Můj nový mód pro 1.13c
Moderátor:Dark_Deamon
Toto je aktualizace mého módu z 29.5.2011.
Mód jsem přepracoval pro verzi 1.13c. Jedinou přepracovanou postavou je zatím ale jen Druid.
Mód je zabalen do souboru Patch_D2.MPQ, takže pokud máte verzi 1.13c, stačí pouze zkopírovat tento soubor spolu s game.dll do adresáře se hrou a můžete hrát.
Seznam Změn:
- Nepřátelé mají 3x více životů
- Nepřátelé se nemohou léčit
- Postava dostává 2 skill pointy za level
- Odměny za questy Den of Evil, Radament, Izual jsou dvojnásobné
- Maximální základní úroveň skillu je 25
- Mana, Antidote, Thawing a Stamina Potiony nelze kupovat
Druid
Summoning Skills
Raven
- Již nemají schopnost Hit Blinds Target
- % Chance of Crushing Blow: lvl
- Pet Max %: 5*lvl
*Např. na levelu 25 budete moci vyvolat až 11 Havranů, z nichž každý bude mít 25% šanci na crushing blow. Pet Max % bonus dávají pouze sami sobě. Pouze Passive Pet Max % se aplikuje i na jiný skill.
Plague Poppy
- Base Poison Damage +350%
- Total Life %: 5*lvl
- Nové Synergie:
Rabies: +4% Poison Damage per Level
Carrion Vine+Solar Creeper: +12.5% HP per Soft Point
Carrion Vine
- Za každý Hard Point dostává dalších +25% HP a +0.48% Healing Rate
- Total Life %: 5*lvl
- Nové Synergie:
Solar Creeper: +50% HP per Hard Point
Solar Creeper: +0.48% Healing Rate per Hard Point
Plague Poppy+Solar Creeper: +12.5% HP per Soft Point
Solar Creeper
- Za každý Hard Point dostává dalších +20% HP a +0.32% Mana Recovery Rate
- Total Life %: 5*lvl
- Mana Cost se s rostoucím slvl již nezvyšuje
- Nové Synergie
Carrion Vine: +40% HP per Hard Point
Carrion Vine: 0.32% Mana Recovery Rate per Hard Point
Plague Poppy+Carrion Vine: +10% HP per Soft Point
Oak Sage
- Za každý Hard Point dostává dalších +1 k levelu aury
- Total Life %: 5*lvl
- Nové Synergie
Heart of Wolverine: +1 To Level of Aura per Hard Point
Spirit of Barbs: +1 To Level of Aura per Hard Point
Heart of Wolverine: +0.5 To Level of Aura per Soft Point
Spirit of Barbs: +0.5 To Level of Aura per Soft Point
Heart of Wolverine
- Za každý Hard Point dostává dalších +1 k levelu aury
- Total Life %: 5*lvl
- Nové Synergie
Oak Sage: +1 To Level of Aura per Hard Point
Spirit of Barbs: +1 To Level of Aura per Hard Point
Oak Sage: +0.5 To Level of Aura per Soft Point
Spirit of Barbs: +0.5 To Level of Aura per Soft Point
Spirit of Barbs
- Odstraněn Bug, kvůli kterému byla vrácená škoda
pouze 50+10*(lvl-1), přitom v popisu skillu je 50+20*(lvl-1)
- Za každý Hard Point dostává dalších +1 k levelu aury
- Total Life %: 5*lvl
- Nové Synergie
Oak Sage: +1 To Level of Aura per Hard Point
Heart of Wolverine: +1 To Level of Aura per Hard Point
Oak Sage: +0.5 To Level of Aura per Soft Point
Heart of Wolverine: +0.5 To Level of Aura per Soft Point
Summon Spirit Wolf, Summon Dire Wolf, Summon Grizzly
- Bonusy k Attack Rating a Defense Rating se již zobrazují u všech summonů správně.
- Odstraněn Bug, který zamezoval, aby Grizzly při použití
skillu BearSmite omračoval nepřátele.(Teď už omračuje)
Summon Spirit Wolf
- Nový Pasivní Bonus pro Vlky a Medvědy:
- Passive Pet Max %: 5*lvl
*Na levelu 20 budete moci vyvolávat 10 Spirit Wolfů nebo 6 Dire Wolfů nebo 2 Grizzly.
Na levelu 24 potom 11 Spirit Wolfů nebo 6 Dire Wolfů nebo 2 Grizzly.
Summon Dire Wolf
- Passive Base Life %: 50+25*(lvl-1)
- Passive Life %: 100 - 400/(lvl+5)
*Těch 100-400/(lvl+5) odpovídá dalším 50+25*(lvl-1) % k Base Life.
Jeho pasivní bonus tedy lze vnímat jako 100+50*(lvl-1), akorát při použití
například Oak Sage aury jeho přírustek k life nebude tak extrémní.
