ScreaM's "You can't touch this" build

Odpovědět
Uživatelský avatar
ScreaM
Fallen Shaman
Příspěvky:84
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:ScreaM#2352
ScreaM's "You can't touch this" build

Příspěvek od ScreaM » 28.11.2011, 12:44 hod.

Považuji se za velkého monk maniaka proto přidám i svůj vysněný build, který doufám ve full hře bude použitelný :-)

http://eu.battle.net/d3/en/calculator/m ... aXU!cbYZca

Hlavní myšlenka tohoto buildu je tankovací monk. Nebudu se, jako ostatní Monkové, zaměřovat na tankování s maximálním +% dodge, jelikož na vyšších úrovních to bude akorát zbytečná ztráta statů. Můžete mít 70% dodge, ale pokud budete mít to štěstí tak na hell popř. inferno obtížnosti vás jednou z 7mi ran trefí mobka za 5k dmg a jdete do kytek. Proto se zaměřím v tomto buildu na vysoké odolnosti a snižování dmg nepřátel = menší dmg do vás :-)

Spirit generator:

Crippling Wave
Pro tankovacího monka je tento skill absolutní základ. Plošný útok, který oslabí nepřátelský movement speed, attack speed a s Obsidian Runou i attack damage. Tento skill je první, který by měl tankovací monk použít poté co se dostane do skupinky nepřátel.

Sweeping Wind
Další užitečný skill pro tankování větší skupinky nepřátel. Po třetím útoku kolem vás vytvoří vortex, který dává dmg okolním nepřátelům. Při použití Golden Runy vám vortex přidává i spirit.

Použití spirit generátorů:
Základ je udržet na nepřátelích debuff z Crippling Wave a tudíž redukovat jejich dmg a snižovat tím celkový dmg, který bude monk dostávat. Poté stackovat vortex z Sweeping Wind. Přece jen monk je monk a musí nějaký ten dmg dávat a držet nepřátele na sobě. Plošný dmg z vortexu a spirit, který přidává je velká výhoda v boji s více monstry. Možná si všimnete, že jsem nepoužil žádný single target generator. Jde o to, že vaším úkolem je udržet co nejvíce monster na sobě a oslabit je. Pokud se dostaneme do boss fightu, tak nebudete pouze stát u bosse a mlátit. Budete muset pobíhat a taktizovat. Proto u boss fightu bude hlavní úloha tankovacího monka oslabit bosse, krokovat ho aby nedostával full dmg a držet na sobě monstra, která se u bosse budou spawnovat (počítejme s tím, že většina bossů bude vyvolávat další a další nepřátele viz. Skeleton King). Pokud se nebudou spawnovat a bude jen boss tak celý boj bude o tom, že po kom boss půjde ten se bude snažit vyhnout zasažení (které bude redukováno monkem) a zbytek týmu bude útočit. To pouze v případě, že by se boss neudržel na monkovi a takzvaně se "urval".

Spirit spender:

Dashing Strike
Pro monka, jakožto agilní postavu je pohyblivost základ a tento skill vám tu pohyblivost dá. Použití Indigo Runy zvýší váš movement speed a umožní se rychleji přesouvat v případě krize. Myslím, že není co víc dodat.

Serenity
Musíme se ujistit, že v boji máme možnost okamžitě zastavit všechen dmg, který dostáváme a to nám Serenity umožní. Takovéto skilly rád nazývám "WTF?!" skilly, protože občas se člověk podívá na health bar a řekne si WTF?! a přesně v ten moment musíte zapnout tento skill. S Crimson Runou vás ještě healne o nějaký ten život a proto je to pro mě jednoznačná volba.

Mystic Ally
O tomto skillu není ještě úplně vše známo a může se kdykoliv změnit. Ale mít v boji o jeden target navíc, který může dostat dmg místo vás je jedině výhoda. S Obsidian Runou mění vašeho pomocníka v druhého tanka a k tomu zvýší vaše i jeho životy o slušný ranec :-).

Použití spirit spenderů:
Tady je to celkem přímočaré. Udržet si v boji Mystic Ally. V případě nouze použít Serenity. A jinak běhat po bojišti a sbírat na sebe nebezpečné mobky pomocí Dashing Strike.

