Sentry - Mechanika na pozadí

Odpovědět
Uživatelský avatar
Seton
Na-Krul
Příspěvky:3456
BattleTag:Seton#2895
Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Seton » 20.10.2014, 08:53 hod.

Kuki10 píše:Jenže když chceš vyhnat 2hand Xbow na BP 2,8 tak to je hrozně moc ATS....

Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk
Zrovna včera se mi to podařilo :) padla Mantikora se socketem tak sem rollnul jen tak z hecu 7% AS a pomocí pár úprav se dostal na 2,84 BP s 2H kuší. No je to docela slušný, ale hrál sem s tím jen chvilku, protože už bylo nad ránem a já musím taky spát a pracovat :D :D. Zachránil to Amulet kde jsem překopl díru na 7% AS a pásek co se válel v truhle, také 7% AS :) :)
viz. profil:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Seto ... o/22664800
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Obrázek

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Mlok » 20.10.2014, 09:04 hod.

S unity na GR35+ je to stejně otázka. Nejdříve ti pomůže kolem GR36-GR39 hodně. Od cca GR40-41+ je to ale stejně jedno, protože dostaneš skoro všude one hitt kill i s unity, takže už je lepší ho rovnou nenosit a mít větší dmg.
Já tedy ještě nejsem ve stavu, že bych mohl hrát GR36+ bez unity, na to se ještě musím zlepšit, abych moc neumíral.

Protože ale stejně nemám perfekt SoJ, tak je to jedno. Perfect unity co mám stejně vychází na dmg velmi dobře i oproti SoJ. Ono ani v případě perfect SoJ (tedy když padne rovnou s dírou) to nebude velký rozdíl v dmg proti tomu mému unity (už bude SoJ lepší, ale jen o málo).

Uživatelský avatar
Stanley
Minion of Destruction
Příspěvky:831
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Stanley#2169

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Stanley » 20.10.2014, 09:28 hod.

Tak takhle vysoko ještě nejsem a pokusů mám opravdu málo, takže soudit těžko, protože rolly na GR 36 kde jsem byl nejvýš nebyly ideální (dva pokusy), spíš podprůměrné.

Jinak co si myslíš o Unbound Bolt v mém případě - +10%dmg vs +35%CD. Předchozí příspěvek jsem editoval a už je na předchozí stránce, tak nevím jestli si to někdo vůbec přečte :lol:. V momentální situaci by CD na luku asi něco přidal, ale kdybych na SOJce dal CD místo DEX, tak by 10%dmg na luku měl dát víc. Ale pak když převleču na Unity, tak mi rozdíl CC a CD ještě vzroste.
EDIT: jinak co myslíte, mám na tom luku co nosím vrátit zpátky CD? Když jsem tam původně namotal +10% dmg, tak jsem měl druhej ring s CD, ale teď střídám unity a SOJ. Se SOJ mám CC 45,5 a CD 400 (s tím, že s vyšším plvl mužu dát ještě 15% CD) a s Unity to je pak 51,5 CC a CD stejné. Taky by možná nebyla špatná varianta dát na SOJce CD místo DEX. Ale s Unity by pak byl problém pořád... Díky za názory.
EDIT pro Setona: doufám, že nevadí, že to řeším tady... kdyžtak to hodím do toho druhého vlákna...

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Mlok » 20.10.2014, 10:05 hod.

Jsem chtěl napsat nejdříve, abys rovnou ucraftil nový Unboulted Bolt, aby měl 10% dmg i 35% ChD. To ale musím také spočítat, nemusí to být lepší. A navíc když už máš tak dobrou base dmg toho luku.
Tohle bude v závislosti jak to vychází celkově a ATS a jak to máš v paragonu. Pokud bys musel těch 7% z luku (o které bys přišel) dávat celé z paragonu a chyběly by v ChC nebo ChD (což by chyběly), tak pro ChD do vychází přesně nastejno (získáš přesně 35% ChD místo 7% ATS). Pro ChC 3,5% ChC a to už vyjde hůře, ale asi to stejně nebude stát za mnoho pokusů pro roll stejně dobré base dmg luku.

