Nový parádní kalkulátor, který hlavně umí import postavy.
http://sentrycalc.dawg6.com/
Akorát se zdá, že nepočítá vůbec s AoE dmg, takže tím zvýhodňuje EA. I tak ale jasně vede ve frost/fire buildu multishot i přesto, že je fire. A je tam také pěkně vidět, jak není až takový problém mít fire dmg místo cold. Zvlášť když všude na gearu bude roll multishot (což by měl být v každém případě pro 2,84 breakpoint).
A ještě tam má nějaké chyby. MS-Ars mu to počítá nejspíš špatně (řeší se v originál vláknu na US fóru k tomu calkulátoru) a dává nižší výsledky (i když to upraví, tak ale stejně se MS-Ars nedostane před multishot, pouze porazí EA).
Celá debata je o tom, zda u Maelstromu trefí raketa i primární cíl nebo ne. V tomhle tkví proč některé kalkulátory dávají jiné výsledky a proč se někde objevuje, že je lepší dávat na gearu % EA. A zatím to vypadá, že to není jednoznačné a je možné, že se to bude měnit dle situace (např. dle toho jestli je cíl v pohybu a do jakého místa přesně se trefí primární útok CA) a tedy, že někdy může raketa trefit primární cíl a někdy nemusí. Sám jsem zvědavý na výsledek, zda se někomu podaří otestovat přesněji. Tohle se testuje dost blbě.
Pro gear je to ale fuk, protože ať je to tak či onak, tak to pouze mění srovnání Maelstrom x FA a stejně nad nimi pro 2,84 breakpoint zvítězí MS-Ars. Ovšem poměrně dost by to ovlivnilo % fire x % cold. Kdyby to bylo dle aktuálního stavu toho kalkulátoru, tak už by dokonce stálo za úvahu, jestli nepoužít raději % fire na gearu než % cold. Minimálně by to bylo +- nastejno. Přesně se to blbě srovnávat, protože nelze jednoduše určit jaké procento situací bude jaký počet mobů (fire vede na single target a s narůstajícím počtem mobů se cold zepšuje až od určité hranice vede, při hodně mobech pak o dost).
Tady pak ještě nějaká srovnání včetně zase srovnání jednotlivých skillů (pro výběr co použít na gearu). I tady opět nejlépe vychází multishot.
http://www.reddit.com/r/riokou/comments ... ng_indepth
Všechna srovnání se mírně liší dle použité metodky, především pro AoE dmg. Některé kalkulátory mají nastavitelný počet AoE cílu, to je pak ideální.
Multishot pro 2,84 breakpoint a forst/fire rocket build ale vyhraje úplně vždy i když se výsledky mohou mírně lišit dle metodiky.