Summon Grizzly
- Passive Damage %: 50+20*(lvl-1)
Elemental Skills
Firestorm
- Base Fire Damage +475%
- Synergie snížena z 23% na 4%
Molten Boulder
- Base Fire Damage +40%
- Base Physical Damage +40%
- Fire Synergie snížena z 8% na 40/7%(=5.71%)
- Damage Synergie snížena z 10% na 50/7%(=7.14%)
- Mana Cost se s rostoucím slvl již nezvyšuje
Fissure
- Base Fire Damage +200%
- Synergie snížena z 12% na 4%
Volcano
- Base Fire Damage +700/11%(=+63.64%)
- Base Physical Damage +700/11%(=+63.64%)
- Synergie snížena z 12% na 22/3%(=7.33%)
Armageddon
- Base Fire Damage +7300/39%(=+187.18%)
- Base Physical Damage +79%
- Synergie snížena z 14% na 4.875%
Arctic Blast
- Base Cold Damage +650%
- Synergie snížena z 15% na 4%
- Mana Cost se s rostoucím slvl již nezvyšuje
Cyclone Armor
- Base Elemental Damage Absorbed +75%
- Synergie snížena z 7% na 4%
- Nová Synergie: Arctic Blast
Twister
- Base Physical Damage +150%
- Synergie snížena z 10% na 4%
Tornado
- Base Physical Damage +125%
- Synergie snížena z 9% na 4%
Hurricane
- Base Cold Damage +125%
- Synergie snížena z 9% na 4%
- Nová Synergie: Arctic Blast
Shapeshifting Skills
Lycanthropy
- Přidává dalších +5% Life a +20 Sekund Duration za každý Hard Point
Werewolf
- Přidává dalších +30% Attack Rating za každý Hard Point
Werebear
- Přidává dalších +8% Damage a +6% Defense za každý Hard Point
Feral Rage
- Přidává dalších +10% Attack Rating, +5% Damage a +0.5 k Charges za každý Hard Point
- Max % Life Stolen per hit se zobrazovalo špatně, to bylo opraveno
http://wiki.theamazonbasin.com/index.php/D2_Feral_Rage
Maul
- Přidává dalších +10% Attack Rating a +0.5 k Charges za každý Hard Point
- Max Duration se zobrazovala špatně, to bylo opraveno
http://wiki.theamazonbasin.com/index.php/D2_Maul
Rabies
- Base Poison Damage +350%
- Synergie snížena z 18% na 4%
Fire Claws
- Base Fire Damage +450%
- Synergie snížena z 22% na 4%
Hunger
- Zatím nezměněn
Shock Wave
- Base Physical Damage +25%
- Synergie snížena z 5% na 4%
- Nová Synergie: Werebear
- Duration se zobrazovala špatně, to bylo opraveno
http://wiki.theamazonbasin.com/index.php/D2_Shock_Wave
Fury
- Dostává dalších +17% Damage a +7% Attack Rating za každý Hard Point
Necromancer
Summoning Spells
Raise Skeleton
- Dostává dalších +10% k Damage za každý level
- Všechno, co měl původně, zůstává, pouze se k tomu
všemu přičte dalších +10% za level. Takže do levelu 3
bude dostávat +10% Damage za level, místo +0% a
po levelu 3 bude dostávat +17% Damage za level, místo +7%
Raise Skeletal Mage
- Dostává Bonus +10% Missile Damage za každý level
- Např. na levelu 10 bude mít 2x větší Damage,
než by měl na levelu 10 v normální hře. Na levelu
50 potom 6x větší damage, než by měl na levelu 50
v normální hře.
Revive
- Duration snížena ze 180 Sekund na 40 Sekund
- Základní Bonus k životu je -80%, za každý level se zvýší o +4%
- Základní Bonus k Damage je +400%, za každý level se zvýší o +100%
- Již nepřijímají bonusy od Skeleton Mastery ani od Summon Resist
- Pet Max je stejný jako u koster
- Velocity Bonus +50% byl odstraněn
- Revived Monsters mají bonus k damage +1 za každý level
Clay Golem, Blood Golem, Iron Golem, Fire Golem
- Všichni golemové mohou být vyvolaní současně
- Odstraněny veškeré synergie mezi Golemy
- Golemům se náročnost na manu s rostoucím slvl již nezvyšuje
- Base Damage Clay Golema a Blood Golema bylo výrazně zvýšeno a to hlavně na vyšších levelech
- Base Damage Fire Golema bylo zvýšeno a to hlavně na vyšších levelech
Clay Golem
- Damage %: 20*lvl
- Pet Max %: 4*lvl
Blood Golem
- Base Damage je dvojnásobné oproti Clay Golemovi
- Damage %: 20*lvl
- Sání života je 5% na všech levelech
- Pet Max %: 4*lvl
Iron Golem
- Damage %: 200*lvl+900
- Total Life %: 4*lvl
- Total Damage %: 4*lvl
- Jinak má vše, co měl původně
*Když se sečte Damage % s jeho Total Damage %, bude to dohromady odpovídat
Damage %: (100+200*lvl+900)*(100+4*lvl)/100-100 a to se zobrazuje ve hře.
Fire Golem
- Dostává Bonus +20% Fire Damage za každý level
- Pet Max %: 4*lvl
Golem Mastery
- Přidává dalších +20% Life, +25 Attack Rating, +1% Velocity za každý Hard Point
Summon Resist
- Přidává dalších +1 k Resist All za každý hard point
Poison and Bone spells
Teeth
- Base Magic Damage +650%
- Synergie snížena z 15% na 4%
- Nová Synergie:
Bone Armor
*Damage bylo vynásobeno poměrem synergií a potom ještě dvěma, kvůli vyváženosti s Bone Spear.
Bone Spear
- Base Magic Damage +75%
- Synergie snížena z 7% na 4%
- Nová Synergie:
Bone Armor
Bone Spirit
- Base Magic Damage +200%
- Synergie snížena z 6% na 4%
- Nová Synergie:
Bone Armor
*Damage bylo vynásobeno poměrem synergií a potom ještě dvěma, kvůli vyváženosti s Bone Spear.
Corpse Explosion
- Base Damage sníženo z 70% až 120%
na 60/3% až 100/3%
- Dostává bonus k celkovému damage +2% za level
Poison Dagger
- Funguje s jakoukoliv zbraní
- Base Poison Damage +400%
- Synergie snížena z 20% na 4%
- Nové Synergie:
Bone Armor
Bone Wall
Bone Prison
Poison Explosion
- Base Poison Damage +275%
- Synergie snížena z 15% na 4%
- Nové Synergie:
Bone Armor
Bone Wall
Bone Prison
Poison Nova
- Base Poison Damage +150%
- Synergie snížena z 10% na 4%
- Nové Synergie:
Bone Armor
Bone Wall
Bone Prison
Bone Armor
- Base Physical Damage Absorbed +550/7%(=+78.57%)
- Synergie změněna z +15 Damage Absorbed per Level na +4% Damage per Level
- Nové Synergie: Teeth, Bone Spear, Bone Spirit, Poison Dagger, Poison Explosion, Poison Nova
Bone Wall
- Synergie snížena z 10% na 4%, ale aplikuje se na celkové HP
- Přidány nové synergie: Teeth, Bone Spear, Bone Spirit, Poison Dagger, Poison Explosion, Poison Nova
Bone Prison
- Synergie snížena z 10% na 4%, ale aplikuje se na celkové HP
- Přidány nové synergie: Teeth, Bone Spear, Bone Spirit, Poison Dagger, Poison Explosion, Poison Nova
Curses
Amplify Damage
- Přidává +1% k Damage Taken za každý Hard Point
Weaken
- Snižuje Damage nepřátel o -2.48% za každý Hard Point
- na levelu 25, Monster Damage % = -(33+62/25*25) = -95%
Decrepify
- Přidává dalších +1.8 Sekund k duration za každý Hard Point
* Těch 1.8 Sekund je trojnásobek toho, co dostává normálně za level(což je 0.6 Sekund). U ostatních kleteb je to také trojnásobek, pokud se jim duration za hard pointy zvyšuje.