Pro 10% dmg x 35% ChD na luku to bude pro SoJ:
- změna z 45,5% ChC + 400% ChD na 45,5% ChC + 435% je 5,6% zisk dmg
- 10% dmg na luku je tedy o dost lepších, tedy jasně ponechat

A je to tak velký rozdíl, že ani nemusím počítat ostatní případy, kde to bude s ChD trošku jinak, na 10% se to nemůže dostat.

10% dmg tam musí být vždy. Zajímavé je pouze řešit jestli 35% ChD nebo 7% ATS. 35% ChD vyjde stejně nebo mírně lépe, ale s malým rozdílem, takže má smysl si nechávat i craft se 7% ATS když base dmg vyjde perfektní. To je zajímavé zjištění, tohle jsem dříve nepočítal a variantu se 7% ATS hned vyhazoval. Budu je při novém craftu více sledovat. Při perfekt base dmg by to se 7% ATS (bez ChD] ten můj aktuální překonalo i u mě.

Za chvíli se ale už dostanu s paragonem do bodu, kdy 7% ATS bude o dost horších, protože už budu brzy dávat body i do ATS (budu mít plno ChC, ChD i CDR). Takže pro budoucí výhled bych stejně neměl dělat roll se 7% ATS.

Uživatelský avatar
hulkxxxl
Ancient
Příspěvky:2060
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Hulkxxxl#2541
Bydliště:Břeclav

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od hulkxxxl » 20.10.2014, 10:20 hod.

podle mě určitě na luku nechat 10% dmg a 35% chd protože tu ats docela snadno naženeš jinde, ale chd se těžko nahání

a jak píšeš s přibejvajícíma paragonama když budou body i do ats se chd na luku vyplatí určitě víc
Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
Stanley
Minion of Destruction
Příspěvky:831
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Stanley#2169

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Stanley » 20.10.2014, 10:22 hod.

Díky za odpověď... Paragon asi u mě už moc rychle neporoste, není moc čas teď. Momentálně mám body rozdělené na 10%CDR, asi 1% nebo 2% AS kvůli BP a zbytek asi 35% CD. Takže buď bych musel nasadit pásek s AS, aby se vyplatil luk s 10% dmg a 35%CD bez AS. V opačném případě by to bylo jen prohazování statů na gearu s paragonem. Takže to tak nechám a jedinej způsob jak navýšit CD bude na SOJce místo DEX, ale to se taky může protáhnout a matroše mám málo. Takže ještě jednou díky a teď budu hledat nějakej pořadnej amulet :)

Hulku: to beru a pěknej pásek s AS mám, ale než vycraftím takovej luk bez AS, s takovou base dmg, tak už mě DH přestane bavit a možná tou dobou ani nebudu na SC :)

Uživatelský avatar
iki
Wraith
Příspěvky:198
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:iki#2722

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od iki » 20.10.2014, 12:27 hod.

Muzete mi nekdo mrknout na tohle? http://eu.battle.net/d3/en/profile/iki- ... o/50767318
Po nekolika ripech nejsem momentalne schopny sestavit nic lepsiho, nez to zase napada. Co tam je na prd, co vyhodit, prerolovat atd? Je to HC, T6 v pohode davam, GR zatim 29 a 30 jsem nedal, protoze jsem mel behem toho telefon :) Vic se ale nezenu. Bud hraju solo s unity templarem nebo s moji zenou (taky DH) a tam je ideal T6 rift. Pripadne split bounty.

