3. legendární gem

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413
3. legendární gem

Příspěvek od Mlok » 19.10.2014, 20:05 hod.

Chvilku už mám aspoň nějak použitelný amulet s dírou, takže jsem nahodil 3. gem.

A teď má velké dilema jaký používat. První dva jsou zcela jednoznačné, tedy Trapped a Enforcer.

Zatím testuji dlouhodoběji tři varianty a to Powerfull, Zeis a Toxin. Bude to různě vycházet pro T6, trial a vyšší GR.

Pro trial Powerfull k ničemu a z těch dvou je téměř jistě lepší Zeis (pro ten trial). Zeis lze udržet v trialu na poměrně slušném procentu. A hlavně pro Toxin platí, že čím více sentry dává dmg do stejného moba, tím je Toxin horší (protože poison dmg se tak aplikuje pouze jednou a druhé další sentry nijak nepomůže).

Na T6 zkouším dlouhodobější statistiku pomocí D3recount. Ten umí změřit průměrnou dmg v riftu. Samozřejmě to hodně záleží na rollu riftu, takže to dle toho půjde srovnat až s výrazně větším počtem pokusů a z toho průměrné dmg.
Zatím mi Powerfull a Zeis vychází +- nastejno. A to s tím, že Powerfull se lépe hraje, protože nemusím přemýšlet jak pokládat sentry ohledně vzdálenosti od mobů a můžu je dávat co nejvíce dopředu, i když je to doprostřed chumlu mobů.
Toxin zatím překvapivě celkem výrazně vede. S ním mám ale pouze 5 riftů a to je moc málo, uvidíme, až budu mít aspoň 20-30 s každým gemem.

Na T6 je Toxin velmi slušný proto, že po většinu doby na jednoho moba útočí pouze 1 sentry a to znamená maximální přínos Toxinu.

Na vysoké GR pak bude Toxin téměř jistě nejhorší, protože tam je pořád položeno více sentry co často útočí současně na stejné moby.

Zatím tedy preferuju tu nejhorší kombinaci. Nejhorší v tom, že je to nejvíce prohazovaní gemů:
- trial Zeis
- T6 Toxin
- vyšší GR Powerfull

Určitě ještě zkusím i Pain enhancer. Možná vyjde lépe než Toxin na T6. Ten ale nemám ještě na vyšším lvl, proto zatím bez testu.

Co kdo používate za třetí gem?

Brum
Doom Knight
Příspěvky:411

Re: 3. legendární gem

Příspěvek od Brum » 20.10.2014, 04:51 hod.

Powerfull na T6 nema konkurenci. Z logiky veci je jeho uptime od prvni elitku up non-stope ve vetsine riftu. Na vyssi GR pak Zeis. Mam cold/fire build, takze me ani moc netrapi "hokejisti" s immunity shieldem. Rozhodne mene nez na fire wiz.

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: 3. legendární gem

Příspěvek od Mlok » 20.10.2014, 08:12 hod.

S cor. ang. souhlas, ty takový problém u DH (s cold/fire rocket buildem) nejsou ani bez Toxinu a kvůli nim bych ho nenosil.

Zajímalo by mi ale nějaké zdůvodnění proč by neměl mít Powerfull na T6 konkurenci.

V diskuzích na US fórech každému vychází něco jiného. Poměrně dost lidem vede Pain enhancer pro T6. Se Zeisem se nikomu moc hrát nechce pro nutnost pozicování sentry (souhlasím, s tím hrát určitě nebude dlouhodobě na T6 a na vyšší GR uvidím, ale i tam asi dám přednost Powerfull).

Ve všech pokusech, které jsem s Powerfull zatím změřil do srovnání jsem udržel aktivní 20% bonus po celý rift (tedy ani jednou jsem o něj nepřišel). A ani nečekám, že by se to na T6 při 70s na 40lvl stávalo (pokud ano, tak zcela vyjímečně).

