Monk by Menyk

Uživatelský avatar
Menyk
Quill Rat
Příspěvky:31
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Menyk#1939
Monk by Menyk

Příspěvek od Menyk » 09.04.2012, 11:16 hod.

Zdravim,
zde jsou moje buildy co bych rád jel s monkem (soft core) a bylo by fajn, kdyby jste mi řekli, co si o nich myslíte:

První build je na sólo:
http://us.battle.net/d3/en/calculator/m ... bWU!aYZbac

V tomhle případě bych rád jel Dodge/Crit monka, ale nevím jak velké bonusy mohu dostat z vybavení, takže pokud by to nevyhovovalo, tak místo Mantra of Evasion bych jel Mantra of Conviction s Overawe a místo Sixth of Sense bych jel NDE.

Druhý build je do party na supporta:
http://us.battle.net/d3/en/calculator/m ... fZU!cYZbYa

Zde vidím velkou výhodu v tom, že všem spoluhráčům zvýším dmg o 50% a snížím dmg od monster o 60% (za předpokladu že stojíme v Sanctuary).

Uživatelský avatar
SynchR
Fallen Shaman
Příspěvky:84
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:SynchR#2411

Re: Monk by Menyk

Příspěvek od SynchR » 09.04.2012, 13:27 hod.

Já si docela pohrávám s myšlenkou jet Monka místo Wizarda, jenže pořádně ještě nevim co chci. Jinak k tomu prvnímu buildu. Místo Lashing Tail Kick bych vzal Tempest Rush. Hned ti vysvětlím proč. Crippling Wave je na to, aby jsi zranil co nejvíc nepřátel, tak proč si je odkopávat (ty mi odpovíš, kvůli defense, či záchraně). Proč Tempest Rush? No koukám že se soustředíš na dodge a resisty, takže není nad to když si v kleštích, si prorazit cestu a zpomalit hromadu nepřátel. Zkoušel jsem to v betě, a krásně se s tim dá manipulovat s hordou nepřátel. Pak tam máš Dashing strike, zase to nesouvisí s Crippling Wave. Představ si že použiješ Dashing strike, aby si byl rychle u hordy. To je docela nesmysl, horda si tě najde sama. A použít Dashing Strike na samotnýho moba je taky s tvými skilly docela problém. Buďto ho potom odkopneš, nebo mu dáš Crippling wave, což ničí potenciál všech 3 skillů. Já bych si tam dal místo Lashing Tail Kick "Tempest Rush" a místo Dashing Strike třeba Exploding palm. A nebo pokud dáš místo Crippling wave Way of the Hundred fists, tak tvůj stávající build bude mít daleko větší potenciál.
Ale je to jen můj názor, někdo může mít jiný, a ve hře to může být jinak. Tak mě nemusíš brát tolik vážně :)

Uživatelský avatar
ScreaM
Fallen Shaman
Příspěvky:84
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:ScreaM#2352

Re: Monk by Menyk

Příspěvek od ScreaM » 09.04.2012, 13:36 hod.

Taky souhlasim s tim Tempest Rush. V bete je to fakt bomba. Tu pohyblivost ti snad neda zadnej jinej skill. Kdyz jses obklicenej a potrebujes pryc tak si je vsehcny odkopnes a odbehnes pryc je to fakt bombastickej skill :-)
Obrázek

Uživatelský avatar
Menyk
Quill Rat
Příspěvky:31
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Menyk#1939

Re: Monk by Menyk

Příspěvek od Menyk » 09.04.2012, 14:15 hod.

To SyncheR:
myslel jsem to trochu jinak:
Ten Lashing Tail Kick byl spíše myšlenej na ochromení nepřátel (proto tam je Scorpion Sting). Vidím výhodu v tom, že se vlastně ani nemusím pohnout z místa, zatím co u Tempest Rashe mi přijde, že si ty nepřátele dost rozhodíš a pak nebude tolik účiné Cripling Wave na další útoky, leda že by jsi je nejdřív nahnal na správnou pozici.
Co se týče toho Dashing Strike, tak ten zde je myšlený na útěk popřípadě rychlé přiblížení k range jednokám. A díky runě si myslím, že můžu často kontrolovat svoji pozici. Ani jsem moc neuvažoval nad tím, že bych ho využíval na klasický útok.

Uživatelský avatar
SynchR
Fallen Shaman
Příspěvky:84
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:SynchR#2411

Re: Monk by Menyk

Příspěvek od SynchR » 09.04.2012, 14:37 hod.