Uživatelský avatar
Seton
Na-Krul
Příspěvky:3456
BattleTag:Seton#2895

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Seton » 20.10.2014, 12:44 hod.

iki píše:......Bud hraju solo s unity templarem nebo s moji zenou (taky DH) .....
Co na to říct? šťastný to muž (pařan) :) :)
Na HC se nepohybuju a když už, tak s WD, takže raději nebudu radit.
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Obrázek

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Mlok » 20.10.2014, 12:51 hod.

iki:
- zvýšit lvl gemů a dokud nebudeš mít Powerfull aspoň na 25 (a lépe výše), tak moc nemá smysl (jeden bonus z něj nemáš vůbec a druhý nevydrží), jako první vždy dát Trapped a Enforcer (a jsou použitelné i od nízkého lvl); powerfull je až třetí v pořadí
- časem pak na amuletu raději socket, breakpoint bys měl dát i bez ATS na amuletu a tam dát třetí gem (ale až budou naexpené na trochu vyšší lvl)
- zkusil bych nejdříve novou helmu, na HC bych šel cestou dex + vit + ChC (na SC i na helmě hraju skill dmg místo vit). A když získáš vit na helmě, tak následně na botech reroll na % dmg skill (na botech za ten armor ztratíš mnohem méně tougness než získáš na helmě)
- sice HC, ale i tak bych dal na brnění % sentry místo AR
- sehnat slave bonds bracery, tím získáš zpět AR co ztratíš na brnění, nejspíš ale stejně za vit na helmě získáš stejně nebo více než ztrátou na botech a armoru dohromady, takže klidně to můžeš udělat hned aniž bys přišel o více tougness (tohle jsem nepočítal přesně, jen odhaduju)
- časem lepší rucksack, aby měl sentry dmg (to ale nebude tak snadné, tedy nechat to spíše na později)
- pro solo unity, ale asi aktuálně nemáš a navíc jsi mohl hrát zrovna v partě
- lepší ramena, to je ale dost problematické i přesto, že mají dost velkou šanci na drop, už jsem na asi 12. kousku M6 ramen a pořád není roll, který by byl potřeba (dex, vit, CDR, sentry)

Uživatelský avatar
iki
Wraith
Příspěvky:198
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:iki#2722

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od iki » 20.10.2014, 13:00 hod.

Upgrade gemu je v planu. Dalsich nekolik veci proste cekam, az padne znovu, protoze par paradnich kousku jsem pohrbil :)
Druhy gem mam na pety. Momentalne tam mam hoarder, jelikoz jsem se teprve vcera poprve podival do vaultu a potrebuji neco malo nafarmit. Lvl gemu je ale i tak nizky.
Vim, ze az budou lepsi dropy, snazit se na nich namotat +% sentry, ale to fakt musi proste casem. Toto jsou proste zbytky :)
Luk je ok?

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Mlok » 20.10.2014, 13:15 hod.

Luk máš super (aktuálně lepší než já), nemá daleko od perfekt rollu. Tam už pro variantu luk není téměř žádný prostor pro zlepšení (ani s Etrayu), ten bych vůbec neřešil.

Pro variantu bez Hoarderu nechat Enforcer (který místo Hoarderu nosíš) a místo powerfull dát Trapped. Trapped gem je ze všech gemů nejlepší pro cold/fire build, kde funguje pořád (díky 2 cold spenderům). Je multiplikativní a přidá tak dmg nejvíce, i o trochu více než Enforcer (Enforcer je aditivní s elemental dmg). Rozdíl je ale dost malý, protože v tomhle buildu je málo elemental dmg na gearu, takže Enforcer je v těsném závěsu ohledně dmg.

Uživatelský avatar
iki
Wraith
Příspěvky:198
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:iki#2722

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od iki » 20.10.2014, 13:18 hod.

Super, diky, tak nejak jsem to chtel slyset :)

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Mlok » 20.10.2014, 13:20 hod.