I přesto mi zatím vychází pouze stejně jako Zeis a horší než Toxin. Aktuálně mám 15 riftů pro každý gem. Je to pořád ještě málo, ale už nějaký obrázek to ukazuje. Uvidím až bude pokusů ještě výrazně více (zkomplikovat testování může jen kdyby mi padla nějaká výrazně změna dmg na gearu, to bych musel testovat zase novou sérii a nemohl srovnat s tou starou).

Hodím jsem nějaká srovnání jak vychází dle čísel pro můj aktuální gear (cold/fire rocket build) pro jednu sentry (to je pro většinu času na T6 pro stejného moba). Pro Zeis beru do všech srovnání střední vzdálenost 30 yardů jak odhaduju, že to tak v průměru vychází (u Zeisu bohužel jen odhad, proto reálné srovnání s hodně riftů může být daleko vhodnější).
U každého řádku bude 5 hodnot v uvedeném pořadí: bez gemu bude 100%, Powerfull, Zeis, Toxin, Pain enhancer.

Uvedu pár vybraných situací, pokaždé to vychází jinak, proto výsledné srovnání v reálu je nejednoznačné. Srovnání je pro můj komplet aktuální gear včetně skillů. Gemy jsem do kalkulátoru dával všechny na 40lvl (mám na 40 všechny srovnávané).
1) single target:
- trash: 100%; 115,5%; 118%; 115,1%; 113,6% (tady vede Zeis, Powerfull srovnatelný s Toxinem)
- elitka: 100%; 130,1%; 118%; 115,1%; 113,6% (tady výrazně vede Powerfull, tohle je ale typická situace pro RG, kde Zeis půjde udržet na větším % a Powerfull může téměř dohnat)
2) 5 multitarget a z toho 3 AoE
- trash: 100%; 115,5%; 118%; 117,9%; 118,7% (powerfull mírně ztrácí na všechny)
- elitky: 100%; 130,5%; 118%; 117,9%; 118,7% (tady powerfull výrazně vede)
3) 10 multitarget a z toho 5 AoE
- trash: 100%; 115,6%; 118%; 121,1%; 124,6% (powerfull ztrácí na všechny, na Toxin a Pain už dost a tohle je dost častá situace v riftu)
- elitky: 100%; 130,7%; 118%; 121,1%; 124,6% (tady powerfull zase už jasně vede, tohle je ale nereálná situace, tolik elitek najednou)

Jak je vidět, tak se to dost liší situace od situace a to bylo srovnání pro jednu sentry. Čím více sentry pro stejnou popsanou situaci, tím se bude Toxin a Pain zhoršovat. Poison a phys. dmg z těchto gemů se nebude za další sentry stackovat, oproti tomu u ostatních gemů je bonus pořád stejně i pro každou další sentry (u Toxinu zafunguje pro další sentry útočící na stejné cíle jako ty předchozí jen 10% dmg bonus).
Na T6 je to ale především o situaci, kdy na jednoho moba útočí jedna sentry. Až na vyšších GR se to výrazně mění (proto tam už Toxin a Pain jasně prohrávají a není tam co řešit).

A jen dle kalkulátoru jsem právě neuměl určit, který gem bude na T6 lepší, protože nedokážu říct, kterých situací je během riftů více a jak to tedy srovnat dohromady.

Uvidíme jestli dám 50+ riftů pro každý gem na srovnání, pak už bude výrazně eliminován roll riftu a srovnání už velmi slušné.

Akorát je potřeba brát v úvahu, že pro Zeis je dané srovnání měřením v riftech ovlivněno tím jak já konkrétně hraju a jak jsem schopný maximalizovat dmg pro Zeis. Maximalizování dmg pro Zeis ale nemám rád, protože už takhle se starám, abych maximalizoval uptime pro Steady aim a často se mi nehodí dávat sentry pro maximum dmg Zeis (pak na to taky kašlu, nemá smysl maximalizovat dmg pro Zeis pro pár mobů když tím omezím kolik mobů daná sentry trefí).

