení Tresh Socketa a účinnost Magic findu

Příspěvek od Antabus » 27.02.2017, 17:14 hod.

DD a RIP:

předně děkuji za reakci,podměty a že jste to přečetli:)

K tomu, zda má smysl TS běhat:
myslím že to RIP shrnul jasně a věcně, jen ještě drobný rozpor vidím v tom, že pokud jdu na grál, tak je IMHO pindl úplně stejná ztráta času jako TS. Protože a stručně Tyraels Might. :)

tu PI imunitu jsem u něj měl jen v 15,5% případů., ne v 30%. To je fakt hodně, to určitě nemívá. Já myslím že to i celkem sedí, protože vem to tak, že u FI mě vyšlo 35%, fakticky ji zpusobuji dvě vlastnosti, magic resistance nebo fire enchanted, u té PI je ta vlastnost jenom jedna, takže by to mělo být zhruba 2krát mín častější a to odpovídá, stejně tak počet LI treshu (jedna vlastnost lighting enchanted, LI vyšla podobně jako PI). PI jde prorazit decrepify hulkou/ reaperkou, což je fajné a levné řešení. EDIT: jde to srazit i přes amplify damage, čerstvě vyzkoušené :)
RIP píše:Hezky napsane...
K sekci 2. uz je to slozitejsi, a ze sve osobni zkusenosti (nikoliv pouze pocitu :D ) vim, ze mezi napr. 300 a 500%MF je dost znatelny rozdil, co se tyce dropu...Nejen TC 87/84/81, celkove...Evidentne to chces ale otestovat, tak preju hodne stesti...
K tomuhle. Těch itemů by mělo být více, jsou na to nějaký čisla, prostě to ověřím. Ještě k tomu..
Dark_Deamon píše:.... Jo a cílená skupina zaznamenaných itemů by měla být pouze TC87 a TC3. Vše ostatní nemá smysl.
... navážu. Že si sběratel zaznamenává jen ty nejvzácnější itemy má přirozeně logiku, jenže právě pro vypozorání vlivu MF se ty nejvzácnější itemy hodí nejméně. Jsem toho názoru, že právě u nich faktor štestí úřaduje nejvíce, a proto kdybych ignoroval ostatní unikaty/sety, co popadaly a zaměřil se jen na vybranou skupinu předmětů, o fungování MF bych se moc nedozvěděli. Tohle by mohlo vést ke zkresleným nebo neprůkazným výsledkům.

Nastavení hladin MF Ještě si to rozmyslím DD, po 200% to ale určitě dělat nebudu, to je přílíš vytržné z reality. Málokdo je vůbec schopný běhat s 600MF; s 800%, to už je extrémní hodnota. Abych víc vysvětlil jak se na věc dívám. Celé tohle zjištuji, pro sebe, pro ostatní, abych veděl, jaký je reálný dopad situace, kdy budu řešit na své postavě gear a svou výbavu, a ted se nejčastěji budu rozhodovat, zda si vzít tento item s MF, a nebo tento (zpravidla silnější) bez MF. Tz- proto to stupňování 50MF, což odpovídá tak nějak jednomu MF itemu.
Ještě pouvažuji o scalování po 100% (300, 400, 500, 600?) Asi se taky rozhodnu podle toho, jak se moc se budou lišit výsledky na tý 400mf hladině. Tohle je zatím otevřené.

Uživatelský avatar
Welwet
The Butcher
Příspěvky:1085
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Farmení Tresh Socketa a účinnost Magic findu

Příspěvek od Welwet » 28.02.2017, 15:31 hod.

myslím si že příliš rychle soudíš dle pár poznatků, 600 mf má kde jaká sorcka při použítí tr + ocul + ist a pár charmech ;)

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Farmení Tresh Socketa a účinnost Magic findu

Příspěvek od Fraxinus » 28.02.2017, 18:56 hod.

Na lehkou váhu bych nebral ještě jednu variantu, a to MF = 0-50 max. Kdysi mi někdo řekl, že při tomhle těch předmětů sice padne nejméně, ovšem co do kvality dropů jasně předčí ty stovky.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Uživatelský avatar
Abuzus
Minion of Destruction
Příspěvky:983
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Abuzus#2665
Bydliště:Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Farmení Tresh Socketa a účinnost Magic findu

Příspěvek od Abuzus » 02.03.2017, 01:03 hod.