Mantra:

Tady je to už hodně o složení party. Pro dobře složenou partu bych použil Mantra of Conviction. Pomůže vaší partě s rychlejším zabíjením a při použití Alabaster Runy sníží dmg, který nepřátelé způsobují. Pro mně je to zatím číslo 1. Nebráním se však použití jakékoliv jiné mantry opravdu bude záležet na tom, jak se která mantra osvědčí v boji.

Alternativy:

Chuck Norris
Více se přiklání na dmg monka, ale udržíte si nepřátele od těla když půjde do tuhého, proto určitě není špatná možnost pokud vás nebaví čistě tankovací monk.

Lethal Decoy
V patchi 6 jednoznačně imbalanced skill. Přitahuje na sebe nepřátele a dává bombasickej dmg. Určitě dobrá volba.

Inner Sanctuary
Pokud sehrajete vaši partu tak, aby vám do ochranné zóny vešla a zpražila nepřátele v úzkých uličkách nebo malých prostorech, určitě budete vypadat jako profíci :-).

Pro hybridy by se určitě našlo více skillů, ale já zde uvádím jen ty které mě nejvíce oslovují.

Pasivky:

Resolve
Dokonale doplňuje způsob hry tohoto monka - oslabení nepřátel.

Seize the Initiative
Opět další možnost jak zvýšit obranu monka. Buď tohle a nebo radši přidat nějaký ten dodge s Guardian's Path, ale u této pasivky se mi nelíbí fixování na dualwield. Radši bych měl ruce otevřené i pro obouruční zbraně, kterýma bych si zvýšil dmg. Takže na tomto místě je to opět o tom jak se pasivky osvědčí v boji.

One with Everything
Počítám s tím, že resisty budou v D3 stejně důležité jako v D2 proto je tato pasivka nutností.

Doufám, že jsem vám jednoduše a výstižně nastínil moji představu monka. Pokud máte nějaké dotazy, popřípadě vylepšení mého buildu určitě napište rád se otevřu novým možnostem :-) A pokud jste to dočetli až sem tak můžu říci jediné: Díky za váš čas :-)
Obrázek

trajda
Quill Rat
Příspěvky:19
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: ScreaM's "You can't touch this" build

Příspěvek od trajda » 11.12.2011, 13:58 hod.

Jestli jsem dobře pochopil, tak jméno tvého buildu je "Tohle nedoženeš" nebo "Toho se nedotkneš" nebo něco podobnýho, v každém případě všechny kouzla, který tam máš jsou na utíkání z boje anebo přežitím co nejdéle a pak tam máš vortex, kterej je založenej na tom, že stojíš na jednom místě a stále mlátíš okolo sebe? Asi to bude fungovat, ale mě se tam to kouzlo nelíbí...

Uživatelský avatar
ScreaM
Fallen Shaman
Příspěvky:84
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:ScreaM#2352

Re: ScreaM's "You can't touch this" build

Příspěvek od ScreaM » 11.12.2011, 17:49 hod.

Ten nazev ma byt odkaz na MC Hammera (You can't touch this - v prekladu se da rict jako Tohohle se nemuzes dotknout, do cestiny se to spravne snad ani neda prelozit jde vlastne i o to ze napr. ja mam neco co ty mit nemuzes == nemuzes se toho dotknout fakt nvm jak to dat do cestiny) :-) A je to tankovaci build. Ten vortex tam je proto, ze stejne vetsinu casu se budu drzet co nejblize nepratelum :-) Celkove ten sweeping wind by se dal oddelat a dat tam treba Lashing Tail Kick nebo Inner Sanctuary :-) Fakt bude zalezet na tom jak to bude probihat ingame tezko posuzovat ted a delat definitivni zavery kdyz jeste nemame veskere info :-) Tohle je "prebuild" a mam tam napsany i alternativy za ktery by se neuzitecny skilly daly vymenit. Tudiz misto Sweeping Wind si predstav treba Lethal Decoy nebo Inner Sanctuary klidne i ten Lashing Tail Kick:)
Obrázek

trajda
Quill Rat
Příspěvky:19
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: ScreaM's "You can't touch this" build

Příspěvek od trajda » 12.12.2011, 08:28 hod.

Mi nedošlo, že je to tankovací build....v tom případě je totiž vše v pořádku...

Odpovědět

Zpět na „Monk“