Aktuální stav měření pro T6 rifty pro 15 runů s každým gemem (D3recount měří průměrnou dmg/s za celý rift):
- Zeis 100% (nemám měření bez gemu, takže za základ jsem určil zatím nejhorší gem)
- Powerfull 100,8%
- Toxin 103,5%
- Pain možná časem, až se mi někdy bude chtít dostat také na 40 lvl (chtělo by to, dle diskuzí dost lidem vychází nejlépe na T6)
Dle toho v jakém rozsahu lítají čísla pro jeden run, tak si myslím, že se situace s narůstajícím počtem runů ještě změní. Pro představu úplně nejlepší run (ze všech gemů) má o 25% vyšší dmg než úplně nejhorší (také ze všech gemů). Tzn. rozdíly jednotlivých runů jsou o hodně větší než mezi gemy, proto bude potřeba opravdu hodně pokusů pro relevantní výsledky s eliminací vlivu konkrétního rollu riftu.

Bohužel nejde nijak měřit v přesně daném prostředí jak se neustále mění podmínky (počet monster, jejich vzájemná poloha) během riftu. To co by měřit šlo (např. single target), tak zase měřit netřeba, to jde i spočítat s relevantním výsldkem.

Uživatelský avatar
Gepi
Fallen Shaman
Příspěvky:98
BattleTag:Gepi#1756
Bydliště:Kladno

Re: 3. legendární gem

Příspěvek od Gepi » 20.10.2014, 09:00 hod.

Jenom takový můj postřeh ze včera... Zkusil sem kombinaci gemu na Goldy + pásek na amor za sebrané Goldy goldwrap . No je to hustý kombo většinu času máte takový amor že je člověk defakto nesmrtelný. Na klasický rift a bounties je to paráda i vzhledem k 30% do movenent speed. A ještě to udělá fakt balík za rift.
Obrázek

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: 3. legendární gem

Příspěvek od Mlok » 20.10.2014, 09:09 hod.

Je to také hratelná možnost a hraje to dost lidí. Ohledně defense to ale není potřeba, s unity pro sólo je defense až až a stačí na hraní bez většího soustředění. Když nepotřebuju goldy, tak raději hraju bez gold gemu, jsem bez něj mírně rychlejší (rychlost pohybu není limitujícím faktorem u mojeho DH, takže navýšení mi rift nezrychlí).
Zbytečně vysokou tougness nemám rád ani pro pohodové hraní bez většího soustředění. Dlouhodobě to zhoršuje správné návyky hraní (aspoň u mě určitě).

Uživatelský avatar
Gepi
Fallen Shaman
Příspěvky:98
BattleTag:Gepi#1756
Bydliště:Kladno

Re: 3. legendární gem

Příspěvek od Gepi » 20.10.2014, 09:32 hod.

No to je taky fakt no s těma návykama.. Takhle člověk nekouká na nic a jen sbírá Goldy. Ale minimálně zajímavá kombinace to je. Já právě potřeboval prasule tak sem to zkusil a byl mile překvapen ;-)
Obrázek

Brum
Doom Knight
Příspěvky:411

Re: 3. legendární gem

Příspěvek od Brum » 20.10.2014, 16:28 hod.

Ja nejsem prilis dobry v exaktnich vedach a lidi jako ty Mloku maji mou nehynouci uctu. Preference gemu mam od jiz nekolikrat omilaneho znameho. Dal solo 42, pokud se nepletu, takze rekneme lepsi prumer mezi aktivnimi hracmi (i kdyz ted je furt v Alfa Heroes of the Storm}. Logika za Zeis vs. Powefull pro vysoke rifty je v tom, ze misto 5-7 min na normal rift to bezis spise tech 15 min. Proste se mu stavalo, ze stracel buff od Powerfull prilis casto. A na RG ho casto nemel vubec, nebo mu behem boje rychle spadl a zase - byl bez buffu.

Myslim ze prilis nezkousel Pain Enforecer, takze netusim jak se k nemu stavi.