Lower Resist
- Snižuje Resistance nepřátel o dalších -1% za každý Hard Point
Terror
- Přidává dalších +3 Sekund k duration za každý Hard Point
Dim Vision
- Přidává dalších +6 Sekund k duration za každý Hard Point
Confusion
- Zatím nezměněno
Attract
- Zatím nezměněno
Life Tap
- Zatím nezměněno
Mód můžete stahovat zde:
http://www.ulozto.cz/9291133/muj-mod-verze-1-02-rar
Mód jsem přepracoval pro verzi 1.13c. Jedinou přepracovanou postavou je zatím ale jen Druid.
Mód je zabalen do souboru Patch_D2.MPQ, takže pokud máte verzi 1.13c, stačí pouze zkopírovat tento soubor spolu s game.dll do adresáře se hrou a můžete hrát.
Seznam Změn:
- Nepřátelé mají 3x více životů
- Nepřátelé se nemohou léčit
- Postava dostává 2 skill pointy za level
- Odměny za questy Den of Evil, Radament, Izual jsou dvojnásobné
- Maximální základní úroveň skillu je 25
- Mana, Antidote, Thawing a Stamina Potiony nelze kupovat
Druid
Summoning Skills
Raven
- Již nemají schopnost Hit Blinds Target
- % Chance of Crushing Blow: lvl
- Pet Max %: 5*lvl
*Např. na levelu 25 budete moci vyvolat až 11 Havranů, z nichž každý bude mít 25% šanci na crushing blow. Pet Max % bonus dávají pouze sami sobě. Pouze Passive Pet Max % se aplikuje i na jiný skill.
Plague Poppy
- Base Poison Damage +350%
- Total Life %: 5*lvl
- Nové Synergie:
Rabies: +4% Poison Damage per Level
Carrion Vine+Solar Creeper: +12.5% HP per Soft Point
Carrion Vine
- Za každý Hard Point dostává dalších +25% HP a +0.48% Healing Rate
- Total Life %: 5*lvl
- Nové Synergie:
Solar Creeper: +50% HP per Hard Point
Solar Creeper: +0.48% Healing Rate per Hard Point
Plague Poppy+Solar Creeper: +12.5% HP per Soft Point
Solar Creeper
- Za každý Hard Point dostává dalších +20% HP a +0.32% Mana Recovery Rate
- Total Life %: 5*lvl
- Mana Cost se s rostoucím slvl již nezvyšuje
- Nové Synergie
Carrion Vine: +40% HP per Hard Point
Carrion Vine: 0.32% Mana Recovery Rate per Hard Point
Plague Poppy+Carrion Vine: +10% HP per Soft Point
Oak Sage
- Za každý Hard Point dostává dalších +1 k levelu aury
- Total Life %: 5*lvl
- Nové Synergie
Heart of Wolverine: +1 To Level of Aura per Hard Point
Spirit of Barbs: +1 To Level of Aura per Hard Point
Heart of Wolverine: +0.5 To Level of Aura per Soft Point
Spirit of Barbs: +0.5 To Level of Aura per Soft Point
Heart of Wolverine
- Za každý Hard Point dostává dalších +1 k levelu aury
- Total Life %: 5*lvl
- Nové Synergie
Oak Sage: +1 To Level of Aura per Hard Point
Spirit of Barbs: +1 To Level of Aura per Hard Point
Oak Sage: +0.5 To Level of Aura per Soft Point
Spirit of Barbs: +0.5 To Level of Aura per Soft Point
Spirit of Barbs
- Odstraněn Bug, kvůli kterému byla vrácená škoda
pouze 50+10*(lvl-1), přitom v popisu skillu je 50+20*(lvl-1)
- Za každý Hard Point dostává dalších +1 k levelu aury
- Total Life %: 5*lvl
- Nové Synergie
Oak Sage: +1 To Level of Aura per Hard Point
Heart of Wolverine: +1 To Level of Aura per Hard Point
Oak Sage: +0.5 To Level of Aura per Soft Point
Heart of Wolverine: +0.5 To Level of Aura per Soft Point
Summon Spirit Wolf, Summon Dire Wolf, Summon Grizzly
- Bonusy k Attack Rating a Defense Rating se již zobrazují u všech summonů správně.
- Odstraněn Bug, který zamezoval, aby Grizzly při použití
skillu BearSmite omračoval nepřátele.(Teď už omračuje)
Summon Spirit Wolf
- Nový Pasivní Bonus pro Vlky a Medvědy:
- Passive Pet Max %: 5*lvl
*Na levelu 20 budete moci vyvolávat 10 Spirit Wolfů nebo 6 Dire Wolfů nebo 2 Grizzly.
Na levelu 24 potom 11 Spirit Wolfů nebo 6 Dire Wolfů nebo 2 Grizzly.
Summon Dire Wolf
- Passive Base Life %: 50+25*(lvl-1)
- Passive Life %: 100 - 400/(lvl+5)
*Těch 100-400/(lvl+5) odpovídá dalším 50+25*(lvl-1) % k Base Life.
Jeho pasivní bonus tedy lze vnímat jako 100+50*(lvl-1), akorát při použití
například Oak Sage aury jeho přírustek k life nebude tak extrémní.
