Wizard by kojot

Uživatelský avatar
kojot
Zhar the Mad
Příspěvky:1686
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:TruE#2982
Wizard by kojot

Příspěvek od kojot » 15.04.2012, 20:12 hod.

Rozhodl jsem se sem napsat build na svého Wizarda, kterýho pojedu ihned po releasu. Přijímám jakoukoliv kritiku a připomínky vedoucí k zdokonalení tohoto již tak skvělého buildu :D .

http://eu.battle.net/d3/en/calculator/w ... YXf!acZYbZ

Začnu pěkně od začátku:
1) Electrocute - Chain Liqhtning: spamovací spell, když dojde AP
2) Disintegrate - Intensity: Skvělej spell, který budu používat hlavně na bossy + má výhodu, že má "trochu AoE". Runa Intensity funguje podobně jako Primatic Beam u Void Ray v SC 2 8-) . Do doby, než bude k dispozici Intensity budu používat Convergence, nebo Volatility.
3) Teleport - Wormhole/Reversal: Wizard bez teleportu snad ani není Wizard... Volbu runy vysvětlím dále.
4) Blizzard - Stark Winter: Hlavní DPS proti všemu :lol: . S runou Stark Winter skvělý AoE. Do doby než bude Stark Winter budu používat Grasping Chill.
5) Energy Armor - Energy Tap: Podle mě je, mít aspoň jeden armor nebo Diamond skin, nutnost. Energy Tap - krásnej boost do AP.
* Alternativa: Diamond Skin - Crystal Shell
6) Slow Time - Time Warp: Další velmi užitečný skill. S runou Time Warp hodně zvší DMG a podpoří celou partu.

Pasivky:
1) Glass Cannon - +15% DMG. Je třeba říct ještě něco jinýho? :lol: Armor navyšuju Energy armorem a resistence INT, takže mi to ani tak moc neublíží...
2) Astral Presence - Zvýší AP o 20 + něco málo regenerace. Velmi důležitá pasivka, protže předpokládám, že Disintegrate bude hodně náročný na AP.
3) Galvanizing Ward - Krásnej regen HP, když je Energy Armor aktivní. Uvidím, jak bude ve finále vypadat celkovej počet HP, ale pravděpodobně tam tuto poasivku nechám (pokud EA nenahradím Diamond Skinem).

Taktika:
Představuju si to tak, že uvidím nějakou větší skupinku monster, nejlépe i s bossy >:D . Teleportuju se k nim, zacastím Slow Time + Blizzard a Teleportuju se pryč, potom už to budu jenom z dálky smažit Elecrtrocutem a Disintegrate. Otázka je, jestli se bude dát zacastit Blizzard, během té jedné vteřiny, než začne CD Teleportu. Pokud se to nebude dát stihnout, nebo budu moc pomalej (což nebudu :D ), tak přijde na řadu runa Reversal, u které se, při zacastění znovu do 8 sec, vrátím na původní místo.

Pokud bude tahle ofenzivní taktika moc nebezpečná/nehratelná s Energy Armorem, nahradím ho Diamond Skinem, kterej zacastím před prvním Teleportem. V tomto případě by pasivku Galvanizing Ward vystřídalo Arcane Dynamo, nebo Prodigy.

Při normálním fightu s malými skupinkami (tím myslím skupiny do 5-10 mobů), budu používat prakticky jenom Electrocute a Disintegrate.

EDIT: Opraveny překlepy :)
EDIT2: Upraveno na původní veriantu. Viz Slow Time v dalších příspěvcích.
Naposledy upravil(a) kojot dne 17.04.2012, 15:39 hod., celkem upraveno 4 x.
Obrázek

dafh
Quill Rat
Příspěvky:3
Currenly, I'm playing:Diablo

Re: Wizard by kojot

Příspěvek od dafh » 15.04.2012, 22:00 hod.

Ten build se mi hodně líbí. Akorát bych jej tématicky zaměřil třeba na cold spelly. Představa Ray of frost + Blizzard + Ice armor ... to vše vytuněné pasivkou Cold Blooded, která ti u toho všeho zvýší účinnost o 20% ... si myslím, že je super.

Uživatelský avatar
kojot
Zhar the Mad
Příspěvky:1686
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:TruE#2982

Re: Wizard by kojot

Příspěvek od kojot » 15.04.2012, 22:45 hod.