Kazdopadne jsem nasel konecne DEX Unity, takze me premysleni o 3rd gemu ceka taky. Uz mas nejakeho univerzalniho viteze do kazde situace? Rekni ze jo :wave:

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: 3. legendární gem

Příspěvek od Mlok » 20.10.2014, 17:42 hod.

Nemám. Na T6 bude více testů a na GR jsem zatím poslední pokus na GR36 šel ještě bez třetí gemu, takže žádné rozhodování.

Pro vyšší GR jsem u DH zapomněl na jednu věc, jak jsem to bral pořád ještě trochu dle Wiz. U RG u Powerfull na vyšším GR se ztratí bonus vždy, čím výše, tak tím dříve před koncem. Sice DH trvá RG kratší čas než Wiz., ale stejně to nestačí pro zabití než se ztratí bonus z Powerfull (zvlášť když už k RG přijdeš s částečně vypršeným).
U Wiz. tohle bylo téměř fuk, protože jsi hned získal infinite DoT a ta je snapshotnutá, takže nevadila ztráta bonusu. Tedy až na jednoho vykuka RG, který si dovolí zmizet a tím zrušit infinite DoT :-)
U Wiz. ale zase byly větším důvodem cor. angel pro použití Toxinu.

Takže to je zase větší důvod pro Zeis do vyšších GR. Toxin a Pain na vysoké GR nemohou vyjít dobře. Ty září dokud se na jednoho moba používá jen jedna sentry. Jakmile jich bude více (a to na vysokých GR budou 4 hodně často, případně i 5 při použití Custom en.). Pain ztratí takhle ještě více, protože má svojí dmg všechnu z DoT a nemá 10% bonus jako Toxin.

To, že to běžíš k hranici 15 minut je jasné když se posuneš ke svojemu maximu.

Dříve ale budu více testovat na T6, do vyšších GR se chci pustit až časem co budou některé věci na výměnu gearu (i když aspoň něco už zase mám, co jsem předtím neměl na ten úspěšný pokus na GR36). Přeci jen když už se do toho více pustím, tak chci bojovat o GR40+ a ne třeba už o GR38/39.
Na T6 je to ale dobré v tom, že ať už použiješ kterýkoliv z těch 4 gemů, tak nikdy neuděláš vyloženě chybu a nebude to o tolik horší než nejlepší z nich.

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: 3. legendární gem

Příspěvek od Mlok » 22.10.2014, 10:59 hod.

Tak zatím jsem rozhodnul, že pro vyšší GR určitě Zeis. Powerfull sem tam dost ztrácel. A k tomu navíc na vysokých GR lze o dost lépe pozicovat polohu sentry (jak jsou souboje delší a používá se více sentry).
Pokusů bylo více než GR40 a 2 na GR41, zvyšoval jsem lvl gemů. Jeden lehký GR40 se mi i těsně povedl v limitu, ale to už ani nestačilo na top1000. Těžší GR40 zatím pro mě bez šance. DH je nějak ještě více závislý na rollu GR než Wiz. A tolik lidí tak vysoko v žebříčku bude proto, že si každý může sám farmit dost vysoké klíče (minimálně 40-42 není problém) a snadno tak opakovat hodně pokusů. U Wiz. to nedělá každý (ty první všichni, dále v žebříčku ale už dost lidí ne), protože s Wiz. dost vysoké klíče nikdo nedá.
Na GR41 oba pokusy mimo, roll žádný zázrak a překročil jsem čas o dost (o více než 3 minuty) jak jsem několikrát umřel.

Na GR40 ještě jednoznačně bez Custom engineering, pořád jsou boje moc krátké, aby se 5. sentry vyplatila. Hranice je někde až na 60-80s kdy se to vyplatí (v závislosti na době udržení Steady aim ve variantě bez Custom eng.) a to i na GR41 je pouze u RG (a to navíc ne pro každého, jednou jsem dostal na GR Stonesingera a to bylo jen kolem jedné minuty).
Na GR41 ještě nejspíš taky dle těch zatím jen 2 pokusů.