Fraxinus píše:Na lehkou váhu bych nebral ještě jednu variantu, a to MF = 0-50 max. Kdysi mi někdo řekl, že při tomhle těch předmětů sice padne nejméně, ovšem co do kvality dropů jasně předčí ty stovky.
Nejlepší info tento rok. Zkusím to na té mé ColdAmě.

Antabus:
Tvůj plán je obdivuhodný a asi chápu proč to děláš.
Ale jak ti napsal DD: ...víc MF = víc adidas Jenže na to, aby jsi rozpoznal rozdíl mezi 400 a 450% musíš právě udělat těch min 10 K runů.
Takže nevzít na sebe +50%mf může mít jedinný důvod = a to, že zabiješ rychleji, protože každý grálista ti řekne, že 4 rozměr MF je jednotka času.

Proto: ...Nastavení hladin MF po 200% to ale určitě dělat nebudu, to je přílíš vytržné z reality...

Neber si to osobně, ale mimo realitu je zkoušet 400 a 450. Kdybych na to měl sílu, tak právě vyzkouším 200% a 500% 20K runů za předpokladu, že s buildem s 200% MF zabiju mnohem rychleji než s buildem, který má 500% MF.

Vzhledem k procentuální šanci na drop může výši %MF přebít jen počet mrtvol :-)
Nicméně GL, budu tvůj věrný čtenář.

Ještě bych doplnil, že u Super Unika bez minionů, kde je konst. šance dropu a běhá se tudíž na pl1 ten časový rozdíl bude minimální. Cenu by to měla právě u Pindla s miniony, kde si zvednutím pl zvedneš no-drop minionů. Ale na to abych zjistil, zda je lepší běhat Pindla na pl1 s 500 nebo na pl3-5 s 200 nepotřebuji 100K runů, to se prostě zeptám DD-ho :-)
Greenhorn s duší Throwera

Uživatelský avatar
Dark_Deamon
Archangel
Příspěvky:5418
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:DarkDeamon#2454
Bydliště:Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Farmení Tresh Socketa a účinnost Magic findu

Příspěvek od Dark_Deamon » 02.03.2017, 14:22 hod.

Jo a co se týče top buildu, tak nejlepší bude vždy jakákoliv Cold Sorceress. Nejlíp asi Blizz.

Edit: Cold Sorc určitě není top build na Treshe.
Naposledy upravil(a) Dark_Deamon dne 05.03.2017, 21:10 hod., celkem upraveno 1 x.

RIP
Warlord
Příspěvky:2860

Re: Farmení Tresh Socketa a účinnost Magic findu

Příspěvek od RIP » 02.03.2017, 14:50 hod.

Fraxinus píše:Na lehkou váhu bych nebral ještě jednu variantu, a to MF = 0-50 max. Kdysi mi někdo řekl, že při tomhle těch předmětů sice padne nejméně, ovšem co do kvality dropů jasně předčí ty stovky.
Fraxi na rovinu, velmi si Te vazim, ale tohle ja kravina jak Brno :lol:

Vazne, vyse MF NEMA absolutne zadnou spojitost s tim, jestli Ti budou padat pouze Elite sety/unikaty, ci Exceptional/Normal...ABSOLUTNE zadnou...Vyssi MF zaruci pouze to, ze je vsechny budes vidat s vetsi cetnosti, nic vic...A co se tyce tech 0-50%, tak myslim, ze muzu rict, ze vzhledem ke svym silenym projektum a blaznivinam jsem s timto nastavenim taky ztravil spoustu casu, a 0-50 bych nazval nejhorsi moznosti vubec...Snad nejvice se MF projevi u hodnoty 100%+, tedy rozdilo mezi 0 a 100% je nejvice znatelny, oproti treba rozdilu mezi 200 - 300%...Ten rozdil je tam vzdy, ale jak rikam, nejvice znatelny u 0 a pak 100'%

Abuzus píše:... Ale na to abych zjistil, zda je lepší běhat Pindla na pl1 s 500 nebo na pl3-5 s 200 nepotřebuji 100K runů, to se prostě zeptám DD-ho :-)...
Pokud hledas u JAKEHOKOLIV superunikata pouze itemy a nejde Ti o expy/runy, pak jedine mozne nastaveni je p1 a co nejvyssi hodnota MF%...Zvysovat u nich players je kravina, kdyz maji fixni drop, ktery popsal uz Antabus v 1. postu

Uživatelský avatar
Abuzus
Minion of Destruction
Příspěvky:983
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Abuzus#2665
Bydliště:Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Farmení Tresh Socketa a účinnost Magic findu

Příspěvek od Abuzus » 02.03.2017, 18:38 hod.