Jistě že si ty nepřátele rozhodíš, ale ne až tak moc, nenapočítáš do 3 a budeš je mít všechny na sobě. Jinak ten Dashing Strike je k útěku na nic, bez cíle jako jsou moby nebo zničitelné objekty je k útěku nepoužitelný. Nevim proč by sis musel nahnávat nepřátele na správnou pozici, meele monstra si k tobě přijdou sami. Jinak Dashing Strike je dobrý v případě těch Ranged jednotek a Summonerů. Ale k těm se dostaneš taky díky Tempest Rush. Dejme tomu, když budeš umět na 100% využívat Dashing Strike, tak to bude stát za to, ale budeš si za sebou muset nechávat zničitelný objekty k útěku. A nepočítej s tim, že budeš moct stát na místě a tim to hasne, na Normal a Nightmare možná.

Uživatelský avatar
Menyk
Quill Rat
Příspěvky:31
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Menyk#1939

Re: Monk by Menyk

Příspěvek od Menyk » 09.04.2012, 14:46 hod.

To SynchR:
Počkej v popisu skillu je napsané, že mohu zaměřit lokaci ne? Z toho tak vyplývá, že bych to měl mít možnost použít normálně na prázdnou zem ne? Nebo z toho jsem aspoň vycházel. Pokud ne, tak máš samozřejmě pravdu:)

Uživatelský avatar
SynchR
Fallen Shaman
Příspěvky:84
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:SynchR#2411

Re: Monk by Menyk

Příspěvek od SynchR » 09.04.2012, 14:53 hod.

V betě pokud to použiješ na prázdnou zem tak to funguje, ale na malinkou vzdálenost, když poběžíš tak uběhneš za tu dobu víc. Ale pokud to použiješ na zničitelný objekt, sud, urna, stůl, lavice, hrobka, svícen atd.. to jsou zničitelné objekty tak to pak teprve funguje jak má.

Uživatelský avatar
Menyk
Quill Rat
Příspěvky:31
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Menyk#1939

Re: Monk by Menyk

Příspěvek od Menyk » 09.04.2012, 15:11 hod.

To SyncheR:
Ok díky, to je dobré vědět, v tom případě dám ten Dashing strike pryč. A zařadím tam Tempest Rush, jen jak si mi doporučil Exploding Palm, tak ten si musím ještě rozmyslet, moc nemám rád DoT skilly.

Uživatelský avatar
kojot
Zhar the Mad
Příspěvky:1686
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:TruE#2982

Re: Monk by Menyk

Příspěvek od kojot » 09.04.2012, 15:27 hod.

Za sebe můžu říct, že ten Dashing Strike se mi vůbec nelíbí. To používání na programovatelným tlačítku na myši mi přijde takový těžkopádný (pro rejpaly: vím, že si ho můžu hodit na levý nebo pravý myšítko, ale to bych tam neměl zas něco jinýho). Občas je navíc docela těžký se trefit tam, kam je potřeba. Navíc jak tady bylo zmíněno, tak to nejde použít bez cíle. Podle mě je to nejvíc napytel skill v betě :) .
Obrázek

Uživatelský avatar
Herodes
Fallen Shaman
Příspěvky:51
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HerodeS#2524
Bydliště:Zlín

Re: Monk by Menyk

Příspěvek od Herodes » 09.04.2012, 15:51 hod.

Tak Exploding Palm bych na vyžších obtížnostech určitě zařadil, očekávám perfektní využití u Bossů a rare skupinek na infernu, kde 30% z max HP monstra v podobě fizického poškození bude pekelně moc. Samozdrejme bude potřeba monstra sundat co nejrychlej kvuli zabití v bleed efektu,.. takže buď použiju Impending Doom runu, nebo po ukončení bleedu znovu EP nahodím, což ale nebude tak efektní.

Možná bych místo 7s Striku dal Cyclone Strike, s tím Cripplingem by se ti to asi víc hodilo. Nasaješ creepy k sobě (navíc Cyclone nemá CD) a pak je sundáš Cripplingem. Hezky to ustojíš protože máš dost dodge a Crippling zasáhne vše v okruhu 360° na 3rd hit.
Trochu se toho 7s Striku bojím, sice má moc hezký procentuální DMG, ale nevím jak to s ním bude v praxi.
„It's better to be hated, than to be pitied“... Herodes the Great

WW Barbarian GulTirHel

Pište kdokoliv, rád zahraju v partě nepo pokecám. Battletag v profilu.

Uživatelský avatar
Qoliker
Doom Knight
Příspěvky:522
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Planet Earth

Re: Monk by Menyk

Příspěvek od Qoliker » 09.04.2012, 16:21 hod.