Na T6 pak zatím ještě musím doexpit Pain, už jsem začal, ale zatím je pouze asi na 25. Pro dobré srovnání ho musím naexpit také na 42 lvl jako jsou všechny ostatní.
A nově se objevilo, že Pain procuje Apocal. u Wiz., což by bylo super. Tam by to byl ještě daleko větší přínos na rychlofarmu T6 než u DH. U Wiz. tak určitě otestuju i Toxin + Pain dohromady na T6.

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: 3. legendární gem

Příspěvek od Mlok » 24.10.2014, 08:33 hod.

Zmněnil jsem metodiku měření. Dle průměrně DPS za rift to nebylo moc dobré. Velký vliv mělo kolikrát za rift jsem potkal osamocené monstrum, které snižovalo průměrné DPS.

Přešel jsem na sledování času riftu. To je odstatně to o co mi jde (tedy být pokud možno rychlejší). Navíc jsem měl pár zásadnějších upgradu gearu (konečně 8% CDR na ramenou, což je dost významné), takže bylo potřeba stejně začít měřit od začátku.
Další změny gearu budu řešit tak, že pro každý gem budu mít stejný počet pokusů se stejným gearem a tedy nevadí, když díky změně gearu lehce klesnou časy (všechny gemy budou mít celkově stejné podmínky).

A zatím jediný jednoznačný závěr. Pain enhancer je velmi slušný a je lepší než Toxin. Zřejmě i více benefituje z Ambush pasivky.
Zeis se pak může určitě ostatním vyrovnan i na T6 při dobrém pozicování sentry. Tím se ale nechci zabívat na T6, takže Zeis jsem definitivně na T6 škrtnul (na vysoké GR ho pořád nechávám jako jasnou volbu).

Takže to už aktuálně zbylo do duelu Powerfull x Pain, který nechám běžet delší dobu, abych měl velké množství dat a eliminoval vliv rollu riftu.

Aktuální stav je následující:
- zatím pro oba 18 riftů s měřením času
- čas riftu je měřen od vstupu do portálu do objevení se ve městě po konci riftu (tedy měřen čistý čas pouze riftu, neměřím teď přestávky ve městě mezi rifty)
- průměrný čas pro Powerfull 5:32
- průměrný čas pro Pain 5:43 (u Painu mám ale jeden úlet v nejhorším času 8:48, kde druhý nejhorší čas ze všech těch 36 riftů je 7:08, uvidím jestli pak do metodiky nepřidám pravidlo vyřadit 3 nejhorší a 3 nejlepší časy pro podobné vyjímečné úlety, až bude o dost více pokusů, tak by to ale ani nemělo být třeba)
- pocitově je každý z gemů rychlejší v jiné situaci, Powerfull jasně na elitkách, Pain na velkých skupinách obyč mobů, lépe mi mírně zatím sedí Powerfull

Zatím tedy mírně vede Powerfull, uvidíme po více pokusech. K nějaké mírné změně ještě dojít může, jak časy jednotlivých riftů kolísají v dost velkém rozsahu.

A budu si to měřit i pro Wiz. (tam mi zajímá srovnání Toxin x Pain, ověřeno, že Pain u Wiz. funguje, ale zatím žádné větší testy jak moc dobře), zajímá mi i dlouhodobé srovnání Wiz. x DH. S DH jsem už mírně zrychlil (nějaký ten upgrade gearu + efektivněji pokládám sentry). Už to bude hodně vyrovnané.
Časy pro DH jsou se sbíráním většiny materiálu, abych vždy měl plný inventář. Někdy jdu i během riftu do města, v takovém případě ale pro tuhle cestu pausuju čas, abych měl podmínky pro všechny rifty stejné (tedy čas bez cesty do města v průběhu riftu).

S Wiz. dokážu být významně rychlejší pouze v případě, že nebudu sbírat obyč materiál (sbírat jen legendárky). A tak to budu s Wiz. hrát, abych si tam užil to co je nejzábavější (tedy nemuset se pořád vracet nebo čekat na materiál).

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: 3. legendární gem

Příspěvek od Mlok » 27.10.2014, 13:38 hod.

