
S videem si nedělej těžkou hlavu. Času je fůra. Jen máš prostě přednější záležitosti k prožívání a to tě šlechtí.

Hmmm. Když nad tím tak přemýšlím, o rychlost bych se bál až na posledním místě, přestože hraješ medvěda. Už jen možnost neomezeně navštěvovat hraběnku ti dodá dostatek Shael run a je toho i víc. Jistě sám moc dobře víš, že, co se zbraně týče, lze jít i cestou socketed weapons a na ty lze opět narazit na podstavcích v zapomenuté věži, nebo spodním Kurastu. Aspoň doufám, že v tomto případě uvedené výjimky chápu správně a vztahují se třeba i na ty podstavce.
U elementárního poškození je to trochu horší. Solidní talismany jsou v tomto případě vzácné a to nemluvím o těch, u kterých se vyskytuje předpona i přípona. Tady bych zapojil i pomocníka a koupil bych mu zbraň typu např. Arcing Throwing Spear of Quickness. Tohle není vůbec nereálné získat a vhodným použitím v boji lze získat výhodu na svou stranu.
Bezesporu největším problémem při untwinked hraní je zisk solidní hodnoty Crushing Blow. Předměty s touto vlastností bývá často složitější najít. Proto si myslím, že se chleba celé hry začne lámat ve čtvrtém aktu na nightmare. A to i přesto, že některé "klíče" lze najít už dříve. Mephistův kámen duše ti napoví...
Jak jsem zmínil výše. Postupně budu studovat tvoji hru a další připomínky dodám časem.