To vubec neni spatnej napad :) . Nevim jak by to bylo hratelny na solo, kvuli resistencim, ale v parte by to urcite bylo cool. Az vyjde plna, zkusim ruzny varianty a vyberu tu, ktera bude nejefektinejsi a bude mi nejvic sedet.
Obrázek

dafh
Quill Rat
Příspěvky:3
Currenly, I'm playing:Diablo

Re: Wizard by kojot

Příspěvek od dafh » 15.04.2012, 23:13 hod.

NJN ... to zas měla řešit kombinace cold - Disintegrate spellu. Tak jak to mám v tom buildu Mrazik.

Ironfist
Quill Rat
Příspěvky:48
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Wizard by kojot

Příspěvek od Ironfist » 16.04.2012, 05:55 hod.

Pokud vím, slow time působí okolo wizarda, takže pokud jsem správně pochopil, že chceš moby zpomalit a portnout pryč, tak to podle všeho nebude možné (jestli ten skill nezměnili)

Uživatelský avatar
kojot
Zhar the Mad
Příspěvky:1686
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:TruE#2982

Re: Wizard by kojot

Příspěvek od kojot » 16.04.2012, 07:01 hod.

Tam de hlavně o to, aby je to zpomalilo, než se portnu pryč, abych dostal co nejmíň hitů. Teď mě napadá, že to můžu nahodit už předtím, než se portnu do hloučku monster. Potom až se portnu zpátky, tak mi to pomůže, aby se ke mně nedostali.

Ale máš pravdu, že mi to při psaní toho buildu nějak nedošlo. Vím, že to tak funguje, ale nějak se mi to vykouřilo z hlavy :) :) .
Obrázek

Ksinbad
Gorebelly
Příspěvky:277
BattleTag:Ksinbad#1240

Re: Wizard by kojot

Příspěvek od Ksinbad » 16.04.2012, 07:57 hod.

Kojot: To je vynikající kombinace, která bude určitě fungovat na 100%. Líbí se mi, jak to máš promyšlený. Tvůj navržený charakter také podporuje můj názor, že nejlepší charaktery by měly mít 1 nabíjecí, 2 vybíjející a 3 podpůrný aktivní skilly. Samozřejmě nemusí to platit vždy, ale je dobré se toho držet. Pokud bych opravdu musel navrhnout nějakou změnu u tvého charakteru, tak by to byla výměna runy v Energy Armor (Energy Tap za Prismatic Armor), hádám, že resisty budou velmi důležité a 40% do všech resistů je opravdu hodně.

Dafh: Já jsem si pro sebe navrhl WIZ, který je právě zaměřen na cold.

http://eu.battle.net/d3/en/calculator/w ... WYZ!bbaYac
I když je to zajímavá volba, tak je mnohem riskantnější než kojotova. Hlavním důvodem je absence nabíjecího skillu. Toto si lze dovolit jen díky Ray of Frost s runou Cold Blood. Neřeší však dobíjení ostatních skillů. K podpoře Ray of frost (bez nab. skillu) je nutná pasivka Power Hungry (nutnost!) a používání jen jednoho vybíjejícího skillu (co nejlevnějšího hromadného - velmi dobrou volbou se zdá arcane power), meteor je moc drahý, desintegrate je trochu lebší volbou, ale i tak spotřeba 20 arcane za vteřinu je pro tento char. moc. Pozor vybíjející skill by neměl být založen na cold, kvůli resistům nepřátel na vyšších úrovních by nebylo vhodné mít všechny útoky zaměřené na cold.

A proč o tomto uvažavat? Je to kvůli velkému útoku Ray of frost - základ 215% útoku, v mém char. je to podpořeno ještě ostatními skilly, takže ve výsledku 215 + 20 + 15 + 12 = 262% zákl. útoku, který je zadarmo a ještě trochu zpomaluje nepřátele.

Uživatelský avatar
kojot
Zhar the Mad
Příspěvky:1686
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:TruE#2982

Re: Wizard by kojot

Příspěvek od kojot » 16.04.2012, 08:15 hod.

Ta runa v Energy Armor je tam hlavně kvůli velké náročnosti na AP. Vem si, že v základu je max 100 AP. S runou co tam mám mi to vychází na 140 a s jinou runou bych byl zase na 100. Když hodím Teleport + Blizzard + Teleport, tak je hned 75 AP pryč. Takže to je důvod proč tam mám tuhle runu. Ale tohle už jsou věci, který budu řešit až v plné hře. Podle toho jak budou potřeba třeba ty resy, kolik resů budu mít z Itemů a INT a kolik +AP se podaří sehnat z Itemů.
Obrázek

Ksinbad
Gorebelly
Příspěvky:277
BattleTag:Ksinbad#1240

Re: Wizard by kojot

Příspěvek od Ksinbad » 16.04.2012, 09:51 hod.