Summon Grizzly
- Passive Damage %: 50+20*(lvl-1)
Elemental Skills
Firestorm
- Base Fire Damage +475%
- Synergie snížena z 23% na 4%
Molten Boulder
- Base Fire Damage +40%
- Base Physical Damage +40%
- Fire Synergie snížena z 8% na 40/7%(=5.71%)
- Damage Synergie snížena z 10% na 50/7%(=7.14%)
- Mana Cost se s rostoucím slvl již nezvyšuje
Fissure
- Base Fire Damage +200%
- Synergie snížena z 12% na 4%
Volcano
- Base Fire Damage +700/11%(=+63.64%)
- Base Physical Damage +700/11%(=+63.64%)
- Synergie snížena z 12% na 22/3%(=7.33%)
Armageddon
- Base Fire Damage +7300/39%(=+187.18%)
- Base Physical Damage +79%
- Synergie snížena z 14% na 4.875%
Arctic Blast
- Base Cold Damage +650%
- Synergie snížena z 15% na 4%
- Mana Cost se s rostoucím slvl již nezvyšuje
Cyclone Armor
- Base Elemental Damage Absorbed +75%
- Synergie snížena z 7% na 4%
- Nová Synergie: Arctic Blast
Twister
- Base Physical Damage +150%
- Synergie snížena z 10% na 4%
Tornado
- Base Physical Damage +125%
- Synergie snížena z 9% na 4%
Hurricane
- Base Cold Damage +125%
- Synergie snížena z 9% na 4%
- Nová Synergie: Arctic Blast
Shapeshifting Skills
Lycanthropy
- Přidává dalších +5% Life a +20 Sekund Duration za každý Hard Point
Werewolf
- Přidává dalších +30% Attack Rating za každý Hard Point
Werebear
- Přidává dalších +8% Damage a +6% Defense za každý Hard Point
Feral Rage
- Přidává dalších +10% Attack Rating, +5% Damage a +0.5 k Charges za každý Hard Point
- Max % Life Stolen per hit se zobrazovalo špatně, to bylo opraveno
http://wiki.theamazonbasin.com/index.php/D2_Feral_Rage
Maul
- Přidává dalších +10% Attack Rating a +0.5 k Charges za každý Hard Point
- Max Duration se zobrazovala špatně, to bylo opraveno
http://wiki.theamazonbasin.com/index.php/D2_Maul
Rabies
- Base Poison Damage +350%
- Synergie snížena z 18% na 4%
Fire Claws
- Base Fire Damage +450%
- Synergie snížena z 22% na 4%
Hunger
- Zatím nezměněn
Shock Wave
- Base Physical Damage +25%
- Synergie snížena z 5% na 4%
- Nová Synergie: Werebear
- Duration se zobrazovala špatně, to bylo opraveno
http://wiki.theamazonbasin.com/index.php/D2_Shock_Wave
Fury
- Dostává dalších +17% Damage a +7% Attack Rating za každý Hard Point
Necromancer
Summoning Spells
Raise Skeleton
- Dostává dalších +10% k Damage za každý level
- Všechno, co měl původně, zůstává, pouze se k tomu
všemu přičte dalších +10% za level. Takže do levelu 3
bude dostávat +10% Damage za level, místo +0% a
po levelu 3 bude dostávat +17% Damage za level, místo +7%
Raise Skeletal Mage
- Dostává Bonus +10% Missile Damage za každý level
- Např. na levelu 10 bude mít 2x větší Damage,
než by měl na levelu 10 v normální hře. Na levelu
50 potom 6x větší damage, než by měl na levelu 50
v normální hře.
Revive
- Duration snížena ze 180 Sekund na 40 Sekund
- Základní Bonus k životu je -80%, za každý level se zvýší o +4%
- Základní Bonus k Damage je +400%, za každý level se zvýší o +100%
- Již nepřijímají bonusy od Skeleton Mastery ani od Summon Resist
- Pet Max je stejný jako u koster
- Velocity Bonus +50% byl odstraněn
- Revived Monsters mají bonus k damage +1 za každý level
Clay Golem, Blood Golem, Iron Golem, Fire Golem
- Všichni golemové mohou být vyvolaní současně
- Odstraněny veškeré synergie mezi Golemy
- Golemům se náročnost na manu s rostoucím slvl již nezvyšuje
- Base Damage Clay Golema a Blood Golema bylo výrazně zvýšeno a to hlavně na vyšších levelech
- Base Damage Fire Golema bylo zvýšeno a to hlavně na vyšších levelech
Clay Golem
- Damage %: 20*lvl
- Pet Max %: 4*lvl
Blood Golem
- Base Damage je dvojnásobné oproti Clay Golemovi
- Damage %: 20*lvl
- Sání života je 5% na všech levelech
- Pet Max %: 4*lvl
Iron Golem
- Damage %: 200*lvl+900
- Total Life %: 4*lvl
- Total Damage %: 4*lvl
- Jinak má vše, co měl původně
*Když se sečte Damage % s jeho Total Damage %, bude to dohromady odpovídat
Damage %: (100+200*lvl+900)*(100+4*lvl)/100-100 a to se zobrazuje ve hře.
Fire Golem
- Dostává Bonus +20% Fire Damage za každý level
- Pet Max %: 4*lvl
Golem Mastery
- Přidává dalších +20% Life, +25 Attack Rating, +1% Velocity za každý Hard Point
Summon Resist
- Přidává dalších +1 k Resist All za každý hard point
Poison and Bone spells
Teeth
- Base Magic Damage +650%
- Synergie snížena z 15% na 4%
- Nová Synergie:
Bone Armor
*Damage bylo vynásobeno poměrem synergií a potom ještě dvěma, kvůli vyváženosti s Bone Spear.
Bone Spear
- Base Magic Damage +75%
- Synergie snížena z 7% na 4%
- Nová Synergie:
Bone Armor
Bone Spirit
- Base Magic Damage +200%
- Synergie snížena z 6% na 4%
- Nová Synergie:
Bone Armor
*Damage bylo vynásobeno poměrem synergií a potom ještě dvěma, kvůli vyváženosti s Bone Spear.
Corpse Explosion
- Base Damage sníženo z 70% až 120%
na 60/3% až 100/3%
- Dostává bonus k celkovému damage +2% za level
Poison Dagger
- Funguje s jakoukoliv zbraní
- Base Poison Damage +400%
- Synergie snížena z 20% na 4%
- Nové Synergie:
Bone Armor
Bone Wall
Bone Prison
Poison Explosion
- Base Poison Damage +275%
- Synergie snížena z 15% na 4%
- Nové Synergie:
Bone Armor
Bone Wall
Bone Prison
Poison Nova
- Base Poison Damage +150%
- Synergie snížena z 10% na 4%
- Nové Synergie:
Bone Armor
Bone Wall
Bone Prison
Bone Armor
- Base Physical Damage Absorbed +550/7%(=+78.57%)
- Synergie změněna z +15 Damage Absorbed per Level na +4% Damage per Level
- Nové Synergie: Teeth, Bone Spear, Bone Spirit, Poison Dagger, Poison Explosion, Poison Nova
Bone Wall
- Synergie snížena z 10% na 4%, ale aplikuje se na celkové HP
- Přidány nové synergie: Teeth, Bone Spear, Bone Spirit, Poison Dagger, Poison Explosion, Poison Nova
Bone Prison
- Synergie snížena z 10% na 4%, ale aplikuje se na celkové HP
- Přidány nové synergie: Teeth, Bone Spear, Bone Spirit, Poison Dagger, Poison Explosion, Poison Nova
Curses
Amplify Damage
- Přidává +1% k Damage Taken za každý Hard Point
Weaken
- Snižuje Damage nepřátel o -2.48% za každý Hard Point
- na levelu 25, Monster Damage % = -(33+62/25*25) = -95%
Decrepify
- Přidává dalších +1.8 Sekund k duration za každý Hard Point
* Těch 1.8 Sekund je trojnásobek toho, co dostává normálně za level(což je 0.6 Sekund). U ostatních kleteb je to také trojnásobek, pokud se jim duration za hard pointy zvyšuje.