A třetí gem na T6 je otázka pro cold/fire rocket build, která zatím není zodpovězena, viz sousední vlákno co jsem založil a co aktuálně testuju. Tedy Powerfull nemusí vyjít na T6 ani jako nejlepší 3. gem. (ale určitě je možné Pouwerfull rozumně hrát jako třetí gem, musí být ale minimálně 25lvl+, jinak raději Zeis jako třetí; Toxin musí být také 25lvl+ aby mělo smysl o něm uvažovat jako třetí gem).

cabes
Wraith
Příspěvky:175
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:cabes#1625

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od cabes » 20.10.2014, 14:29 hod.

pridam sem aj ja mojho DHhttp://eu.battle.net/d3/en/profile/cabe ... o/50451895
toto je moj season dh s tragickymi TaT a rucksackom:Da zaujima ma ci ma cenu menit tu calamity za craft Unboud bolt luk s 2,770.5 dps(727 dex,35% crit) crafteny z dovodu prebitku craft materialu:Dzbran je asi posladna vec co by som mal riesit ale aj tak:D

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Mlok » 20.10.2014, 14:55 hod.

S tou Calamitou budeš mít o hodně nižší dmg. Calamita má smysl pouze pokud chceš dosáhnout breakpointu 4,15, což na první pohled nemáš. Na 2,84 zase budeš mít přebytek ATS, zbytečně vyhozené staty.
A u Calamity nemáš nic čím by jsi procoval MfD. Asi na každého moba neděláš self cast. Pro proc Calamity musíš použít Toxin nebo Pain (ty zpětně procnout MfD Calamity i pomocí sentry). Ale i s Toxinem nebo Painem má smysl Calamita pro tenhle build pouze při 4,15 breakpointu, který se dá hrát jen když máš naprosto perfektní gear (třeba potřebuješ SoJ s ATS).

Máš v podstatě perfekt roll Unboult Boltu, to se pro tenhle build téměř překonat nedá.

Naopak bych zbraň řešil jako první a hned to přepracoval na Unboult Bolt.

Edit: S přebytečným ATS to není nakonec tak hrozné, máš navíc jeden item (dal bys to i bez ATS na RoRG). Celé s tím, že v paragon nepotřebuješ žádnou ATS. Tedy s Calamity se už zbavit ATS nemůžeš (LoH na RoRG by neybylo o nic lepší).
S lukem je smůla, že přesně nebude stačit 7% ATS pásek + 50 bodů paragon. Potřeboval bys 1% ATS někde přidat, třeba 6-7% RoRG. Bez změny itemu bys zatím musel dát i ATS bracery (a o to méně bodů z paragonu).
Hned bych se snažil vyměnit RoRG a to nejen kvůli ATS, stejně má blbý roll +77-143 dmg a k tomu ještě i blbý secondary roll.

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Mlok » 21.10.2014, 09:43 hod.

Nový parádní kalkulátor, který hlavně umí import postavy.
http://sentrycalc.dawg6.com/

Akorát se zdá, že nepočítá vůbec s AoE dmg, takže tím zvýhodňuje EA. I tak ale jasně vede ve frost/fire buildu multishot i přesto, že je fire. A je tam také pěkně vidět, jak není až takový problém mít fire dmg místo cold. Zvlášť když všude na gearu bude roll multishot (což by měl být v každém případě pro 2,84 breakpoint).

A ještě tam má nějaké chyby. MS-Ars mu to počítá nejspíš špatně (řeší se v originál vláknu na US fóru k tomu calkulátoru) a dává nižší výsledky (i když to upraví, tak ale stejně se MS-Ars nedostane před multishot, pouze porazí EA).

Celá debata je o tom, zda u Maelstromu trefí raketa i primární cíl nebo ne. V tomhle tkví proč některé kalkulátory dávají jiné výsledky a proč se někde objevuje, že je lepší dávat na gearu % EA. A zatím to vypadá, že to není jednoznačné a je možné, že se to bude měnit dle situace (např. dle toho jestli je cíl v pohybu a do jakého místa přesně se trefí primární útok CA) a tedy, že někdy může raketa trefit primární cíl a někdy nemusí. Sám jsem zvědavý na výsledek, zda se někomu podaří otestovat přesněji. Tohle se testuje dost blbě.