Jo to máš pravdu, přesvědčil jsi mě, zvlášťě když tam máš ještě desintegrate, který také dost stojí. Hodně záleží také na tom kolik bude celkové Arcane v plné verzi a jak se bude rychle doplňovat. V tvém char. bych se možná ještě zamyslel na výměně pasivka Astral presence za Prodigy. Tedy pokud by to fungovalo tak, že 4 Arcane power by se přičítal ke každému zásahu Elektrocute s runou Chain lichting (6x4=24 Arcanu při nejvyšším optimálním využití za jeden útok). Pokud by se to přičítalo jen za první zasažený cíl, tak bych nechal Astral presence.

Vozi

Re: Wizard by kojot

Příspěvek od Vozi » 16.04.2012, 10:38 hod.

@kojot .. A ted si vem, ze od patche 16 jsou vsechny skupinky elite / rare extra rychle. Prijde hell / inferno a narazis na skupinku rychlych elite monster s affixy treba jako teleport + vortex + molten + jailor. Co s timto buildem proti nim udelas? Boje s elite / rare / bossy budou veci, na ktere bude opravdu zalezet a proveri kvalitu buildu.

Ksinbad
Gorebelly
Příspěvky:277
BattleTag:Ksinbad#1240

Re: Wizard by kojot

Příspěvek od Ksinbad » 16.04.2012, 12:48 hod.

Vozi: Jo to je opravdu náročné a na nejvyšších obtížnostech to tak bude, ale Kojotův build je silný - teleport, slow time a energy armor vyřeší snad všechny možné problémy, které by mohly nastat. Přesto možná zde je skrytá hrozba v tom, jestli jde utáhnout blizzard a desintegrate zároveň. Obojí je totiž strašně náročné na arcane a musí zbýt něco na podpůrné skilly. Řešením by pak asi byla výměna desintegrate za Ray of Frost nebo výměna Blizzarda za něco jiného. Pokud by řešením byla první možnost, hodilo by se vzít i pasivku Cold Blooded.

Vozi

Re: Wizard by kojot

Příspěvek od Vozi » 16.04.2012, 13:04 hod.

@ksiband .. Vzhledem k tomu, co povazuji lidi za silne buildy, se vubec nebojim toho, ze vetsina lidi vubec bude schopna farmit inferno. Jak si myslis, ze tenhle build prezije nejakou skupinku rychlych elite monster s teleportem a nejakym cc affixem, to fakt netusim.

Uživatelský avatar
kojot
Zhar the Mad
Příspěvky:1686
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:TruE#2982

Re: Wizard by kojot

Příspěvek od kojot » 16.04.2012, 13:37 hod.

Vozi: Od čeho myslíš, že je tam ten Slow Time... Samozřemě se nemůžu portit přímo do houfu 20 elite monster, ale kousek vedle a předpokládám, že neschytám víc jak dva tři hity, než se odteleportuju zase pryč (musím to stihnout za tu 1 sec). Slow Time nahodím před prvním Teleportem (upraveno v OP). Jako já nevím, kolik defensivních abilit bych tam měl podle tebe mít. Já tam nebudu stát a čučet jak můj Wizard castí, jak nějakej WoWkař...
Já si myslím, že tento build bude dost životaschopnej, ale samozřejmě se můžu mýlit. To nám ukáže až praxe a zkušenosti. Tohle plánuju jako první postavu a budu hrát s bratrem, kterej bude hrát Monka nebo Barba. Oba budeme samozřejmě buildy upravovat, aby jsme hráli co nejefektivněji. Bohužel nemáme stroj času, jako ty aby jsme už teď mohli vědět, jak všechno bude v plné hře fungovat. Takže nám obyčejným smrtelníkům musí stačit tohle teoretizování.
Obrázek

AlterEgo
Burning Soul
Příspěvky:670

Re: Wizard by kojot

Příspěvek od AlterEgo » 16.04.2012, 13:42 hod.

Myslenka uslechtila, ale nevim jestli je taktika portnuti do hloucku mobu, abys je zpomalil, to prave. Uz vidim jak nekde na kraji obrazovky uvidis pack mobu mezi ktere se portnes a pak napullujes na sebe dalsi packy mobu, ktere si pred tim portem nevidel.
Blizzard zminoval v souvislosti s inferno obtiznosti i neco, ze mobove maji vyssi agresi, coz pocitam bude, ze budou mit vetsi aggro radius, tak mozna budou po hracich startovat driv nez je on uvidi na obrazovce.