Lower Resist
- Snižuje Resistance nepřátel o dalších -1% za každý Hard Point
Terror
- Přidává dalších +3 Sekund k duration za každý Hard Point
Dim Vision
- Přidává dalších +6 Sekund k duration za každý Hard Point
Confusion
- Zatím nezměněno
Attract
- Zatím nezměněno
Life Tap
- Zatím nezměněno
Mód můžete stahovat zde:
http://www.ulozto.cz/9291133/muj-mod-verze-1-02-rar
Naposledy upravil(a) pepa90 dne 08.06.2011, 22:19 hod., celkem upraveno 54 x.
Re: Můj nový mód
"Duchové se vzájemně synergizují. Za každý Hard point v nějakém Duchovi se zvýší Level aury ostatních duchů o +1. Za každý Soft point v nějakém Duchovi se zvýší Level aury ostatních duchů o +0.5."
chápu to správně že tím soft pointem myslis bod v synergii z +skills z vybavy? a tohle funguje jen u duchu nebo na vsechny skilly? treba kdyz pouziju RW Leaf ktery dava mimo jine treba +3 fire bolt tak mi ty +3 body daji ve vysledku synergii k Fire Ballu polovicnim ucinkem?(jakoby bych tim simuloval +1,5 hard bodu ve fire boltu)
chápu to správně že tím soft pointem myslis bod v synergii z +skills z vybavy? a tohle funguje jen u duchu nebo na vsechny skilly? treba kdyz pouziju RW Leaf ktery dava mimo jine treba +3 fire bolt tak mi ty +3 body daji ve vysledku synergii k Fire Ballu polovicnim ucinkem?(jakoby bych tim simuloval +1,5 hard bodu ve fire boltu)
Re: Můj nový mód
Ne. Synergie fungují pouze s blvl, pokud to není uvedeno jinak. Duchové mají speciální synergie, které fungují jako +1 k levlu aury za hard point a +0.5 levlu aury za soft point. Takhle to funguje jenom u duchů, nikde jinde. a tím soft pointem myslím jakýkoliv bod, který není hard, to znamená skills z vybavy, skill shrine apod...Synergie u Fire Bolt, Fire Ball a tak, fungují pouze s blvl...
Re: Můj nový mód
Tak jsem rád, že jsou tu další čeští modmakeři, a ohledně modu - určitě zajímavý nápad, asi neplánuješ větší změny (nové mapy, skilly, itemy, atd.) že?
rád bych se zeptal, jak dlouho ti to trvalo? takže, jestli to chápu dobře, prováděl jsi změny pouze v *.txt souborech?
rád bych se zeptal, jak dlouho ti to trvalo? takže, jestli to chápu dobře, prováděl jsi změny pouze v *.txt souborech?
Re: Můj nový mód
Větší změny zatím neplánuju. Možná časem, uvidím, jak se to bude vyvíjet. Tento mód jsem začal dělat s tím, že si v diablu změním ty věci, který mně tam nejvíc štvaly. Což je hlavně nevyváženost mezi skilly. A celkově nemožnost vytvořit efektivní build, kterej by kombinoval skilly z úplně jiných odvětvý, který spolu technicky ale velmi dobře spolupracují. Potom taky to, že nejlepší buildy jsou vlastně ty, který maxnou jeden, maximálně dva skilly a ty používají celou hru, což je pro mně docela nuda a znamená to, že těch dobrých buildů má každá postava tak dva, tři. A samozřejmě mnoho dalších věcí mně na diablu štvalo. tak jsem to chtěl nějak vyřešit, ale nějak efektivně, aby mně to nezabralo moc času, takže jsem se snažil velice jednoduchýma změnama dosáhnout svých cílů. Např. drop zaznamenal obrovských změn z hlediska hratelnosti, ale ty změny mně zabrali jenom asi minutu módování. U ostatních změn to bylo podobný. Třeba změnění počtu skillpointů za level na 2 a zvýšení maximálního levelu na 25, to mně taky zabralo pár minut, když nepočítám to, že jsem se musel tak trochu seznámit s Code Editing, abych mohl ten počet skillpointů zvýšit na 2 a za questy dat dvojnásobný odměny. A toto jsou právě jediný dvě změny, který jsem dělal pomocí Code Editingu, všechno ostatní jsem dělal v *.txt souborech. Nejvíc času mně ale zabraly změny u jednotlivých skillů. Ty změny co tam teď mám by se sice daly namódovat docela rychle, ale než jsem je všechny vymyslel, docela dlouhou dobu to trvalo. Hodněkrát se mně stalo, že jsem začal měnit skilly, už jsem toho měl docela dost ale potom jsem si uvědomil, že ty změny jsou špatný, tak jsem to zase dělal znova, ale bylo to čím dál lepší, až jsem se dopracoval k těmto změnám. A jak dlouho mně to teda trvalo? Začal jsem s tím nějak před čtyřma měsícema nebo tak, ale moc intenzivně jsem se tomu nevěnoval. Když bych měl říct čistej čas, tak to bylo řekl bych nějak 10 hodin.
Re: Můj nový mód
tak určitě s Tebou souhlasím, ohledně buildů a líbí se mi i ten důvod, proč jsi šel do moddingu...
já mám teď takový problém: vše, co jsem kdy chtěl v diablu změnit v moddingu, už umím... teď jen to dát všechno dohromady
jinak plánuješ vytvářet ještě nějaký mod?
já to znám - za začátku jsem si řekl: tak faj, změním pár maličkostí a to bude všechno - ale co se nestalo, chtěl jsem toho měnit víc a víc, až dokážu změnit téměř vše
já mám teď takový problém: vše, co jsem kdy chtěl v diablu změnit v moddingu, už umím... teď jen to dát všechno dohromady
jinak plánuješ vytvářet ještě nějaký mod?
já to znám - za začátku jsem si řekl: tak faj, změním pár maličkostí a to bude všechno - ale co se nestalo, chtěl jsem toho měnit víc a víc, až dokážu změnit téměř vše
Re: Můj nový mód
Já mám zase problém ten, že všechno tedy rozhodně změnit neumím. Kdybych byl profesionální modder, určitě bych se pustil i do větších změn, ale teď se na ně nějak necítím. A další mód vytvářet zatím neplánuji. Spíš, než vytvořit mnoho módů, plánuji neustále přidávat věci tady do toho. A taky mám pořád chuť tam přidávat další a další věci, akorát jsem omezen tím, co zatím umím.