No vidíš to kojote a mne se zase vůbec nelíbí tempest rush, ale z dashing strike mám pomalu erekci při každé jeho aktivaci, až mi je líto, že mi na něj v mém buildu nezbude místo.

Herodes, /agree.
Exploding Palm vypadá jako skvělý skill na bosse.
Who looks outside, dreams; who looks inside, awakes.

Uživatelský avatar
kojot
Zhar the Mad
Příspěvky:1686
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:TruE#2982

Re: Monk by Menyk

Příspěvek od kojot » 09.04.2012, 17:57 hod.

Tak ono u takových skillů záleží dost na playstyle. Mě DS vůbec nevyhovuje, zato s TR se mi hraje dobře.
Stejně mě Monk moc nebaví. Mám radši ranged chary...
Obrázek

Vozi

Re: Monk by Menyk

Příspěvek od Vozi » 09.04.2012, 18:10 hod.

Dashing strike v PVP bude nutnost. Naopak v PVE na vyssich obtiznostech uz si tak jisty s jeho vyuzitim nejsem. Problem vidim v tom, ze vzdy postava skonci za cilem a okamzite je obklopena monstry. Na normal to nijak nevadi, ale na vyssich obtiznostech to bude docela divocina pouzivat.

Uživatelský avatar
soptik
Quill Rat
Příspěvky:19
BattleTag:soptik#2277

Re: Monk by Menyk

Příspěvek od soptik » 09.04.2012, 21:39 hod.

Zarazi me, ze u single buildu nevidim a ani tu nikdo nezminuje asi nejlepsi single target dps abilitu monka :

Exploding Palm : Ano, muze se zdat, ze 30% zivota moba jako AOE dmg je fajn (ikdyz i o tom se da diskutovat), ale spustit to v tom bojovem chaosu, zejmena na vyssi obtiznosti, bude spis otazka nahody nez rizena akce a to i s prodlouzenim bleedu na 5sec.

Kód: Vybrat vše

Nicmene ted to podstatne - pouzijte u EP runu Essence Burn a mate v tuto chvili snad nejsilnejsi single target dps abilitu monka za 40 spirit! Ja nevim, ale o takovy narez bych se nechtel nechat pripravit. 750% weapon dmg za 3sec do 1 cile + moznost aplikace na vic cilu (no CD, pouze spirit limit) a jeste lze spustit pripadny slabsi AOE fire explozi...u me neni co resit.
Na AOE bych potom volil jine skilly, proc ne napr. Sweeping Wind + treba Cripling Wave atp. Moznosti je samozrejme vic...

Rychly link na EP : http://eu.battle.net/d3/en/class/monk/a ... oding-palm

PS : Ona si asi vetsina lidi nevsimne toho lehce zmeneneho popisku u EB runy ;-)

Edit : Vlivem zmeny v popisu skillu (resp runy) v nadchazejicim patchi, na ktery me upozornil Qoliker, s nejvetsi pravdepodobnosti nebude pravda to co jsem psal, tak jsem to hodil do /code.
Naposledy upravil(a) soptik dne 09.04.2012, 22:13 hod., celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
Qoliker
Doom Knight
Příspěvky:522
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Planet Earth

Re: Monk by Menyk

Příspěvek od Qoliker » 09.04.2012, 21:47 hod.

Pozři ty datamined změny z patche 16, už změnili tooltip na 'over'. 'Every second' je pryč. I tak to bude skvělý skill respektive runa.
Who looks outside, dreams; who looks inside, awakes.

Uživatelský avatar
soptik
Quill Rat
Příspěvky:19
BattleTag:soptik#2277

Re: Monk by Menyk

Příspěvek od soptik » 09.04.2012, 21:53 hod.

Qoliker píše:Pozři ty datamined změny z patche 16, už změnili tooltip na 'over'. 'Every second' je pryč. I tak to bude skvělý skill respektive runa.
Tusil jsem to, ze to nebude jen tak. Diky za info

Vozi

Re: Monk by Menyk

Příspěvek od Vozi » 09.04.2012, 22:45 hod.

Ani nechci videt kolik hp ti mobove budou mit, kdyz pujdem parta 4 lidi na infernu. Takze EP bude davat drsnou dmg. Na druhou stranu stoji docela hodne spiritu a to AoE neni nijak velke.

Uživatelský avatar
soptik
Quill Rat
Příspěvky:19
BattleTag:soptik#2277

Re: Monk by Menyk

Příspěvek od soptik » 10.04.2012, 15:33 hod.