RIP: ano, to jsem psal u TS, který miniony nemá, ale u Pindla si neumím představit zabití jenom jeho, prostě ta komůrka se plení celá. Tam už pl na drop jeho minionů vliv má. A otázka je, zda něco dají, a jestli tím neztrácíš čas ...
Greenhorn s duší Throwera

Uživatelský avatar
dawemorraless
Na-Krul
Příspěvky:3027
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:DaweMorrales #2722
Bydliště:Brno

Re: Farmení Tresh Socketa a účinnost Magic findu

Příspěvek od dawemorraless » 02.03.2017, 19:37 hod.

Abu tak mě ten pindluv minion hodil unique Aegis ...tak si myslím že u pindla se p3 dle mě vyplatí.
LVL 99 galerie
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum

Uživatelský avatar
Abuzus
Minion of Destruction
Příspěvky:983
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Abuzus#2665
Bydliště:Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Farmení Tresh Socketa a účinnost Magic findu

Příspěvek od Abuzus » 02.03.2017, 19:50 hod.

No bavím se o tom, že já např. s Cold Amou je prostě musím zabít všechny, aby mi nezůstal Charger v zádech. A když už je zabíjím a na pl 3 to netrvá o moc déle, tak proč to tam nedat? Stejně s tím Freezing Arrow kolikrát nepoznám, z koho to vypadlo :-))
Greenhorn s duší Throwera

Uživatelský avatar
Antabus
Burning Soul
Příspěvky:693
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Antabus#2689
Bydliště:Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: Farmení Tresh Socketa a účinnost Magic findu

Příspěvek od Antabus » 03.03.2017, 14:19 hod.

Hezky se tu rozjela diskuze, za to jsem moc rád, tak trochu jsem v to doufal, že tohle téma zaujme a spustí nějaký kritiky/názory/polemiky. Děkuji všem za reakce a názory.

zareaguju na několik věcí:
Welwet píše:myslím si že příliš rychle soudíš dle pár poznatků, 600 mf má kde jaká sorcka při použítí tr + ocul + ist a pár charmech ;)
Takovou sorc já však na testování nemám, zní to banálně, ale například není v mých možnostech otestovat takovou třeba 800MF hladinu co navrhoval DD, nemam to jak seskládat aby se dalo hovořit o MF buildu. Nevadí mi to, a to z toho důvodu co sem psal, že si myslím, že s takovým MF prostě dokážou efektivně běhat jen opravdu mimořádně vybavení hráči a to jsou promile z nás(Mluvím pouze o vybavenosti předměty, žádný prasárny welvete :D )

Že MF funguje a že čím je ho více (více adidas) tím lépe, to není předmět debaty, to je fakt a není třeba o tom diskutovat. Cílem zkoumání je pozorovat účinnost MF s rostoucího hodnotou. Tak už je to v názvu. Přijde mi pro tu praktickou stránku věci podstatné, jaká je účinnost v hodnotách vyššího MF, kdy je předpoklad, že už to nebude tak dobře fungovat. Nabrat vysoké MF vyžaduje specializovaný gear, který muže ubírat ve výsledku na efektivitě farmení. I proto nechci začínat tak nízko jako je MF 200. Bylo by hezké mít data ze všech MF hladin, ale k tomu můžu říct, jsem jenom člověk :) Budu se tedy pohybovat tam, kde se pohybuje při hledání věcí +- většina. Považuju za neskutečný nářez si naložit v podobě 120K TS, uvažovat o 250-300 000 runech? ....bez komentáře :)
Fraxinus píše:Na lehkou váhu bych nebral ještě jednu variantu, a to MF = 0-50 max. Kdysi mi někdo řekl, že při tomhle těch předmětů sice padne nejméně, ovšem co do kvality dropů jasně předčí ty stovky.
K tomu jen, že sem nikdy o takovém mechanismu neslyšel. Otestování, zda něco takového existuje, nechám jiným. :)
Abúzus píše: Jenže na to, aby jsi rozpoznal rozdíl mezi 400 a 450% musíš právě udělat těch min 10 K runů.
Takže nevzít na sebe +50%mf může mít jedinný důvod = a to, že zabiješ rychleji, protože každý grálista ti řekne, že 4 rozměr MF je jednotka času.
Ano, rozdíly jsou malé, proto ne 100 runů, ani 1000 runů, ale 8000. Je to zhruba 60-80 hodin hraní dle rychlosti. To je dost, myslím že pro hodně lidí měsíc či dva, pokud se stále budem tvářit, že jsme "normální" hráči :D Jistě, dá se stále polemizovat, zda je to dost. Na vzácné předměty je to možná opravdu málo, to mj, taky zjistíme, ale MF funguje na všechny unikáty a sety, i ty běžné. Proto taky chci sledovat všechny unikáty a sety, co padnou a nějak je třídit a sledovat působení MF v jednotlivých kategoriích.