Re: Můj nový mód
http://imageshack.us/m/860/1818/screenshot002wr.jpg
je to len moj nazor, ale .... prilis vela synergii, zbytocne synergie, a odveci synergie. Urcite by som nepouzival synergie odlisnych elementov.
je to len moj nazor, ale .... prilis vela synergii, zbytocne synergie, a odveci synergie. Urcite by som nepouzival synergie odlisnych elementov.
“If you only read the books that everyone else is reading, you can only think what everyone else is thinking.” -H.M.
- Fraxinus
- Adviser
- Příspěvky:3398
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Fraxinus#2208
- Bydliště:Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Můj nový mód
Tordah: Tvé tvrzení má svou logiku, ale na druhou stranu...z reálné praxe se mohou synergie z jiných elementů rozumově zdůvodnit:
Jed může být posilován ohněm (protože vyšší teplota podporuje otravy) a Blesky mohou být posíleny ledem (když seš mokrej, dává elektřina větší pecky)
Jed může být posilován ohněm (protože vyšší teplota podporuje otravy) a Blesky mohou být posíleny ledem (když seš mokrej, dává elektřina větší pecky)
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Re: Můj nový mód
Urcitu logiku to ma. V klude by to mohlo platit ak by chill/freeze state znizoval lightning resist
“If you only read the books that everyone else is reading, you can only think what everyone else is thinking.” -H.M.
Re: Můj nový mód
Tak ono to asi hlavně podporuje autorovu myšlenku o variabilnosti buildů. Aby se primárně nezaměřovalo jen na jednu větev a jeji synergie ale abys vymyslel důmyslné propletení více skillů z odlišných větví...
Re: Můj nový mód
variabilita je vtedy, ak mozes spravit viac roznych buildov.
v aktualnej situacii dostanes 2x tolko skill points, ze v jednej postave mas dva az tri buildy naraz. Co sposobuje, ze pri pripadnom party hrani bude len JEDEN typ socky, jeden typ barba, ...
v aktualnej situacii dostanes 2x tolko skill points, ze v jednej postave mas dva az tri buildy naraz. Co sposobuje, ze pri pripadnom party hrani bude len JEDEN typ socky, jeden typ barba, ...
“If you only read the books that everyone else is reading, you can only think what everyone else is thinking.” -H.M.
Re: Můj nový mód
Tak co já vím, já jsem ten mód nehrál. Akorát si myslím, že to tak mělo být, jak se to povedlo je věc druhá.
Re: Můj nový mód
Zdar, díky za koment. Dovol mi, abych se k tomu vyjádřil. Nejdřív k tomu, že jsou zde odvěci synergie. Myslel si tím zřejmě skilly Cold Armors a Static FieldTordah píše:http://imageshack.us/m/860/1818/screenshot002wr.jpg
je to len moj nazor, ale .... prilis vela synergii, zbytocne synergie, a odveci synergie. Urcite by som nepouzival synergie odlisnych elementov.
u Sorky a Carrion Vine a Solar Creeper u Druida. To všechno jsou skilly, do kterých se nevyplatí v normální hře dát víc jak jeden bod a protože chci ve hře hodně buildů(otázku, zda je zde hodně buildů, budu řešit za chvíly) a taky takové, které kombinují skilly z různých odvětví, rozhodl jsem se, že z nich udělám "společné synergie", které tomu budou napomáhat. Možná to vypadá hnusně, že to nemá moc velkou logiku. Teď zrovna pracuji na nekrovi, a u toho s největší pravděpodobností žádné takové "společné synergie" nebudou. Původně jsem je tam chtěl, ale nakonec to tak vyšlo, že je mít nebude. Ze všech, i z těch původně nejzbytečnějších, skillů jsem udělal skilly, které má smysl vymaxovat. Přitom jejich efekt je totožný. Možná to tak udělám i s těmi "společnými synergiemy" u předchozích charů, takže tento problém, který uvádíš, možná odstraním.
Dále bych se vyjádřil k tomu, že je zde mnoho synergií a zbytečné synergie. Mnoho synergií zde je, a to kvůli tomu, aby zde bylo mnoho buildů, na jejichž nedostatek si stěžuješ v dalším komentu. Neříkám, že si tyto dva komenty navzájem odporují. Mnoho buildů lze zajistit i jiným způsobem, než který jsem vybral já. Nevím, o kterých synergiích si myslíš, že jsou zbytečné, ale rád bych tě teď přesvědčil o tom, že zde je opravdu mnoho různých buildů, srovnáním množství buildů z původní hry a z tohoto módu. Nejdřív připomenu, že maximální úroveň skillu je 25, a že k dispozici máme celkem přesně dvojnásobek skillpointů z normální hry, tedy 220. Když vydělím 220/25, dostanu 8,8. To znamená, že maximálně mohu vymaxovat 8 skillů. Když počítám s prereqs, do posledního skillu dám tak polovinu bodů. Buildy, které budu zmiňovat, budou ty, se kterýma se to dá docela v pohodě dohrát Untwinked. Ne ty, které fungují pouze s nejlepší výbavou a to ještě docela mizerně. Začněme Druidem z původní hry. Buildy, lišící se pouze v malém detailu budu brát za totožné.
WindDruid, Werewolf(Maximálně tak dva různý buildy), Fire/Summoner(Maximálně dva), Werebear(Maximálně dva)
Druid z mého módu:
Napíšu pouze buildy, který mně napadly při módování.
Hunter(Druid s Lukem)
- Oak Sage, How, Spirit of Barbs - Max (celkem 75 bodů) - Navzájem se synergizují. Používat se bude HoW, který bude dávat opravdu luxusní bonus k dmg a ar. a Bude ho dávat vám, Mercovi i zvířatům. je lepší v první řadě vymaxovat HoW a až potom pasivní bonusy k dmg pro zvířata, protože všichni z vaší party budou používat fyzickou škodu: Vy, Merc i zvířata.
- Summon Dire Wolf(max, 25 bodů) - Je dobře vyvážený vzhledem ke škodě a ke kontrole davu. Hlavní důvod, proč nebudeme používat Grizzlyho je ten, že on odhazuje potvory a my potřebujeme, aby stáli na místě, kvůli Volcano, které budeme používat.