No ja uz zase vidim v tech "unofficial class" zmenach (diablofans.com) u EP jen poznamku k Impending Doom rune, ten prepis u Essence Burn runy tam uz zase neni. No nechme se prekvapit, o tomhle asi nema smysl moc spekulovat, bude treba pockat na vydani hry (i pak to ale muzou patchem zmenit ;-)
@Vozi : Souhlas urcite to nebude zanedbatelna dmg...akorat se lehce muze stat, ze o tuto dmg prijdes :-(

Uživatelský avatar
Menyk
Quill Rat
Příspěvky:31
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Menyk#1939

Re: Monk by Menyk

Příspěvek od Menyk » 10.04.2012, 18:39 hod.

To Sopik:
Exp. palm. jsem tem nedal, protože jsem ani nečekal, že by ta runa ztrojnásobila dmg skillu (nicméně to jsi tušil taky), ale hlavně já pro ten skill nevidím tak velké využití, přeci jen 220% dmg/3s, když to porovnáš s jinými skilly co tam mám, například Lashing Tail Kick, který má 200% dmg a nižší požadavek na spirit + aoe dmg, tak mi přijde EP horší. Vem si souboj proti 2 monstrám za předpokladu, že bojuješ 3s a každou sekundu stihneš použít jeden skill:
LTK=3*200*2 monstra=1200%dmg

U EP dejme tomu budu kombinovat také s LTK mezi fázema, kdy mají obě monstra na sobě EP:
1s:220/3=73%.....1.nepřítel EP
2s:220/3=73+73z =146%....2. nepřítel EP + EP z prvního
3s:200LTK+73+73=346...Oba na sobě mají EP nemá smysl proto dávat další, tak se použije LTK+EP z 1. + EP z 2.
Součet: 565%dmg

1200>>565 (když to napočítáš na 3 monstra a používáš jenom EP, tak to vyjde ještě hůř)

Dobře je tam ještě, ta věc s vybouchnutím monstra,ale stačí 450% dmg na zabití monstra? pokud ANO, přičte se k 565%dmg ještě výbuch jednoho monstra, ale podle mě i tak to číslo bude nižší než 1200% dmg. Aby jsi byl s EP lepší, tak by tam muselo být dost monster na to, aby jeden výbuch monstra odpálil další výbuch atd. Nemluvě o tom, že musíš vědět, kterému jsi to už dal a kterému ne a časovat to.

Co se týče bose tak tam se výbuch neuplatní, protože toho když už zabiješ, tak už je jedno jestli bouchne. Takže ve výsledku dáš první ránu slabší (73) a pak jsou 2 rány silnější a tak se to opakuje dokola. Nicméně rozdíl ve finále je, že s EP dáš o 19%dmg více na každé kolo (3s). To je relativně hodně, když si vezmu že ho můžu mlátit klidně 2 minuty, takže pak ten rozdíl je 760 dmg (na 2 minuty).

A co se týče užití v infernu, tam už chci hrát supporta v partě, takže víš jak...:D

Tohle jsou jenom předpoklady, neuvažuju tu pro jednoduchost dobíjením spiritu atd. Nicméně si myslím, že až půjdu na bose, tak si EP klidně nahodím, ale nemyslím si, že je výhoda ho mít po celou fázi hry.

No nic trochu moc matematiky:D jdu si zahrát zatím LoLko...aby to čekání uběhlo rychlejc:D

Uživatelský avatar
Menyk
Quill Rat
Příspěvky:31
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Menyk#1939

Re: Monk by Menyk

Příspěvek od Menyk » 15.04.2012, 17:50 hod.

Po zhlédnutí několika desítek game-play videí jsem pozměnil build:

http://us.battle.net/d3/en/calculator/m ... dWU!aYabYc

Dříve diskutované skilly jsem tam ale nechal. Co se týče Tempest Rushe, tak i Garn na videu s názvem "Prezentace fanouškovských buildů" tvrdí, že TR skill se mu nelíbí a prakticky nic moc nedělá a že Dashing Strike je lepší (video je sice starší, ale skill je pozměněn jen minimálně a to o 5 bodů/s). No a Exploding Palm jsem vysvětlil v předešlém příspěvku.

Hlavní změna je v tom, že jsem vyměnil Breath of Heaven za Serenity. Pokud použiju u Serenity runu Peaceful Repose, tak mám stejný heal jako BoH (bez runy). A myslím, že 3s nesmrtelnost je lepší než o něco málo zvýšený heal pokud hraju solo. Nemluvě o tom že Serenity stojí výrazně méně Spiritu.

Druhá věcí je změna ze 7s striku na Cyclone strike s dodge runou, myslím, že se více hodí k Crippling wave i popřípadě k LTK.

Odpovědět

Zpět na „Monk“