K poznámce o času. Toho jsem si vědom, však si přečti oddíl 1.4.1 Proč chodit TS - Efektivita. Třeba k tomu mě trošku mrzí, že to zatím u vás nemělo ohlas :), protože tam právě (myslím si moc pěkně :D ) demonstruju, jak je efektivita (rychlost zabíjení) důležitá, dost možná důležitější, než mít MF 600 místo 500....(možná) uvidíme.
RIP píše:
Pokud hledas u JAKEHOKOLIV superunikata pouze itemy a nejde Ti o expy/runy, pak jedine mozne nastaveni je p1 a co nejvyssi hodnota MF%...Zvysovat u nich players je kravina, kdyz maji fixni drop, ktery popsal uz Antabus v 1. postu
Abuzus píše:No bavím se o tom, že já např. s Cold Amou je prostě musím zabít všechny, aby mi nezůstal Charger v zádech. A když už je zabíjím a na pl 3 to netrvá o moc déle, tak proč to tam nedat? Stejně s tím Freezing Arrow kolikrát nepoznám, z koho to vypadlo :-))
K tomu jen shrnu to, co vypadlo ze včerejší skype debaty. S rostoucími players roste šance na drop z minionů, ale jsou to dost malá čísla, hlavní stále zůstává drop ze superunikáta, přesto pokud jste schopní zabíjet superunikáta i s jeho miniony stejně rychle, vyplatí se to. Jde o ten čas, to je klíčové, a pochopit, že i 3-5 sekund navíc muže znamenat hrozně moc. Největší profit je samozřejmě z rozdílu p1 vs p3 nastavení, (p1 vs p3 zvyšuje šance podobně, jako p3 vs p7) Jsou tu i další hlediska, které nastavení players změní, jako jsou expy, drop run a taky bezpečnost, to bych sem prostě netahal, vlastně ani ty miniony(vidíte? proto TS :D). Celkově, nastavení players, co farmit, kde, ač to s MF souvisí, to už jsou věci na samostatná témata.












P.S :D demone, řekni nám, prosím, jak jsi to myslel s tou cold sorc :wave: :P

Uživatelský avatar
Welwet
The Butcher
Příspěvky:1085
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Farmení Tresh Socketa a účinnost Magic findu

Příspěvek od Welwet » 03.03.2017, 16:04 hod.

Tak ono v zájmu věci pokud chce člověk testovat MF, je příhodný k tomu použít cold sorcku, protože to je prostě postava numero 1 na MF/ grálování.
Jasně, ještě je třeba zerker a dá se uvažovat i o hammrovi, ale to už jsou vše relativně equipově o něco složitější postavičky, hlavně zerker...
Tím taky moc neberu že to nemáš, ta blizzna/cold sorcka je v tomhle směru naprosto soběstačná, vše si dokáže najít sama, od istek/cta v LK, po základní equip na mefovi po tr set v a87 lokacích/pindl.

Pokud chceš dělat plnohodnotné mf srovnávání, tak by jsi neměl začínat tím že něco nemáš (hlavně tou sorckou co považuje 70%lidí za základ) ale už by jsi ji měl hrát.. :lol: :wave:

RIP
Warlord
Příspěvky:2860

Re: Farmení Tresh Socketa a účinnost Magic findu

Příspěvek od RIP » 03.03.2017, 22:39 hod.