- Volcano, Armageddon, Fissure, Molten Boulder - Max (celkem 100 bodů) - Náš hlavní skill bude Volcano. Má dlouhý casting delay, takže budeme mít i mnoho času na střílení z luku. Armageddon můžeme mít aktivní také. Bude mít duration 60 sekund. Na Molten Boulder a Fissure můžeme přepínat v situacích, ve kterých se to bude hodit.
- Zbytek bodů (méně než 20) doporučuji vrazit do skillu raven, který výrazně zvýší damage Dire Wolfům.
- Jeden bod do: Grizzly, Poison Creeper(kontrola davu), Carrion Vine(Mezi Poison a Carrion přepínat podle situace). Budeme mít Cyclone Armor, který můžeme používat a mezi jednotlivými duchy, které budeme mít vymaxované můžeme rovněž přepínat.
Ještě jedna poznámka k módu. Tím, že se zde body rozdělí mezi hodně skillů, budete mít v jednotlivých buildech možnost(které je výhodné využít) přepínat mezi jednotlivými skilly podle situace, což je podle mně mnohem zábavnější, než jen celou hru sesílat na nepřátele jedno nebo dvě kouzla.(Např. build Blizzard, Fire Ball)
Další build
Čistý Elementalista
- Tento Druid bude kombinovat Armageddon a Hurricane.
- Solar Creeper, Carrion Vine - Max 50 bodů (bude kombinovat i další skilly, které bude používat současně, tady se to rozhodně vyplatí vymaxovat)
- Hurricane, Armageddon - Max 50 bodů
- Cyclone Armor, Fissure - Max 50 bodů(kvůli duration, aby byla velká a skilly mohli být používány současně)
- Volcano - Max 25 bodů - Synergie pro Armageddon, přijímá synergii z Fissure. Může být používán současně s dalšími skilly.
- Tornado nebo Arctic Blast - Max 25 bodů. Oba tyto skilly dávají synergii hurikánu a přijímají synergii z Cyclone Armor. Mohou být používány
současně se všemi výše zmiňovanými skilly.
- Zbytek do Molten Boulder nebo Twister - Synergie pro ostatní skilly.
Další build
Werewolf
- Kombinuje skilly Rabies + Fire Claws + Armageddon
Rabies, Poison Creeper, Hunger - 75 Bodů
Fire Claws - 25 Bodů
Armageddon - 25 Bodů
Zbytek(asi 90 Bodů) do Synergií pro Fire Claws a Armageddon - Firestorm, Molten Boulder, Fissure, Volcano
Další build
Werebear
- Fire Claws, Armageddon, Shock Wave
- Max Werebear, Maul, Shock Wave - 75 Bodů (Shock Wave a synergie. Aby to něco bralo)
- Fire Claws, Armageddon - 50 Bodů
- Zbytek do synergií pro Fire Claws a Armageddon.
- Poison Creeper, Carrion Vine - 1 bod, asi nejvíc využijete Carrion Vine, která bude doplňovat velké množství hitpointů, které Werebear bude mít
- Způsob hraní: Stunujeme potvory. Stačí jednou za čas, Duration je velká. Sekáme do nich s Fire Claws a necháme na ně padat Meteory z Armageddonu.
Další Build
Mohl bych zde napsat ještě plno buildů, podobných těmto, které by ubraly body ve svých hlavních větvých a daly by je do summoning větve a to by měli ještě na výběr jestli do duchů nebo zvířat. U těch buildů, Werewolf a Werebear by mohli taky dávat body do Lycantropy, která je posílená.
Jinak, co jsem hrál na Europe realm, tak tam jsem se setkával výhradně jenom s Wind Druidy a s Werewolf Druidy. a vždycky téměř totožný build. Na singlu v normální hře je ještě životaschopný Fire/Summon Druid
Teď k Sorce......Nechce se mně vypisovat všechny ty buildy, ale hlavní myšlenka je ta, že sorka má několik obecných možností. Vymaxovat si v jedné magii všechny skilly bez casting delay a jeden skill s casting delay. Tyto skilly jsou všechny navzájem synergizovány. Takže má vlastně hned tak čtyři, pět skillů vymaxovaných, které používá podle situace. Má ale taky možnost si vymaxovat celou jednu magii. Skilly s casting delay se ale navzájem nesynergizují. Může to ale udělat a přepínat mezi všemi skilly té magie, které budou všechny vymaxované. Má ale možnost taky kombinovat dvě magie. Potom si vybere skilly, které chce kombinovat. Vzhledem k tomu, že všechny skilly jsou vyvážené, má opravdu hodně možností, které skilly to budou. Ať chce kombinovat třeba jen jeden skill z jedné magie s druhým skillem z druhé magie, stejně bude vrážet body do synergií, ze kterých se, ať chce nebo nechce, stanou zase použitelné skilly, na které může přepínat. A to bude taky důležité rozhodnutí, které synergie zvolit, tedy, na které skilly bude moci přepínat. Může ale také kombinovat tři magie, nebo může hrát build, ve kterém bude používat více skillů současně(třeba Thunder Storm, Hydra, Enhant, Ice Bolt), potom se vyplatí vrážet body do Cold Armors a Static Field.
Buildů je zde, obvzlášť u sorky, nespočetně mnoho.
Re: Můj nový mód
Aky bude rozdiel medzi blizzardkou a orb sorckou? absolutne ziadny. obe maju rovnako rozdelene body, a kedykolvek sa z blizzardky moze stat orberka a naopak. ludia budu pouzivat len ten skill ktory robi viac damageTím, že se zde body rozdělí mezi hodně skillů, budete mít v jednotlivých buildech možnost(které je výhodné využít) přepínat mezi jednotlivými skilly podle situace, což je podle mně mnohem zábavnější, než jen celou hru sesílat na nepřátele jedno nebo dvě kouzla.(Např. build Blizzard, Fire Ball)
“If you only read the books that everyone else is reading, you can only think what everyone else is thinking.” -H.M.
