
Tím, že to je coop build, tak se prvně zaměřím na pasivky, které pak budou zdůrazněny i u skillů.
Pasivky
Arcane Dynamo
Díky této pasivce můžete zpomalit vysílání orbů, tak že se vám stačí krásně dobíjet AP. Ale nenechte se mýlit, zas tak pomalu je posílat nebudete, protože Electrocute - Lightning Blast je opravdu rychlý spell. Pasivka zvedá dmg kouzla co stojí AP dmg o 60%.
Conflagration
Způsobí, že veškeré nepřátelé zasažené fire dmgí budou mít efekt, který zvedá o 6% crit pro celou partu při útoku na ně na 3s, ve spojení s magic weapon + frozen orb / electrocute / black hole = neustále
Elemental Exposure
Nepřátelé zasažení různými druhy kouzel dostávají o 5% za každý stack větší dmg. Z kouzel níže jde vyčíst, že to je +20% dmg pro partu
Cold Blooded
Nepřátelé kteří jsou zasažení Frozen Orbem, dostávají o dalších 10% větší dmg.
Skilly
Electocute - Lightning Blast
Jedná se o výborný skill a kdybych ho nezkusil, tak jej asi ani nikdy podle popisu nevyzkouším. Jeho spojení s arcane dynamem je úžasná, protože jeho čarování je velice rychlé a navíc prolétává skrz nepřátele, takže zasáhne více cílů, což ve spojení s area dmg je pěkný boost a potřeboval jsem aplikovat lightning spell. Lightning + Fire stack + Weapon stack (u mě cold)
Black Hole - Event Horizon
Pokud vám teče do bot, není nad tento skill. Pohltí vše co vám stojí a nestojí v cestě. Frozen a arcane orby, zdi, pokud jste obklíčení, tak zvedne nepřátele do vzduchu a můžete projít taky, prostě úžasné. Navíc, pokud nehrozí žádný nebezpečný affix, tak aplikuje na nepřátelé arcane + fire stack + weapon stack (cold) do elemental exposure
Magic Weapon - Ignite
Důležitý buff, protože aplikuje na vaše útoky, poškození ohněm a tím zajistí crit + 6% pro všechny z party díky pasivce Conflagration + Vám přidá 10% dmg
Familliar - Arcanot
Malý, ale šikovný, tak by se dal nazvat tento společník. Regenerace +2AP / s, že není moc? mno pravda, ale ono to stačí. Ale co je důležitější, že aplikuje na cíl arcane stack do elemental exposure
Arcane Orb - Frozen Orb
Skill, který hituje během letu a i po výbuchu. Aplikuje na cíle stack: cold + fire + cold blooded
Ice Armor - Crystalize
Zde používám buď crystalize, která zvedá o 20% armor za hit (max 60%), což je dost znát a nebo chilling aura, kde jsou nepřátelé i zpomalení jakmile se ke mě přiblíží. Je to ochranná ruka nad vámi v případě melee útoků, kdokoli se vás dotkne, tak zmrzne a můžete od něho odběhnout a přenechat jednotku "tankovi", což mi přijde daleko užitečnější než navýšení armoru, resistencí a všelijakých jiných věcí.
Souhrn přínosu pro partu:
+ 6% Critical chance
+ 30% dmg
+ Požírání affixů a CC nepřátel
Gear
U útoku klasika, stackovat area dmg + cold dmg + arcane orb a pak INT a CC a CD a hodí se resource cost redukce.
U obrany jsou nejdůležitější crowd control immunity, elite>melee>ranged dmg redukce nežli resistence>armor, kde resistence jsou ještě důležitější než armor.