Soucasne numero uno je bez debaty Zerker...Barbar muze dosahnout vyssi hladinu MF s vyssi bezpecnosti, a jeho double dropu diky FI se zadna postava nevyrovna...Ale jak spravne poznamenal Welwet, je to brutalne drahe na equip, coz znaci...

Jako zaklad Shako (CHAM), Enigma, dobre narollovany Grief, ja osobne jakozto HC hrac pouzivam Stormshield (UM), ale na SC bezne leti 6x IST PB atd...Jinak samozrejmosti jsou Gheed (idealne 40), Wart travs (idealne 50) a plny inventar 7%MF SC (to jen pro ty chudsi jako ja, Ti nejlepsi hackeri maji 3/20/7 charmy ;) )...Na switchi 2x Wizardspike (oba IST) ci dvakrat Suicide branch (IST oba, samozrejme)...Co jsem zapomnel?Jo, Arach, samozrejme, pripadne pokud se neportim daleko, tak pouzivam Goldwrap a jeden Wizardspike ci Suicide branch se nahradi Ala babou (IST+IST)...Tuhle variantu jsem pouzival pri tech 7k Threshich, jen tak pro poradek...Na Pit to chce ale tech 105%FCR, to je bez debat...Urcite jsem na neco jeste zapomnel...

Pokud bych mel brat ale prinos cena/vykon, pak se ciste Blizzne nic nevyrovna, opravdu udela za nuzny peniz strasne muziky, a v podsate teoreticky nepotrebujete v D2 jiny char, nez prave Blizznu...S chuti dokaze jet Mepha/Pindla/LK/Travi a AT...Coz znamena ta nej mista jak pro runy, tak pro itemy...

Co se tyce farmeni SUkatu jako takovych, a celkove MF, budu si stat tvrdohlave za svym a reknu jen to, ze na 99% beham MF najezdy pri p1, a opravdu zcela vyjimecne uvazim p3...Nad tuto hodnotu se diky zvysujicim se diminishing returns na No drop, zvysujici se nebezpecnosti a prodluzovani runu dle MEHO NAZORU nevyplati jit...Spousta z Vas tu se mnou souhlasit nebude, ale ja si budu stat za svym...

Uživatelský avatar
Dark_Deamon
Archangel
Příspěvky:5418
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:DarkDeamon#2454
Bydliště:Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Farmení Tresh Socketa a účinnost Magic findu

Příspěvek od Dark_Deamon » 04.03.2017, 07:20 hod.

Edit: Celé toto je kravina, tak se tím prosím nikdo neřiďte.

Antabus píše:Thresh socket je vždy CURSED a na hell obtížnosti je vždy COLD immune (CI).
Antabus píše:Nejsem zase takový znalec všech buildů, co D2 nabízí, co ale vyplývá z výše psaného. Buildy co profitují s cold poškození jsou na farmu TS vyloženě nevhodné.
Antabus píše:P.S :D demone, řekni nám, prosím, jak jsi to myslel s tou cold sorc :wave: :P
Jsem tak rád, že se ptáš :)

Začátkem by asi bylo vhodné říct, že pokud se chce člověk pouštět do takovýchto über projektů, tak by měl:
1) znát fungování všech skillů
2) znát fungování všech předmětů
3) mít po ruce 99% všemožných kombinací, co se týče předmětů (jak zmínil Welwet)

Teď ale menší info o tom, proč je Blizzard Sorceress jeden z nejvíc vhodných buildů na farmení Tresh Socketa.

Treshova cold immunita na Hell je 120%. Když má Tresh abilitu Magic Resistant, tak je jeho cold imunita zvýšena o 40%, což ve finále dává cold rezist 160%. Ještě horší to je, kdy má Tresh abilitu cold enhanced. To se jeho cold rezist zvedne o 75% na celkových 195%. A právě teď přichází na řadu super RW Infinity, které si sice zmínil, ale dále si s ním nepracoval. A tím se vracíme k mému bodu 1) a 2).

