Jak chapat proc koeficienty?

Gandy
Quill Rat
Příspěvky:46
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Gandy#2260
Re: Jak chapat proc koeficienty?

Příspěvek od Gandy » 08.07.2014, 15:08 hod.

Mlok píše:Gandy: Je to možné, že jsem to špatně chápal. Jen na přepočet za sekundu mi ale zase přijde divné, že to pak je pro LoH a skill efekt jinak. Navíc přepočet za sekundu je problematický když závisí na AS (tedy pokud to není chaneling spell, tam je daný počet tiků za sekundu nezávisle na AS). Ale vysvětlovalo by to problém toho koeficientu 1,8.

Nejspíš to ale opravdu tak bude, že proc koeficient je jen jeden na té první straně.
Taky mi to prislo divne, kdyz pocet hitu zalezi na AS, ale ma to tak nadepsane. Mozna pocital s nejakym svym AS.

Mimochodem rychlost tikani channeled spellu se taky odviji od attack speedu. Akorat tikani dotek nezalezi na AS.

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Jak chapat proc koeficienty?

Příspěvek od Mlok » 08.07.2014, 15:53 hod.

U Channeled spellů bude záležet čemu budeme říkat přesně tick. S navýšením AS se navýší dmg (a spotřeba AP). Ve hře ale bude vždy ukazovat součty dmg za 0,5s (minimálně platí pro disintagrate a podobně fungující).
Co přesně se rozumí tickem pro LoH bylo dost nejasné a při testování se často nemohli na bnet fórech shodnout a dost otázek zůstale nezodpovězených. Přeci jen když není k diszpocizi zdrojový kód...
Tím narážím zejména na diskuzi, kde se řešilo testování disint. jestli má AS breakpointy nebo roste s AS lineárně. Výsledky z testování byly dost neprůkazné (žádný jednoznačný rozdíl při AS těsně pod a těsně nad breakpointem).

Gandy
Quill Rat
Příspěvky:46
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Gandy#2260

Re: Jak chapat proc koeficienty?

Příspěvek od Gandy » 08.07.2014, 17:24 hod.

Vemu si na pomoc occamovu britvu a troufnu si tvrdit ze LoH funguje pri tech malych ticich a ne pri zobrazeni souctu, protoze je to z programatorskeho hlediska logictejsi, nez pridavat nejake vyjimky a pak to aplikovat pri scitani.

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Jak chapat proc koeficienty?

Příspěvek od Mlok » 08.07.2014, 18:37 hod.

Ono to tak nějak je, jenže pak při testování nevycházel zase stejně tick pro LoH a stejně pro dmg a prostě i přes poměrně času věnovanému testování nikdo nedošel k jednoznačnému závěru a shodli se všichni, že by to chtělo mnohem více testování (když není k dispozici zdrojový kód).

Z programátorského hlediska není důvod ani zobrazovat čísla ve hře po 0,5s a také to tak je pro channeled spelly. A pro hráče to také nic nepřináší, protože se pak dle čísel ve hře velmi špatně srovnávají channeled spelly.

lulinak
Doom Knight
Příspěvky:442

Re: Jak chapat proc koeficienty?

Příspěvek od lulinak » 08.07.2014, 22:36 hod.

kazdopadne co jsem cetl tak disintegrate a podobna kouzla maji dostat nejaky buff, aby se vyplatilo stat na miste a kosit, asi se jejich damage bude s casem zvysovat, hura, konecne...
padl mi dneska Slorak s 29 procent k disintegrate, asi ho nasadim za stavajicci TF - ta ma ale prej nejakej buff k procum, tusite v cem ma byt ta TF tak zazracna??

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Jak chapat proc koeficienty?

Příspěvek od Mlok » 09.07.2014, 08:09 hod.

TF zazracna neni. Hned bych nahodil tak peknou Slorak na dis. build
Co nakonec vyleze z boostu dis., torrentu jsem dost zvedav.

Odpovědět

Zpět na „Wizard“