Pro gear je to ale fuk, protože ať je to tak či onak, tak to pouze mění srovnání Maelstrom x FA a stejně nad nimi pro 2,84 breakpoint zvítězí MS-Ars. Ovšem poměrně dost by to ovlivnilo % fire x % cold. Kdyby to bylo dle aktuálního stavu toho kalkulátoru, tak už by dokonce stálo za úvahu, jestli nepoužít raději % fire na gearu než % cold. Minimálně by to bylo +- nastejno. Přesně se to blbě srovnávat, protože nelze jednoduše určit jaké procento situací bude jaký počet mobů (fire vede na single target a s narůstajícím počtem mobů se cold zepšuje až od určité hranice vede, při hodně mobech pak o dost).

Tady pak ještě nějaká srovnání včetně zase srovnání jednotlivých skillů (pro výběr co použít na gearu). I tady opět nejlépe vychází multishot.
http://www.reddit.com/r/riokou/comments ... ng_indepth

Všechna srovnání se mírně liší dle použité metodky, především pro AoE dmg. Některé kalkulátory mají nastavitelný počet AoE cílu, to je pak ideální.

Multishot pro 2,84 breakpoint a forst/fire rocket build ale vyhraje úplně vždy i když se výsledky mohou mírně lišit dle metodiky.

Uživatelský avatar
Stanley
Minion of Destruction
Příspěvky:831
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Stanley#2169

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Stanley » 21.10.2014, 12:18 hod.

Tak to je zajímavej calculator a to mi zrovna padl hezkej fire amulet :) Je to alchymie ;)

ReptileSVK
Zhar the Mad
Příspěvky:1569
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Reptile#2445

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od ReptileSVK » 21.10.2014, 12:35 hod.

hmm dobry calculator. spokojnost

Uživatelský avatar
Stanley
Minion of Destruction
Příspěvky:831
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Stanley#2169

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Stanley » 22.10.2014, 06:57 hod.

V tom calculatoru asi došlo k nějakým úpravám. Včera jsem udělal nějaké změny u DH a dneska to počítá úplně jinak než včera. Jednak total dmg over 30 sec mi to ukazuje asi třikrát větší a momentálně má cold lehce náskok oproti fire ve cold/fire buildu.

Sorry, moje chyba... jen se změnilo defaultní nastavení additional targets :)

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Mlok » 22.10.2014, 07:42 hod.

K úpravám došlo i jiným než předvolenému nastavení additional targets (celé to je ještě ve vývoji a rychle zapracovává připomínky a opravuje nalezené chyby). Přidal tam nějaké skilly (Ambush, Single out). A EA dává jiná čísla (větší), tam něco upravil.

V diskuzi potvrzena volba skillů pro boty a helmu pro colad/fire rocket build. Pro 2,84 MS. MS o hodně vede pro single target nad EA, s narůstajícím počet dodatečných cílů se rozdíl zmenšuje až pro 5 dodatečných cílů už lehce vede EA; proto sem tam někdo EA používá. Já aktuálně přetočil na botech na MS. Na helmě zatím mám EA (přetočení z CA na MS se zatím nepovedlo a už jsem na extra vysoké částce za reroll, tak jsem nechal EA, které se povedlo a pro tuhle helmu už měnit nebudu, když stejně u Kadaly zkouším novou lepší).
Pro 4,15 už jednoznačně EA.

A konečně se více otestoval CA-Ma a došlo se ke shodě, že i target, který dostane přímý primary zásah, tak současně ho trefí i jedna dodatečně raketa. To celé znamená, že se výrazně ještě změní výpočet pro CA-Ma a bude výrazně navýšena jeho dmg. A bude to ještě zajímavé pro srovnání CA x EA, kde CA pro málo cílů EA určitě předežene (což je ale fuk, když se stejně má použít na gearu MS). Většina jiných kalkulátorů to tak počítá (tak jak to ted bude také opraveno).

Edit: Hm, tak ja jsem psal tenhle příspěvek a přitom to zkoušel v kalkulátoru, tak už mi to pod rukama opravil :-) Tedy CA-Ma už počítá správně. A už pro single target poráží EA (už od jednoho dodatečného cíle ale mírně vede EA).

Odpovědět

Zpět na „Demon Hunter“