Pokud není Tresh Magic Resistant nebo Cold Enchanced, tak si vystačíme jen s Infinity, protože Treshovi snížíme cold rezist na 35%. Aby jsme monstrům prolomili jejich imunitu, tak je musíme dostat dostat na rezist 74% a míň. Pokud je Tresh Magic Resistant (CI 160%), tak si už nevystačíme jen s Infinity, které snižuje rezist o 85%, protože se dostaneme na hodnotu 75% a mi potřebujeme 74% a pokud je Tresh Cold Enhanced, tak se i s Infinity dostanem na hodnotu 110%. A v tento okamžik přichází na řadu další super item, kterej si dáme na switch a sice hůlka s charges na Lower Resist lvl 3, která snižuje rezisty o 41% a tím se v tom nejhorším případě dostaneme na hodnotu Treshových cold rezistů +69%. Tím jsme se dostali pod imunitu 75% a může zafungovat další super skill a sice Cold Mastery, které za každý bod snižuje monstrům cold rezist o 5%. Cold Mastery na lvl 1 odečítá už 20%. Maximální zápronej rezist, kterého můžem u monster dosáhnout je -100%. Při kombu, kdy bude Tresh Cold Enchanced (195%) a použití Infinity + Lower Resist hůlky je potřeba mít Cold Mastery na lvl 24. Tím rázem dostanem Treshe na Cold Reist -100% a Blizzard může řádit v plné síle, protože má dvojitou dmg!!!!! A přesně v tomto okamžiku odcházejí poraženy všechny ostatní buildy, protože casting vyhrála opět Blizzna :D

Je tu ale ještě jedna dost blbá varianta... Tresh krom stabilní ability Cursed má vždy ještě 2 náhodné vlastnosti na obtížnosti Hell. A tak se může stát, že se mu narolluje jak Magic Resistant, tak i Cold Enchanced, což s jeho základním 120% cold rezistem dává dohromady cold rez 235% a stím si už neporadí nic. Ale...jako krutopřísná Sorceress máme po ruce super dmg skill Static Field. Ostatní práci už musí dokonat Might merc, kterej má super roll Infinity v nějaké rychlé eth polearm (např. Great Poleaxe), na hlavě Andariel's Visage (socketed 15/40 jewel) a jako brnění RW Fortitude.
To, že Sosa bude mít takový základní itemy jako Annihilus, Hellfire Torch, The Oculus + Ist, Shako + pTopaz, Tal's kombo a pokud to FCR dovolí, tak klidně i 4x Ist Monarch beru jako samozřejmost. Pak kvůli opravám LR hůlky nekolik miliónů v truhle.

Jak už jsem řekl...Pokud se člověk chce pouštět do takovýchto über projektů, tak by na měl mít i připraven materiál. A když ne, tak to potom dopadá tak, že se už u hodnoty 600% MF kroutí, jak je to moc a MF 800+ mu už přijde jako sci-fi.

Nesmím ale také opomenout to, co tu psal RIP. Top build bude nejspíš super - sci-fi equiped Zerk díky FI skillu. Jenže než takového Zerka budete mít, tak dřív složíte equip na 3 stejný Blizzny, které jsem o pár řádků výš popsal :D


Přeju pěknou zábavu s běháním Tresh Socketa ;)

EDIT: Ještě jsem zapomněl na jeden detail. Sosa bude rychlejší i při pohybu ve městě a pokud si někdo myslí že ne, tak by si měl osvojit používání skillu Telekinesis :)
Naposledy upravil(a) Dark_Deamon dne 05.03.2017, 21:12 hod., celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Slw
Minion of Destruction
Příspěvky:823
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Deepest underwater Abyss in the world

Re: Farmení Tresh Socketa a účinnost Magic findu

Příspěvek od Slw » 04.03.2017, 17:25 hod.

So speaks the Lord of Terror, and so it is written


žebych se přece jen přemluvil a vůbec poprvési zahrál za blizznu? Tvá úchvatná řeč mě úplně nahlodala :green:
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhäuser Gate. All those moments will be lost in time like tears in rain.

Uživatelský avatar
Antabus
Burning Soul
Příspěvky:693
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Antabus#2689
Bydliště:Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: Farmení Tresh Socketa a účinnost Magic findu

Příspěvek od Antabus » 05.03.2017, 09:17 hod.