Tak o víkendu jsem hrál na mě trošku více než obvykle (nebylo mi dobře a nemohl jsem jít ven s rodinou), tak jsem to stihnul pořádně otestovat.

Po srovnání 70+ riftů vyhrál Powerfull u kterého jsem se zastavil na průměrném čase 5:18 na rift (což je už docela slušné na to, že pořád sbírám skoro všechen materiál). U Painu jsem zkončil na průměrném čase 5:32.

Z provedeného srovnání a jak kolísaly časy jednotlivých riftů a od jakého pokusu se průměr ustálil a už dále kolísal v malém rozmezí typu 2-3s jsem stanovil minimální potřebný počet riftů pro relevantní srovnání na 50. A dále minimální rozdíl 5-7s na průměru na těch 50+ pokusech, kdy se dá hovořit o prokazatelném rozdílu, že je nějaký equip lepší.

Nechávám tedy definitivně Powerfull pro T6 a Zeis pro vyšší GR.

Uživatelský avatar
Shadou
Minion of Destruction
Příspěvky:905
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Shadou#2399

Re: 3. legendární gem

Příspěvek od Shadou » 27.10.2014, 14:13 hod.

jen dotaz. Pain Enhancer, nebo jak se jmenuje ten legendární gem. To se stackuje? Protože to je poškození na tři vteřiny, když to do toho moba kritne hned další ránou tak to tiká za x * 2 nebo se to nestackuje jako třeba haunt u WD? kdyby se to stackovalo tak by to byl čupr gem :)
==========
Poison fetish WD
-------------------
Seasonal DH Fire
Seasonal DH Cold

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: 3. legendární gem

Příspěvek od Mlok » 27.10.2014, 14:43 hod.

Nestackuje, to by jinak bylo už opravdu děsně OP. To když si představím pro 4,15 buildy...

Dokonce se ani průběžně nerefreshuje. Tzn. až po těch 3s musí přijít nový crit pro obnovu (a nedojde k obnově při critu už během těch 3s). Tohle ale pro DH ani Wiz. nijak nevadí, obnoví se v podstatě hned.

Uživatelský avatar
Seton
Na-Krul
Příspěvky:3456
BattleTag:Seton#2895

Re: 3. legendární gem

Příspěvek od Seton » 27.10.2014, 14:54 hod.

Ořesně tak. Nejvíc na něm se mi líbí, že mi automaticky spouští kalamiku :)
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Obrázek

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: 3. legendární gem

Příspěvek od Mlok » 27.10.2014, 15:01 hod.

Tu spouští i Toxin. U Kalamity je jeden z nich jasná volba.

Calamita by se mi jinak také hodila, mohl bych začít experimentovat s 4,15. I když to bych ještě potřeboval nové TaT (43% je málo). Aspoň, že bych měl unity se 7% ATS (na tom stávajícím můžu přetočit co chci).

Uživatelský avatar
Shadou
Minion of Destruction
Příspěvky:905
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Shadou#2399

Re: 3. legendární gem

Příspěvek od Shadou » 27.10.2014, 16:40 hod.

hm a ve srovnání ten pain enhancer proti bane of powerful, který je asi lepší? já jedu s tím powerful, ale nevím no...musím marku z kalamity spustit přes multishot střelou vlastní...
==========
Poison fetish WD
-------------------
Seasonal DH Fire
Seasonal DH Cold

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: 3. legendární gem

Příspěvek od Mlok » 27.10.2014, 17:05 hod.

Powerfull x Pain jsem právě psal výše, v příspěvku z 27.10.2014, 13:38 hod. Lepší srovnání už nevyrobím (už nechávám Powerfull, takže dále už neměřím časy pro Pain).
Kdybych měl ale postavený build s Calamitou, tak bych Toxin nebo Pain použil. Ručně házet MfD je jednak větší opruz a pak ne vždy v každé situaci dostaneš MfD na všechny moby (např. stístněné prostory, kde sentry střílý někam za roh, kam sám v tu chvíli střílet nemůžeš).