Uživatelský avatar
kojot
Zhar the Mad
Příspěvky:1686
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:TruE#2982

Re: Wizard by kojot

Příspěvek od kojot » 16.04.2012, 13:49 hod.

No, že by startovali dřív, než je uvídíš, o tom pochybuju. A já se tam k nim sice naportím, ale nebudu tam dýl než 1 sec, než zacastím Blizzard a portnu se zpátky a s touhle runou se můžu potom proportovat až do města :lol: , když to bude potřeba...
Obrázek

Ksinbad
Gorebelly
Příspěvky:277
BattleTag:Ksinbad#1240

Re: Wizard by kojot

Příspěvek od Ksinbad » 16.04.2012, 14:09 hod.

Doufám, že se kojot nebude zlobit, ale chtěl bych ze zeptat, co si myslíte o mém návrhu na wizarda. Zvláště zda to bude fungovat na vyšších obtížnostech.

http://eu.battle.net/d3/en/calculator/w ... WYZ!bbaYac

Já vím, že bych si asi měl založit novou složku něco jako (wizard by Ksinbad), jenže kdyby to tak udělal každý, tak by tam zachvíli mohli být desítky složek, což by asi nebylo nejlepší.

Uživatelský avatar
kojot
Zhar the Mad
Příspěvky:1686
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:TruE#2982

Re: Wizard by kojot

Příspěvek od kojot » 16.04.2012, 14:26 hod.

Určitě mi to nebude vadit ;) .
To jestli bude build fungovat na vyšších obtížnostech ti z jistotou nemůže říct nikdo. Já si myslím, že by mohl, jenom místo pasivky Power Hungry bych možná zkusil Astral Presence. Ale to, která se na tento build bude hodit víc poznáš až při hraní... Stejně jako později třeba nahradíš některé skilly/runy jinými podle toho, jak se ti bude hrát. Já osobně mám výhrady jnom k Hydře, která se mi vůbec nelíbí nesedí mému stylu hraní, ale to je subjektivní a předpokládám, že někomu jinému se s ní bude hrát dobře.
Obrázek

Vozi

Re: Wizard by kojot

Příspěvek od Vozi » 16.04.2012, 15:03 hod.

@kojot .. 30% slow je vtip. Elite / rare monstra maji navic redukci na CC v porovnani s normal monstry a jeste redukce na CC u monster se bude zvysovat s obtiznosti. Elity / rare monstra s teleportem a nejakym CC a je z tveho buildu krmeni pro psy behem nekolika sekund.

Uživatelský avatar
Qoliker
Doom Knight
Příspěvky:522
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Planet Earth

Re: Wizard by kojot

Příspěvek od Qoliker » 16.04.2012, 15:22 hod.

Jseš si jistý, že během sekundy stihneš vycastit správně Blizzard a stačit zmáčknou port? Tak nějak tuším, že tohle bude mít blizz ošetřený, abys mezi Teleporty s Wormhole nemohl kouzlit nic dalšího.
Who looks outside, dreams; who looks inside, awakes.

Uživatelský avatar
kojot
Zhar the Mad
Příspěvky:1686
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:TruE#2982

Re: Wizard by kojot

Příspěvek od kojot » 16.04.2012, 15:22 hod.

Tak já nevím, podle tvé logiky by byl krmení pro psy asi každej build. Kromě buildů, kde by všechny sloty byly zaplněny defensivními abilitami... Podle mě Energy Armor + Slow Time + Teleport, je úplně vpohodě na přežití. Nevím co víc by sis tam představoval. Zkus mi dát nějaký argumenty, proč si myslíš to, co si myslíš. Během tvého úřadování tady na fóru jsem viděl mnohokrát, že vyjadřuješ svůj názor (což je samozřejmě v pořádku), ale ani jednou jsem ho neviděl podpořený argumenty a fakty. Někdy jsou tvoje názory opravdu zajímavé a rád bych zjistil jak jsi k nim dospěl (to nemyslím nijak ironicky), ale ty nám, běžným čtenářům, bohužel nedopřeješ.

EDIT:
Qoliker: Jestli to nebude nějak ošetřený, aby to nešlo, tak to stihnu. Pokud to nepůjde, tak přijde na řadu runa Reversal, která pro tyto účely vyhovuje celkem dostatečně. Wormhole je tam hlavně kvůli tomu, abych mohl utíkat z boje, portovat nudné pasáže (podobně jako v D2) při farmení apod.
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Wizard“