EDIT 20:00 6.3.2017 Upravil jsem tento příspěvěk do lidské formy, ač si DD zasloužil vyčinit, nemám z toho psaní opravdu žádnou radost, když si ho sám po sobě čtu. Pyšný co sem zde dole napsal nejsem, ať byly důvody k tomu jakkoliv opodstatněné
Dark_Deamon píše:
Začátkem by asi bylo vhodné říct, že pokud se chce člověk pouštět do takovýchto über projektů, tak by měl:
1) znát fungování všech skillů
2) znát fungování všech předmětů
3) mít po ruce 99% všemožných kombinací, co se týče předmětů (jak zmínil Welwet)
Vyznívá to tak, že pokud jsem nesložil grál, nemohu se zajímat o herní mechanismy? Není lepší napřed pořádně pochopit herní mechanismy, abych třeba ten grál potom složil? velmi divně vyznívající podmínky....Vybavení mám dostatek abych byl schopný to otestovat, co jsem si předsevzal. Abych zjistil, jak funguje MF nepotřebuju mít všechny předměty,postavy a RW, co jsou ve hře. Tím bych jenom si celou práci mohl ulehčit, ale MF pro mě bude přece fungovat úplně stejně. Škoda že místo dost kritických příspěvků zde a ostrých tvrzení, že vlastně ani nemám právo se o něco takového pokoušet nepřijde spís pomocná ruka, třeba v podobě vašich MF postav s těma hodnotama 700,800 a že to třeba zkusíte odběhat, abych všichni navzájem byli v klidu a hlavně chytřejší...

Pokud bych znal všechny odpovědi a všechny mechanismy, nemusel bych se do žádných projektů pouštět, protože bych dopředu vědel, jak dopadnou :wave:
Tím že hraju, sbíram informace. Každý den se mužu dozvedět něco nového. Vím, že je toho stále hodně čemu dobře nerozumím. Mě třeba tohle "studium" u hry drží, je to pro mě zdroj zábavy.

Dark_Deamon píše:
.... Aby jsme monstrům prolomili jejich imunitu, tak je musíme dostat dostat na rezist 74% a míň......
Tohle není žadný překlep, ani opomenutí, tohle je úplně špatně.

Bohužel ač byl tvuj příspěvěk již tímhle odsouzený k záhubě, těch chyb tam ještě máš hodně i v tom počítání, není potřeba to snad ani rozepisovat.... Máš v tom opravdu hodně binec.

COLD enchanted Tresh socketa combo RW INFI a LR hulka neprolomí. Ozkoušel jsem to:
http://imgur.com/IgFbiaz
http://imgur.com/eEMDyz7

....pleteš tu akorát lidi,démone...

Nejde jen o to, že to co si napsal je celé špatně, ale ten úvod k tomu. Bez mého zájmu si vynutíš pozornost k svému příspěvku, který mně přišel hned hloupý a taktně sem ho chtěl ignorovat, celé odpoledne na skype mě ukecávaš, abych se tě zeptal, ale na foru,. Odmítaš se o tom pobavit, normálně, na skype. A pak přijdě tohle? Tvá poprava tvýma rukama?


A protože já nemám problém přiznat chybu, děkuji, žes upozornil na tu telekinezi u sorc, na to jsem zapomněl, přesto bych si netroufl takto trvdit, že sorc nejrychleji běhá po městě...záleží, co přesně máš na mysli. Ale do toho bych se vůbec nepouštel, není to podstatné. Je to detail v celém tohle tématu, přesto to opravím.

HOWG
Naposledy upravil(a) Antabus dne 06.03.2017, 20:19 hod., celkem upraveno 2 x.

RIP
Warlord
Příspěvky:2860

Re: Farmení Tresh Socketa a účinnost Magic findu

Příspěvek od RIP » 05.03.2017, 12:41 hod.

Ja jen napisu toto...

Kdyz jsem v prehistorickych casech :lol: hledal nejake info o D2, vyborny cesky web byl suewebik, kde bylo mnoho uzitecnych informaci...Takze si dovolim sem prihodit jeden link aniz bych se chtel do stavajiciho sporu nejak dale plest

http://suewebik.net/d2/tipyimunity.html

Uživatelský avatar
Welwet
The Butcher
Příspěvky:1085
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Farmení Tresh Socketa a účinnost Magic findu

Příspěvek od Welwet » 05.03.2017, 13:31 hod.

Já jen především dodám, že za mě je to vše mířeno mimo threshe a to především na Magic find téma, protože Treshe jako dobrej mf targer neberu,
(můžu se rozepsat proč, ale moc se mě nelíbí to jak se tu vede ta diskuze)
tzn. - moje poznámka k blizzně a mfení se týká všeho jen né Threshe.. díky :wave:

Odpovědět

Zpět na „Předměty“