Re: Můj nový mód
Mezi nimi právě rozdíl bude! Blizzard a Frozen Orb se navzájem nesynergizují, takže nelze libovolně přepínat mezi blizzardkou a orberkou.(když nepočítám neomezený restat, který pravděpodobně zruším, nebo nějak hodně omezím, protože se mně přestává líbit). Navíc, když maxneš Blizzard, nebo Frozen Orb, tak ti zbyde ještě 70 skillpointů, takže bude ještě plno druhů Blizzardek a Orberek.Tordah píše:Aky bude rozdiel medzi blizzardkou a orb sorckou? absolutne ziadny. obe maju rovnako rozdelene body, a kedykolvek sa z blizzardky moze stat orberka a naopak. ludia budu pouzivat len ten skill ktory robi viac damageTím, že se zde body rozdělí mezi hodně skillů, budete mít v jednotlivých buildech možnost(které je výhodné využít) přepínat mezi jednotlivými skilly podle situace, což je podle mně mnohem zábavnější, než jen celou hru sesílat na nepřátele jedno nebo dvě kouzla.(Např. build Blizzard, Fire Ball)
Je zde ještě poslední možnost. K maxlému Blizzardu/Frozen Orbu, maxnout Frozen Orb/Blizzard, tím ale nijak neposílit Blizzard/Frozen Orb. A potom stejně nebude platit, že lidé budou používat pouze skill, který má větší damage, protože budou situace, kde se bude víc hodit Blizzard, a budou také situace, kde se bude víc hodit Frozen Orb. Např. v Táboru Fallenů to bude rozhodně Frozen Orb. Na zabití Baala rozhodně Blizzard.
Re: Můj nový mód
AAAHhh... C'mon... samozrejme, porovnanie baal/bishbosh je jasne. myslim, ze to az prilis komplikujes. Rovnako ako desatinne miesta v synergiach.Je zde ještě poslední možnost. K maxlému Blizzardu/Frozen Orbu, maxnout Frozen Orb/Blizzard, tím ale nijak neposílit Blizzard/Frozen Orb
Vravim o tom, ze oba skilly maju presne tie iste synergie (nie cisla ale skills). je teda totalne jedno kam das body, pretoze tie predosle ice skills su len sinkhole
“If you only read the books that everyone else is reading, you can only think what everyone else is thinking.” -H.M.
Re: Můj nový mód
Jo, to mají. Říkal jsi ale, že mezi Blizzardkou a Orberkou bude možné kdykoliv přepínat, tak jsem to pochopil tak, že sis myslel, že se navzájem synergizují.
Dobře, mají ty stejné synergie. Jaký bude mezi nimi rozdíl jsem popsal v mém posledním příspěvku. A ten rozdíl nebude menší, než v originální hře. V originální hře totiž orberka házela na nepřátele Frozen Orby jako zběsilá. Blizzardka to stejné dělala zase s Blizzardem.
V originální hře měl Frozen Orb pouze jednu synergii, takže orberka maxla ještě většinou Fire Ball a střídala to. Blizzardka už většinou nemaxla nic. V mém módu můžeš udělat úplně to stejné, Max Frozen Orb, Max Fire Ball, a mít synergie k FO/FB v poměru 1:2. A v žádném případě to nebude špatný build. Ten poměr mezi damage těch skillů bude stejnej(přibližně) jako v originální hře.
V mém módu se můžeš ještě navíc ale rozhodnout, že chceš mít silnej FO, tak tam vrazíš všechny body a až ty zbylí dáš někam jinam. A co v mém módu jde lépe než v originální hře je to, že se rozhodneš dát do Blizzardu jenom "pár bodů", jenom třeba MAX + 1-2 synergie. (Jde to lépe kvůli tomu, že synergie jsou pouze 4%, takže kouzlo na nich není tolik závislé. U Blizzardu to ještě není tolik výrazné, jako třeba u Fire Ballu, tam je to snížené z 14% na 4%). A zbytek dáš do jiného skillu, který vymaxuješ víc. A všimni si toho, že MAX Blizzard + 2 synergie v mém módu už není jednoznačně daný build. V závislosti na tom, které synergie zvolíš, budeš mít různé podpůrné skilly. Dám ti příklad. Vezmu si Blizzard a k němu tak dvě synergie. K Blizzardu chci používat Fire Wall. Tak to by se určitě hodil skill Glacial Spike jako synergie k Blizzardu, abych ty potvory zastavil a oni byly na Fire Wall co nejdýl. Potom si vezmu ještě Ice Bolt na zabíjení Bossů(má největší damage z ice skills v mém módu). Ty stejný rozhodnutí budu dělat u skillu Fire Wall.
Dobře, mají ty stejné synergie. Jaký bude mezi nimi rozdíl jsem popsal v mém posledním příspěvku. A ten rozdíl nebude menší, než v originální hře. V originální hře totiž orberka házela na nepřátele Frozen Orby jako zběsilá. Blizzardka to stejné dělala zase s Blizzardem.
V originální hře měl Frozen Orb pouze jednu synergii, takže orberka maxla ještě většinou Fire Ball a střídala to. Blizzardka už většinou nemaxla nic. V mém módu můžeš udělat úplně to stejné, Max Frozen Orb, Max Fire Ball, a mít synergie k FO/FB v poměru 1:2. A v žádném případě to nebude špatný build. Ten poměr mezi damage těch skillů bude stejnej(přibližně) jako v originální hře.
V mém módu se můžeš ještě navíc ale rozhodnout, že chceš mít silnej FO, tak tam vrazíš všechny body a až ty zbylí dáš někam jinam. A co v mém módu jde lépe než v originální hře je to, že se rozhodneš dát do Blizzardu jenom "pár bodů", jenom třeba MAX + 1-2 synergie. (Jde to lépe kvůli tomu, že synergie jsou pouze 4%, takže kouzlo na nich není tolik závislé. U Blizzardu to ještě není tolik výrazné, jako třeba u Fire Ballu, tam je to snížené z 14% na 4%). A zbytek dáš do jiného skillu, který vymaxuješ víc. A všimni si toho, že MAX Blizzard + 2 synergie v mém módu už není jednoznačně daný build. V závislosti na tom, které synergie zvolíš, budeš mít různé podpůrné skilly. Dám ti příklad. Vezmu si Blizzard a k němu tak dvě synergie. K Blizzardu chci používat Fire Wall. Tak to by se určitě hodil skill Glacial Spike jako synergie k Blizzardu, abych ty potvory zastavil a oni byly na Fire Wall co nejdýl. Potom si vezmu ještě Ice Bolt na zabíjení Bossů(má největší damage z ice skills v mém módu). Ty stejný rozhodnutí budu dělat u skillu Fire Wall.
Re: Můj nový mód
Jo, tak tomuto jsem se zasmál....Na desetinných místech si fakt potrpím....snažím se upravovat skilly podle přesně daných pravidel a když to vyjde jako zlomek, tak ho tam hodím, však to nic nestojí.... a líp se v tom potom orientuju....myslim, ze to az prilis komplikujes. Rovnako ako desatinne miesta v synergiach.
Re: Můj nový mód
nema zmysel dalej argumentovat. mazem ho z disku a koncim
“If you only read the books that everyone else is reading, you can only think what everyone else is thinking.” -H.M.