Srovnání těch gemů ale není zcela přenosné, už jen lvl gemů ho může poměrně ovlivnit (Toxinu a Painu narůstá dmg s lvl pořád, Powerfull ne a na T6 mu stačí určitě lvl 40, abys bonus neztrácel).

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: 3. legendární gem

Příspěvek od Mlok » 05.11.2014, 10:48 hod.

Včera jsem trochu více hrál vyšší GR (41-43). A už si nejsem tak jistý, že Zeis je tak jasnou volbou:
- pro můj gear a lvl gemů (aktuálně Zeis a Toxin na lvl 44) mi vychází, že Toxin je srovnatlený jako Zeis při 30 yardech
- jak musím se maximálně vyhýbat jakékoliv dmg elitek typu jailer, thunderstorm a frozen, tak často kvůli tom nejsem schopný držet Zeis na větší vzdálenost (jak z důvodu kdy dávám sentry za roh, tak když musím ustupovat a elitka se tak pořád přibližuje k sentry) a přijde mi, že ze Zeisu tak mám často poměrně malý bonus
- kdybych navíc se nesnažil pozicovat sentry pro maximalizaci Zeisu, tak bych často udržel sentry v dosahu mobů po delší čas
- pouze u RG udržím po poměrně slušnou část boje sentry dostatečně daleko a tam je to poměrně velký přínos
- Toxin by navíc ještě trochu pomohl z corr. Angely (když je jich v GR ale moc, tak je to stejně konečná a nestíhačka v limitu)

Kdyby mi Powerfull držel buff po celý rift, tak bych mu dal jednoznačně přednost. Jenže to často neudržím, zvlášť když sem tam umřu. Takže nejspíš začnut na vysoké GR testovat více Toxin, který jsem tam ještě vůbec nehrál. Je ale dost možné, že v půměru těch 30 yardů udržím a tedy Zeis bude mírně lepší (za výhodu u RG). Možná ale nejvíce udělá faktor, že nepoužití Zeisu mi nebude tak stresovat v umísťování sentry a to mi pomůže nejvíc.

Na T6 už hraju pořád powerfull, tam ale o buff nepřicházím (jako se stává někdy v GR).

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: 3. legendární gem

Příspěvek od Mlok » 07.11.2014, 15:32 hod.

Autor kalkulátoru doplnil správné počítání DoTek (pouze jednou) do součtového přehledu pro více sentry (podně k tomu jsem psal 2 dny zpět, tedy to bylo superrychlé).
To umožnilo přesnější srovnání čísel pro Toxin x Zeis při použití více sentry.

Srovnání jsem udělal pro 3 sentry (to mi přijde takové nejlepší, že bude odpovídat v průměru nejvíce, sice hodně jsou venku všechny 4 sentry, ale není to vždy a ve chvíli kdy ustupuju, tak chvílemi nějaká sentry už nedostřelí).

A vyšlo, že Zeisu stačí průměrně udržet 20 yardů vzdálenost, aby pro 3 sentry těsně překonal Toxin. Srovnání je pro lvl 45 gemů. A to si myslím, že v průměru jde udržet určitě více než 20 yardů. Včera jsem to více sledoval a odhaduju, že udržím v průměru 30-35 yardů. Přesně se to jen pozorováním nedá určit (nejen, že se to pořád mění, ale i když jsem se snažil dle mapy vzdáleností nacvičit více odhad, tak je to těžké kvůli perspektivě (kde se vzdálenost dle pozice záběru mění).
A nechce se mi kvůli tomu hrát s Turbohudem (ten umí zobrazit vzdálenostní kruhy od objektů, lze nastavit i pro sentry).

Uživatelský avatar
Cartman
Burning Soul
Příspěvky:738
BattleTag:Cartman#2474
Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče

Re: 3. legendární gem

Příspěvek od Cartman » 07.11.2014, 16:54 hod.

Toxin a Zeis procují ze sentry? Ostatní asi ne co mira atp*?

Odpovědět

Zpět na „Demon Hunter“